Oud 28-02-2019, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Denk je dat je daardoor ook psychische ziekten kunt voorkomen? En hoe werkt dat dan volgens jou? Serieuze vraag.
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik wel zeker. Ik bedoel, als je genetische aanleg hebt om botten snel te breken moet je misschien niet professioneel gaan turnen. Zulke dingen kan ik me voor psychische dingen ook wel voorstellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2019, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Jij ziet de hashtag en dan gok ik een foto van de #proudmum in kwestie en oordeelt "je bent gewoon dik". Vandaar mijn vraag, wanneer noem jij iemand dik.


Kun je nu ook niet meer lezen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wie haal ik naar beneden?
Citaat:
Ja en er zijn er nog enkele, maar hoeveel prednison gebruikt Nederland per jaar? En dan ook nog eens een keer langetermijn, want dit soort bijwerkingen van prednison krijgt praktisch niemand in de eerste paar weken tot maanden. Dit zijn echt van die langdurig gebruik-dingetjes.
Als ik het me goed herinner gebruikt Daantje dit ook met enige regelmaat. Nogal makkelijk (en lomp) om dat effect zo even weg te wuiven of het niks is.

Mijn buurvrouw gebruikt ook langdurig prednison, dat is echt zo'n lief oud dametje die nu helemaal een opgezet hoofd heeft door de prednison.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg niet dat iedereen die dik is, dik is omdat ze medicatie als prednison gebruiken.
Het zijn er zo weinig dat het de moeite niet waard is om ze te noemen. Het is gewoon niet significant op het geheel en het is ook geen groep waar iets aan gedaan moet worden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:


Kun je nu ook niet meer lezen?
Kan jij je openingspost dan wat duidelijker maken? Wat blijkbaar begrijp ik heel wat anders als wat jij er mee bedoelt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat een groot gedeelte van de mensen met morbide overgewicht ook gewoon echt hetzelfde probleem maar in een andere vorm heeft.
Exact, maar we hebben het in deze topic ook gewoon over vrouwen die hun zwangerschap misbruiken voor gewoon overgewicht hebben ipv de doodnormale striae en slapper worden van de huid dat ontstaat bij het toenemen van de buik.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Kan jij je openingspost dan wat duidelijker maken? Wat blijkbaar begrijp ik heel wat anders als wat jij er mee bedoelt
zzz eerst een beetje passive aggressive op me reageren en dan ineens dit zo semi-lief vragen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
zzz eerst een beetje passive aggressive op me reageren en dan ineens dit zo semi-lief vragen?
Dan niet joh.

Ik vond je nogal lomp en veroordelend overkomen in je OP, dus daar paste ik me aan aan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Als ik het me goed herinner gebruikt Daantje dit ook met enige regelmaat. Nogal makkelijk (en lomp) om dat effect zo even weg te wuiven of het niks is.
Wauw, ben jij wel helemaal lekker? Je leest echt alleen wat je *wil* zien eah?

Citaat:
Mijn buurvrouw gebruikt ook langdurig prednison, dat is echt zo'n lief oud dametje die nu helemaal een opgezet hoofd heeft door de prednison.
Ja. Prima. Bak een taart en vier het?

Ik vind het echt een bizarre belediging dat je vindt dat ik medische issues van anderen bagatelliseer. Je doet dit ook nog eens een keer geautomatiseerd verdedigingsmechanisme omdat je weet dat je geen poot om op te staan hebt, kom je met dit soort strohalmen.

Wáár heb ik gezegd dat je dikke mensen maar moet shamen en uitschelden? Er wordt gezegd "Ja dan denk ik, maar zij is gewoon dik". Wtf......
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Als ik het me goed herinner gebruikt Daantje dit ook met enige regelmaat. Nogal makkelijk (en lomp) om dat effect zo even weg te wuiven of het niks is.

Mijn buurvrouw gebruikt ook langdurig prednison, dat is echt zo'n lief oud dametje die nu helemaal een opgezet hoofd heeft door de prednison.
Ja, er zijn ook genoeg mensen met kanker in de palliatieve fase die heel dik worden. Echt totaal niet relevant in betrekking tot deze topic.

Sterker nog, zeer triest en ziek dat dit genoemd wordt, want er zijn ook mensen die prednison gebruiken en slank zijn en er vaak veel erger aan toe zijn qua pro-inflammatoire status.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Dan niet joh.

Ik vond je nogal lomp en veroordelend overkomen in je OP, dus daar paste ik me aan aan.
Nee dan niet nee, leer discussiëren.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:11
Verwijderd
Je kan tegen een dik persoon niet zomaar zeggen "vieze vetklep", ten eerste, het is hun keus en ik vind dat soort keuzes gewoon acceptabel. Overheid mag prima voorlichten en hun best doen maar als jij jezelf echt dood wil eten, of ergens tussen slank en superdik in, ga je goddelijke gang. Maar als ik iemand met een sigaret zie denk ik "das een roker", als je iemand met longkanker ziet, dan is in 90% van de gevallen toch echt roken de oorzaak. Bij overgewicht is een verkeerd dieet en te weinig beweging in 95 tot 99% van alle gevallen de oorzaak. Dat kan niet anders.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik wel zeker. Ik bedoel, als je genetische aanleg hebt om botten snel te breken moet je misschien niet professioneel gaan turnen. Zulke dingen kan ik me voor psychische dingen ook wel voorstellen.
Kun je dat uitleggen? Wat zou je dan bijvoorbeeld niet moeten doen wanneer je genetisch aanleg voor psychische problemen hebt, vind jij? Of begrijp ik je nu verkeerd?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, er zijn ook genoeg mensen met kanker in de palliatieve fase die heel dik worden. Echt totaal niet relevant in betrekking tot deze topic.

Sterker nog, zeer triest en ziek dat dit genoemd wordt, want er zijn ook mensen die prednison gebruiken en slank zijn en er vaak veel erger aan toe zijn qua pro-inflammatoire status.
Het is net zoiets doms als die hele anti-gluten-fad. Mensen die echt celiac zijn daar wordt gewoon lacherig over gedaan omdat er een gigantische groep met Karens is die opeens besloten heeft dat je lul er door afvliegt en ontploft.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Kun je dat uitleggen? Wat zou je dan bijvoorbeeld niet moeten doen wanneer je genetisch aanleg voor psychische problemen hebt, vind jij? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Neem bijvoorbeeld stress en overspannenheid/burn-out en daaraan gekoppeld depressie. Stress en overspannen kan een oorzaak zijn van depressie en depressie heeft een zwaar genetisch component. Dan is het niet verstandig om als Air Traffic Controller of als Dispatcher bij de politie te gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:15
Verwijderd
Of, mochten er wel signalen komen, dan op tijd aan de bel trekken bij de professionals.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Het is net zoiets doms als die hele anti-gluten-fad. Mensen die echt celiac zijn daar wordt gewoon lacherig over gedaan omdat er een gigantische groep met Karens is die opeens besloten heeft dat je lul er door afvliegt en ontploft.
Ja precies! Dit is idd wel mijn hele punt. Dat is dan ook ongeveer het hele start-punt van deze topic.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Neem bijvoorbeeld stress en overspannenheid/burn-out en daaraan gekoppeld depressie. Stress en overspannen kan een oorzaak zijn van depressie en depressie heeft een zwaar genetisch component. Dan is het niet verstandig om als Air Traffic Controller of als Dispatcher bij de politie te gaan werken.
Verder zijn sommige psychische problemen ook gerelateerd aan een falend immuun-systeem/inflammatoire ziektes. En is er interactie vice-versa. Dus mogelijk kan je dit óók beïnvloeden door een zo goed mogelijk immuunsysteem te creëren/houden. Dat wil zeggen: gezonde levensstijl, gezond eten, goede slaap, sporten etc. En zie hier de relatie met overgewicht etc.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Neem bijvoorbeeld stress en overspannenheid/burn-out en daaraan gekoppeld depressie. Stress en overspannen kan een oorzaak zijn van depressie en depressie heeft een zwaar genetisch component. Dan is het niet verstandig om als Air Traffic Controller of als Dispatcher bij de politie te gaan werken.
Nee, dat lijkt mij ook logisch. Nog meer/anders?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat lijkt mij ook logisch. Nog meer/anders?
Op dit moment niet maar het zou me ook niet verbazen als er triggers zijn voor schizofrenie die te ontlopen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:30
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Baby's worden toch ook niet zomaar obees geboren?
https://www.gezondheidsnet.nl/overge...spelt-obesitas
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:31
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
De eerste gedachte bij het lezen van deze topic: hoort een forumbaas niet neutraal te zijn en niet persoonlijk te worden jegens bepaalde forumers? Of ben ik nu ouderwets?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oké, kromme zin, begrijpen jullie wat ik bedoel?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik voor forumbaas!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:39
Verwijderd
Lees de posts van deadlock en mij nog een keer?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:40
Verwijderd
Citaat:
De eerste gedachte bij het lezen van deze topic: hoort een forumbaas niet neutraal te zijn en niet persoonlijk te worden jegens bepaalde forumers? Of ben ik nu ouderwets?
Nee hoor AngerLena kon er ook niet tegen dat ik gelijk had.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Op dit moment niet maar het zou me ook niet verbazen als er triggers zijn voor schizofrenie die te ontlopen zijn.
Hier is literatuur over denk ik! Het is in ieder geval behandeld in een college vorig jaar. Bij schizofrenische ziekten is er vaak een interactie tussen genen en omgevingsfactoren. Of schizofrenie tot uiting komt, schijnt bij bepaalde vormen sterk af te hangen van omgevingsfactoren als ouderlijke attitude, opvoeding, SES en zulk soort dingen.

Overigens lijkt het me een overgeneralisatie om dat aanleg x omgevingeffect door te trekken naar het hele psychische domein (geen idee of je het zo stellig bedoelt, maar zo interpreteerde ik 'm, correct me if I'm wrong). Omgevingsfactoren hebben bij vrijwel alle psychische stoornissen zeker een aandeel, maar niet altijd en zijn ook niet altijd zelf te manipuleren. Zo kies je ouders en je opvoeding bijv. niet, en hebt hier in de eerste jaren relatief weinig invloed op. Ook traumatische gebeurtenissen zijn vaak niet het directe effect van iemands gekozen omgevingsfactoren.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:45
Verwijderd
Net als Koen met die caviakut met rode oren.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:47
Verwijderd
Enlightenment, Ieke etc zijn de enige forumbazen voor wie ik respect had, zij banden me gewoon door geklier en gekut en UC-accounts. Volstrekt logisch. Als ik niet gebanned was deden zij ook gewoon altijd normaal.

Laatst gewijzigd op 28-02-2019 om 22:53.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:48
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nee hoor AngerLena kon er ook niet tegen dat ik gelijk had.
Het is meer dat direct de eerste post na jouw openingspost meteen zo vijandig was. Behoort een forumbaas in eerste instantie niet neutraal te reageren en pas stelling te nemen zodra een discussie uit de hand loopt?
En daarnaast, deze was idd wel pijnlijk voor Eline ja
AngerLena.... dat waren nog eens tijden
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor AngerLena kon er ook niet tegen dat ik gelijk had.
Ik heb ook liever de menselijke kant Zolang ze dit soort dingen maar niet zomaar mee laten wegen in bepaalde verantwoordelijkheden die een FB heeft
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Hier is literatuur over denk ik! Het is in ieder geval behandeld in een college vorig jaar. Bij schizofrenische ziekten is er vaak een interactie tussen genen en omgevingsfactoren. Of schizofrenie tot uiting komt, schijnt bij bepaalde vormen sterk af te hangen van omgevingsfactoren als ouderlijke attitude, opvoeding, SES en zulk soort dingen.

Overigens lijkt het me een overgeneralisatie om dat aanleg x omgevingeffect door te trekken naar het hele psychische domein (geen idee of je het zo stellig bedoelt, maar zo interpreteerde ik 'm, correct me if I'm wrong). Omgevingsfactoren hebben bij vrijwel alle psychische stoornissen zeker een aandeel, maar niet altijd en zijn ook niet altijd zelf te manipuleren. Zo kies je ouders en je opvoeding bijv. niet, en hebt hier in de eerste jaren relatief weinig invloed op. Ook traumatische gebeurtenissen zijn vaak niet het directe effect van iemands gekozen omgevingsfactoren.
Zo interpreteerde ik de oorspronkelijke post van Straatmeid niet maar dat komt omdat ik haar achtergrond ken waardoor ik direct de intentie weet in dit soort gevallen. Veel lichamelijke dingen zijn ook niet te voorkomen. En daarnaast is er ook nog een verschil tussen een poging doen tot het minimaliseren van het risico op het krijgen van <aandoening> en het "voorkomen van". Ik legde haar post in beide gevallen in die geest uit en vanuit daar reageerde ik
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 01:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik heb geen zin om alles te lezen, maar:

Ik ben dik, ben dat altijd geweest, zal dat altijd zijn en wie dat niet bevalt kan m'n dikke reet kussen. <3
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 09:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Zo interpreteerde ik de oorspronkelijke post van Straatmeid niet maar dat komt omdat ik haar achtergrond ken waardoor ik direct de intentie weet in dit soort gevallen. Veel lichamelijke dingen zijn ook niet te voorkomen. En daarnaast is er ook nog een verschil tussen een poging doen tot het minimaliseren van het risico op het krijgen van <aandoening> en het "voorkomen van". Ik legde haar post in beide gevallen in die geest uit en vanuit daar reageerde ik
Ha okee, thanks voor je uitleg! Daar ben ik het zeker mee eens ja.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 09:37
Verwijderd
Ik heb wel alles gelezen. Conclusie: Elin3 noemt Daantje_0705 dik Want het is "makkelijk en lomp" om dit te posten, want Daantje gebruikt wel eens Prednison.

Wat een draak van een topic weer jongens. Het is iedere keer hetzelfde gezever. Compleet zinloos om op deze manier nog te discussiëren. Van sommigen mag je geen onaardige dingen zeggen over "zielige" groepen. Ook al kun je die dingen onderbouwen. En is wat je zegt volgens anderen helemaal niet zo onaardig. Daar gaan we niet uitkomen hè.

Wat me wel tegenvalt is de willekeur. Tegen wielrenners tekeer gaan is prima, maar tegen zwangere moeders met overgewicht of tegen religieuzen niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 09:59
Verwijderd
Ze kan sowieso ook geen onderbouwd medisch advies enzo geven, vaak is het iets "dat ze ergens gehoord" heeft. Als je tegen haar ingaat doet ze nog wat hopeloze probeersels en vervolgens verdwijnt ze uit de topic.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 10:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zoals altijd zijn er verschillende factoren, er is 'aanleg' (sommige mensen kunnen aanzienlijk meer of minder eten dan anderen), er zijn fysieke factoren (hormoonproblemen kunnen voor over of ondergewicht zorgen), er zijn medische factoren (medicijnen die invloed hebben op je gewicht), er zijn omgevingsfactoren ('s nachts werken verhoogt de kans dat je aankomt) en natuurlijk persoonlijke factoren (wat eet je en hoeveel sport je). Allemaal relevant en voor de een heeft het ene meer invloed dan het andere.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Zoals altijd zijn er verschillende factoren, er is 'aanleg' (sommige mensen kunnen aanzienlijk meer of minder eten dan anderen), er zijn fysieke factoren (hormoonproblemen kunnen voor over of ondergewicht zorgen), er zijn medische factoren (medicijnen die invloed hebben op je gewicht), er zijn omgevingsfactoren ('s nachts werken verhoogt de kans dat je aankomt) en natuurlijk persoonlijke factoren (wat eet je en hoeveel sport je). Allemaal relevant en voor de een heeft het ene meer invloed dan het andere.
Deze gast snapt er ook weer geen ruk van
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 10:20
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
signy
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 10:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Deze gast snapt er ook weer geen ruk van
Oh ja sorry, fuck die fatties ze zijn allemaal gewoon dikke moeders.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 10:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh ja sorry, fuck die fatties ze zijn allemaal gewoon dikke moeders.
En dat is fout en ook hun eigen schuld, toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Zoals altijd zijn er verschillende factoren, er is 'aanleg' (sommige mensen kunnen aanzienlijk meer of minder eten dan anderen), er zijn fysieke factoren (hormoonproblemen kunnen voor over of ondergewicht zorgen), er zijn medische factoren (medicijnen die invloed hebben op je gewicht), er zijn omgevingsfactoren ('s nachts werken verhoogt de kans dat je aankomt) en natuurlijk persoonlijke factoren (wat eet je en hoeveel sport je). Allemaal relevant en voor de een heeft het ene meer invloed dan het andere.
's Nachts werken hoeven zwangere vrouwen niet - tot ver na de bevalling. Dat is bij wet geregeld. Prednison valt te gebruiken icm zwangerschap/zwanger willen worden/borstvoeding geven, maar enkel korte kuren, waar zwaarder worden geen noemwenswaardige bijwerking is (dat gebeurt pas bij langdurig gebruik). Waarom post je dit soort dingen als reactie op een opmerking over zwangere vrouwen/pas bevallen moeders met overgewicht? Het is totaal niet relevant, ook al zeg je letterlijk dat het wel relevant is.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Oh ja sorry, fuck die fatties ze zijn allemaal gewoon dikke moeders.
Zei ze niet.
Citaat:
En dat is fout en ook hun eigen schuld, toch?
Ook dat zei ze niet. En bedoelde ze ook niet.

Ik weet het, ik doe wat ik net zei dat zinloos was, een discussie voeren gaat blijkbaar gewoon niet meer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik heb geen zin om alles te lezen, maar:

Ik ben dik, ben dat altijd geweest, zal dat altijd zijn en wie dat niet bevalt kan m'n dikke reet kussen. <3
Kijk, als je er gewoon zelf zo instaat, prima Ook geen problemen met rokers die andere mensen hun rook niet opdringen (alhoewel niet-rokers af en toe ook wel iets minder paniekerig kunnen doen, in de buurt van een snelweg wonen is schadelijker).
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
's Nachts werken hoeven zwangere vrouwen niet - tot ver na de bevalling. Dat is bij wet geregeld. Prednison valt te gebruiken icm zwangerschap/zwanger willen worden/borstvoeding geven, maar enkel korte kuren, waar zwaarder worden geen noemwenswaardige bijwerking is (dat gebeurt pas bij langdurig gebruik). Waarom post je dit soort dingen als reactie op een opmerking over zwangere vrouwen/pas bevallen moeders met overgewicht? Het is totaal niet relevant, ook al zeg je letterlijk dat het wel relevant is.
Het ging in het topic niet alleen maar over zwangere / net bevallen vrouwen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ze kan sowieso ook geen onderbouwd medisch advies enzo geven, vaak is het iets "dat ze ergens gehoord" heeft. Als je tegen haar ingaat doet ze nog wat hopeloze probeersels en vervolgens verdwijnt ze uit de topic.
Dan kan je een PM sturen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Het ging in het topic niet alleen maar over zwangere / net bevallen vrouwen.
Ja en ook jij kneejerkt in dikke-mensen-zijn-ook-mensen-hoooooor-modus. Lekker volwassen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja en ook jij kneejerkt in dikke-mensen-zijn-ook-mensen-hoooooor-modus. Lekker volwassen.
Ik heb letterlijk geen oordeel geveld en geen mening gegeven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb letterlijk geen oordeel geveld en geen mening gegeven.
Je hebt opzettelijk de vraag gemisinterpreteerd of reageert niet op de OP maar op slechts een selectief gedeelte van de al aanwezige discussie.
Vervolgens kom je met een hele sloot aan bad faith arguments waar al gehakt van is gemaakt, argumenten die stereotyperend zijn voor de eerder genoemde modus.

Does not compute.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 11:38
Verwijderd
Trouwens, ik lees tussen de regels door wel een mening. Vrij duidelijk zelfs.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.