Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 15:11
Palmboompje
Palmboompje is offline
.. diegene die je écht wil?!

"Iedereen" dient zich aan praktisch, behalve de persoon die je écht leuk vindt.. Why??

Het klopt toch ook niet helemaal? Dan zou je het altijd met minder moeten doen dan je eigk wil (heel cru gezegd). Vaag..
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 15:30
ongekend
ongekend is offline
kheb ongeveer hetzelfde aan de hand, het meisje dat ik echt wil (die iedereen lelijker vindt maar ze is zoveel liever) wil nie met mij en een meisje (dat iedereen mooier vindt) wil met mij maar ik zie haar niet zitte
__________________
Remember the first dance we shared, Recall the night you melted my uglyness away? The night you left with a kiss so kind, only a scent of beauty left.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:32
the_conquer
the_conquer is offline
Ik kan niemand krijgen dus........
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:47
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Dat van kunnen krijgen vind ik een beetje een stomme zegswijze.

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:56
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
AsTheFutureRepeats schreef:
Dat van kunnen krijgen vind ik een beetje een stomme zegswijze.
het klinkt idd een beetje fout.. alsof je er gebruik van zou maken.. maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel

gewoon dat bij wijze van spreke "iedereen", althans veel jongens (in mijn geval), je laten merken dat ze je leuk vinden, behalve diegene die jij leuk vindt..
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:25
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Tja, probleem lijkt bij mij (sinds ik weer vrijgezel ben..) weer aan te dienen.... Vindt jongen van 21 leuk maar ja... die ziet een meisje van 16 vast niet zitten...
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:27
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Palmboompje schreef:
.. diegene die je écht wil?!

"Iedereen" dient zich aan praktisch, behalve de persoon die je écht leuk vindt.. Why??

Het klopt toch ook niet helemaal? Dan zou je het altijd met minder moeten doen dan je eigk wil (heel cru gezegd). Vaag..

jepz hier precies hetzelfde ik ben nu echt verliefd op iemand die al iemand heeft, terwijl andere wel met mij willen (maarja ik ben verliefd op iemand anders)
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:15
*InANna*
*InANna* is offline
Nee ik word ook altijd verliefd op jongens die nix in mij zien... daar wordt je toch gek van. Ik kan het niet uitstaan in ieder geval, maja de ware komt toch nog wel een keertje voorij...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:16
LOUNGE
LOUNGE is offline
Het is eigenlijk een soort spel als je het zo bekijkt. De jongens/meisjes die je kan krijgen. Die zijn gewoon niet intressant genoeg. Het is natuurlijk vaker leuk om moeite te doen en vaak zie je dat er dan ook daadwerkelijk iets groeit. Als het te makkelijk is dan is het niet meer leuk en gaat alles veel te snel. Terwijl het tijd nodig heeft om het tot iets laten ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:18
sha
sha is offline
ik val alleen maar op onbereikbare jongens juist omdat ze onbereikbaar zijn. oei
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.