Oud 30-03-2018, 14:01
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Of gisteren, als dat een interessantere dag was.

Ik heb gisteren gewerkt, en daarna hebben we een vuur gemaakt in de tuin. Daar heb ik een pijpje hasj gerookt, en een oud meetlint gerestaureerd dat we bij de oma van mijn vriend gevonden hebben.

Vandaag doe ik hetzelfde als gisteren, behalve de hasj en het vuur.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2018, 14:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Gister ben ik gaan paaslunchen bij Mn schoonfamilie en ben ik zot vroeg opgestaan om brood te bakken en heel veel in de trein te zitten. Ik heb de schoonmini geleerd wat soldaten zijn en daarna heb ik gin tonics gedronken en Temptation island gekeken op de bank en een beetje ruzie gemaakt met mn lief. En we hebben een nachtje een kat behouden van de sneeuw en kou buiten.

En vanmorgen scheen de zon en heb ik alle ramen open gegooid, ben ik de winterstof aan het verdelgen en ik ga Zometeen een kip te lijf want die moet in de Romertöpf. Ondertussen drink ik wijn
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2018, 08:56
Verwijderd
Gisteren ben ik aan het werk geweest, heb ik geluncht met een vriendin die in al meer dan een jaar niet gezien had em daarna zijn we naar mijn ouders gereden. Ik heb gereden en herontdekt hoe fijn ik autorijden vind. Tot elf uur met mijn moeder en Jos zitten kletsen terwijl ik eigenlijk om half negen al doodmoe was.

Vandaag gaan Jos en ik winkelen voor babykleertjes met zijn moeder en vanavond gaan we eten met vrienden.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2018, 09:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gisteren was ik in Breda voor mijn fotografie opleiding. Het grootste deel van de dag werd besteed aan studiofotografie en het groepje waar ik mee werkte was heel fijn. Ik kwam er wel achter dat mijn eigen statief echt helemaal niet handig is voor dat soort werk, dus misschien moet ik die binnenkort vervangen door een beter exemplaar (dag geld ).
Mijn favoriete docent was heel enthousiast over de publicaties die ik gerealiseerd had de afgelopen tijd, dus dat was ook wel heel leuk. Een van de publicaties heb ik alleen zelf nog niet gezien, want die stond als nieuwsfoto in het RD en die krant lees ik zelden. Gelukkig wilde een vriendin van oma zou de krant wel voor me bewaren
Mijn oud-tante had ook een poging gedaan de publicatie voor me te bewaren, maar daarbij had ze de foto juist uit de krant geknipt en dat is weer een beetje jammer als je moet kunnen laten zien dat je beelden in de krant staan

's Avonds ging ik bij mijn vader eten, mijn koffer inpakken en vertrok ik naar mijn vriend in Amsterdam.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2018, 16:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gisteren heb ik met Wolter in de tuin gewerkt. Ik heb de kruidenspiraal volgeplant, vaste planten gedeeld en verplaatst en nog een heleboel andere dingen gedaan. Tegen de avond gingen we weer naar huis. 's Avonds kwamen er nog twee mensen Aloë vera babies ophalen en heb ik thuis nog een heleboel bloemen, kruiden en groenten voorgezaaid.

Vanochtend ontbeet ik met een bagel met gerookte vis en een pizzapunt die over was van gisteren. Toen ging ik met Wolter nog even naar de tuin om de beheerder onze kruidenspiraal te laten zien en daarna zijn we naar het evenement van het vroeg middeleeuwse openluchtmuseum geweest, waar reenactors stonden met kramen. Het was heel gezellig en het weer was heel goed. Nu zijn we bijna bij mijn ouders om daar te gaan eten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2018, 17:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb geroeid vanmorgen met mijn meidengroepje en de zon ging onverwacht schijnen dus dat was heerlijk. Daarna koffie gedronken, gedoucht en paasbrunch bij de roei gedaan met coach en twee meiden, was heel lekker en gezellig.

Net boodschappen gedaan en er zit nu een was in. Vanavond lekker tv kijken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2018, 19:21
Roeli4n
Roeli4n is offline
Vandaag lekker niet zoveel gedaan. Genoten van het lekkere weer vanochtend en ik heb een leuk boek gelezen. Keuzes van Roos Vlaar. (Een aanrader!) https://roosvlaar.nl/keuzes/ Heerlijk zo'n onnuttig dagje!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2018, 19:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een leuk topic!

Pierog is in Wenen dus ik ben naar de familie van mijn leukste buurvrouw gegaan om daar te paasbrunchen, spelletjes te doen en urenlang karaoke te doen met mij achter de piano en hun gebral achter me. Ik heb echt genoten. Nu ga ik lekker Sims spelen, eitjes verstoppen voor als pierog terug komt en vroeg naar bed.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2018, 19:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb gister gewerkt van 3 tot 11 en dat was best chill en gezellig en ik kwam een meisje tegen die van Comic Con kwam en verkleed was als iets van een show waarvan ik in Nederland nog nooit eerder een fan ben tegengekomen, dus we hebben staan geeken met z'n 2en. En ik heb paaseitjes uitgedeeld, gewoon omdat 't kon.

Vandaag gewerkt van 3 tot 6, en dat was vrij uneventful, totdat ik naar huis ging en het bleek dat mijn collega net was opgelicht door de dude die creepy naar haar liep te doen over dat ze mooie ogen had. Ze was helemaal overstuur omdat ze voor de wisseltruc was gevallen. Arme meid. Die klootzakken spelen in op onzekerheid en awkwardness.

Positief ding van vandaag: Een vrouw die een inimini kitten bij zich had, echt het schattigste ding evar.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 19:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Wat een leuk topic!
Een Kantine-klassieker!

Vandaag hebben mijn vriend en ik mijn studiootje van 34m2 opgemeten, want we willen hier gaan verbouwen. Omdat het ernaar uitziet dat we hier een tijdje moeten samenwonen voordat we een huis in Amsterdam kunnen kopen. Dus dan moet het eerst wat efficiënter ingericht. Nu is hij terug naar onze toko aan de Duitse grens, en zit ik hier de studio na te bouwen in Sketch Up.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 19:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
iets van een show waarvan ik in Nederland nog nooit eerder een fan ben tegengekomen
Welke show?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 20:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Welke show?
The Adventure Zone podcast, en aanverwante McElroy-familie shows.

ot:
Ik heb vandaag uitgeslapen, 2 wassen gedraaid, kipkerrie gemaakt en begonnen met Loaded kijken op Netflix. Het is een beetje een suffe Britse versie van Silicon Valley, maar Nick Helm speelt erin en ik zou hem doen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 09:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vandaag heb ik nog niks gedaan, maar gisteren heb ik getuinierd, een ikea-kast uit elkaar gehaald, een paar uur gezongen en een theaterrepetitie gehad. Ooh en een school gebeld!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 18:34
Verwijderd
Ik heb gewerkt, een dutje gedaan, mezelf buitengesloten en bij de buren gedaan alsof ik hun katten leuk vindt. Toen kwam een vriend met een ladder en kon ik weer binnen. Nu eet ik wat en ga zo meteen nog naar een bijeenkomst over borstvoeding.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 20:56
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Ik heb ziek in bed gelegen, gelezen , mn oma geholpen met dr telefoon en bonen slavink en aardappels met appelmoes gegeten
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 23:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vanmorgen heb ik vooral lui op bed gezeten en met m'n vriend gepraat, daarna zijn naar de supermarkt gewandeld en hebben we gegeten. Na de lunch gingen we naar een lezing over christendom en atheïsme en dat was onwijs interessant. Daarna zijn we naar nog een lezing geweest, hebben we avond gegeten en zijn we naar de evening celebration geweest. De spreker was goed, maar halverwege was ik de herhalingen in de worship songs wel een beetje zat

Mijn vriend raakte zijn jas kwijt tijdens de worship, omdat die van de tribune af gegleden was, maar gelukkig kon hij de jas na afloop weer afhalen bij een info-punt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-04-2018, 14:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb ziek in bed gelegen, gelezen , mn oma geholpen met dr telefoon en bonen slavink en aardappels met appelmoes gegeten
Ow, beterschap!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2018, 20:19
Verwijderd
heb vandaag de hele dag gewerkt van 7 tot 18
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2018, 11:51
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Ow, beterschap!
Thnx
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 14:47
Verwijderd
van morgen scheidsrechter geweest bij de Meisjes A2, nu een beetje niks doen en de was ophangen, opvouwen en opruimen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 19:51
Verwijderd
Ik ontbeet met Jos, mijn zusje en haar vriend. Daarna gingen zij de tent proberen op te zetten en ik ging douchen. We zijn naar de kinderboerderij gefietst en aten loempia's op de markt. Zusje en vriendje gingen naar huis en ik heb van 16 tot 19 gewerkt. Nu wacht ik op pannenkoeken en wordt de avond waarschijnlijk gevuld met sons of anarchy.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 19:55
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ging vanmorgen sporten en daarna heb ik bijgekletst en thee gedronken met mijn moeder. Vanmiddag ben ik eerst voor een opdracht bezig geweest en daarna heb ik met wat familie monopolie gespeeld en patat gegeten. Zo eerst ff lekker op de bank en dan vnv de kroeg nog even in
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 22:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij gingen trainen voor de vogalonga door van Rotterdam naar Delft te roeien en het was echt heel leuk en een heerlijke dag. We hebben in Delft op het terras van een bevriende vereniging wat gedronken. Toen we terug waren hebben we lekker pizza gegeten en net nog een drankje gedaan in de kroeg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2018, 16:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gister moest ik werken en op het moment dat ik naar buiten liep kwam er een intense migraine opzetten, waardoor ik jankend binnenkwam en boos naar huis ben gestuurd. (Ja eh, sorry?)
Vannacht belde een vriendin met emotionele trubbels en vandaag gaan we chillen. In de tussentijd heb ik m'n bed verschoond, een was gedraaid, boodschappen gedaan en m'n ramen tegen elkaar opengezet. Freshhh.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2018, 16:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen de marathon gekeken op tv en vanmiddag langs het parcours en nog een bekende gespot. Daarna verjaardagscadeautjes gekocht en naar huis gelopen. Net de was gevouwen die buiten hing en nu chillen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2018, 17:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gister moest ik werken en op het moment dat ik naar buiten liep kwam er een intense migraine opzetten, waardoor ik jankend binnenkwam en boos naar huis ben gestuurd. (Ja eh, sorry?)
Vannacht belde een vriendin met emotionele trubbels en vandaag gaan we chillen. In de tussentijd heb ik m'n bed verschoond, een was gedraaid, boodschappen gedaan en m'n ramen tegen elkaar opengezet. Freshhh.
wut, waarom zouden ze je bóos naar huis sturen??
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 01:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
wut, waarom zouden ze je bóos naar huis sturen??
M'n collega is niet altijd even subtiel. En ze was een beetje pissig omdat ik me niet eerder had ziek gemeld (ik hoefde pas om 7 uur 's avonds te beginnen) en 't een dag was dat natuurlijk iedereen met z'n hol op het terras zat en niet kon invallen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 12:45
Verwijderd
vanmorgen de F1 gekeken, de was gedaan en vanmiddag Pisvee - Ajax kijken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:23
dennis99
dennis99 is offline
Wakker geworden op het strand van Sines, vervolgens een koffie gedronken met zicht op de oceaan. Smiddags bifanhas met frietjes gegeten en een pintje gedronken. Nu ben ik aan het werken en United - WBA aan het kijken ! Wat een save van die Foster !
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:28
Verwijderd
Citaat:
vanmorgen de F1 gekeken, de was gedaan en vanmiddag Pisvee - Ajax kijken
Gaat goed voor Ajax hè!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb foto's bewerkt, ben daarna naar de kerk geweest waar ik super lekkere wraps heb gegeten en spontaan de taak kreeg om de slides met de liederen door te klikken (is weer eens wat anders dan vertalen ). Er was ook een nieuwe oude man in de kerk en dat vond ik eigenlijk wel heel leuk, omdat we verder echt zelden iemand van boven de 50 in onze kerk hebben.
Daarna heb ik thuis een video bewerkt, een motivatiebrief geschreven voor een functie die me heel tof lijkt en nu zit ik achter de laptop broccoli te eten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 15:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bloesemshoot met een heel fijn model
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Bloesemshoot met een heel fijn model
Hoe kom je eigenlijk aan je modellen? /nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 17:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe kom je eigenlijk aan je modellen? /nieuwsgierig
Meestal via Facebookgroepen. Maar soms heb ik ook gewoon vrienden of vriendinnen voor m'n camera staan als ik nieuwe dingen wil uitproberen bijvoorbeeld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 18:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
De installatiemonteur bij WolterB thuis binnengelaten en er weer uitgeschopt, zaailingen verzorgd, katten verzorgd, naar Rotterdam gereisd, plaatjes geknipt uit een oude kalender, college gevolgd, boodschappen gedaan en nu ga ik zo 'koken' en eten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 19:18
Verwijderd
Ontbeten met mijn zus en Jos, mijn neefje aangekleed en flink mee geknuffeld, op het terras gehangen met mijn zus en neefje, hem thuis weer de fles gegeven en verschoond, in een deuk gelegen om hem, hen uitgezwaaid, geslapen en net gegeten en nu ligt Jinx bij me dus kan ik dr rest van de avond niet meer bewegen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2018, 19:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gewerkt aan een lesplan, gootsteen ontstopt, afgewassen, gekookt, gechilld in de tuin, lesgegeven, nu ga ik een praatje houden van de première van mijn stuk (tekst van mij, muziek van een bevriende componist, beeld van mijn ex). Daarna ben ik wel weer klaar met productief zijn voor vandaag!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 22:29
Verwijderd
Voorlichting gegeven over het voorkomen van stemproblemen, gewacht tot mijn moeder thuis was om de deur te openen, bami gemaakt, gestudeerd, afgewassen, wasjes gedraaid en met de hond gewandeld.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:18
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb gewerkt aan een flyer, en gekeken hoe mijn vriend een neuraal netwerk leerde om een spel te spelen.

Nu ga ik iets tekenen op de ramen en daar foto's van maken, zodat ik die foto's ook weer kan gebruiken in die flyer.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ben benieuwd naar je raam-tekeningen Dekaloog!

Ik heb vandaag hele mooie foto's bewerkt, heel veel wasjes gedraaid, in de zon gezeten en ik ga zo nog even studeren
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:54
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het zijn van die witte raamtekeningen met krijtstift. Je ziet ze weleens bij winkels zoals Stach en Lush. Maar ik maak nu een Koningsdag-special met oranje stiften.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 19:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik moest vandaag gewoon werken, heb jaloers naar buiten gekeken naar alle leerlingen die lekker in het gras zaten te chillen, heerlijk in het zonnetje zitten lunchen, nog meer gewerkt. Toen de trein naar huis gepakt en een wasje gedraaid en stofgezogen en gegeten. Hele productieve dag gehad tot nu toe, zo nog even borrelen op het terras
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 00:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het zijn van die witte raamtekeningen met krijtstift. Je ziet ze weleens bij winkels zoals Stach en Lush. Maar ik maak nu een Koningsdag-special met oranje stiften.
Dat vind ik tof

Heb je dat niet ooit jaren terug in Rotterdam gedaan? (Volgens mij ging ik je toen opzoeken maar durfde ik uiteindelijk geen hoi te komen zeggen )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 00:19
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Een paar uur met mijn kets in de zon gezeten en daarna een krant in elkaar gezet.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 21:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Gewerkt. In de zon gezeten. Gewerkt. Gegeten. Nu met boek op de bank.

Gisteren en eergisteren ook
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 22:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewerkt, een apparaat gefixt dat kapot gegaan was door de noodstroomtest, papieren ingescand en gemaild naar de woningbouw voor ons nieuwe huis, gesport, gegeten, gedoucht en nu lig ik op de bank.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 23:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dat vind ik tof

Heb je dat niet ooit jaren terug in Rotterdam gedaan? (Volgens mij ging ik je toen opzoeken maar durfde ik uiteindelijk geen hoi te komen zeggen )
Ja! Toen had je er foto's van gemaakt.

OT: Ik ben naar de drukker geweest, en langs potentiële klanten. Daarna met vrienden naar wat curiosa/tweedehandszaakjes, maar weinig interessants gevonden. Vervolgens een late lunch met mijn PARTNER, bij een café met op de kaart zowel heerlijke vega/vegan-opties als supergoeie steak. Nu eet ik Tucjes en straks ga ik hasj roken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 23:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Vanmorgen hardgelopen en wat administratie gedaan. Vanmiddag naar wat kringlopen geweest en daarna naar een verjaardag. Toen gegeten met mijn ouders en nu pas ik op hun huis. Hele avond beetje zitten laptoppen en zappen en nu lekker in bed.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2019, 23:54
Liva
Liva is offline
Vanmorgen getwijfeld of ik wel of niet op school aan het behandelplan zou werken. Uiteindelijk thuisgebleven, gestudeerd, de hond uitgelaten, weer gestudeerd, pizza gegeten en nu kan ik niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2019, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ja! Toen had je er foto's van gemaakt.

OT: Ik ben naar de drukker geweest, en langs potentiële klanten. Daarna met vrienden naar wat curiosa/tweedehandszaakjes, maar weinig interessants gevonden. Vervolgens een late lunch met mijn PARTNER, bij een café met op de kaart zowel heerlijke vega/vegan-opties als supergoeie steak. Nu eet ik Tucjes en straks ga ik hasj roken.
Ik heb kaastucjes omnomnom.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Wat heb jij vandaag gedaan?
Axel11
5 19-02-2013 23:34
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 12:54
De Kantine Wat heb jij vandaag gedaan?
Femic
118 10-06-2005 13:11
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 15:29
Eindexamens 2003 11 uur: heb jij vandaag al wat gedaan?
alpha
27 16-05-2003 12:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.