Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2005, 01:01
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Laatst nogal wat onenigheid over ontstaan. Tegenwoordig heb je seksualiteiten in alle kleuren van de regenboog, maar wat is nu precies biseksualiteit?

Moeten homo-en hetero zijn dan geheel evenredig verdeeld zijn, of kun je ook voor 70% hetero zijn, en voor 30% homo? Kan biseksualiteit zich alleen uitten in seksuele begeerte, of ben je pas bi als je verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht?

Wat zijn de voorwaarden van biseksualiteit?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2005, 06:55
Verwijderd
Hoe weet je of je voor een bepaald percentage hetero/homo bent? Op basis van hoeveel vriend(inn)en je hebt gehad oid?

Ik vind dat iemand die zowel op mannen als op vrouwen valt biseksueel is. En als ik kijk naar de definitie die de Van Dale geeft: "seksueel gericht zijnd op beide geslachten", dan komt dat redelijk in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 06:58
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
nouja de van Dale zal wel het verlossende antwoord hebben gegeven, maar voor mijn gevoel ben je pas bi als je verliefd kunt worden op mensen van beide geslachten, anders zou ik mezelf ook bi moeten noemen als ik zeg dat ik uit nieuwsgierigheid wel eens seks met een meisje zou willen.
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 07:39
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Als je zowel op mannen als op vrouwen valt... *snapt de moeilijkheid hier niet van*
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 17-05-2005 @ 07:58 :
anders zou ik mezelf ook bi moeten noemen als ik zeg dat ik uit nieuwsgierigheid wel eens seks met een meisje zou willen.
Experimenteren ed vind ik eigenlijk wat anders dan "seksueel gericht zijn".
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-05-2005 @ 10:03 :
Experimenteren ed vind ik eigenlijk wat anders dan "seksueel gericht zijn".
ja, precies.

Als je serieus verliefd kunt worden, en ook blijft, en met haar samen kunt wonen, en hetzelfde zou kunnen en willen doen als wat je met een man wil/kunt met háár. Dán ben je biseksueel. Alleen geil worden en ermee rommelen en/of ze toevallig mooi vinden gaat niet op natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 17-05-2005 @ 02:01 :
Wat zijn de voorwaarden van biseksualiteit?
Vraag de checklist aan zou ik zeggen.

(M.a.w. alsof daar een antwoord op te geven is.)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:39
Baka˛
Avatar van Baka˛
Baka˛ is offline
gewoon als je gevoelens hebt voor beide kanten, zowel man als vrouw, maakt niet uit of je een voorkeur hebt. En ik heb 't gevoel dat je je pas officieel bisexueel kan noemen als je het alle twee (zowel man als vrouw) hebt uitgeprobeerd en het goed beviel, dat je het alle twee vaker wilt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:39
Verwijderd
Ik zou iemand bisexueel noemen als diegene verliefd kan worden op beide geslachten. Dus dat je net zo goed met een jongen als met een meisje een echte relatie zal kunnen hebben.

Je kunt natuurlijk ook alleen verliefd worden op jongens, maar je wel sexueel aangetrokken voelen tot meisjes (of andersom). Een paar jaar geleden zag ik op het forum daarvoor de term "sexueel bi" voorbij komen.
Maar zolang je maar op 1 geslacht verliefd kunt worden zou ik het gewoon hetero- of homoseksueel noemen.
Dat dat dan niet "100% hetero/homo" is maakt volgens mij niet uit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 10:00
Baka˛
Avatar van Baka˛
Baka˛ is offline
100% hetero/homo bestaat toch niet
anders zou je een flinke afkeer tegenover dat geslacht hebben...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 10:21
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Niet dit weer
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 11:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 17-05-2005 @ 11:21 :
Niet dit weer
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 11:54
biep
Avatar van biep
biep is offline
als je bibi heet ben je pas bi
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 13:07
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 17-05-2005 @ 08:39 :
Als je zowel op mannen als op vrouwen valt... *snapt de moeilijkheid hier niet van*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 13:24
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Je bent bi als je gevoelens hebt voor beide sexen.
En ja iedereen is wel voor een procentje homosexueel.
Je bent pas bi/homosexueel als je de gevoelens voor iemand van het zelfde geslacht even belangrijk/belangrijker acht als de gevoelens voor het andere geslacht.

Maarja, euh ff gewoon een vraagje:
Who Fucking Cares??
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:02
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Er zijn weinig mensen die voor 100% hetero zijn.. en doe gewoon waar je zin in hebt...

Waarom moet alles toch een naam hebben..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:16
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Yerli schreef op 17-05-2005 @ 15:02 :

Waarom moet alles toch een naam hebben..
dat praat wat makkelijker, als dingen een naam hebben. dat is een beetje het idee van taal, dingen een naam geven waardoor je erover kan communiceren
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 21:34
vampire_esje
vampire_esje is offline
Wanneer ben je Bi?

als je klok kwart over 13 slaat en je scheel kijkt...

zucht...

Vampire_esje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2005, 21:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 17-05-2005 @ 22:34 :
Wanneer ben je Bi?

als je klok kwart over 13 slaat en je scheel kijkt...

zucht...

Vampire_esje
owh maj gawd! Ik ben bi! Wat moedt ick nu doewn? Help me alsjeblieft!! (y


Een angstig Methuselahtje...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 21:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ontopic: is niet te meten denk ik...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 21:48
Verwijderd
Ik denk als jij op beide geslachten verliefd wordt. Anders niet. Punt. Maargoed, beetje raar te meten toch? Met die procenten enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 22:02
Verwijderd
Tering, schrijf een boek of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 23:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 17-05-2005 @ 08:39 :
Als je zowel op mannen als op vrouwen valt... *snapt de moeilijkheid hier niet van*
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 00:11
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-05-2005 @ 00:26 :
idd, maar er is een bepaald verband tussen expirimenteren en vallen op.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:28
Verwijderd
Je bent bi als je er nog niet uit bent of je nou homo bent; als je hier erg aan twijfelt, en het liever niet zou willen zijn, dan zeggen mensen naar mijn idee vaak dat ze bi zijn.

Ja, ik geloof dus niet zo in bi zijn; maar dat heb ik in een ander topic al een fijn uitgelegd.
Het is niet zo dat ik mensen niet respecteer als ze zeggen dat ze bi zijn, maar ik geloof niet dat je op en jongens en meisjes verliefd kan worden (want ja dat versta ik dan zeg maar onder bi zijn; op beide geslachten verliefd kunnen worden, op dezelfde manier).

-maar ja hierbij zeg ik ook altijd dat ik mss erg makkelijk praten heb-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2005, 18:53
Verwijderd
Biseksualiteit geldt voor φ ≥ 1 / (√ε0μ0).

Kan biseksualiteit eigenlijk ook veranderen? Dat je je een paar jaar meer hetero voelt, daarna een half jaar homo, en daarna vijf jaar lang met jezelf in de knoop zit?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 19:01
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 17-05-2005 @ 08:39 :
Als je zowel op mannen als op vrouwen valt... *snapt de moeilijkheid hier niet van*
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 20:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Snees schreef op 18-05-2005 @ 19:53 :
Biseksualiteit geldt voor φ ≥ 1 / (√ε0μ0).

Kan biseksualiteit eigenlijk ook veranderen? Dat je je een paar jaar meer hetero voelt, daarna een half jaar homo, en daarna vijf jaar lang met jezelf in de knoop zit?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:42
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
Snees schreef op 18-05-2005 @ 19:53 :
Biseksualiteit geldt voor φ ≥ 1 / (√ε0μ0).

Kan biseksualiteit eigenlijk ook veranderen? Dat je je een paar jaar meer hetero voelt, daarna een half jaar homo, en daarna vijf jaar lang met jezelf in de knoop zit?
Van mijn 15e tot mijn 17e was ik overwegend hetero; ik stond wel open voor de mogelijkheid dusdanig interesse te hebben in meisjes maar het was nog niet voorgekomen.
Toen ik 17 was werd ik overdonderd door een geweldige meid - helaas is er (nog) nooit wat van gekomen.
Ik heb periodes gehad waarin ik me louter met jongens of meiden bezighield, maar ik denk dat ik mezelf in dat opzicht gewoon biseksueel mag noemen, gezien ik ook wel eens helemaal geen behoefte heb aan seksuele/liefdes-partners, en dan ben je toch ook niet ineens non-seksueel?
Zoals al eerder gezegd: wanneer je je tot beide sekses seksueel aangetrokken kan voelen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:45
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 18-05-2005 @ 18:28 :
Je bent bi als je er nog niet uit bent of je nou homo bent; als je hier erg aan twijfelt, en het liever niet zou willen zijn, dan zeggen mensen naar mijn idee vaak dat ze bi zijn.

Ja, ik geloof dus niet zo in bi zijn; maar dat heb ik in een ander topic al een fijn uitgelegd.
Het is niet zo dat ik mensen niet respecteer als ze zeggen dat ze bi zijn, maar ik geloof niet dat je op en jongens en meisjes verliefd kan worden (want ja dat versta ik dan zeg maar onder bi zijn; op beide geslachten verliefd kunnen worden, op dezelfde manier).

-maar ja hierbij zeg ik ook altijd dat ik mss erg makkelijk praten heb-
Misschien is het dan maar goed dat je er niet in gelooft, als het bij jouzelf niet kan; maar dat wil niet zeggen dat het niet bij anderen kan. Beetje alleen op de wereld? - No offence -
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:45
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
*Snapt nog steeds niet waar iedereen zich zo druk om maakt en wat er nou te twisten valt over het "bi"*
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:48
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 18-05-2005 @ 22:45 :
*Snapt nog steeds niet waar iedereen zich zo druk om maakt en wat er nou te twisten valt over het "bi"*
Er zijn nog blijkbaar, helaas, steeds mensen die 'dat soort dingen' niet serieus willen nemen en doen alsof het een vliegende koe is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 22:04
Schranktür
Schranktür is offline
Tjaaaaa...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 23:33
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
als je op je eigen geslacht valt maar nog niet durft te zeggen
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 23:40
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Wat darkpsycho_666 (wat een geweldige nickname) zegt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 23:45
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 19-05-2005 @ 00:33 :
als je op je eigen geslacht valt maar nog niet durft te zeggen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2005, 07:38
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 19-05-2005 @ 00:40 :
Wat darkpsycho_666 (wat een geweldige nickname) zegt.

haha goed he *schaamt zich overigens wel diep *
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 07:58
Larsman
Larsman is offline
Je bent simpelweg biseksueel als je het met beide geslachten zonder tegenzin doet.
Of je dan voor zoveel procent dit bent of dat, dat doet er niet zo toe. Niemand is echt half om half bi. De natuur is niet zo simpel dat dat netjes in procenten is verdeelt.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef op 18-05-2005 @ 22:48 :
Er zijn nog blijkbaar, helaas, steeds mensen die 'dat soort dingen' niet serieus willen nemen en doen alsof het een vliegende koe is.
Omdat ik, behalve enkele mensen op het internet, nog nooit iemand ben tegengekomen die ik serieus verliefd heb zien zijn op een jongen én een meisje. Ik ken genoeg mensen die zéggen dat ze bi zijn, maar vervolgens roepen ze alleen maar dat meisjes mooi zijn en vervolgens willen/doen ze niets. Nou ja, dat vind ik niet overtuigend. Bi zijn is veel te veel interessant doen en vriendschap/nieuwsgierigheid verwarren met echte verliefdheid/seksuele interesse.
Bovendien - seks willen met iemand is niet hetzelfde als vállen op iemand. Je heb toch ook zin in seks met jezelf, of met je vibrator? Op dezelfde manier kun je zin in seks hebben met een meisje omdat dat leuk en lekker is, terwijl je technisch gezien niet bi hebt. De handelingen alleen kunnen je opgewonden maken...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:47
Verwijderd
je ben iig niet bi als je een trendpot ben, zoals bijna alle wijven tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:04
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 20-05-2005 @ 14:47 :
je ben iig niet bi als je een trendpot ben, zoals bijna alle wijven tegenwoordig
Maar die doen zich wel bi voor, dat is hip (althans even)
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef op 18-05-2005 @ 22:45 :
Misschien is het dan maar goed dat je er niet in gelooft, als het bij jouzelf niet kan; maar dat wil niet zeggen dat het niet bij anderen kan. Beetje alleen op de wereld? - No offence -
Ik heb dit dus al eens in een ander topic uitgelegd; mss had je beter daar naar kunnen zoeken dan dit loze commentaar te geven.

Ik geloof er niet in, niet bij mezelf en niet bij anderen. Ik zeg dat er dan bij omdat ik anders bang ben om mensen te kwetsen. Ik zal nog eens uitleggen waar ik mijn mening op basseer...

Wat ik meer heb tegen biseksueel; ik vind het vaak lijken op ik durf er eigenlijk niet voor uit te komen dat ik homofiel ben, of ik ben nog erg aan het twijfelen of ik nou wel of geen homo ben.

Dit zie ik ook terug in mijn omgeving; een jongen die tot hun 20ste geroepen heeft dat hij bi zijn, en er nu toch zeker achter zijn dat hij alleen op jongens valt.
Of anders, omdat je eigenlijk liever niet alleen op jongens wil vallen, zo je best doen om ook eens een meisje leuk te vinden, uit angst om alleen op jongens te vallen.
En ook deze jongen zegt achteraf van tsjaa dat stelde weinig voor, alleen ik MOET het voelen van mezelf, terwijl ik stiekem wel ergens wist dat ik alleen op jongens viel.
Of een meisje die jaren een vriend gehad had. Er ineens eigenlijk achter kwam da ze op meisjes viel, en omdat ze door die vriend maar zei dat ze bi was; terwijl ze van de andere kant zei nooit echt verliefd te zijn geweest op die jongen.

Mensen die bi zijn zeggen altijd dat je op een persoon valt, en niet op een geslacht. Opzich klinkt dit vrij aannemelijk, maar toch geloof ik er niet in (maarja dit komt ook, heel eerlijk, voort uit het feit dat ik me er totaal niks bij kan voorstellen).
Je wordt toch verliefd op een jongen, omdat het een jongen is. In de zin van; zijn bouw, zijn dingen ofzo. Op een meisje zou ik dus ''nooit'' verliefd kunnen worden, alleen om het feit al dat het een meisje is; vormen waar ik (naast die van mezelf ) niet van hou, en niet opgewonden van wordt.

Dus mensen die zeggen bi te zijn, zijn in mijn ogen mensen die er nog niet helemaal uit zijn of ze nou homo zijn, mensen die zeggen bi te zijn omdat dat mss meer geaccepteerd wordt dan homo zijn (immers je ook nog op de maatschappelijk gezien ''normale'' kant), mensen die interessant doen.

Kijk, mensen die bi zeggen te zijn zijn meestal nog jong. Daar zit volgens mij de grootste populatie. Is het niet zo dat deze mensen dan nog gewoon achter hun ware aard moeten komen?!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 14:17
noruas
Avatar van noruas
noruas is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 21-05-2005 @ 13:16 :
Ik geloof er niet in, niet bij mezelf en niet bij anderen. Ik zeg dat er dan bij omdat ik anders bang ben om mensen te kwetsen. Ik zal nog eens uitleggen waar ik mijn mening op basseer...

Wat ik meer heb tegen biseksueel; ik vind het vaak lijken op ik durf er eigenlijk niet voor uit te komen dat ik homofiel ben, of ik ben nog erg aan het twijfelen of ik nou wel of geen homo ben.

Dit zie ik ook terug in mijn omgeving; een jongen die tot hun 20ste geroepen heeft dat hij bi zijn, en er nu toch zeker achter zijn dat hij alleen op jongens valt.
Of anders, omdat je eigenlijk liever niet alleen op jongens wil vallen, zo je best doen om ook eens een meisje leuk te vinden, uit angst om alleen op jongens te vallen.
En ook deze jongen zegt achteraf van tsjaa dat stelde weinig voor, alleen ik MOET het voelen van mezelf, terwijl ik stiekem wel ergens wist dat ik alleen op jongens viel.
Of een meisje die jaren een vriend gehad had. Er ineens eigenlijk achter kwam da ze op meisjes viel, en omdat ze door die vriend maar zei dat ze bi was; terwijl ze van de andere kant zei nooit echt verliefd te zijn geweest op die jongen.

Mensen die bi zijn zeggen altijd dat je op een persoon valt, en niet op een geslacht. Opzich klinkt dit vrij aannemelijk, maar toch geloof ik er niet in (maarja dit komt ook, heel eerlijk, voort uit het feit dat ik me er totaal niks bij kan voorstellen).
Je wordt toch verliefd op een jongen, omdat het een jongen is. In de zin van; zijn bouw, zijn dingen ofzo. Op een meisje zou ik dus ''nooit'' verliefd kunnen worden, alleen om het feit al dat het een meisje is; vormen waar ik (naast die van mezelf ) niet van hou, en niet opgewonden van wordt.

Dus mensen die zeggen bi te zijn, zijn in mijn ogen mensen die er nog niet helemaal uit zijn of ze nou homo zijn, mensen die zeggen bi te zijn omdat dat mss meer geaccepteerd wordt dan homo zijn (immers je ook nog op de maatschappelijk gezien ''normale'' kant), mensen die interessant doen.

Kijk, mensen die bi zeggen te zijn zijn meestal nog jong. Daar zit volgens mij de grootste populatie. Is het niet zo dat deze mensen dan nog gewoon achter hun ware aard moeten komen?!
Dus je vindt het vaak lijken op 'ik durf er niet voor uit te komen' en 'ik twijfel nog'. Begrijpelijk, er zijn immers veel mensen die om zulke redenen zichzelf als bi labelen. Ook niet zo vreemd dus dat je voorbeelden uit je omgeving kan vinden waarbij dit het geval is. Je zegt ook dat mensen die bi zeggen te zijn meestal jong zijn. Waar je dat vandaan haalt weet ik niet maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat het zo is.
In feite zeg je dus dat er een hoop mensen zijn die zeggen biseksueel te zijn terwijl dat helemaal niet zo is, daar ben ik het nog wel mee eens. Maar vervolgens concludeer je dat biseksualiteit dus niet bestaat. Is dat niet een beetje vreemd? Dat er mensen zijn die 'ten onrechte' zichzelf bi noemen wil toch nog niet zeggen dat biseksualiteit niet bestaat?
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat je moeite hebt om het te erkennen omdat je het je moeilijk voor kunt stellen (zoals je zelf ook al aangeeft). Maar ook dat wil niet meteen zeggen dat het niet bestaat. Ik kan me bijvoorbeeld moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die élke ochtend voor het ontbijt vijf keer achter elkaar 'hottentottententen...' zeggen, maar betekent dat dat het onmogelijk is dat zo iemand bestaat? Lijkt me niet.

Dan de 'voorwaarden' van biseksualiteit. Die zijn er denk ik niet. Ieder persoon moet voor zichzelf maar bepalen welk naamkaartje het beste past. De menselijke geaardheid is sowieso veel te complex om in drie categorieën te verdelen (zie de pogingen van sommigen om het in procenten te verdelen, of om verliefdheid en seksuele gevoelens te scheiden) en dus is het niet erg relevant hoe je jezelf noemt, omdat het toch vaak niet nauwkeurig zal zijn.
Veel belangrijker is wat je precies voelt. En het kan handig zijn om daar een naampje aan te geven, maar erg veel waarde moet je daar niet aan hechten, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 16:06
Ace
Ace is offline
Ik geloof niet in bisexualiteit. Het is in de loop der jaren een ''hot'' item geworden. Het is onzinnig om te beweren dat het bestaat. Ik noem het geen liefde, maar perversheid.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 15:26
Mariap0es
Avatar van Mariap0es
Mariap0es is offline
als je bi ben.. dan val je gewoon meer op het andere geslacht, dat is toch logisch. je voelt je gewoon meer aangetrokken. je hoeft niet eens so erg verliefd op die persoon te zijn, meestal fantaseer je er gewoon over en vertel je het aan niemand anders. omdat je schaamgevoelens hebt.. wat trouwens niet eens nodig is.. want meer mensen zijn bi dan je denkt. Stel je zelf de vraag: Vind ik dat geslacjt nou echt zo erg op sex/relatie gebied? Je komt er vanzelf achter... Ik vind mezelf miscien een beetje bi.. omdat ik me de vraag al een tijdje geleden had gesteld, op zit moment heb ik een relatie met een jongen. Maar dan kan je nog steeds bi zijn toch. Ik vind dat je meer voordeel hebt als je allebei de geslachten mag. ja toch....



xxx M-poes
__________________
Be yourself
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 15:29
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
Meeste mensen kijken er heel erg tegen aan als iemand die niet kan kiezen tussen homo of hetro...

Voor mij ligt 't gewoon heel simpel (ja ben bi) ik geef niet om uiterlijk, maar om de gene die er in zit, en als die van buiten nou dik, dun, knap, lelek, een jongen of meisje is... kan mij wat schelen

Citaat:
Ace schreef op 22-05-2005 @ 17:06 :
Ik geloof niet in bisexualiteit. Het is in de loop der jaren een ''hot'' item geworden. Het is onzinnig om te beweren dat het bestaat. Ik noem het geen liefde, maar perversheid.
En toch ben ik vaak zat verlieft geworden op een meid maar heb verkering met een jongen... dus wat ben ik dan? een sprookje?
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside

Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 15:37
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
zo moeilijk is dat toch niet, je bent bi als je zowel op jongens als meisjes valt. vaak hoor je dat mensen die bi zijn vallen op een persoon en niet op t geslacht.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 15:40
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
dat zeg ik net
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 15:44
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 24-05-2005 @ 16:40 :
dat zeg ik net
ja, kan wel, ben te moe om alles te lezen. naja, staat t er nog een keer he
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 16:06
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Je bent bi als je geen keus kunt maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit anaal experimenteren
Houdini3
8 20-01-2015 23:20
Seksualiteit Wat is homo/hetero/biseksualiteit precies? (afgesplitst van 'Wat zou je nooit doen')
sc0undrel
41 15-10-2011 13:14
Levensbeschouwing & Filosofie Geesten zien of voelen
pinkxdevil
111 20-08-2009 09:35
Seksualiteit meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE??
devilcat
70 29-10-2004 12:52
Liefde & Relatie week van de diversiteit
framboosje
2 22-01-2003 23:06
Liefde & Relatie Homoseksualiteit, geaccepteerd of niet??
Verwijderd
47 02-12-2002 18:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.