Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 20:17
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ik heb een vraagje. Ik heb daarnet een mail zitten typen voor iemand die ik wel "zie zitten" zeg maar. Nu is mijn vraag of het een beetje fatsoenlijk is om op te sturen of dat er nog wat aan geschaafd moet worden. Ter info: ik=jongen en hij=jongen...
Waarom via mail zul je zeggen? Voor mij is de drempel te hoog om iets in de brievenbus te gooien, wetende dat ik "niet meer terug kan", wat natuurlijk ook bij email zo is, maar dat is "maar email"... Tsja, ik kan het niet echt zeggen; lees maar gewoon:

Waarom ik dit nu daadwerkelijk typ weet ik nog steeds niet, maar ik moet het al een tijdje gewoon kwijt. 14 februari was gewoon een extra "zetje" om het echt te typen en te versturen.
Het is moeilijk dit te zeggen, moeilijk uit te leggen. Misschien begrijp je het niet - wat ik zelf in een dergelijke situatie ook wel eens heb meegemaakt - maar ik hoop dat je toch een beetje voelt waar ik naar toe wil.
Ik ken je niet zo goed. Ja, ik weet wie je bent, welke klas je zit, the usual stuff zeg maar, maar daar blijft het eigenlijk bij. Ik heb wel het idee dat we goed met elkaar op kunnen schieten, maar dat hoeft verder niets te zeggen natuurlijk.

Ach, ik draai er maar omheen, dus ik zal het - hoewel je het wel doorhebt denk ik - maar verklappen: ik voel meer voor je dan voor gewone vrienden, veel meer zelfs. Ik begrijp het allemaal niet precies, en jij denk ik zeker niet (dit bericht komt natuurlijk ook als een verrassing). Misschien zul je zelfs wel helemaal in de war zijn als ik je daar bovenop nog eens vertel dat ik een jongen ben. Ik vind het erg om je er mee te confronteren, maar ik heb geen rust in m'n kop als ik het niet doe.
Natuurlijk koester ik een beetje hoop dat jij ook op jongens valt - het is natuurlijk een kans van 1 op 10 - maar dan nog is de kans afschuwelijk klein dat je daadwerkelijk ook wat met MIJ zou willen. Oftewel: waarom ik dit allemaal schrijf is een raadsel, maar ik moet het kwijt, ik moet het verteld hebben.
Natuurlijk hoop ik dat je hierop zult antwoorden, wat je hier ook over denkt. Het zou mij in ieder geval wat duidelijkheid verschaffen, maar ik zal het ook moeten begrijpen en accepteren als je dit mailtje vol walging weggooit. Aan de andere kant: is het juist geen compliment als iemand - wie dan ook - dit soort gevoelens voor je heeft?

Tot slot hoop ik dat je begrijpt waarom ik mijn naam hierbij niet geef, ik heb zelf nog aan niemand verteld dat ik op jongens val, en me dit geen prettige manier lijkt dat heel de wereld dat te weten komt.

Veel liefs, en ik hoop dat je zult antwoorden!


Alvast bedankt voor jullie reacties!!

[Dit bericht is aangepast door ModuM (14-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 20:24
Verwijderd
Natuurlijk kun je dit mailtje versturen! Ik vind dat je het heel goed brengt, en dat je het niet schokkend vertelt. Ik zou er niet meer aan schaven als ik jou was. Alleen denk ik dat de enige vorm van antwoord die je terug kan krijgen zal zijn of hij wel of niet op jongens valt. Ook moet je erop voorbereid zijn dat je een mail met "minder vriendelijke"tekst terug kunt krijgen. Maar ik hoop echt voor je dat je een positief mailtje terugkrijgt. Aan het mailtje wat jij hebt gestuurd zal het iig zeker niet liggen!

heel veel succes!

xxx Monique
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:27
Vos
Vos is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Tot slot hoop ik dat je begrijpt waarom ik mijn naam hierbij niet geef, ik heb zelf ook nog aan niemand verteld dat ik op jongens val, en me dit geen prettige manier lijkt dat heel de wereld dat te weten komt.
Dat "ook" kan je beter weghalen..Misschien is die jongen wel helemaal niet homo?..Ja het klinkt misschien cru, maar het lijkt of je probeerd te suggeren dat hij ook homo is..?

Voor de rest vind ik het een openhartig stukje..Het is goed dat je je naam er niet bij zet..Als hij iets voor jou voelt/je graag mag weet hij dat het briefje van jou vandaan komt..Dan zal hij wel naar je toekomen om je (al dan niet) te bedanken ofzo.. ..

Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:28
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Dank je wel voor je reactie, dit lucht al heel wat op moet ik zeggen!!

Ik had me inderdaad al bedacht dat ik een wat minder beleefd mailtje terug kan krijgen, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen... Het enige waar ik mee zit, is dat hij er achter zal komen als ik hem zou gaan ontwijken vanwege zijn eventuele negatieve antwoord. Maar je kunt niet alles hebben denk ik zo.....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:29
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Vos --> dat is een goede inderdaad. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:48
razor-x
razor-x is offline
Dit kan je zeker sturen!

Suc6 ermee!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:53
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Nou, daar gaat 'ie dan... Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:54
razor-x
razor-x is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Nou, daar gaat 'ie dan... Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!

Komt allemaal wel goed hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:55
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ik hoop het ook!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:59
kizzy
kizzy is offline
ik vind het echt een mooi mailtje, het schrikt geen jongens af lijkt me!! enne laat ff weten als hij erop reageert, hoe hij dat deed

Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:06
razor-x
razor-x is offline
trouwens, wil nog zeggen, dat ik het extreem dapper van je vind!! (mogen mensen een voorbeeld aannemen ... like me)
en idd, laat weten hoe het afloopt!

[Dit bericht is aangepast door razor-x (14-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 09:06
Verwijderd
goed mailtje

ik vind het een ontzettend knappe actie, ik bewonder je heel erg, zelfs al schreef je dit "gewoon" naar een meisje dan vond ik het nog knap, maar nu helemaal. (ik hoop dat dit zo overkomt als ik het bedoel).

en ik hoop dat die jongen er normaal op reageert, tuurlijk hoop ik ook voor je dat het wederzijds is.

suc6

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:16
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Je schrijft mooi.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Ik hoop het ook!!
Ben benieuwd! Vond het wel een leuk mailtje BTW. Als ik zo iets zou krijgen, zou ik in ieder geval niet kwaad worden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:54
twijfeltje
twijfeltje is offline
heel gaaf dat je het durfde te sturen! ik vond het echt een lief mailtje! ben benieuwd wat hij antwoord!
xxxies twijfeltje
__________________
....fantasieloos.....voorlopig...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 12:40
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ik ben ook heel benieuwd... Hij heeft nog niks geantwoord; niet dat dat te verwachten was na een halve dag, maar goed
Gelukkig ben ik hem vandaag niet tegen gekomen, anders was ik waarschijnlijk ontploft of zoiets...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 14:57
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Wel een moedig mailtje hoor! Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:14
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
je schrijft heel mooi jah, heel begrijpelijk schrijf je. Ik zou niet langer twijfelen...t zit allemaal wel goed, aan jou zal t in ieder geval nie liggen!!

laat ff weten hoe tis afgelopen.....
veel liefs
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2002, 16:40
Piccola
Piccola is offline
Een hele moedige en mooie mail!!! Als ik jou was zou ik dit zeker versturen! En ik hoop dat alles goed voor je afloopt. Misschien zeg ik dit een beetje raar ofzo, maar je snapt me wel!?
*hug*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:48
krystel
krystel is offline
Ik vind dit ook zeker goed!!! Zelf zou ik nog niet eens een mail durven sturen naar een jongen terwijl ik een meid ben! Dus dat zegt ook wel een hoop over jou! Ik hoop dat hij wat van zich laat horen, laat je het weten??liefs kusss
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:58
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ach, het is wel anoniem natuurlijk, dat scheelt een hoop hoor!! Maar het was inderdaad niet het makkelijkste van de wereld!
Hij heeft nog niet gemaild, maar toen ik m'n mailbox binnenkwam stond er wel een nieuwe mail; ik heel erg nerveus natuurlijk, was het zo'n stomme spammail...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:16
Verwijderd
Ik vind het echt fantastisch goed van je dat je dit hebt gestuurd. Het is niet te verassend. je hebt het netjes omschreven. Niet zo van "ik voel veel voor je en ik ben ook een jongen" ...
Ik zelf vind het soms al eng om bepaalde meeltjes te sturen of dingen te zeggen tegen jongens. Maar wat natuurlijk extra "moeilijk" is, is het feit dat je misschien ook antwoord terug kan krijgen dat hij geen homo is... Dat lijkt me een vreselijke spanning...

Ik hoop voor je dat ie het sportief opvat, wat niet anders kan omdat ik totaal niet zie waar hij boos om zou kunnen worden Maar hou je ons wel op de hoogte?? Ben benieuwd!

Succes ermee iig!

Ps: mocht ie lullig gaan doen ofzo, dan ligt het echt niet aan jou! Dan kan hij gewoon niet bevatten dat zoiets mogelijk is... maar dus nie aan jezelf gaan twijfelen ofzo!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:08
*charm girl*
*charm girl* is offline
hey ik wil je even heel veel succes wensen!!
Wat een mooi mailtje, ik vind het echt heel moedig van je. En ook als er geen positieve reactie komt; die zal ooit wèl komen en ik vind het heel knap dat je voor je gevoelens uit durft te komen. Ik zou dit nog niet eens naar een jongen durven te sturen en ik ben een meisje!! Laat t ons weten!!
Er zijn in elk geval een heleboel mensen die met je meeleven.
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:58
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Echt heel moedig dat je dit verstuurd hebt.Ik zelf wilde nog e-card sturen aan jongen die ik erg leuk vind. MAar ik wist niet wat ik erin moest zetten (want hij heeft namelijk al vriendin) en hebh et dus maar niet gedaan

maar succes en het beste en houd ons op de hoogte
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 22:02
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Goed van je, maar goed tis natuurlijk afwachten... Als ie geen Homo is dan maar hopen dat het tenminste geen LOSER is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2002, 16:26
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
En? Al antwoord? Ja ik weet het ik ben ongeduldig..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:30
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Nee, nog niet... En ik kan je verzekeren: ik ben nog vééél ongeduldiger!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:29
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Heb je eigenlijk dat "ook" eruit weggeschrapt?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:39
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ja, heb ik weggehaald idd (zelfs uit de post hierboven!! ), was wel een goeie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:10
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
we zijn benieuwd!!!

maar btw hoe kan hij er op reageren???
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loesje schreef:
we zijn benieuwd!!!

maar btw hoe kan hij er op reageren???
dat vroeg ik me ook een beetje af. Het is toch anoniem? Moet hij dan raden dat jij het bent?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:28
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ik gebruik al een tijdje een anoniem email-adres voor "homozaken" ( ), omdat ik nog niet uit de kast ben thuis, maar wel altijd en eeuwig m'n 'gewone' mailbox heb open staan. De homozaken gaan dus naar dat anonieme adres, en vanaf dat adres heb ik dit mailtje dus verstuurd...
Maar hij heeft nog niet geantwoord... Kwam ik m'n mailbox binnen stond er "Inbox (1)", ik helemaal zenuwachtig was het zo'n kutreclame (ehh letterlijk en figuurlijk)...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:47
sweetgoth
sweetgoth is offline
heel mooi mailtje!
veel suc6!!
-xxxxxx-
gizzzz
__________________
de wereld is krom maar wij zijn nog veeeel krommer:P
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 09:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
heeft-ie nog steeds niet gereageerd?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 13:53
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind t erg dapper van je en hoop voor je dat ie er positief op zal reageren!

*duimt voor je*

succes!
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Kan ik goed zingen??
Justinjayce
5 18-07-2011 13:30
De Kantine Weerwolfspel #64
Sherlock
500 28-11-2009 03:48
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Software & Hardware Gezocht: iemand met verstand van databases en normaliseren
RDK
12 09-12-2003 12:26
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen?
Morphia
16 19-05-2003 13:30
Liefde & Relatie verliefd! en durf het niet te vertellen!!
sweetgoth
16 22-02-2002 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.