Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 16:04
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Ik baal echt Ik heb namelijk degene waar ik al zooooooooo lang verliefd op ben een valentijnskaart gestuurd. Anoniem, maar hij weet het toch wel, omdat we al een tijdje erg veel oogcontact hebben enzo. Vandaag zag ik hem weer voor het eerst op school en het was verschrikkelijk!! Ik durf hem niet aan te kijken en ik voel super kwetsbaar Hij hoeft namelijk maar 1 (lullige) opmerking te maken over die kaart en ik besterf het Nou denk ik niet dat ie zo'n opmerking gaat maken, want vandaag vroegen ze aan hem of hij een kaart gehad heeft. Toen keek ie mij aan en hij zei "nee". Maar ik vind het toch vreselijk eng! Ik heb echt het gevoel dat ik hem niet meer in de ogen kan kijken Herkennen jullie dit misschien (gedeeltelijk)? En zo ja.. wordt het allemaal weer normaal?!

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2002, 16:30
razor-x
razor-x is offline
Citaat:
Herkennen jullie dit misschien (gedeeltelijk)? En zo ja.. wordt het allemaal weer normaal?!
Ik herken het niet echt, maar het komt heus goed, het zijn gewoon de spanningen
kortom : Komt goed
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:43
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik denk idd dat je voor lullige opmerkingen niet bang hoeft te zijn,anders was dit wel een inkoppertje geweest.
Kun je nie een keer zegge: heel irri da valentijnskaarten altijd anoniem moetenhe? Dan zal hij er echt wel op in spelen en als hij dat niet doet, ren je gewon heeeel hard weg en weet je meteen wa je van hem kunt verwachten.....
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:18
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
agh, ik herken dit wel een beetje. Ik had ook een keer iemand een valentijnskaart gestuurd, maar die vond mij alleen aardig en dus niet leuk. (niet voor relatietje) Maar ja, daar heb ik me gewoon overheen gezet. ken mij wat boeieh! Zijn genoeg jongens op deze wereld en nu heb ik met zn grote broer! (was niet gepland hoor, wist niet eens dat ze broers van elkaar waren) Maar ja, komt wel goed hoor. Ken je anders niet een vriendin vragen of ze naar m toe wil gaan om te vragen wat ie van je vindt ofzow? Of dat je t zelf doet? Bijvoorbeeld via msn/mail/sms of just straight to the face?

Na ja, sterkte en succes!
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:28
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Ken je anders niet een vriendin vragen of ze naar m toe wil gaan om te vragen wat ie van je vindt ofzow? Of dat je t zelf doet? Bijvoorbeeld via msn/mail/sms of just straight to the face?

Na ja, sterkte en succes!

Mmm.. nou kijk das het probleem met mij, want daar ben ik veeeeelste mietig voor Ik had eigenlijk bedacht dat hij nu de volgende stap maar moest zetten, want ik heb dat kaartje gestuurd..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:54
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik herken dit!! Ik was al heeel lang op een jongen verliefd en heb hem toen een keer een mailtje gestuurd in een melige bui. Ik durfde hem daarna op school echt nie meer aan te kijken! Maar gelukkig kwam er de volgende dag een vriend van hem naar me toe en die zei dat hij mij ook leuk vond....
We hebbe een tijdje wat gehad maar t is nou weer uit.

Wedduh ik weet zeker dat t goed komt met jou/jullie!! suc6!!!! -x-
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 19:22
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ja herken ik...
ik was zooo bang dat hij het ging zeggen en dat ze mij of hem dan zouden uitlachen ofzo... maar na een weekje was alles weer normaal hoor (valentijnsdag 2001)
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 21:11
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
JC Superstar schreef:
Ik herken dit!! Ik was al heeel lang op een jongen verliefd en heb hem toen een keer een mailtje gestuurd in een melige bui. Ik durfde hem daarna op school echt nie meer aan te kijken! Maar gelukkig kwam er de volgende dag een vriend van hem naar me toe en die zei dat hij mij ook leuk vond....
We hebbe een tijdje wat gehad maar t is nou weer uit.

Wedduh ik weet zeker dat t goed komt met jou/jullie!! suc6!!!! -x-
Thnx!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 21:11
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
ja herken ik...
ik was zooo bang dat hij het ging zeggen en dat ze mij of hem dan zouden uitlachen ofzo... maar na een weekje was alles weer normaal hoor (valentijnsdag 2001)
Jij ook thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.