Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 20:35
Verwijderd
na hoeveel tijd,wil of ben je gaan samenwonen?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2002, 21:39
Verwijderd
als ik mocht en we er de mogelijkheid toe hadden... voor mijn part direct! (hoe hij daarover denkt, daar heb ik geen idee van... )
(we zijn nu btw bijna tien maanden samen)
lijkt me zalig...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:49
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Zodra ik 100% het gevoel heb dat ze te vertrouwen is en mij me vrijheid laat hebben. In de praktijk komt dat neer op nooit.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 23:54
Verwijderd
Hmmmmm, zou ik nu al willen hoor... Ook al zijn we nog helemaal niet lang samen (=1 maand)
Lijkt me echt geweldig. Maar dat komt er niet van, sowieso niet nu...

Misschien maar beter ook
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 09:32
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Op zich zou ik dat ook wel willen, maar het is beter van niet, nog, en kan niet nu.

Over dik jaar kom ik naar Leiden, dan wonen we nog maar kwartiertje van elkaar, en dan misschien het jaar erna bij hem.



__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 09:34
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Zodra ik 100% het gevoel heb dat ze te vertrouwen is en mij me vrijheid laat hebben. In de praktijk komt dat neer op nooit.

-Desecrator


Pfff, jij hebt geen eens een vriendin.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:00
Yolcu
Yolcu is offline
M'n vriend en ik zijn nu 15 maanden bij elkaar.. en ik zou niets liever willen.. maar ik weet ook wel dat ik nog veel te jong ben (ben 16). Maar nu slapen we zo'n 5 nachten per week bij elkaar.. het is dus net alsof we samenwonen

We zijn in oktober een weekendje weg geweest, en dat vonden we allebei echt te gek, samen voor het 'huishouden' zorgen, samen bekijken wat we 's avonds gingen eten.. samen boodschappen doen .. en in heel dat weekend (vrij t/m maan) hebben we geen ruzie gehad, nog niet eens een meningsverschilletje. Het was echt cool.

M'n ouders hebben zelfs voorgesteld dat we samen op kamers gingen (toen er nog sprake van was dat ik volgend schooljaar op kamers zou gaan), omdat we toch altijd al samen zijn
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:50
sweetduck
sweetduck is offline
eerst zouden we als vrienden gaan samenwonen toen hebben we wat gekregenen wouden het nog steeds het wachten wazz alleen op mijn diploma maar nu zit het er weer uit dat we als vrienden een huis gaan betrekken
__________________
I will always love him | Life's a Bitch
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:58
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik en mn ex zouden gaan samenwonen als ik afgestudeerd ben (op mn 19e dus) maar het is nu uit dus
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:09
Verwijderd
Ik denk nog niet aan samenwonen/een vaste relatie voor m'n 24e...eerst maar eens afstuderen en genieten van het vrijgezelle (dispuuts)studentenleven.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:49
Piccola
Piccola is offline
Als ik het van mijn ouders zou mogen, zou ik nu meteen met mijn vriend gaan samenwonen!!! Lijkt me echt geweldig! Elke dag bij hem zijn, naast hem in slaap vallen... *zucht* Ik weet van mijn vriend, we hebben het er namelijk wel eens over, dat hij ook heel erg graag nu al zou willen samenwonen! Maar goed, we moeten toch nog een tijdje wachten.. Helaas! We zijn nu ten eerste pas 8,5 maand samen [hoewel dat niet echt uitmaakt, mijn ouders hadden pas 2 maanden wat en kenden elkaar pas 3 maanden toen ze gingen samenwonen], ten tweede we zijn te jong [ik 16 & hij 17] en ten derde we hebben het geld niet! Maar op een dag....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:12
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Pfff, jij hebt geen eens een vriendin.
Tuurlijk niet, want als een meisje is met mij wil kan dat twee dingen betekenen:
  • Ze probeert mij te gebruiken.
  • Ze is compleet gestoord, en ze
    zo hopeloos triest dat ze niks
    beters kan krijgen. En daarvoor
    moet je dus wel heel erg zijn.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Tuurlijk niet, want als een meisje is met mij wil kan dat twee dingen betekenen:
  • Ze probeert mij te gebruiken.
  • Ze is compleet gestoord, en ze
    zo hopeloos triest dat ze niks
    beters kan krijgen. En daarvoor
    moet je dus wel heel erg zijn.

-Desecrator


Ach man doe niet zo zielig, nee meisjes houden er inderdaad niet van als jongens helemaal geen zelfvertrouwen hebben! je bent wie je bent en daar moet je trots op zijn, tuurlijk kan je meisjes krijgen.

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Tuurlijk niet, want als een meisje is met mij wil kan dat twee dingen betekenen:
  • Ze probeert mij te gebruiken.
  • Ze is compleet gestoord, en ze
    zo hopeloos triest dat ze niks
    beters kan krijgen. En daarvoor
    moet je dus wel heel erg zijn.

-Desecrator


so?
you're gay???
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:12
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
so?
you're gay???

Nee, hoe kom je daar bij ?

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:20
C'est moi!
C'est moi! is offline
Samenwonen is iets voor na mijn studententijd.
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:21
Verwijderd
zou ik wel willen maar jah na 9 maanden beetje snel misschien....hmm 'k weet nie...beetje te jong daarvoor denk ik..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:59
caine
caine is offline
nu meteen?
__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2002, 19:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Tuurlijk niet, want als een meisje is met mij wil kan dat twee dingen betekenen:
  • Ze probeert mij te gebruiken.
  • Ze is compleet gestoord, en ze
    zo hopeloos triest dat ze niks
    beters kan krijgen. En daarvoor
    moet je dus wel heel erg zijn.

-Desecrator


Elke keer als ik een bericht van jou lees vraag ik me af wat voor gek figuur jij bent?! Je hebt altijd van die rare antwoorden enzo...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 15:13
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Elke keer als ik een bericht van jou lees vraag ik me af wat voor gek figuur jij bent?! Je hebt altijd van die rare antwoorden enzo...
Gewoon een gek die geacepteerd heeft, dat ie zijn hele leven vrijgezel zal zijn.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:05
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Gewoon een gek die geacepteerd heeft, dat ie zijn hele leven vrijgezel zal zijn.
Waarom denk je dat dan?? Wat is er dan, volgens jou, zo mis met je?! Ik denk niet dat je eeuwig vrijgezel zult blijven! Kop op!

Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 18:08
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Waarom denk je dat dan?? Wat is er dan, volgens jou, zo mis met je?!
  • Ik kan de emoties van anderen niet
    inschatten.
  • Ik weet nooit wat ik moet zeggen.
  • Ik geloof gewoon niet dat er een meisje
    bestaat dat lief genoeg is.
  • Ik kan een meisje niet garanderen dat ik
    ooit me lichamelijk tot haar aangetrokken
    zal voelen.
  • Met 26 jaar en geen ervaring sta je
    mooi voor lul.
  • Te saai.
  • Geen smaak qua kleding.


-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 18:13
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
nou na een paar jaar ofzo............

ik moet er niet aan denken om dat al zo snel te moeten. je kent elkaar nog lang niet zo goed en je weet niet echt 100% waar je met elkaar aantoe bent. En dat kan als je samenwoont denk ik af en toe wel eens nare situaties opleveren.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 18:26
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
na een jaar of 2 denk ik.....
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:55
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mwah.. nog wel ff heb nu 1.5 jaar een relatie en ga over 3/4 maandjes op mezelf wonen, ik wil dan eerst ff een jaartje ofso echt helemaal alleen, hij mag wel pitten enz maar niet samenwonen en msg dan dat jaar daarna ofsow
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2002, 16:12
micha
micha is offline
ik zal dan wel één van de weinige zijn, maar ik wil eerst trouwen dan samenwonen. en ja, dat zal nog wel ff-tjes duren.
__________________
Badboy Badboy whatcha gonna do, whatcha gonna do when they come for u
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:02
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
  • Ik kan de emoties van anderen niet
    inschatten.
    Dat kunnen veel jongens en meisjes nie, de enigste manier om daar achter te komen is te praten. En zo elkaar door en door leren kennen.
  • Ik weet nooit wat ik moet zeggen.
    OOk dat weten heel veel mensen nie, maar je moet niet nadenken en gewoon beginnen met praten. Als het klikt komt er vanzelf wel een gesprek
  • Ik geloof gewoon niet dat er een meisje
    bestaat dat lief genoeg is.
    Da weet ik zeker van wel. Er zijn zat lieve, onschuldige meisjes misschien dan ook wel niet met zo veel zelfvertrouwen, maar dat komt vanzelf wel.
  • Ik kan een meisje niet garanderen dat ik
    ooit me lichamelijk tot haar aangetrokken zal voelen.
    Als jij heel veel van iemand houd denk ik wel dat dat komt en als dat nie komt, moet je es misschien gaan nadenken of je homosexueel bent.
  • Met 26 jaar en geen ervaring sta je
    mooi voor lul.
    Ten eerste hoeft ze dat nie te merken , ten tweede komt dat van zelf wel en ten derde als je der echt zo mee zit zou je er over kunnen denken om bij de hoeren lang ste gaan, maar ik denk zo da da tegen je principes is zoals bij heel veel
  • Te saai.
    Dan wordt wa boeiender
  • Geen smaak qua kleding.
    Die kun je creeren, of je kunt gaan shoppen met mensen die wel goeie kledingsmaak hebben.


-Desecrator


Als jij dit toch allemaal weet,en ik ga op jou eigen beoordeling af, dus neem aan dat het waar is, dan kun je er toch iets aan doen!Ik heb het hier boven ff bij gezet.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:22
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Hmmmmm, zou ik nu al willen hoor... Ook al zijn we nog helemaal niet lang samen (=1 maand)
Lijkt me echt geweldig. Maar dat komt er niet van, sowieso niet nu...

Misschien maar beter ook

mmmmm jij = lief

alleen lijkt het me idd wel iets handiger als jij je middelbare school daar vanuit deventer doet om nou elke dag vanuit rotterdam op en neer te moeten reizen is ook niks he en naar utrecht gaan we toch pas over 2 jaar lof joe
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 21:24
drama
Avatar van drama
drama is offline
Zodra ik dat nodig achten.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 21:35
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

Dat kunnen veel jongens en meisjes nie, de enigste manier om daar achter te komen is te praten. En zo elkaar door en door leren kennen.


Ik bedoel dus dat ik niet aan iemand kan zien hoe die persoon zich voelt. Lichaamstaal wordt door mijn hersenen gewoon niet verwerkt. Ik zie dus absoluut niet of iemand boos is of juist vrolijk. Dat maakt comuniceren op een emontineel niveau dus vrijwel onmogelijk. Al krijg je dan een relatie, dan zal die heel snel over zijn als je nooit begrijpt waarom ze boos op je is.


Ook dat weten heel veel mensen nie, maar je moet niet nadenken en gewoon beginnen met praten. Als het klikt komt er vanzelf wel een gesprek


Social talk behoort dus niet tot mijn gaven. Het lukt mij gewoon niet om over niks te praten. Bovendien ik voel me zo slecht op mijn gemak met mensen die ik niet ken, dat ik ze nooit zal aankijken. Dat maakt een gesprek er niet bepaald makkelijker op.


Da weet ik zeker van wel. Er zijn zat lieve, onschuldige meisjes misschien dan ook wel niet met zo veel zelfvertrouwen, maar dat komt vanzelf wel.


Dat werd mij tien jaar geleden ook al verteld, ondertussen ben ik er nog geen 1 tegengekomen. Het liefste wat een meisje ooit toch me gezegd heeft is "hallo" Lijkt me wel een feestje waard.

Bovendien kom ik veelste weinig mensen tegen. Ik heb een vaste kantoorbaan en kom dus zelden nieuwe mensen tegen.

Uitgaan doe ik niet, want in je eentje is dat niet gezellig. Bovendien is het mij daar gewoon te onrustig. Muziek en een heleboel mensen die door elkaar heen praten. In een situatie als deze werken de filters in mijn hersenen niet goed. Ik krijg dan een enorme stortvloed aan zintuigelijke informatie dat ik er compleet gestessed van raak.

Dus al zou er zo'n meisje bestaan, haar tegenkomen zal nooit gebeuren.

Als jij heel veel van iemand houd denk ik wel dat dat komt en als dat nie komt, moet je es misschien gaan nadenken of je homosexueel bent.

Dat heeft met homosexueel zijn niks te maken. Ik heb gewoon nooit geleerd om de link te leggen tussen gevoelens en seks. Voor mij zijn dat twee seperate zaken, die geen enkele samenhang vertonen.

Ten eerste hoeft ze dat nie te merken , ten tweede komt dat van zelf wel en ten derde als je der echt zo mee zit zou je er over kunnen denken om bij de hoeren lang ste gaan, maar ik denk zo da da tegen je principes is zoals bij heel veel

Dat merkt ze wel degelijk. Als je van schrik in een krimpt als ze een hand op je schouder legt zal een meisje je maar raar vinden. Als ze dan ook nog maanden moet wachten voordat je misschien met haar wil zoenen zal ze je gewoon te moeilijk vinden, en op zoek gaan naar een makkelijkere jongen.


Dan wordt wa boeiender


hoe ?

Die kun je creeren, of je kunt gaan shoppen met mensen die wel goeie kledingsmaak hebben.

Stijl heb je, of heb je niet. En helaas ik ken geen mensen met wie ik kan gaan shoppen, daar heb ik te weinig sociale contacten voor.



Als jij dit toch allemaal weet,en ik ga op jou eigen beoordeling af, dus neem aan dat het waar is, dan kun je er toch iets aan doen.


Ik zou niet weten hoe. Een heleboel dingen van mijn karakter zijn als sinds mijn kleuterjaren zo. Een groot deel daarvan zit dus hardware matig in mijn hersenen ingebakken. Daar valt dan ook niks aan te veranderen.

Bovendien, ik ben wie ik ben. Mensen die mij daarop afwijzen hebben gewoon gruwelijk hard pech. Zij leren mij niet kennen zoals ik ben en dat is toch echt hun probleem en niet het mijne. Mezelf veranderen om geacepteerd te worden is wel het allerlaatste wat ik zal doen.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 09:21
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
dat ga ik niet nu plannen ... als je dingen plant dan loopt t te vaak uit op teleurstellingen.
voor mij mag t zo snel mogelijk want alleen wonen is niet op en top
maar dan moet je wel zeker zijn dat je band met elkaar sterk is en dat je niet te gauw geirriteerd aan elkaar zou raken.
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 09:54
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik zou eerst zowieso een tijd op meself willen wonen voor ik samen ga wonen, want ik wil me wel zelf kunnen redden enzo en bovendien is op jezelf wonen al niet heel makkelijk, laat staan als je meteen met een ander dat doet.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 10:02
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Samenwonen is iets voor na mijn studententijd.

Jij hebt helemaal gelijk! Eerst maar eens genieten van je studentenleven! Dat ben ik ook van plan! Samenwonen kan altijd nog, of klink ik nu als ouders?
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 11:46
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
komt ooit wel, moet er nu niet aan denken om samen te wonen.
__________________
:)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Samenwonen...
snowflakes
46 07-09-2009 20:47
Liefde & Relatie Jaloers op je vrienden omdat zij wel samenwonen
Blackeyed
34 01-02-2009 21:12
Liefde & Relatie Roken en Samenwonen
strawberryangel
131 12-12-2005 01:06
Liefde & Relatie Samenwonen
Verwijderd
46 28-06-2005 20:00
Liefde & Relatie samenwonen
pudding met vel
30 11-11-2004 20:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.