Oud 19-09-2011, 23:16
Tom523
Tom523 is offline
Beste Scholieren,

Terwijl ik lekker mijn huiswerk zat te maken merkte ik dat ik het gewoon zat op te schrijven in een huurboek van school, welke er overigens uitziet als een werkboek. Nu wil ik graag weten hoe je dit misschien eruit kan krijgen. Want anders zal ik het boek moeten kopen. Hopelijk hebben jullie tips.

Met vriendelijke groet,

Tom523
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2011, 07:14
Groentensoep
Groentensoep is offline
Zien ze toch niet
Of "het was al zo"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:03
Verwijderd
Met typex! Het wordt dan niet zo netjes maar volgens mij is er geen andere manier om het weg te krijgen. Ja, als je met bepaalde pennen schrijft (een vulpen oid) heb je van die stiften die het weghalen en meestal gaat dat wel goed weg. Maar aangezien je met een balpen gewerkt hebt lijkt me typex de enige oplossing.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Zulke pennen werken toch júist op balpen en niet met vulpen? Of herinner ik het me nu fout? Misschien kun je het wel met zo'n ding proberen, en als het niet werkt iets anders verzinnen?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:38
Verwijderd
Het is toch met vloeibaard inktspul? Tenminste, ik heb een pen van stabilo en daar werkt het prima mee. En ik kan me herinneren dat we op de basisschool met een vulpen moésten schrijven en dat we het dan met zo'n stift weg konden halen. En aan de andere kant van die stift zat dan een pennetje waarmee je over dat plekje kon schrijven.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 09:54
Verwijderd
Geen typex met een kwastje gebruiken, want dat wordt knoeiwerk, maar zo'n rollertje, en dan rustig werken zodat het mooi glad wordt en je geen laagjes over elkaar hoeft te doen. Als ze dan het boek snel doorbladeren zien ze er niets van, en degene na jou heeft er ook geen last van.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 10:21
Verwijderd
Idd, zo'n typ-ex muis (die er zo'n laagje op aanbrengt, ipv van dat spul dat je er met een kwastje op moet smeren) lijkt me het netst. De inkt eraf halen gaat echt niet lukken, ook niet proberen met een inktwisser of zo'n inktgum, want dat wordt één grote smerige blauwe vlek

edit; die muis-dingetjes zijn van Pritt, deze :

Zaken met kantoorartikelen hebben die wel (V&D bijvoorbeeld).
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 16:25
Verwijderd
Bij ons gebeurt dat ook regelmatig. Wat onze oplossing daarvoor is: Kopieer het uit een ander boekje en plak dat in je werkboek. Werkt prima.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik zou echt geen bladzijde erop gaan plakken hoor in een huurboek, dat valt zelfs nog meer op dan dat je het zo zou laten. Maar aan de hand van hoeveel het is zou ik het weghalen met typex of hopen dat ze het niet zien en het gewoon laten staan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 12:32
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Typex idd, maar niet met een kwastje. Ik gebruik altijd zo'n Tipp-ex pen, die hebben ze wel bij de bruna. Als je eerst even de opgedroogde korreltjes van de punt afschraapt aan een ander stukje papier, kun je echt heel precies de tekst wegwerken. Per lettergreep ofzo een aardig druppeltje eruit knijpen ergens in het midden van je kleine stukje tekst, en dan kun je het met de punt uitsmeren over de uiteinden van het stukje tekst, en omdat het dan niet zo'n dikke klodder is maar gewoon net dekkend, valt het totaal niet op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.