Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 18:43
lake bodom
lake bodom is offline
hey kheb dus een vriend, 6 weken..
en hij heeft dus een meisje op zun msn, die kent hij verder niet enzo..
en daar gaat hij dus wat mee afspreken..
hij zegt.. ja het is heus niet de bedoeling om wat met haar te krijgen hoor. ik ben gewoon benieuwd...
nou wat vinden jullie hier nou van?>
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2002, 18:47
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
hey kheb dus een vriend, 6 weken..
en hij heeft dus een meisje op zun msn, die kent hij verder niet enzo..
en daar gaat hij dus wat mee afspreken..
hij zegt.. ja het is heus niet de bedoeling om wat met haar te krijgen hoor. ik ben gewoon benieuwd...
nou wat vinden jullie hier nou van?>
vragen of je mee mag?
gezellig toch
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
vragen of je mee mag?
gezellig toch
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:31
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
leuk voor hem. Ik neem aan dat het vrienschappelijk bedoeld is, dan is het toch gewoon leuk.

Als hij gelukkig met je is, zal hij toch niets met dat meisje doen.

Laat hem gewoon gaan, vraag eventueel wat hij ervan verwacht. Jaloers zijn werkt echt alleen maar averechts
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:32
lake bodom
lake bodom is offline
nou dat doek heus niet hoor..
maar tis toch stom als die dat doet..
ik vind t iig niet leuk..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:43
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Loesje schreef:

Jaloers zijn werkt echt alleen maar averechts
Valt wel mee hoor. Mijn vriendin is ook jaloers, maar daarom ga ik echt geen 'rare' dingen met andere meisjes doen hoor

__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:52
lake bodom
lake bodom is offline
hmz ja..
misschien is t ook niet zo erg.. maar toch..
daar kank me dan toch weer rot om voelen, allemaal klijne dingetjes, en das niet zo leuk.. misschien benk wel te jaloers, of te zeurderig ofzo..
en kwil me vriend gewoon echt niet kwijt
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 10:46
sanne60
sanne60 is offline
Nou, ik zou r toch eeeeecht nie blij mee zijn als mijn vriend lekker ging daten met andere meisjes hoor. Heeft ie r niet genoeg aan om ze alleen op MSN te spreken?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 12:01
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Wees blij dat hij het je sowieso vertelt...

Ik zou proberen er niet teveel achter te zoeken, hoewel dat vast wel moeilijk zal zijn, maarjah...als hij echt van je houdt zal hij nix achter je rug om doen
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:11
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
nou dat doek heus niet hoor..
maar tis toch stom als die dat doet..
ik vind t iig niet leuk..
waarom ?
hij kan toch wel zonder jouw mensen ontmoeten ? als ie zegt van niet bedoelt ie dr vast verder niks mee..

kijk ik snap wel dat je t *minder* vind maar t niet toestaan is niet goed en eigenlijk moet je er gewoon niet bij stilstaan denkik

__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:20
~Shadow~
~Shadow~ is offline
Had ik ook. Ik heb het voor me gehouden en mn vriend laten gaan. Was inderdaad niets gebeurd.. Maar ik wilde ook niet allerlei verhalen horen over wat ze gedaan hadden, want daar word ik jaloers van
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:40
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
bloem schreef:
Wees blij dat hij het je sowieso vertelt...

Ik zou proberen er niet teveel achter te zoeken, hoewel dat vast wel moeilijk zal zijn, maarjah...als hij echt van je houdt zal hij nix achter je rug om doen

Ben het hier wel mee eens! Maar goed, ben zelf best wel jaloers, dus als mijn vriend dit zou doen zou ik me echt wel zorgen maken, denk ik!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:35
Verwijderd
op zich is er nix ergs aan, alleen ik heb dus wat met mn vriend gekregen nadat we op msn chatten en daarna ontmoet hebben, en als ie nu met iemand anders gaat meeten dan zou ik me toch wel een beetje zorgen maken...maar ja, kzou hem natuurlijk wel laten gaan. kweet nie, lijkt me wel een rare situatie..vooral omdat we zelf iets hebben gekregen op die manier
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:09
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, lijkt mij nou niet helemaal fijn... maar ja, ik ben dan ook zo gauw jaloers als ik weet niet wat... ik zou gewoon vragen of je mee mag en anders of die een soort van belofte wil afleggen dat er niks zal gebeuren...

erg ben ik he?
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 10:25
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Te vaak in de zeik genomen om mensen daar nog bij te vertrouwen

En zelf vind ik dat ik het wel mag ( ) omdat ik weet wat ik er zelf mee bedoel, het punt is dat je dat van je vriend(in) niet echt weet
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 10:53
Verwijderd
Men moet niet zo jaloers zijn. Als mijn vriend dat zou doen zou ik er echt geen problemen mee hebben. Maarja ik ben ik
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 11:45
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je er rot bij voelt.... We wteen allemaal hoe dat gaat. Als je lekker aan het chatten bent, wilje elkaar ontmoeten, en niet omdat je dan zo'n gruwelijke hekel aan elkaar hebt..

Ik zou me op zo'n moment een beetje gepasseerd voelen.

Als ik jou was zou ik het gewoon aan hem uitleggen. Jij zit ermee. Het is voor jou belangrijk, en dus ook voor je vriend. (mijn vriend heeft altijd veel liever dat ik alles aan hem vertel, ook als het gezeur is...)

Leg het 'm uit. Vraag evt. inderdaad of je mee mag. Maken jullie er sowieso een gezellig dagje van. Kan me niet voorstellen dat je vriend dat zou weigeren...anders zou ik toch wel gaan twijfelen.
__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 12:06
Alet
Alet is offline
Citaat:
Loesje schreef:
Laat hem gewoon gaan, vraag eventueel wat hij ervan verwacht.
Misschien heb je er iets aan als je hem vraagt wat hij denk dat zíj ervan verwacht.
Hij voelt het vast wel aan als dat meisje hem meer dan leuk vindt, als hij dan toch iets met haar gaat afspreken is er iets mis.
Ik zou me verder niet te jaloers opstellen en hem laten merken dat ik hem vertrouw.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2002, 15:28
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
spreek iets af met een jongen die jij kent van je gsm.
sim-pel
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
T is te snappen dat het moeilijk voor jou is, je gaat "pas" 6 weken met hem en kunt hem dus nog niet helemaal vertrouwen. Maar je kunt hem ook geen dingen gaan verbieden, als hij jou verzekerd dat er niks gebeurt dan moet je daar maar op vertrouwens vind ik. Maar wat Tom' zegt is ook een goede, zeg gewoon dat jij ook afspreekt met iemand die je niet kent, kijken wat zn reactie is.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:05
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
Jatuh cinta schreef:
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je er rot bij voelt.... We wteen allemaal hoe dat gaat. Als je lekker aan het chatten bent, wilje elkaar ontmoeten, en niet omdat je dan zo'n gruwelijke hekel aan elkaar hebt..

Ik zou me op zo'n moment een beetje gepasseerd voelen.

Als ik jou was zou ik het gewoon aan hem uitleggen. Jij zit ermee. Het is voor jou belangrijk, en dus ook voor je vriend. (mijn vriend heeft altijd veel liever dat ik alles aan hem vertel, ook als het gezeur is...)

Leg het 'm uit. Vraag evt. inderdaad of je mee mag. Maken jullie er sowieso een gezellig dagje van. Kan me niet voorstellen dat je vriend dat zou weigeren...anders zou ik toch wel gaan twijfelen.

helemaal mee eens! ik zou het ook niet echt leuk vinden als hij dat zou doen, maja, kan 'm moeilijk tegenhouden he...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:17
devilcat
devilcat is offline
ik zou denk ik vragen of ik mee mag , en dan zeggen dat je niet de kleffe vriendin gaat uithangen , en als ie dan zegt "nee "dan zou ik wel willen weten waarom niet.

ik zou het hem in ieder geval wel duidelijk maken dat ik het niet leuk vind , ik word nog al snel jaloers weet je , je gaat meteen denken daan dingen die ze gaan doen terwijl ie dat eigenljk emt jou hoort te doen.

sterkte,
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:40
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ja ik vind het eigenlijk onzin dat je dan met elkaar gaat afspreken. Dat kan maar moeilijk onschuldig zijn. Gewoon vriendschap kan heel goed via msn, het gaat toch om de gesprekken. Leuke dingen met elkaar doen, tja daarvoor heb je als het goed is je vrienden en je vriendin, daar hoef je niet allemaal moeite voor te gaan doen door zo'n meisje te gaan ontmoeten. Alleen als je er misschien een one-night-stand of relatie uit wil slepen lijkt het me terecht.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:07
Verwijderd
Is datzelfde meisje jij die op een andere naam op msn zit? Hmmz... kweenie wat ik er nou van moet denken.
Aan de ene kant is het een kutstreek van jou om hem te gaan testen. Aan de andere kant moet hij niet zomaar af gaan spreken. Als het onschuldig was, zou die gewoon NIET afspreken.
Kweenie wat ik er van moet vinden. I hoop voor jou dat het goed komt!

succes!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:10
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Is datzelfde meisje jij die op een andere naam op msn zit? Hmmz... kweenie wat ik er nou van moet denken.
Aan de ene kant is het een kutstreek van jou om hem te gaan testen. Aan de andere kant moet hij niet zomaar af gaan spreken. Als het onschuldig was, zou die gewoon NIET afspreken.
Kweenie wat ik er van moet vinden. I hoop voor jou dat het goed komt!
Huh? Hoe kom je daar bij?? *ziet het nl nergens staan in het topic maar dat kan ook aan haar liggen *

__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2002, 20:35
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Is datzelfde meisje jij die op een andere naam op msn zit? Hmmz... kweenie wat ik er nou van moet denken.
Aan de ene kant is het een kutstreek van jou om hem te gaan testen. Aan de andere kant moet hij niet zomaar af gaan spreken. Als het onschuldig was, zou die gewoon NIET afspreken.
Kweenie wat ik er van moet vinden. I hoop voor jou dat het goed komt!

succes!

hehe ja je hebt gelijk.. ik wou ook nooit dak t had gedaan, die msn naam. maar ik ben er mee gestopt hoor, kga der gewoon nooit meer heen...
maare, hij heeft t ook wel aan mij verteld dat hij zou afspreken met haar.
en hij vertelde dus aan haar (mij dus) dat hij t eerst niet wou.. maar toen ging ik doorzeuren en ik zei, ja het kan toch wat worden tussen ons als je mij leuker vind..
en toen zei hij van, nou ik geef je niet veel kans hoor..
maarja, beetje vaag.. maar dat ie sowieso met iemand afspreekt via msn vink niet echt leuk.. t is natuurlijk ook een kutstreek van mij..(maarja ben ermee opgehouden dus...)
ik wil gewoon niet dat ie iemand anders leukt gaat vinde, of vreemdgaat ofzo..


Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 20:40
lake bodom
lake bodom is offline
voor de genen die het niet begrijpen
dit was een ander topic van mij...


lake bodom
16 - Lid gepost op 12-02-2002 @ 19:31

--------------------------------------------------------------------------------
hey, ik voel me een beetje lullig tegenover me vriend..(kheb een maand met hem). maar een hele tijd geleden hebk voor de grap een email adres gemaakt, en hem en een vriend van hem toegevoegd.. en kheb dus gezegt dak iemand anders was, die zijn vriend leuk vond..
nou ik praate best veel met mijn vriend en hij dacht dus dak gewoon iemand anders was.. denkt ie nu nog steeds..en ben hem helemaal aant ondervragen enzo, hij heeft nog steeds niet door dat ik t ben, ik heb dat email al 2 maandjes ofzo... en kvoel me een beetje lullig, want hij weet niet dat ik dat eieglijk ben.. maar ik ga t hem nooit vertellen, want ik heb echt allemaal dingen gezegt enzo, hij mag t echt niet weten.. maar ik denk dak gewoon niet meer op dat emailadres kom, en gewoon niks meer zeg dus..
vinden jullie dit lullig, en wat moek doen om me niet zo lullig te voelen.. want zo erg is t toch niet?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 20:43
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ik wil gewoon niet dat ie iemand anders leukt gaat vinde, of vreemdgaat ofzo..
denk niet dat je hem kan tegen houden als ie echt vreemd wil gaan
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:31
the_conquer
the_conquer is offline
Ach als iemand jalours is in dit geval wil het alleen maar zeggen dat ze/hem heel veelheel veel om diegene geeft.
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Naamloos verhaal: Fictie, drama
jjohan
1 12-12-2009 20:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie ŕ reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze
Ieke
0 13-02-2004 09:02
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.