Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2009, 15:59
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Hee allemaal!

Ik was op zoek naar spookverhalen, je weet wel, gewoon leuke, en toen kwam bij de volgende topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...=752519&page=6

Ik kon alleen geen berichten meer toevoegen. Dus leek het me leuk om een nieuwe topic voor spookverhalen op te zetten.

Als je een leuke hebt, deel hem dan! Ben wel benieuwd of die van ons beter zijn dan de vorige
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2009, 16:52
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Ik zal wel beginnen..

-------
Er was eens een meisje, en die vond het eng om alleen thuis te zijn. Al haar vriendinnetjes lachten haar uit. Toen haar ouders een avondje weg gingen besloot ze om het toch maar een keertje te proberen. Zodra haar ouders weg waren, sprintte ze naar boven, poetste razendsnel haar tanden en ging in haar bed liggen. Het meisje had een hondje, zo`n schoothondje en megaklein. Hij was haar maatje als ze bang was. Ze had hem een soort trucje geleerd, als je je hand uistak likte hij eraan. Het gaf haar een beetje veilig gevoel, net zoals duimzuigen dat geeft voor kleine kinderen. Dus toen ze in haar bed ging liggen, stak ze haar hand uit, en het hondje likte eraan. Ze trok haar dekbed over zich heen, en draaide zich om. Toen begon het: drup... drup... drup...drup... Het klonk als een kraan die lekte. "Shit! " dacht het meisje, want nu moest ze haar warme bed weer uit om door dat grote, donkere, enge huis te gaan om de lekkende kraan te vinden. Haar ouders waren nogal rijk, dus ze hadden veel kranen in huis. Ze sprintte naar de kelder, maar nee, die kraan was het niet. In de bijkeuken dan? Nee, ook niet. In de waskamer misschien? Maar nee, daar lekte de kraan ook niet. Ze rende vliegensvlug door het hele huis, op zoek naar de lekkende kraan. Alle kamers ging ze door, behalve de badkamer, want daar had ze zojuist nog haar tanden gepoetst. Daar kon het dus niet zijn. Toen ze niks kon vinden ging ze weer naar haar kamer. Ze ging in bed liggen, trok de dekens over zich heen en stak haar hand uit. Het hondje likte weer aan haar hand. Ze hoorde het weer: drup...drup...drup...drup... Weer ging ze het hele huis langs, behalve de badkamer. Weer vond ze de kraan niet. Toen besloot ze toch maar even in de badkamer te kijken, je weet wel, voor de zekerheid. Dat had ze beter niet kunnen doen. Toen ze in de badkamer kwam, kreeg ze de schrik van haar leven: Ze zag haar hondje, haar lieve kleine hondje, haar maatje, opgehangen aan het plafond in de badkamer. In zijn buik was een diepe snee gemaakt, waar het bloed uitdruppelde: drup...drup...drup...drup... Met dat zelfde bloed was op het raam geschreven: Maar wie likte er dan aan je hand?

-----

Er was eens een meisje van een jaar of tien, en die was jarig. Ze kreeg allemaal leuke spulletjes, maar met een ding was ze niet zo blij.. Van haar oudtante, die ze toch al niet mocht, kreeg ze een pop. Een lelijk oud ding, hij was nog van de oma van die tante geweest. 's Avonds nam ze al haar cadeautjes mee naar boven, behalve die pop, die smeet ze in de prullenbak. Ze was er sowieso veel te oud voor! Ze ging slapen, en was al een heel eind weg toen ze een sinistere stem, steeds sneller en hoger hoorde zingen:

Ik sta in de prullenbak,
Ik sta naast de prullenbak,
Ik sta in de kamer,
Ik sta in de hal,
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed...

Toen schrok ze wakker. Had ze gedroomd? Naar haar idee was het geen droom geweest... Ze was hartstikke bang en knipte haar bedlampje aan. Toen ze verschrikt om zich heen keek, zag ze die lelijke, oude pop van haar tante op de grond liggen. Ze werd woedend, want die wou ze helemaal niet op haar kamer hebben! Ze smeet hem uit het raam, weg, ver weg, naar het veld tegenover haar huis. Ze ging weer in haar bed liggen.

Hetzelfde gebeurde nog een keer, maar nu klonk de stem nog veel harder, alsof iemand in haar oor stond te praten..

Ik sta op het gras,
Ik sta op de straat,
Ik sta bij de achterdeur,
Ik sta in de keuken,
Ik sta in de hal
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed,
Ik sta op je AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

De gil van het meisje was drie straten verder nog te horen. Toen haar ouders naar hun dochters kamer renden, was ze al niet meet te redden. Een grote bloedvlek verspreidde zich over de nachtjapon van het meisje. De pop, met haar eeuwige glimlach, lag naast het bed, het gezichtje vol met bloed...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 17:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dit topic lijkt mij meer iets voor DK dan L&G, dus ik verplaats hem
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Haar ouders waren nogal rijk, dus ze hadden veel kranen in huis.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 17:40
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Ik zal wel beginnen..

-------
Er was eens een meisje, en die vond het eng om alleen thuis te zijn. Al haar vriendinnetjes lachten haar uit. Toen haar ouders een avondje weg gingen besloot ze om het toch maar een keertje te proberen. Zodra haar ouders weg waren, sprintte ze naar boven, poetste razendsnel haar tanden en ging in haar bed liggen. Het meisje had een hondje, zo`n schoothondje en megaklein. Hij was haar maatje als ze bang was. Ze had hem een soort trucje geleerd, als je je hand uistak likte hij eraan. Het gaf haar een beetje veilig gevoel, net zoals duimzuigen dat geeft voor kleine kinderen. Dus toen ze in haar bed ging liggen, stak ze haar hand uit, en het hondje likte eraan. Ze trok haar dekbed over zich heen, en draaide zich om. Toen begon het: drup... drup... drup...drup... Het klonk als een kraan die lekte. "Shit! " dacht het meisje, want nu moest ze haar warme bed weer uit om door dat grote, donkere, enge huis te gaan om de lekkende kraan te vinden. Haar ouders waren nogal rijk, dus ze hadden veel kranen in huis. Ze sprintte naar de kelder, maar nee, die kraan was het niet. In de bijkeuken dan? Nee, ook niet. In de waskamer misschien? Maar nee, daar lekte de kraan ook niet. Ze rende vliegensvlug door het hele huis, op zoek naar de lekkende kraan. Alle kamers ging ze door, behalve de badkamer, want daar had ze zojuist nog haar tanden gepoetst. Daar kon het dus niet zijn. Toen ze niks kon vinden ging ze weer naar haar kamer. Ze ging in bed liggen, trok de dekens over zich heen en stak haar hand uit. Het hondje likte weer aan haar hand. Ze hoorde het weer: drup...drup...drup...drup... Weer ging ze het hele huis langs, behalve de badkamer. Weer vond ze de kraan niet. Toen besloot ze toch maar even in de badkamer te kijken, je weet wel, voor de zekerheid. Dat had ze beter niet kunnen doen. Toen ze in de badkamer kwam, kreeg ze de schrik van haar leven: Ze zag haar hondje, haar lieve kleine hondje, haar maatje, opgehangen aan het plafond in de badkamer. In zijn buik was een diepe snee gemaakt, waar het bloed uitdruppelde: drup...drup...drup...drup... Met dat zelfde bloed was op het raam geschreven: Maar wie likte er dan aan je hand?

-----

Er was eens een meisje van een jaar of tien, en die was jarig. Ze kreeg allemaal leuke spulletjes, maar met een ding was ze niet zo blij.. Van haar oudtante, die ze toch al niet mocht, kreeg ze een pop. Een lelijk oud ding, hij was nog van de oma van die tante geweest. 's Avonds nam ze al haar cadeautjes mee naar boven, behalve die pop, die smeet ze in de prullenbak. Ze was er sowieso veel te oud voor! Ze ging slapen, en was al een heel eind weg toen ze een sinistere stem, steeds sneller en hoger hoorde zingen:

Ik sta in de prullenbak,
Ik sta naast de prullenbak,
Ik sta in de kamer,
Ik sta in de hal,
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed...

Toen schrok ze wakker. Had ze gedroomd? Naar haar idee was het geen droom geweest... Ze was hartstikke bang en knipte haar bedlampje aan. Toen ze verschrikt om zich heen keek, zag ze die lelijke, oude pop van haar tante op de grond liggen. Ze werd woedend, want die wou ze helemaal niet op haar kamer hebben! Ze smeet hem uit het raam, weg, ver weg, naar het veld tegenover haar huis. Ze ging weer in haar bed liggen.

Hetzelfde gebeurde nog een keer, maar nu klonk de stem nog veel harder, alsof iemand in haar oor stond te praten..

Ik sta op het gras,
Ik sta op de straat,
Ik sta bij de achterdeur,
Ik sta in de keuken,
Ik sta in de hal
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed,
Ik sta op je AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

De gil van het meisje was drie straten verder nog te horen. Toen haar ouders naar hun dochters kamer renden, was ze al niet meet te redden. Een grote bloedvlek verspreidde zich over de nachtjapon van het meisje. De pop, met haar eeuwige glimlach, lag naast het bed, het gezichtje vol met bloed...
ik ken die verhalen xD
het is het zelfde soort..,alleen anders vertelt
__________________
I can smile..,and let you believe i'm alright.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 19:17
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Citaat:
Dit topic lijkt mij meer iets voor DK dan L&G, dus ik verplaats hem
Okee!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 19:18
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Citaat:
ik ken die verhalen xD
het is het zelfde soort..,alleen anders vertelt
Weet jij nog een?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 19:54
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Op broodjeaap.nl staan er heel veel, onder Griezel. Ik las ze vroeger graag.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 20:08
Verwijderd
Oh, jammer ik wilde Mystiek gaan aanhalen, maar daar kom je dus al vandaan.

Mss dat ik later nog enge dingen post.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 20:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, mijn moeder had laatst wel een heeele akelige. We zaten te ontbijten met een grote groep en het ging over bang zijn enzo. En toen zei mijn moeder tegen een vriendin:
Als je echt iets heel akeligs en engs wilt zien,
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 09:12
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Citaat:
Nou, mijn moeder had laatst wel een heeele akelige. We zaten te ontbijten met een grote groep en het ging over bang zijn enzo. En toen zei mijn moeder tegen een vriendin:
Als je echt iets heel akeligs en engs wilt zien,
Spoiler
die is echt geniaal!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 10:57
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Hee allemaal!

DIt verhaal komt uit Ameland, op de vorige Spookverhalen! topic werd er ook al over gesproken, maar die hebben het verhaal helemaal vernaggeld, dus hier komt de goede:

-----
Lang geleden, leefde er een vrouw op Ameland. Ze heette Rixt. Alle vrouwen uit haar dorp bleven thuis om voor de kinderen te zorgen, maar zij was altijd op het strand te vinden om te jutten. Haar zoon was op zee. Toen er bijna niks meer te vinden was, had ze een trucje bedacht: als ze grote vuren zou maken op het strand zouden alle schepen denken dat daar de haven was en strandden. Zij kreeg dan alle spullen die waren aangespoeld. Dit deed zij al een tijdje, toen ze lucht kreeg van een schip met een grote vracht kostbare spullen. Ze stookte een vuur, zo groot als het maar kon, en het schip strandde, alle aanwezigen verdronken. Toen de lichamen aanspoelden, samen met de vracht, zag ze dat haar zoon een van de doden was. Dat was op zaterdag avond, om 12 uur. Het schijnt dat je haar gil nog steeds kunt horen vanaf het strand en een aantal mensen zeggen haar te hebben gezien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 13:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Deze vind ik wel leuk.

There was a hunter in the woods, who, after a long day hunting, was in the middle of an immense forest. It was getting dark, and having lost his bearings, he decided to head in one direction until he was clear of the increasingly oppressive foliage. After a what seemed like hours, he came across a cabin in a small clearing. Realizing how dark it had grown, he decided to see if he could stay there for the night. He approached, and found the door ajar. Nobody was inside. The hunter flopped down on the single bed, deciding to explain himself to the owner in the morning. As he looked around, he was suprised to see the walls adorned by many portraits, all painted in incredible detail. Without exception, they appeared to be staring down at him, their features twisted into looks of hatred. Staring back, he grew increasingly uncomfortable. Making a concerted effort to ignore the many hateful faces, he turned to face the wall, and exhausted, he fell into a restless sleep.

Face down in an unfamiliar bed, he turned blinking in unexpected sunlight. Looking up, he discovered that the cabin had no portraits, only windows.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:40
Verwijderd
Oef, ik krijg het nog koud ook daarvan
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:42
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=creepypasta Creepypasta!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 22:17
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
op de hoop dat ik het goed vertaald heb.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
de vrouw volgde de politieagent naar de wc's van het gebouw. het was donker en alle lichten waren uit.
de vrouw volgde de instructies van de politieagent en ging de wc in en ze wachten tot ze de stem weer hoorden.
en toen hoorden ze de stem: "wil je een rode mantel?" het licht knipperde. en de vrouw doodsbang antwoordde de vrouw "j-ja" en toen was het even stil.
tot dat er opeens een ijzingwekkende schreeuw uit de wc kwam. de politieagent trok de wc deur open en zag dat de vrouw helemaal bedekt was onder het bloed alsof ze een rode mantel droeg.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 22:22
Verwijderd
Een politieagent die een vrouw meeneemt naar de wc's van een gebouw? Waarom? Ligt het nou aan mij of is 90% van het verhaal niet verteld?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 06:16
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Citaat:
op de hoop dat ik het goed vertaald heb.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
de vrouw volgde de politieagent naar de wc's van het gebouw. het was donker en alle lichten waren uit.
de vrouw volgde de instructies van de politieagent en ging de wc in en ze wachten tot ze de stem weer hoorden.
en toen hoorden ze de stem: "wil je een rode mantel?" het licht knipperde. en de vrouw doodsbang antwoordde de vrouw "j-ja" en toen was het even stil.
tot dat er opeens een ijzingwekkende schreeuw uit de wc kwam. de politieagent trok de wc deur open en zag dat de vrouw helemaal bedekt was onder het bloed alsof ze een rode mantel droeg.
Kun je mij anders het normale verhaal sturen? Volgens mij klopt er iets niet....
__________________
Ik hou van jou, jij van je auto. Ik kijk naar jou, jij naar je auto. Jij brak mijn hart, ik je auto
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2009, 10:37
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Kun je mij anders het normale verhaal sturen? Volgens mij klopt er iets niet....
Nou ik vind ze zo ook wel goed! Waarom zou je ze veranderen
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 15:32
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Ik wil ook gewoon het echte verhaal lezen en fouten maken is menselijk, dus...
__________________
Ik hou van jou, jij van je auto. Ik kijk naar jou, jij naar je auto. Jij brak mijn hart, ik je auto
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 15:52
Verwijderd
Ik zou de rest van het verhaal inderdaad ook wel willen lezen, hij lijkt nogal incompleet zo.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 10:06
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
-------
Een vriendin van me ging een poosje geleden oppassen, toen de ouders weg waren hoorde ze op de autoradio dat er een tbser is ontsnapt uit een tbs kliniek in hun omgeving.
Het meisje zat in de woonkamer tv te kijken, en zag opeens dat ze een beeld van een clown in de woonkamer hadden staan, dat met een grijns op zijn gezicht in haar richting keek.. Ze vond het vreemd want de vorige keer hadden ze hem nog niet. Ze bracht de kinderen naar bed, en toen ze weer beneden kwam leek het beeld anders te staan. Ze vertrouwde het niet en belde de ouders voor bevestiging dat het een beeld is. 'We hebben geen beeld van een clown in onze woonkamer.' Zeiden ze. Toen ze ophing was het beeld opeens verdwenen.
Uit schrik pakte ze de kinderen uit bed en rende het huis uit.
Daarna heeft ze nooit meer durven oppassen.

---
__________________
Ik hou van jou, jij van je auto. Ik kijk naar jou, jij naar je auto. Jij brak mijn hart, ik je auto
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 11:41
Verwijderd
Oooh die kende ik al maar dan in 't Engels, en die vind ik eigenlijk enger

---
A few years ago, a mother and father decided they needed a break, so they wanted to head out for a night on the town. They called their most trusted babysitter. When the babysitter arrived, the two children were already fast asleep in bed. So the babysitter just got to sit around and make sure everything was okay with the children. Later that night, the babysitter got bored and went to watch TV, but she couldn't watch it downstairs because they did not have cable downstairs (the parents didn't want children watching too much garbage).

So, she called them and asked them if she could watch cable in the parent's room. Of course, the parents said it was ok, but the babysitter had one final request... she asked if she could cover up the angel statue outside the bedroom window with a blanket or cloth, at the very least close the blinds, because it made her nervous. The phone line was silent for a moment, and the father who was talking to the babysitter at the time said, "Take the children and get out of the house... we will call the police. We do not have an angel statue."

The police found all three of the house occupants dead within three minutes of the call. No angel statue was ever found
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 11:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Die is idd enger ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 13:08
Verwijderd
Behalve dan dat ie enger is met een clown dan met een engel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2009, 13:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is zo, clowns zijn echt supereng
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 17:40
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Citaat:
Oooh die kende ik al maar dan in 't Engels, en die vind ik eigenlijk enger

---
A few years ago, a mother and father decided they needed a break, so they wanted to head out for a night on the town. They called their most trusted babysitter. When the babysitter arrived, the two children were already fast asleep in bed. So the babysitter just got to sit around and make sure everything was okay with the children. Later that night, the babysitter got bored and went to watch TV, but she couldn't watch it downstairs because they did not have cable downstairs (the parents didn't want children watching too much garbage).

So, she called them and asked them if she could watch cable in the parent's room. Of course, the parents said it was ok, but the babysitter had one final request... she asked if she could cover up the angel statue outside the bedroom window with a blanket or cloth, at the very least close the blinds, because it made her nervous. The phone line was silent for a moment, and the father who was talking to the babysitter at the time said, "Take the children and get out of the house... we will call the police. We do not have an angel statue."

The police found all three of the house occupants dead within three minutes of the call. No angel statue was ever found

Die staat op de link naar Creepypasta, daarom had ik die r niet opgezet
__________________
Ik hou van jou, jij van je auto. Ik kijk naar jou, jij naar je auto. Jij brak mijn hart, ik je auto
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Behalve dan dat ie enger is met een clown dan met een engel.
oh haha dat vond ik juist niet
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 19:23
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Dat komt omdat clowns gewoon ENORM eng zijn! Brrrr...
__________________
Ik hou van jou, jij van je auto. Ik kijk naar jou, jij naar je auto. Jij brak mijn hart, ik je auto
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 19:47
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Vannacht was eng om te gaan slapen. Mn broer moest gisteravond zonodig vertellen dat er allemaal rare dingen in zijn huis gebeuren. Toen zaten we allemaal enge ervaringen uit te wisselen enzo.
En toen ik in bed lag hoorde ik luid en duidelijk het geluid van een lepel ofzo dat met kracht in de gootsteen werd gegooid.
Geen idee wat dat ineens was.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 21:55
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 22:13
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Een babysitter is op een avond aan het oppassen. Dan gaat de telefoon. En nog een keer, en nog een keer. Het houdt maar niet op. Wanneer ze opneemt zegt een onbekende stem dat ze naar de kinderen moet kijken. Ze hangt op. Maar na het vijfde telefoontje is de babysitter het zat.

Ze belt de politie die belooft de telefoontjes na te trekken. Even later wordt er aangebeld. Aan de deur staan twee agenten met getrokken pistool. De telefoontjes blijken uit het huis zelf te komen. De agenten stormen naar de kinderkamer. De kinderen lijken vredig te slapen, maar wanneer een van de agenten de dekens wegtrekt, blijken alleen de hoofdjes er nog te liggen.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 22:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatverdegatver Nu durf ik nooit meer op te passen!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 02:17
Verwijderd
Wat een vieze verhalen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 06:20
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Citaat:
Een babysitter is op een avond aan het oppassen. Dan gaat de telefoon. En nog een keer, en nog een keer. Het houdt maar niet op. Wanneer ze opneemt zegt een onbekende stem dat ze naar de kinderen moet kijken. Ze hangt op. Maar na het vijfde telefoontje is de babysitter het zat.

Ze belt de politie die belooft de telefoontjes na te trekken. Even later wordt er aangebeld. Aan de deur staan twee agenten met getrokken pistool. De telefoontjes blijken uit het huis zelf te komen. De agenten stormen naar de kinderkamer. De kinderen lijken vredig te slapen, maar wanneer een van de agenten de dekens wegtrekt, blijken alleen de hoofdjes er nog te liggen.
Die ken ik,die is van die film van de televisie!
__________________
Ik hou van jou, jij van je auto. Ik kijk naar jou, jij naar je auto. Jij brak mijn hart, ik je auto
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 07:26
Verwijderd
Toen ik dit topic zag dacht ik dat het nogal kinderachtig was maar sommige verhalen zijn echt eng, vooral die van die clown
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2009, 09:28
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Een babysitter is op een avond aan het oppassen. Dan gaat de telefoon. En nog een keer, en nog een keer. Het houdt maar niet op. Wanneer ze opneemt zegt een onbekende stem dat ze naar de kinderen moet kijken. Ze hangt op. Maar na het vijfde telefoontje is de babysitter het zat.

Ze belt de politie die belooft de telefoontjes na te trekken. Even later wordt er aangebeld. Aan de deur staan twee agenten met getrokken pistool. De telefoontjes blijken uit het huis zelf te komen. De agenten stormen naar de kinderkamer. De kinderen lijken vredig te slapen, maar wanneer een van de agenten de dekens wegtrekt, blijken alleen de hoofdjes er nog te liggen.
Is dat nu die ene film of niet? Want die laatste zin ken ik me niet herinneren.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 09:36
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Ik zal wel beginnen..

-------
Er was eens een meisje, en die vond het eng om alleen thuis te zijn. Al haar vriendinnetjes lachten haar uit. Toen haar ouders een avondje weg gingen besloot ze om het toch maar een keertje te proberen. Zodra haar ouders weg waren, sprintte ze naar boven, poetste razendsnel haar tanden en ging in haar bed liggen. Het meisje had een hondje, zo`n schoothondje en megaklein. Hij was haar maatje als ze bang was. Ze had hem een soort trucje geleerd, als je je hand uistak likte hij eraan. Het gaf haar een beetje veilig gevoel, net zoals duimzuigen dat geeft voor kleine kinderen. Dus toen ze in haar bed ging liggen, stak ze haar hand uit, en het hondje likte eraan. Ze trok haar dekbed over zich heen, en draaide zich om. Toen begon het: drup... drup... drup...drup... Het klonk als een kraan die lekte. "Shit! " dacht het meisje, want nu moest ze haar warme bed weer uit om door dat grote, donkere, enge huis te gaan om de lekkende kraan te vinden. Haar ouders waren nogal rijk, dus ze hadden veel kranen in huis. Ze sprintte naar de kelder, maar nee, die kraan was het niet. In de bijkeuken dan? Nee, ook niet. In de waskamer misschien? Maar nee, daar lekte de kraan ook niet. Ze rende vliegensvlug door het hele huis, op zoek naar de lekkende kraan. Alle kamers ging ze door, behalve de badkamer, want daar had ze zojuist nog haar tanden gepoetst. Daar kon het dus niet zijn. Toen ze niks kon vinden ging ze weer naar haar kamer. Ze ging in bed liggen, trok de dekens over zich heen en stak haar hand uit. Het hondje likte weer aan haar hand. Ze hoorde het weer: drup...drup...drup...drup... Weer ging ze het hele huis langs, behalve de badkamer. Weer vond ze de kraan niet. Toen besloot ze toch maar even in de badkamer te kijken, je weet wel, voor de zekerheid. Dat had ze beter niet kunnen doen. Toen ze in de badkamer kwam, kreeg ze de schrik van haar leven: Ze zag haar hondje, haar lieve kleine hondje, haar maatje, opgehangen aan het plafond in de badkamer. In zijn buik was een diepe snee gemaakt, waar het bloed uitdruppelde: drup...drup...drup...drup... Met dat zelfde bloed was op het raam geschreven: Maar wie likte er dan aan je hand?

-----

Er was eens een meisje van een jaar of tien, en die was jarig. Ze kreeg allemaal leuke spulletjes, maar met een ding was ze niet zo blij.. Van haar oudtante, die ze toch al niet mocht, kreeg ze een pop. Een lelijk oud ding, hij was nog van de oma van die tante geweest. 's Avonds nam ze al haar cadeautjes mee naar boven, behalve die pop, die smeet ze in de prullenbak. Ze was er sowieso veel te oud voor! Ze ging slapen, en was al een heel eind weg toen ze een sinistere stem, steeds sneller en hoger hoorde zingen:

Ik sta in de prullenbak,
Ik sta naast de prullenbak,
Ik sta in de kamer,
Ik sta in de hal,
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed...

Toen schrok ze wakker. Had ze gedroomd? Naar haar idee was het geen droom geweest... Ze was hartstikke bang en knipte haar bedlampje aan. Toen ze verschrikt om zich heen keek, zag ze die lelijke, oude pop van haar tante op de grond liggen. Ze werd woedend, want die wou ze helemaal niet op haar kamer hebben! Ze smeet hem uit het raam, weg, ver weg, naar het veld tegenover haar huis. Ze ging weer in haar bed liggen.

Hetzelfde gebeurde nog een keer, maar nu klonk de stem nog veel harder, alsof iemand in haar oor stond te praten..

Ik sta op het gras,
Ik sta op de straat,
Ik sta bij de achterdeur,
Ik sta in de keuken,
Ik sta in de hal
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed,
Ik sta op je AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

De gil van het meisje was drie straten verder nog te horen. Toen haar ouders naar hun dochters kamer renden, was ze al niet meet te redden. Een grote bloedvlek verspreidde zich over de nachtjapon van het meisje. De pop, met haar eeuwige glimlach, lag naast het bed, het gezichtje vol met bloed...
Ik dacht dat het hier om waargebeurde verhalen ging!

Citaat:
Deze vind ik wel leuk.

There was a hunter in the woods, who, after a long day hunting, was in the middle of an immense forest. It was getting dark, and having lost his bearings, he decided to head in one direction until he was clear of the increasingly oppressive foliage. After a what seemed like hours, he came across a cabin in a small clearing. Realizing how dark it had grown, he decided to see if he could stay there for the night. He approached, and found the door ajar. Nobody was inside. The hunter flopped down on the single bed, deciding to explain himself to the owner in the morning. As he looked around, he was suprised to see the walls adorned by many portraits, all painted in incredible detail. Without exception, they appeared to be staring down at him, their features twisted into looks of hatred. Staring back, he grew increasingly uncomfortable. Making a concerted effort to ignore the many hateful faces, he turned to face the wall, and exhausted, he fell into a restless sleep.

Face down in an unfamiliar bed, he turned blinking in unexpected sunlight. Looking up, he discovered that the cabin had no portraits, only windows.
Creepy.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 15:21
Cocosmeisje
Avatar van Cocosmeisje
Cocosmeisje is offline
Nee joh Wat denk je nou zelf, een levende pop?
__________________
Ik hou van jou, jij van je auto. Ik kijk naar jou, jij naar je auto. Jij brak mijn hart, ik je auto
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 03:59
Verwijderd
Er zou in Amerika, ik geloof dat het die stad is waar men al die auto's produceert, ieder jaar op een welbepaalde datum, om middernacht een trein aankomen. Een trein van veroudert model. De trein houdt er halt op het anders ongebrukte buitenste spoor. De trein heeft stipt 2 minuten zijn deuren open, waarna die weer sluiten en de trein zijn reis vervolgt. Niemand weet waar die trein vandaan komt en waar hij naartoe reidt. De trein bereikt nooit het volgend station. Op miraculeuse weize is de trein onderweg weer in hetzelfde niets verdwenen, als waar het uit vandaan kwam.

Soms gebeurt het dat gedurende de 2 minutten dat de deuren open zijn, er mensen instappen. Vaak onwetende toeristen die per ongeluk op het buitenste spoor zijn beland en menen de laatste trein terug te hebben gehaald. En die mensen worden nooit meer terug gezien...

Sommigen zeggen dat de trein in werkelijkheid een geestverscheining is. Het fantoom van een trein die nu bijna 80 jaar terug, tragisch ontspoord was. De machinist zou op die fatale rit gek zijn geworden en tegen veel te hoge snelheid de trein de boch in hebben gejaagd. Hij zou vervloekt zijn om sinsdien elke jaar die rit opnieuw te doen. Crash & Burn. A one way drive straight to hell...

---

Stok oud verhaal. Komt ook in licht aangepaste vorm voor in een aflevering van Hey Arnold dacht ik. En bestaan ook nog een handvol moderne varianten op. Gaande zelfs van een film crew die per ongeluk op die trein terecht kwam. De tapes zouden zijn teruggevonden maar door de Amerikaanse veiligheidsdienst geconfisceerd zijn. Ze zouden tonen hoe de hel eruit ziet...

Aan jullie om te geloven wat er waar van mogen zijn in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 04:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Guts van Chuck Palahniuk

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 19:18
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=creepypasta

__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 19:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet die verhalen echt niet lezen, bah.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 20:29
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
A few years ago, a mother and father decided they needed a break, so they wanted to head out for a night on the town. They called their most trusted babysitter. When the babysitter arrived, the two children were already fast asleep in bed. So the babysitter just got to sit around and make sure everything was okay with the children. Later that night, the babysitter got bored and went to watch TV, but she couldn't watch it downstairs because they did not have cable downstairs (the parents didn't want children watching too much garbage). So, she called them and asked them if she could watch cable in the parent's room. Of course, the parents said it was ok, but the babysitter had one final request... she asked if she could cover up the angel statue outside the bedroom window with a blanket or cloth, at the very least close the blinds, because it made her nervous. The phone line was silent for a moment, and the father who was talking to the babysitter at the time said, "Take the children and get out of the house... we will call the police. We do not have an angel statue."

The police found all three of the house occupants dead within three minutes of the call. No angel staue was ever found.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zal wel beginnen..

-------
Er was eens een meisje, en die vond het eng om alleen thuis te zijn. Al haar vriendinnetjes lachten haar uit. Toen haar ouders een avondje weg gingen besloot ze om het toch maar een keertje te proberen. Zodra haar ouders weg waren, sprintte ze naar boven, poetste razendsnel haar tanden en ging in haar bed liggen. Het meisje had een hondje, zo`n schoothondje en megaklein. Hij was haar maatje als ze bang was. Ze had hem een soort trucje geleerd, als je je hand uistak likte hij eraan. Het gaf haar een beetje veilig gevoel, net zoals duimzuigen dat geeft voor kleine kinderen. Dus toen ze in haar bed ging liggen, stak ze haar hand uit, en het hondje likte eraan. Ze trok haar dekbed over zich heen, en draaide zich om. Toen begon het: drup... drup... drup...drup... Het klonk als een kraan die lekte. "Shit! " dacht het meisje, want nu moest ze haar warme bed weer uit om door dat grote, donkere, enge huis te gaan om de lekkende kraan te vinden. Haar ouders waren nogal rijk, dus ze hadden veel kranen in huis. Ze sprintte naar de kelder, maar nee, die kraan was het niet. In de bijkeuken dan? Nee, ook niet. In de waskamer misschien? Maar nee, daar lekte de kraan ook niet. Ze rende vliegensvlug door het hele huis, op zoek naar de lekkende kraan. Alle kamers ging ze door, behalve de badkamer, want daar had ze zojuist nog haar tanden gepoetst. Daar kon het dus niet zijn. Toen ze niks kon vinden ging ze weer naar haar kamer. Ze ging in bed liggen, trok de dekens over zich heen en stak haar hand uit. Het hondje likte weer aan haar hand. Ze hoorde het weer: drup...drup...drup...drup... Weer ging ze het hele huis langs, behalve de badkamer. Weer vond ze de kraan niet. Toen besloot ze toch maar even in de badkamer te kijken, je weet wel, voor de zekerheid. Dat had ze beter niet kunnen doen. Toen ze in de badkamer kwam, kreeg ze de schrik van haar leven: Ze zag haar hondje, haar lieve kleine hondje, haar maatje, opgehangen aan het plafond in de badkamer. In zijn buik was een diepe snee gemaakt, waar het bloed uitdruppelde: drup...drup...drup...drup... Met dat zelfde bloed was op het raam geschreven: Maar wie likte er dan aan je hand?
Oh, die ken ik met 'MOORDENAARS KUNNEN OOK LIKKEN'
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Guts van Chuck Palahniuk

Spoiler
Liefde. <3
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Guts van Chuck Palahniuk

Spoiler
heel dat boek waar dit fragment in staat is een grote heerlijke smerigheid inclusief kleuter realdoll sekspop waar scheermesjes inzitten etc
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 22:24
Brrt
Avatar van Brrt
Brrt is offline
Een buurvrouw wordt gevraagd om via de babyfoon een avondje op de baby te passen. De moeder waarschuwt de vrouw dat het kind altijd erg lang huilt voordat het in slaap valt, en dat ze liever heeft dat de buurvrouw dan niet gaat kijken. De baby moet namelijk leren om meteen te gaan slapen.

Door de babyfoon klinkt inderdaad een flink gehuil. De buurvrouw heeft wel medelijden met de baby, maar besluit het advies van de moeder op te volgen en niet te gaan kijken.

Als de baby na anderhalf uur nog steeds huilt, wordt het de vrouw te gek en loopt ze toch naar het huis van de buren, naar de babykamer. Daar begint een grote rat net aan het vijfde vingertje.
__________________
Don't be shy, say goodbye, let's find out if heaven is a lie.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Guts van Chuck Palahniuk

Spoiler
Waarom lees ik dit nu pas, epic!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 19:35
TheCrispyAngle
TheCrispyAngle is offline
Ik ben pas lid en weet niet helemaal hoe het hier werkt enzo, maar ik weet echt een vet leuk verhaal!Misschien is het niet zo eng voor sommige, maar ik wil het gewoon effe kwijt

Er was eens een houthakker. Zijn naam was....Hans. Hij had een huisje midden in het bos en in dat huisje had hij een atelier. Wat hij daar deed....houten poppen maken. Hij had maar 1 speciale pop. Haar naam was Emily. Wat hij niet wist was dat er een geest in Emily zat...
Op een avond (of nacht ofzo, ik weet het ook niet meer) huppelde er een klein blond meisje in het bos met mooie blauwe ogen en een leuke glimlach Haar naam was....Anna.(Of Anne of Ans -_-) Hans was niet in zijn huisje, maar dat wist Anna niet. Ze zag het huisje daar en was nieuwschierig. Ze liep naar binnen en ja hoor...Precies voor haar stond er een houten plank en op die plank zat een houten pop met zwarte krullen en grote ogen. Emily. Naast Emily zat haar vader...Bob. Anna liep langzaam dichterbij. Uiteindlijk stond ze precies voor Emily. Bob keek Anna aan en opeens...*bliksemflitsen* *horrormuziek* draaide hij z'n oogballen naar achter en kwam er bloed uit stromen!!Hij zei met een kraakstem:"Pas op voor Emily!" Anna schrok zich dood en keek naar Emily. Emily giechelde en sprak met een dubbelstem:"Hehehehe...Hans had geen kinderen. Hij had alleen maar poppen. En als je hem ziet..." Emily sprok op het hoofd van Anna en zei:"Zeg hem dan dat het tijd is voor wraak...Gehehehe..." Anna gilde en Emily rolde langzaam met een mesje Anna's oogballen eruit...Over Hans weet ik niks meer =P
EINDE!!!=D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Spookverhalen!
Tim OJ
13 23-02-2014 20:45
Muziek Dikke Vlaamse hip-hop schijf --> El-One. Spookverhalen
portus9000
0 29-08-2011 21:48
De Kantine Weerwolfspel #42
Verwijderd
500 01-12-2007 08:56
Lichaam & Gezondheid Ervaren Implanon-gebruiksters?
Bente Nerwanen
10 15-07-2006 11:16
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 17:05
Beleidszaken forum drugs & alcohol
Al Murphy
71 16-03-2004 11:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.