Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 13:26
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hee,

Ik lees nu net even je topic door en wat ik zie is veel voorkomend. Je zit in de friend zone. Wat je zelf ook zegt er zijn genoeg jongens die met haar flirten dit betekent dat zij het type vrouw is die eerst uitprobeert om de beste man te zoeken. Waarom word jij niet die beste man en hoe doe je dat? Wat je moet doen is laten zien dat je leven geweldig is zonder haar, als je een keer smst stuur altijd een leuk berichtje grappig en flauw. Ipv hee hoe was je weekend, en jezelf weer in de problemen gebracht dit weekend? Wat je hier doet is anders dan die "5" andere jongens reageren. Je moet er boven staan en uit die friend zone komen flirt en plaag haar. Vooral plagen is belangrijk als je wat verder wil, je neus wiebelt als je lacht. Wauw zijn die nagels echt!? Nee zijn nep, ow maar toch wel mooi hoor. Dat soort dingen je geeft complimenten die eigenlijk geen complimenten zijn. Wees je beste zelf en wees de leukste en de beste jongen van de jongens die met haar aan het flirten zijn. Als je nog tips wil kun je altijd pm'en. Greetz TheHitch
Wat een load of crap is dit zeg. Als ze nu nog niet geïnteresseerd is en hem zelfs heeft afgewezen met de "ik wil vrienden blijven"-opmerking, dan gaat ze hem echt niet opeens leuk vinden als hij heel gedwongen stomme grapjes gaat maken en origineel probeert te zijn, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2011, 14:54
TheHitch
TheHitch is offline
Ze heeft hem inderdaad in de friend zone geplaats, maar wat hij moet doen is in de attraction zone komen. Hij kan er in komen dat kan gewoon. Het is vaak genoeg voorgekomen, je moet weten wat je moet doen en dat leg ik uit aan hem. Hij vraagt ons om advies dus niet om te zeggen dat het niet meer mogelijk is. Hij zoekt naar een oplossing en die heb ik. Het klinkt mischien raar, veel mensen weten niet wat ik weet. Deze dingen zijn honderde keren in het "veld" getest. Hij moet laten zien dat hij beter is dan die andere jongens dat is logisch. Maar dat kan hij doen om haar eerst te negeren en haar laten denken dat zijn leven beter is dan eerst, op facebook en twitter met leuke dames praten zodat ze dat ziet. Zij moet zien dat je een hoge status hebt. En dan zal hij het gaan merken.

Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 15:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Als ik om te beginnen al geen interesse in een jongen heb, dan zal het me aan mijn reet roesten of hij met andere vrouwen praat. Dat is mijn punt. Ze heeft hem al afgewezen en vindt hem niet interessant. Jij gaat er nu van uit dat zij iedere dag zijn Facebook checkt om te zien of hij met andere vrouwen praat, of dat ze er überhaupt wakker van ligt. Die zogenaamde "status" helpt alleen als zij bijvoorbeeld meerdere jongens leuk vindt en dan moet gaan kiezen; dan kiest ze natuurlijk de "beste." Maar dit meisje heeft geen interesse in hem.

En on a more personal note: Ik vind het een ontzettende afknapper als een kerel met tig meisjes loopt te flirten en mij geen aandacht geeft, dus die tactiek van jou zou sowieso niet bij ieder meisje werken (if any).
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 15:29
TheHitch
TheHitch is offline
Daar heb je gelijk in. Maar wat ik nu lees en begrijp is dat zij wel ongeveer zo type is. En je kan het altijd proberen nee heb je ja kun je krijgen. Hij vraagt nu nog om advies wil het niet lukken dan moet hij verder en er zijn genoeg leuke meiden op deze wereld. Dat begrijp ik dat je dat inderdaad een afknapper vindt. Maar bij de wat jongere generatie is status wel belangrijk. Iedere vrouw is anders en niemand is hetzelfde. Maar je hebt wel verschillende soorten vrouwen.

Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 15:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik snap niet hoe je erbij komt dat zij "zo'n type" is. Welk type? En waaraan kun je dat afleiden?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 15:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Natuurlijk is status belangrijk, maar wat heeft dat te maken met flirten met meisjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie soort van afgewezen... alweer.
vloertegel
8 01-03-2014 22:38
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Liefde & Relatie Vriend komt ertussen
Noddy
8 15-01-2005 17:18
Seksualiteit Is het heel stom dat ik het niet leuk vind dat mijn vriendin geen maagd meer is?
pietjansen50
35 06-05-2004 19:48
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.