Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2004, 17:28
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Hoihoi. Zelf heb ik er geen ervaring mee.. daarom vroeg 'k het me zo af. Hoe is het om sex te hebben als je ongesteld bent? Of om gebeft te worden dan? Je hoort wel dat sommige mensen dat gewoon doen dan..
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:37
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
neuken tijdens mn ongesteldheid doe ik wel, op 1 voorwaarden: als hij het wil en niet vies vind, als hij er zelf dus geen problemen mee heeft (mijn vriend heeft dat dus niet)
....(ik maak me van te voren altijd schoon met een vaginale douche, gewoon te koop bij de kruidvat en verantwoord) maar beffen als ik ongesteld ben, vind ik dan weer niet prettig en gebeurt dan ook niet...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als ik ongesteld ben hebben we nooit geen seks, ik zou er niet mee zitten, maar mijn vriend vind het voor zover ikweet maar niets.. Lijkt me daarbij ook nog eens behoorlijk wat rotzooi geven.. maar dat zou de pret vast niet drukken
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:51
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Is het wel even lekker dan, als je ongesteld bent?
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:54
Verwijderd
Ik hou daar absoluut niet van en vermijd dan ook echt al het contact. Ik voel me daar gewoon absoluut niet prettig bij.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 20:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Yummie schreef op 20-09-2004 @ 19:51 :
Is het wel even lekker dan, als je ongesteld bent?
Ik vind het niet prettig omdat ik me dan niet fris voel. Maar bij sommige mensen schijnt het ook menstruatiepijn te verminderen. Hangt van jezelf af zou ik zeggen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:22
Black-X
Black-X is offline
Citaat:
HvJ schreef op 20-09-2004 @ 19:13 :
Als ik ongesteld ben hebben we nooit geen seks, ik zou er niet mee zitten, maar mijn vriend vind het voor zover ikweet maar niets.. Lijkt me daarbij ook nog eens behoorlijk wat rotzooi geven.. maar dat zou de pret vast niet drukken
Je zult bedoelen nooit seks of geen seks als ik je uitleg lees Nu staat er dat je dus altijd juist wel seks hebt als je ongesteld bent
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:50
Verwijderd
Persoonlijk heb ik er niet echt moeite mee, ik zou het eventueel wel laten voor de 'zooi'. Hoe het met hem staat weet ik eigenlijk niet.
Ik heb het wel altijd gedaan.

Iig is het niet specifiek beter of slechter, al geef ik toe dat je minder kunt voelen door de grote hoeveelheid vocht. Als je het niet in de allereerste 2 dagen van je ongesteldheid doet heb je daar ook geen last meer van. Gewoon handdoekje erbij en naderheen douchen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:54
A*
Avatar van A*
A* is offline
Na een dag of 4 wel, dan zijn de bloedingen niet meer zo super erg.
En vriendje vind het niet erg, dus als ik zin heb doen we t gewoon.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 12:08
stuivertje
stuivertje is offline
Ik heb er zelf niet zo heel veel moeite mee, en dan heb ik het wel over dag 4 ofzo. Maar m'n vriend vind het niks, dus gebeurt het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 12:32
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik wilde hier zelf toevallig ook een topic over openen

Mijn vriendin en ik hebben ook nooit seks als zij ongesteld is. Ik zou best seks willen maar zij heeft echt nergens zin in als ze ongesteld is. Ze is ook totaal niet opgewonden te krijgen in die periode dus ook hevige zoen sessie's met veel knuffelen en strelen zitten er dan niet in...

Is dat bij meer van jullie dat je door je ongesteldheid sowieso weinig zin in seks hebt?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 13:48
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
lijkt me niet zo'n fijne idee
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:06
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-09-2004 @ 13:32 :
Is dat bij meer van jullie dat je door je ongesteldheid sowieso weinig zin in seks hebt?
Dat is heel verschillend. Ik heb er geen last van maar ik weet van sommige mensen dat ze er dan ook geen zin in hebben.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:14
Black-X
Black-X is offline
K had dacht ik ook wel es gehoord dat meisjes dan juist het geilst zijn...

Is dit zow bij sommige of totale onzin
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Black-X schreef op 21-09-2004 @ 15:14 :
K had dacht ik ook wel es gehoord dat meisjes dan juist het geilst zijn...

Is dit zow bij sommige of totale onzin
Totale onzin. Je bent het 'geilst' iets voor het begin van je tweede week na je ongesteldheid. Dit is natuurlijk; je ovulatie vind plaats.
Ik ben het meestal net voordat ik ongesteld wordt ook 'erger' (dan normaal ).
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:25
Bisonkit
Avatar van Bisonkit
Bisonkit is offline
Citaat:
Yummie schreef op 20-09-2004 @ 18:28 :
Hoihoi. Zelf heb ik er geen ervaring mee.. daarom vroeg 'k het me zo af. Hoe is het om sex te hebben als je ongesteld bent? Of om gebeft te worden dan? Je hoort wel dat sommige mensen dat gewoon doen dan..
Sex als je ongesteld ben is errrrrug lekker.
Je moet je vent wel erg haten als je je dan laat beffen maar dat is mijn mening... bah zeg
__________________
Time flies like an arrow. Fruitflies like a banana.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
W3ndy schreef op 21-09-2004 @ 15:25 :
Sex als je ongesteld ben is errrrrug lekker.
Je moet je vent wel erg haten als je je dan laat beffen maar dat is mijn mening... bah zeg
Er zijn mannen die het doen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 15:09
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
W3ndy schreef op 21-09-2004 @ 15:25 :
Sex als je ongesteld ben is errrrrug lekker.
Je moet je vent wel erg haten als je je dan laat beffen maar dat is mijn mening... bah zeg
Beffen doen we ook niet, seks is geen enkel probleem!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Het is niet dat ik op dat moment geen zin in seks heb maar ik vind het idee niet heel prettig denk ik. Ik heb het 1 keer gedaan en ik vond het niet geweldig. En daarbij, ik kan best een paar dagen zonder.
(heb nu geen vriend, dus ook best een paar maanden)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:06
Verwijderd
Als ik geen erge kwamp heb, en meestal heb ik dat niet, doen we dat wel gewoon, behalve aan 't eind van de eerste dag want dan is het echt té hevig. Niet alleen wordt het dan zo'n zooitje, maar bovendien ben ik dan te glibberig, en dan voelen we er niet zo veel van. Ik ga dan ook niet bovenop zitten; liggend blijft het vocht wel min of meer in mij, maar als ik zit kan het er uit.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:22
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-09-2004 @ 13:32 :
Ik wilde hier zelf toevallig ook een topic over openen

Mijn vriendin en ik hebben ook nooit seks als zij ongesteld is. Ik zou best seks willen maar zij heeft echt nergens zin in als ze ongesteld is. Ze is ook totaal niet opgewonden te krijgen in die periode dus ook hevige zoen sessie's met veel knuffelen en strelen zitten er dan niet in...

Is dat bij meer van jullie dat je door je ongesteldheid sowieso weinig zin in seks hebt?
bij mij niet... maar dat verschilt
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:34
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb dus wel juist meer zin als ik ongesteld ben. Erg lastig Bij mijn vorige vriend had ik wel gewoon sex als ik ongesteld was, maar bij mijn huidige vriend ben ik er nog niet achter hoe hij daar over denkt. Maar gebeft worden tijdens je menstruatie...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:56
Verwijderd
Gewoon een handdoek eronder dat wil best.

Maar ik heb niet meer of minder zin in seks als ik ongesteld ben, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:12
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Bah dat lijkt me niks..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 22:01
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb pas geleerd dat je sex kunt hebben met een softcup.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:14
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn neukgoed doet er niet moeilijk over, en ik word echt veel geiler als ik ongesteld ben, geen idee hoe dat komt...Het is ook allemaal iets gevoeliger, dus ik vind het nog fijner dan.
Alleen beffen laat ik dan niet doen, dat vind ik dan weer net iets te ver gaan.
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:30
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
'neukgoed'
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:41
Verwijderd
Tijdens de eerste twee dagen, is het te hevig, dan voel ik me vies en niet fijn, dus dan doen we het niet. De andere dagen, geen probleem, ik ben dan veel geiler en echt een smeerboel wordt het nooit, een handdoekjes eronder, en meteen erna een tampon in en douchen, geen probleem
Beffen, dat vind ik geen fijn idee dan. Een vriend van me vertelde ooit eens dat hij met vrienden op vakantie was gegaan, een van die vrienden is echt zo'n versierder, en sliep dus meteen de eerste nacht al bij een meisje in de tent. De ochtend erna stak hij zijn hoofd uit de tent en had hij een enorme gore bloederige vlek op z'n gezicht zitten... Die vriend van me vertelde dit zo gedetailleerd, dat ik er zo misselijk van werd en het dus nooit mee wil maken... Wugh.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 11:24
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Eerste twee dagen zijn bij mij ook hevig, maar dit heeft ons nog nooit ervan weerhouden het toch te doen. Handdoek op het bed, en gewoon achteraf douchen. Ik blijf wel onderaan liggen, zodat er niet teveel uitloopt. Mijn vriend heeft wel een coole instelling over menstruatie, en hij valt niet flauw bij het zien van bloed op z'n piemel... Dat helpt
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 11:35
Hagel
Hagel is offline
Nee doe ik niet, heb dan altijd buikpijn
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:26
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
'Sex' alsin 'neuken' vind ik geen probleem, beffen daarentegen lijkt me niet zo fris
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:39
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
ja ach, sommige meisjes worden zo schuw als een hamster, en chagrijnig als je tóch in de buurt komt.

maar als je er allebei geen problemen mee hebt, lijkt het mij geen punt...
zou mij nie uitmaken
__________________
buh
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:40
Slobber
Slobber is offline
Lijkt mij eigenlijk best vies...

Je gaat toch ook niet zoenen als je als een rund bloedt in je mond?


Je vriendin zou er maar achterkomen dat je vreemd gaat omdat er allemaal bloed op je mond zit !
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 18:07
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 18:25
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
De eerste twee dagen wil ik alleen maar knuffelen, dan heb ik ook vaak buikpijn dus dan trekt het me niet. Daarna heb ik soms juist wel extra zin
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:06
Rêveuse
Rêveuse is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 01-10-2004 @ 19:25 :
De eerste twee dagen wil ik alleen maar knuffelen, dan heb ik ook vaak buikpijn dus dan trekt het me niet. Daarna heb ik soms juist wel extra zin
Hetzelfde, en daarbij komt nog dat ik me gewoon vies voel de eerste twee dagen. Maar echt geen gebef als ik ongesteld ben *rilt*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:04
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-09-2004 @ 11:41 :
De ochtend erna stak hij zijn hoofd uit de tent en had hij een enorme gore bloederige vlek op z'n gezicht zitten... Die vriend van me vertelde dit zo gedetailleerd, dat ik er zo misselijk van werd en het dus nooit mee wil maken... Wugh.
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:11
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Wij doen het wel als mn vriendin ongesteld is, en beffen doe ik dan ook wel, dan zorgen we gewoon dat het 'gat'(zoals we dat zo heerlijk genuanceerd noemen) schoon is, en desnoods kom ik met mn mond niet in de buurt bij het 'lekkende' gedeelte.

Ze wil me als ze ongesteld is, ze wil me als ze niet ongesteld is, ze wil me gewoon altijd.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 16:12
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Citaat:
Samaris schreef op 01-10-2004 @ 22:11 :
Wij doen het wel als mn vriendin ongesteld is, en beffen doe ik dan ook wel, dan zorgen we gewoon dat het 'gat'(zoals we dat zo heerlijk genuanceerd noemen) schoon is, en desnoods kom ik met mn mond niet in de buurt bij het 'lekkende' gedeelte.

Omg. Ik moet er echt niet aan denken.

Ontopic: 1e twee dagen heb ik meestal zoiets van, Blijf van me af. Daarna gaat het meestal wel weer, maar wil ik liever gewoon beetje tegen elkaar aan liggen, knuffelen.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 16:34
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hmm, bloedsex. Beter dat dan plas of poepsex, want dat vind ik nou weer wel smerig. Maar zo'n beetje bloed, of desnoods een heleboel bloed, och: de wasmachine is geduldig.. Ik vind dat het aanmerkelijk scheelt in de buikkrampen als we sex hebben als het net gaat beginnen. Dan heb ik maar een dag pijn inplaats van twee.

Het gaat wel plakken na een tijdje, dus we houden het kort. En zon bebloed snoetje'met van die glimmende oogjes erboven...is cute!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 13:02
manGo0s
Avatar van manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-09-2004 @ 13:32 :
Is dat bij meer van jullie dat je door je ongesteldheid sowieso weinig zin in seks hebt?
Ik juist meer...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 19:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
het idee spreekt mij zacht gezegd NIET bepaald aan
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:25
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Beetje smetvreesachtig hier???

nja gelukkig zijn er mensen die niet vies zijn van een beetje bloed
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 09:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend vindt het helemaal niet erg, maar ikzelf heb er geen zin in. Het is allemaal veel te gevoelig dan, hij kan niet eens fatsoenlijk stoten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 12:50
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Sex hebben met mijn vriendin terwijl ze ongesteld is maakt mij niet uit.
Mocht het een beetje `rommelig` zijn, dan hebben we altijd nog een douche.

Qua beleving merk ik er niets van dat ze ongesteld is, dus ik zie geen probleem om het niet te doen.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:31
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Seks en ongesteldheid gaan best samen. Het voelt iets anders dan en je hebt een extra handdoekje nodig, maarja. Als je zin hebt, waarom dan niet? Je bloedt over het algemeen niet leeg hoor.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 26-09-2004 @ 23:01 :
Ik heb pas geleerd dat je sex kunt hebben met een softcup.
Dat wist ik al.. maar die softcup zelf lijkt me zo rottig..?

Ik vind het geen probleem. (behalve beffen.. bah) Maar ik kan het me heel goed voorstellen als de jongen het alleen met condoom of bijv. in de douche wil doen. Voor mezelf maakt het niets uit en ik ben vaak zelfs wat geiler als ik ongesteld ben.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:59
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
kan iemand me uitleggen wat een softcup precies is?

en ja ik ben ook geiler als ik ongesteld ben,
maar heb toch geen seks omdat ik het vreselijk onhygienisch vind...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:01
Verwijderd
een softcup is een zacht flexibel bakje dat je diep in je vagina stopt om het menstruatiebloed op te vangen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:02
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-10-2004 @ 17:01 :
een softcup is een zacht flexibel bakje dat je diep in je vagina stopt om het menstruatiebloed op te vangen.
Een variant op het tampon en het maandverband dus . Er zijn op L&G wel wat topics over geweest geloof ik.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Help! Huidprobleem: bultjes/pukkeltjes op voorhoofd en wangen
Diamera
13 27-05-2011 22:20
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic #2
rare kwast
500 24-03-2009 15:13
Lichaam & Gezondheid Hoofdpijn tijdens menstruatie
Daantje_0705
21 07-10-2008 19:51
Lichaam & Gezondheid help?!?
Maddan
4 11-06-2003 18:29
Eindexamens 2003 Ongesteld tijdens de examens?
Ireentje
77 20-05-2003 21:49
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking en ongesteld?
I_am_anouk
59 13-01-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.