Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2011, 20:10
jongenopzoek
jongenopzoek is offline
ik ben 15 en ik heb nog nooit sex gehad (behalve dan mastruberen als ge da al sex noemt ) is dit normaal??
waar kan ik een fuckbuddy vinden. ik wil de wereld van sex ontdekken

help a u b xx
Oud 22-03-2011, 20:27
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Jongen doe het rustig, waarom wil je per se seks. Zo bijzonder is het niet, tenzij het met een speciaal meisje is. Echt waar ga het niet pushen, krijg je later alleen maar spijt van
Oud 22-03-2011, 20:28
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Euh even om te beginnen.
Het is heel normaal als je op je 15e nog geen seks hebt gehad. Sommige hebben dat pas voor het eerst op hun 18, en sommige zelfs later.
Je hebt nog alle tijd, en ook al duurt het misschien nog even. Je leven hangt er niet van af.

Ik merk dat de term fuckbuddy tegenwoordig in is .
Er was al een soort gelijk topic over waar je zo'n fuckbuddy kan vinden. Ik zou dat anders gewoon even lezen.

Je kan natuurlijk ook gewoon opzoek gaan naar de liefde. Dan krijg je een toch fijner gevoel dan als je met je fuckbuddy weer zegt: zullen we weer?. Tuurlijk!
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Oud 22-03-2011, 20:35
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Euh even om te beginnen.
Het is heel normaal als je op je 15e nog geen seks hebt gehad. Sommige hebben dat pas voor het eerst op hun 18, en sommige zelfs later.
Je hebt nog alle tijd, en ook al duurt het misschien nog even. Je leven hangt er niet van af.

Ik merk dat de term fuckbuddy tegenwoordig in is .
Er was al een soort gelijk topic over waar je zo'n fuckbuddy kan vinden. Ik zou dat anders gewoon even lezen.

Je kan natuurlijk ook gewoon opzoek gaan naar de liefde. Dan krijg je een toch fijner gevoel dan als je met je fuckbuddy weer zegt: zullen we weer?. Tuurlijk!
ja precies, ik zat ook op die topic, en ik kreeg al gelijk contact met een meisje die een fuckbuddy wou. Maar ik zei nee nog niet, omdat je eerste keer gwn zoveel beter en mooier is als je het doet met een speciaal iemand. Daarna kun je altijd doen wat je wilt , maar als ik jou was, zou ik gwn eerst verliefd worden
Oud 22-03-2011, 22:03
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
ja precies, ik zat ook op die topic, en ik kreeg al gelijk contact met een meisje die een fuckbuddy wou. Maar ik zei nee nog niet, omdat je eerste keer gwn zoveel beter en mooier is als je het doet met een speciaal iemand. Daarna kun je altijd doen wat je wilt , maar als ik jou was, zou ik gwn eerst verliefd worden
Good for you!
__________________
QQ
Oud 22-03-2011, 22:23
Verwijderd
In ieder geval niet op een scholierenforum, probeer het eens op hyves.
Oud 22-03-2011, 22:58
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Good for you!
ik zei nee hoor
Oud 23-03-2011, 15:08
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Ik zie de haast tot sex ook niet. Zorg gewoon dat je niet zo bent als de 40-year-old-virgin en dan komt alles goed! En als je nieuwsgierig er naar bent; wees gerust. Dat zijn veel maagden (en sowieso mensen van jouw leeftijd!)

Overhaast het niet, zoals al eerder gezegd, daar krijg je spijt van!
Oud 23-03-2011, 15:58
Verwijderd
Niet doen als je niet van diegene houd want de mooiste ervaring is om het voor het eerst te doen met je wáre liefde.
Oud 23-03-2011, 16:45
jongenopzoek
jongenopzoek is offline
ok merci iedereen voor de reacties xx
Oud 24-03-2011, 12:58
Emmsaaaa
Emmsaaaa is offline
de eerste keer is kapot zuur, dus doe dat beter met een slet, en als je dan een leuke chick hebnt ontmoet, bak je je er tenminste wat van
Oud 24-03-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Niet doen als je niet van diegene houd want de mooiste ervaring is om het voor het eerst te doen met je wáre liefde.
lol
Oud 24-03-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
lol
hey joh, laat de jeugd nog ff in de waan...
Oud 24-03-2011, 16:58
Verwijderd
Past beter op seksualiteit.
Oud 24-03-2011, 17:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
en hier is al een topic over hoe je een fuckbuddy vindt. en ja het is normaal dat je nog maagd bent.

dit is het andere topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1827386
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jullie mening over sex
Unknown123
13 11-03-2014 02:42
Liefde & Relatie Sex voor het huwelijk?
Smobbo
104 05-06-2005 22:17
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 00:52
Seksualiteit sex je leven
m4cK
0 08-07-2003 10:40
Seksualiteit Sex met je nieuwe partner
Verwijderd
22 07-06-2003 16:22
Seksualiteit What does your name mean in sex???
one*girl
3 19-03-2003 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.