Oud 15-10-2019, 15:28
Verwijderd
Wie doet er mee?

Elke week iets verkopen/weggooien/weggeven/whatever! Wie doet er mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2019, 15:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
is goed. Wanneer beginnen we?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2019, 15:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Leuk! Ik probeer dit vanaf augustus en heb al best leuk bij verdient via Marktplaats. Vooral schoolboeken gaan lekker en ik had er in 4 jaar genoeg verzameld
Met citaat reageren
Oud 15-10-2019, 15:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Kleding is trouwens ook een goede om eens uit te zoeken en wat van weg te geven
Met citaat reageren
Oud 15-10-2019, 16:10
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb een zakdoek met cum die ik wel kan weggeven.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2019, 17:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
en daarna is hier niks meer gezegd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2019, 21:43
Verwijderd
Boeken gaan bij mij ook mondjesmaat weg, maar zijn wel echt de lastigste dingen. Om weg te doen dan he, verkopen is prima. Ik heb alleen zoveel boeken en I luvvvv boeken. :nerdje:

Kleding gaat niet zo snel, probeer wel wat meerdere sites uit en elke site heeft zijn voor- en nadelen. Maar ik loop nu elke week mijn berging in en MOET weglopen met iets wat ik weg doe en het werkt echt goed, nog steeds geen spijt en straks met verhuizen zal ik het effect zien.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2019, 07:56
frats
Avatar van frats
frats is offline
Opruimen is fijn! Ik heb herfstvakantie en heb al heul veel opgeruimd en schoongemaakt. Allemaal van die oma dingen zoals kranen in azijn zetten zodat het ontkalkt.. (Nog nooit eerder gedaan) Heb ook helemaal geen moeite met dingen weggooien, dus ik moet af en toe opletten dat ik daar niet té enthousiast in ben.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2019, 20:27
Verwijderd
Ja ik ben soms ook te enthousiast geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2019, 21:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb deze week zeven boeken weggegeven. Alle boeken die ik gelezen heb en niet nog een keer wil lezen, ga ik weggeven of ruilen. Ik heb al vriendinnen en collega's die ze willen en in de straat hebben we zo'n ruilbibliotheekje en anders breng ik ze naar de bieb in het buurthuis had ik bedacht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2019, 16:14
Verwijderd
Wat goed! Ja boeken zijn dus heel moeilijk voor mij en dat irriteert me. Maar daar heb ik ook al veel van weggedaan/verkocht. Dus dat wordt ook steeds lastiger.
Voor de rest ben ik dan wel weer heel radicaal en gaan heel veel dingen gewoon weg. Ik wil straks kleiner wonen dus ik moet wel.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2019, 17:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Engelse boeken > Nederlandse boeken.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2019, 17:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat goed! Ja boeken zijn dus heel moeilijk voor mij en dat irriteert me. Maar daar heb ik ook al veel van weggedaan/verkocht. Dus dat wordt ook steeds lastiger.
Voor de rest ben ik dan wel weer heel radicaal en gaan heel veel dingen gewoon weg. Ik wil straks kleiner wonen dus ik moet wel.
Ik koop elk jaar een stapel boeken op het boekenfestijn omdat dat voor mij goedkoper is dan een abonnement op de bieb. Dat zijn veelal boeken die ik gewoon één keer lees en ik ben er verder niet aan gehecht. Ik heb ook een boekenkast met boeken die ik wel wil bewaren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2019, 17:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben sowieso niet zo gehecht aan spullen en ik geef vrij makkelijk dingen weg. Weggooien doe ik eigenlijk nooit met iets wat nog goed is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2019, 18:42
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik gooi elke dag wel wat weg!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 11:16
Verwijderd
Ik ga straks de regen trotseren om weer dingen op de post te doen etc.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 11:18
Verwijderd
Hoewel er ook weer iets is binnengekomen. Maar het waren boeken en medicatie of het was allemaal zwart dus dat mag.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2019, 12:33
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Bij ons in de supermarkt staat zo'n boekenkast waar je boeken uit mag meenemen en ook in mag neerzetten. Dus daarin heb ik een tijd geleden en echt bergen met boeken gedropt. Ik neem er ook regelmatig wel weer iets uit mee..

En verder gaat er regelmatig kleding/textiel naar de textielbak, staat ook bij de supermarkt, dus lekker makkelijk. Kleding verkopen gaat voor mij niet echt op omdat ik dingen echt totaal afdraag
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2019, 20:54
Verwijderd
Ik heb vandaag ook kleren weggedaan wat ik al tig keer had laten repareren en andere spullen die eigenlijk niks meer waard zijn of worden. Heb afgelopen week wederom iets op de post gedaan. Enneh, ik heb dus dozen weggegooid. Want ik gebruik ze niet meer, maar daardoor besefte ik wel hoeveel dozen en plastic etc ik gebruikt heb en dat was wel confronterend. Oja ik heb ook nog een kledingrek gedemonteerd. Vooral mijn berging gaat wel snel eigenlijk.

Alleen boeken. Daarvan komen er nog steeds meer binnen dan er uit gaan. Een e-reader ben ik nog niet aan toe.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2019, 20:56
Verwijderd
"VeraIustitia, gun jezelf een cadeautje, je verdient het (k)" Nou de reclames worden steeds agressiever. Ik delete alles zonder überhaupt te kijken. Black Friday? BOEIENT.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2019, 22:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Black friday is bullshit. Ik probeer elk jaar weer rond black friday het gesprek te openen over waardoor spullen zo goedkoop zijn 😒
Met citaat reageren
Oud 24-11-2019, 23:04
Verwijderd
Ja, het slaat echt nergens op!

Ach ja, geld moet rolleh
Met citaat reageren
Oud 25-11-2019, 00:03
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik heb vandaag ook kleren weggedaan wat ik al tig keer had laten repareren en andere spullen die eigenlijk niks meer waard zijn of worden. Heb afgelopen week wederom iets op de post gedaan. Enneh, ik heb dus dozen weggegooid. Want ik gebruik ze niet meer, maar daardoor besefte ik wel hoeveel dozen en plastic etc ik gebruikt heb en dat was wel confronterend. Oja ik heb ook nog een kledingrek gedemonteerd. Vooral mijn berging gaat wel snel eigenlijk.

Alleen boeken. Daarvan komen er nog steeds meer binnen dan er uit gaan. Een e-reader ben ik nog niet aan toe.
Ik heb storytell en als ik een boek tegenkom wat me interessant lijkt, zoek ik m daarin op en zet m op de “boekenplank”

Heel fijn want ik kan ze bij 50% van m’n werk ook luisteren.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2019, 06:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Black friday is bullshit. Ik probeer elk jaar weer rond black friday het gesprek te openen over waardoor spullen zo goedkoop zijn ��
Sowieso, waarom een week (of langer) black friday. Slaat nergens op en zorgt bij mij juist voor veel meer aversie tegen dit fenomeen in Europa. Laat het lekker in Amerika en echt maar één dag waarop mensen elkaar de winkels uitvechten. Zorgt gelijk weer voor een stukje natuurlijke selectie.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2019, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb storytell en als ik een boek tegenkom wat me interessant lijkt, zoek ik m daarin op en zet m op de “boekenplank”

Heel fijn want ik kan ze bij 50% van m’n werk ook luisteren.
Oh, dat is ook een goede! Maar ik heb voor audioboeken niet de capaciteit om echt goed te luisteren. of ik moet stil zitten en mijn ogen dicht doen. Anders luister ik niet echt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2019, 09:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben door mijn boekenkast heengegaan afgelopen weekend, en ik heb een hoop oud papier gelost
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 18:59
Verwijderd
Twee dingen verkocht en mijn lievelingsbroek voor reparatie weggebracht. Niet gek voor een Black Friday.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 19:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb voor december mezelf de niets onnodigs bijkopen challenge gesteld. Ik probeer alleen wat nodig is te kopen en probeer eerst dingen uit de kast te gebruiken voordat ik nieuwe dingen koop .

En als het goed is komen er morgen weer 2 mensen pakketjes afhalen. Voor sinterklaas trouwens ook best lekker verkocht
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 20:49
Verwijderd


Ik heb tig kleren laten repareren door mijn kleermaker, is altijd vriendelijk en blij als ie me ziet. En ik heb vandaag gekookt voor twee van too good to go producten.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2019, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Wat goed! Ja boeken zijn dus heel moeilijk voor mij en dat irriteert me. Maar daar heb ik ook al veel van weggedaan/verkocht. Dus dat wordt ook steeds lastiger.
Voor de rest ben ik dan wel weer heel radicaal en gaan heel veel dingen gewoon weg. Ik wil straks kleiner wonen dus ik moet wel.
sindsdien geen boek meer gekocht trouwens. "Nee, je hebt al genoeg, lees eerst die andere uit".
Met citaat reageren
Oud 13-01-2020, 22:35
Verwijderd
Oké, ik heb wat boeken verkocht, maar er zijn ook weer binnengekomen. Voor boeken zoek ik nog een nieuwe manier om die kwijt te raken. Deze dingen blijven toch wel echt mijn zwakke punt, levert vaak ook wel weinig op, dus is het niet echt motiverend om mijn kasten door te lopen. Verder heb ik veel (oudere) literatuur en die gaan dus echt nooit weg. En verder heb ik alweer boeken uit mijn dozen gehaald, omdat ik ze toch in de kast wilde hebben, of liever als cadeau weg geef.

En kleding ging er de laatste tijd meer uit dan er binnen kwam, schoenen net zo, maar goed, ik was lang op zoek naar een grijze pantalon, dus heb ik voor het eerst in tijden weer een kledingstuk gekocht. En komt er een dik studieboek aan.

Verder zit ik nu aan de keukentafel en daar ligt een knetterduur studieboek die ik hopelijk niet meer in 2021 nodig heb, want ik haat dat kutboek en ik haat hetgeen waarom ik dat boek nu heb. Ik moet er teringzuinig op zijn nu, want die wil ik straks zsm weg hebben.

Verder gooi ik nog steeds alle mailtjes met 70%!1!1!! korting!!!!! etc redelijk makkelijk weg. En ben ik al aan het kijken naar kleinere huizen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2020, 11:20
Struilhuik
Struilhuik is offline
92% van alle hits op een specifieke Joomla-site (in het Engels/Nederlands) over de maand december door een IP-adres uit Litouwen Dat betekent weer werk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2020, 21:58
Verwijderd
Yooooo ik doe dit nog steeds.

Oké, ik ben lekker aan het wegdoen, verkopen etc. Maar nu komt het volgende... ik heb dus een heleboel vakbladen, dus niet eens popi jopi shit... Weet iemand wat te doen daarmee? Ik ga ze nooit meer lezen uiteraard, want ik weet natuurlijk ALLES wat daar in staat (Elke keer als ik weer een rekening krijg denk ik: GVD weeeeeer vergeten op te zeggen )
Met citaat reageren
Oud 05-09-2020, 22:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
bijna een jaar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2020, 22:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Yooooo ik doe dit nog steeds.

Oké, ik ben lekker aan het wegdoen, verkopen etc. Maar nu komt het volgende... ik heb dus een heleboel vakbladen, dus niet eens popi jopi shit... Weet iemand wat te doen daarmee? Ik ga ze nooit meer lezen uiteraard, want ik weet natuurlijk ALLES wat daar in staat (Elke keer als ik weer een rekening krijg denk ik: GVD weeeeeer vergeten op te zeggen )
Misschien verkopen/weggeven via een alumni vereniging of collega's oid?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2020, 05:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Yooooo ik doe dit nog steeds.

Oké, ik ben lekker aan het wegdoen, verkopen etc. Maar nu komt het volgende... ik heb dus een heleboel vakbladen, dus niet eens popi jopi shit... Weet iemand wat te doen daarmee? Ik ga ze nooit meer lezen uiteraard, want ik weet natuurlijk ALLES wat daar in staat (Elke keer als ik weer een rekening krijg denk ik: GVD weeeeeer vergeten op te zeggen )
ik gooi dat bij het oud papier. Overigens heeft de meest nuttige een app waarin ook alle artikelen staan dus dat maakt het voor me wat makkelijker.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2020, 07:25
Kim010
Kim010 is offline
Mijn vader koopt als sinds het begin van de Quest in 2004 het blad. Heeft iemand hier interesse er in?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2020, 15:51
Verwijderd
Citaat:
ik gooi dat bij het oud papier. Overigens heeft de meest nuttige een app waarin ook alle artikelen staan dus dat maakt het voor me wat makkelijker.
Ja die apps zou ik ook moeten hebben. Maar nooit account aangemaakt, omdat ik het op papier had.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2020, 15:55
Verwijderd
Trouwens.... plastic tasjes............ Ik koop ze dus al echt jaren niet meer, maar wtf.

En ik had net ook een besef dat ik echt niet met duurzaamheid en geld sparen bezig was jaren geleden... Goed dat ik nog relatief jong ben en dus dat jetset gedoe (ik werkte daar ook echt veel te hard voor) lang geleden heb achter gelaten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2020, 15:56
Verwijderd
Citaat:
bijna een jaar
Dit is dus ook niet correct
Met citaat reageren
Oud 11-11-2020, 09:51
Verwijderd
Welke drommel is al in de verleiding gekomen door singles day?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2020, 13:12
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik heb dit jaar zoveel bespaard door niet uit eten te gaan en de vakantie in te korten dat ik ter compensatie nu continu dingen bestel
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2020, 14:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb een verhuisdoos vol met oude elektronica en kabels staan om weg te doen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2020, 17:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Welke drommel is al in de verleiding gekomen door singles day?
Ik vind singles day stom maar heb wel nieuwe dr Martens gekocht in de opruiming . En mezelf goed voorgenomen dit jaar verder geen nieuwe kleding of schoenen meer te kopen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2020, 17:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb een zak kleding klaarstaan om binnenkort te doneren aan het meisjeshuis. Besloten dat ik ook sokken ga doneren want ik heb er belachelijk veel
Met citaat reageren
Oud 11-11-2020, 19:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb twee printers die het allebei niet doen, die moet ik eigenlijk weg doen en m'n oude stereo en kabels enzo idd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2020, 08:46
Verwijderd
Citaat:
ik heb dit jaar zoveel bespaard door niet uit eten te gaan en de vakantie in te korten dat ik ter compensatie nu continu dingen bestel
Wat een pauper ben je toch ook
Met citaat reageren
Oud 14-11-2020, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een zak kleding klaarstaan om binnenkort te doneren aan het meisjeshuis. Besloten dat ik ook sokken ga doneren want ik heb er belachelijk veel
Zullen we dat samen doen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2020, 12:58
Verwijderd
En hop, weer een zak met kleding dat versleten is naar de textielcontainer!

Overigens heb ik wel (duurzame, dus ik loop er weer jaren in) kleding gekocht de laatste maanden, maar nog veel meer verkocht.

Overigens draag ik dus dingen van de duurzamere merken, uit een tijd dat er nog niet zo met duurzaamheid reclame werd gemaakt. Dan kocht ik gewoon kwalitatief goede kleding, dat is pas duurzaamheid, het komt echt uit de tijd dat ik op de middelbare school zat en er zit nog geen enkel gat in.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2020, 13:06
Verwijderd
Wij brengen elke week heel veel luiers weg huhuhu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.