Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 01:26
razor-x
razor-x is offline
Mischien wel een dom probleempie,maar goed

Ik heb eik nog nooit echt een meisje ontmoet die ik ook echt leuk vond (en die mij leuk vind dan ),
De laatste tijd zit ik daar behoorlijk mee eik, maar een tijdje geleden heeft een meisje mij vertelt dat ze veel voor me voelde.

Dan zit ik dus nu zo van, ben ik mischien niet te kieskeurig?
Wie herkent dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 08:49
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik weet niet of het een probleem is wat je beschrijft. Krirtisch zijn is niet per definitie een slechte eigenschap. Je weet wat je wilt. Het kan wel zijn dat je af en toe te weinig water bij de wijn doet. Je moet je wel goed bedenken dat Miss. Perfect niet bestaat he ..
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 09:42
wanhopig meisje
wanhopig meisje is offline
ik vind dat je best kieskeurig mag zijn want als je iets neemt met iemand waarvan je neit weet of je er 100% achter staat kan je het beter niet doen.en ooit kom je iemand tegen die aan al je eisen voldoet.dat heb ik namelijk ook,bij mij kan je het wel een slechte eigenschap noemen dat ik kieskeurig ben want als m'n vriend iets zegt wat ik echt dom vind of een blunder maakt bepaald dat voor mij soms best veel dingen terwijl ik het eigenlijk gewoon zou moeten accepteren.... s6 ermee en ik zou als ik jou was dat meisje die heeft verteld wat ze voor de voelt wel een kans geven
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 09:45
lupus
lupus is offline
dat kan
__________________
~ what the eye sees, it believes ~
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 09:47
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ik weet niet of het een probleem is wat je beschrijft. Krirtisch zijn is niet per definitie een slechte eigenschap. Je weet wat je wilt. Het kan wel zijn dat je af en toe te weinig water bij de wijn doet. Je moet je wel goed bedenken dat Miss. Perfect niet bestaat he ..

Correctie, volgens mij bestaat Miss. Perfect wel. Gewoon geduld hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:16
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
razor-x schreef:
Mischien wel een dom probleempie,maar goed

Ik heb eik nog nooit echt een meisje ontmoet die ik ook echt leuk vond (en die mij leuk vind dan ),
De laatste tijd zit ik daar behoorlijk mee eik, maar een tijdje geleden heeft een meisje mij vertelt dat ze veel voor me voelde.

Dan zit ik dus nu zo van, ben ik mischien niet te kieskeurig?
Wie herkent dit?
Je bent echt niet te kieskeurig, en dat je selectief bent is zeker een betere eigenschap dan onverschillig zijn en met iedereen het bed in te duiken, om het maar even banaal te brengen.

__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:53
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Te kieskeurig zijn is ook niet al te goed, want toen ik wat met een meisje had vond ik haar niet echt heeel super, maar toen het uit was, d8 ik, shit wat ben ik stom geweest...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:56
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
wanhopig meisje schreef:
en ooit kom je iemand tegen die aan al je eisen voldoet.
Dat is dus onrealistisch.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:57
razor-x
razor-x is offline
Citaat:
AsTheFutureRepeats schreef:
Te kieskeurig zijn is ook niet al te goed, want toen ik wat met een meisje had vond ik haar niet echt heeel super, maar toen het uit was, d8 ik, shit wat ben ik stom geweest...
idd, dat heb ik dus!
das behoorlijk rottig :/

[Dit bericht is aangepast door razor-x (14-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:58
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Correctie, volgens mij bestaat Miss. Perfect wel. Gewoon geduld hebben.
Als je verkering neemt met je Barbiepop, ja. Als jij van mening bent dat Miss. Perfect bestaat ken je je vriendin nog niet genoeg. Ieder mens heeft kanten die de partner afkeurt of minder fijn vind. Als perfectie zou bestaan waren relaties niet zo veel aan, hoor.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 12:04
Verwijderd
Oh, ik herken het wel, hoor. Het is gewoon een uitvloeisel van (bij mij dan) een beetje té rationeel zijn. Altijd wachten tot er misschien tóch nog iets leukers voorbij komt.

Het beste is eigenlijk gewoon als het een leuk meisje is en je kunt er goed mee opschieten, gewoon ervoor gaan...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 12:50
Penelopeia
Penelopeia is offline
ow, dat ken ik wel..ik ben zelf ook wel erg kieskeurig eigenlijk
maar idd; gewoon ook eens voor diegene gaan die zeker wel wat heeft, maar waar je nog niet helemaal gek op bent...want dat laatste komt vanzelf wel!
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 14:09
razor-x
razor-x is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
ow, dat ken ik wel..ik ben zelf ook wel erg kieskeurig eigenlijk
maar idd; gewoon ook eens voor diegene gaan die zeker wel wat heeft, maar waar je nog niet helemaal gek op bent...want dat laatste komt vanzelf wel!

Ik ben dus niet de enigste
thx voor het reply'en\advies iedereen!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 14:49
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Klinkt bekend. Ik ben zowieso niet snel verliefd, en ook maar zelden tot iemand aangetrokken.

En die enkele keer dat ik denk "*wow* die zou ik wel eens beter willen leren kennen" ben ik dan weer te schijterig om achter (haar, in dit geval) aan te gaan.

Maar het lijkt wel of er maar 1 in de 5000 mensen rondlopen waar ik me echt tot aangetrokken kan voelen. Iemand hoeft absoluut niet perfect te zijn, maar er moet wel *iets* zijn, een interesse die gewekt word ofzo...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:59
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Klinkt bekend. Ik ben zowieso niet snel verliefd, en ook maar zelden tot iemand aangetrokken.

En die enkele keer dat ik denk "*wow* die zou ik wel eens beter willen leren kennen" ben ik dan weer te schijterig om achter (haar, in dit geval) aan te gaan.

Maar het lijkt wel of er maar 1 in de 5000 mensen rondlopen waar ik me echt tot aangetrokken kan voelen. Iemand hoeft absoluut niet perfect te zijn, maar er moet wel *iets* zijn, een interesse die gewekt word ofzo...

Dat heb ik nou ook, ik heb in mijn leven nog maar 2 meisjes gekend waartoe ik me echt aangetrokken voel. Ene is nu gewoon een hele goeie vriendin van me en de andere mijn vriendin. Kieskeurig zijn vind ik opzich een goeie en negatieve eigenschap. Maar ik ga op me gevoel af en das het beste denk ik.

__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:17
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ja ik ken het probleem te kieskeurig zijn, maar ja kan niet zomaar wat met iemand nemen waar ik niks voor voel.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:42
razor-x
razor-x is offline
Citaat:
blacky schreef:
Ja ik ken het probleem te kieskeurig zijn, maar ja kan niet zomaar wat met iemand nemen waar ik niks voor voel.
idd klopt helemaal!!
En toch zou ik wel graag een vriendinnetje willen hebben :/

Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:36
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
ik ben ook wel redelijk kieskeurig. Ik val niet zomaar op de eerste de beste. Er moeten wel een paar eigenschappen in hem zitten, die erg leuk zijn. Zoenen voor 1 avondje heb ik wel gedaan met jongens die ik niet echt leuk vond, dat vind ik eigenlijk al heel fout van mij! Maar goed voor een relatie moet een jongen wel wat meer bezitten. Op zich is dit best wel vervelend, maar als je dan iemand ontmoet die echt helemaal perfect is en hij het dan uitmaakt. Komt dit wel heel hard aan, hier ben ik dan een tijdje ook goed ziek van geweest. Maar ja zo is het leven!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2002, 16:27
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Als je verkering neemt met je Barbiepop, ja. Als jij van mening bent dat Miss. Perfect bestaat ken je je vriendin nog niet genoeg. Ieder mens heeft kanten die de partner afkeurt of minder fijn vind. Als perfectie zou bestaan waren relaties niet zo veel aan, hoor.


Misses/Mister perfect hoeft zeker niet alleen goede kanten te hebben. Verliefd zijn op iemand waar alles perfect aan is kan juist helemaal verkeerd voor jou zijn (
minderwaardigheidsgevoel, botsende persoonlijkheid enz.). Soms zijn goede en slechte eigenschappen bij iemand zo uitgebalanceerd dat ze perfect bij jou passen. Daarom vallen we niet met z'n allen op dezelfde persoon.
Om er even een voorbeeldje bij te geven: de een houd van een beetje bitcherig meisje terwijl de ander juist liever een heel lief meisje heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie de verkeerde vrouwen aantrekken :s
methrowrocks
15 07-06-2012 19:29
Lifestyle schoenmaat 44/45 meiden
Verwijderd
48 06-11-2011 05:58
Werk, Geld & Recht Hoe goed kun jij met geld omgaan?
Iduna
68 07-11-2005 19:25
Liefde & Relatie Uw geliefde en zijn/haar muziek.
Gordijn
64 10-11-2004 20:37
Liefde & Relatie zijn ze er nog? of ben ik scheel?
Mr.Gibson
41 30-10-2003 19:15
ARTistiek Promises [WP]
Naz
14 14-09-2002 20:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.