Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2003, 01:52
nelis
Avatar van nelis
nelis is offline
als het niet waar is,
is het knap verzonnen.
__________________
if triathlon was easy they would call it soccer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 12:08
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Hallo,

Ik zeg niet dat ik dit niet geloof maar ik ga eerlijk zeggen dat ik twijfels heb.

Anyway, als het klopt dan wens ik de vriendinnen van die Laura enorm veel sterkte. Ik dacht altijd dat ik een rare was maareuh gelukkig kan ik mezelf absoluut niet met haar vergelijken.

Meisjes, hoe moeilijk dit ook is, laat niks of niemand jullie in de put duwen.....Niemand is het waard dat jullie je ongelukkig voelen. Jullie leven gaat door en soms lig je om iets heeeeel dom al in de knoop met jezelf (daar kan ik jammer genoeg wel van meepraten). Dus laat aub. die Laura jullie leven niet verpesten.

dikke knuffel en lieve groetjes Magicflower
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:40
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ik heb het hele verhaal gelezen, en ik twijfel niet aan de echtheid. Ik weet ook vrij zeker dat het hier om borderline gaat. Heeft ze eigenlijk ooit aan zelfverwonding gedaan? Veel borderliners doen hier namelijk aan. En dat zwart-wit denken, die tegenstrijdigheden in zeggen en doen, dat omslaan als een blad aan een boom, dat is allemaal typisch borderline. Ook de relatie met Jan lijkt me behoorlijk problematisch, hij is denk ik ook niet 100 procent normaal, ook dat hard van stapel lopen hoort bij borderline.
Tsja, en het advies is hier al vaker gegeven, maar dat meisje heeft echt hard hulp nodig, anders gaat het vroeg of laat gigantisch fout. Ik denk ook dat opname haar enige redding kan zijn eerlijk gezegd.
Ik vind het ook heel lief van jullie dat jullie haar niet laten vallen, want borderliners zijn erg moeilijke mensen om mee om te gaan.
Heel veel succes toegewenst!
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:11
ellaversa
ellaversa is offline
je spreekt jezelf tegen, je zegt dat laura 1 keer op stap is geweest maar daarna zeg je vanalles over dat jullie waren gaan stappen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:06
Lady_L
Lady_L is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 26-10-2003 @ 16:11:
je spreekt jezelf tegen, je zegt dat laura 1 keer op stap is geweest maar daarna zeg je vanalles over dat jullie waren gaan stappen

Dan heb je alles niet goed gelezen. Het eerste gedeelte is een brief die wij naar hulp instanties hebben gestuurd. Daar stond in dat ze 1x op stap is geweest. Het gedeelte wat daarna komt, gaat over wat er de maanden daarna is gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:08
Lady_L
Lady_L is offline
Citaat:
Fa Sai schreef op 26-10-2003 @ 14:40:
Ik heb het hele verhaal gelezen, en ik twijfel niet aan de echtheid. Ik weet ook vrij zeker dat het hier om borderline gaat. Heeft ze eigenlijk ooit aan zelfverwonding gedaan? Veel borderliners doen hier namelijk aan. En dat zwart-wit denken, die tegenstrijdigheden in zeggen en doen, dat omslaan als een blad aan een boom, dat is allemaal typisch borderline. Ook de relatie met Jan lijkt me behoorlijk problematisch, hij is denk ik ook niet 100 procent normaal, ook dat hard van stapel lopen hoort bij borderline.
Tsja, en het advies is hier al vaker gegeven, maar dat meisje heeft echt hard hulp nodig, anders gaat het vroeg of laat gigantisch fout. Ik denk ook dat opname haar enige redding kan zijn eerlijk gezegd.
Ik vind het ook heel lief van jullie dat jullie haar niet laten vallen, want borderliners zijn erg moeilijke mensen om mee om te gaan.
Heel veel succes toegewenst!
Bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.