Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2014, 23:40
vloertegel
Avatar van vloertegel
vloertegel is offline
(achteraf gezien is het best een lang bericht geworden, mijn excuses daarvoor)
Zoals de titel al zegt ben ik laatst een soort van afgewezen... zij weet het alleen niet:

Ik ben 15 en het meisje dat ik leuk vind 14.

Ik ken het meisje in kwestie al best lang en we zitten vaak samen op feestjes of op school in de pauze enzo. Ik vond haar al een tijdje erg leuk maarja, ik ben al vaker afgewezen en ik wilde niet een goede vriendschap riskeren.

Nu heb ik eindelijk een paar dagen geleden een berichtje naar haar gestuurd. Ik vroeg haar wat ze zou zeggen als ik zei dat ik haar leuk vond... Ze antwoordde vrij snel maar ze was er erg negatief over. Ik heb het toen weten te redden door te zeggen dat een vriend van mij een domme grap uithaalde.

Het was vrij duidelijk dat ze mij absoluut niet leuk vindt terwijl ze op feestjes de hele tijd bij en aan me zit enzo, op me schoot zitten en arm om me heen en dat soort dingen, vooral na een paar drankjes en als ze te veel op heeft ben ik altijd degene die haar naar huis brengt en we praten vaak over whatsapp en dat soort dingen.

Ik vind het echt heel erg maar ik kan er eigenlijk met niemand echt over praten... Met mijn ouders heb ik op zich wel een goeie band maar dat soort dingen bespreek ik liever niet met ze, de helft van mijn vrienden zou me uitlachen(inderdaad, geen al te beste vrienden maar meestal doen ze wel normaal) en de rest van mijn vrienden zou het vroeg of laat op een of andere manier aan haar of iemand anders doorspelen waardoor zij erachter kwam, dan blijft alleen zijzelf over en met haar kan ik er natuurlijk ook niet over praten.

Ik baal er echt heel erg van en ik ben erg verdrietig en voel me behoorlijk alleen. Ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet. Ik heb de afgelopen week slecht geslapen en ben erg chagrijnig. Dat laatste begint mijn ouders te irriteren en ik heb eigenlijk nergens zin in. Ik probeer de dagen door te komen met gamen, tv kijken, lezen, schrijven en vroeg naar bed om dan de halve nacht wakker te liggen.

Mijn vrienden hebben wel door dat er iets is maar zoals eerder gezegd kan ik er niet met ze over praten dus zij praten er niet echt meer over, af en toe vraagt iemand of hij/zij iets voor mij kan doen maar ik zeg elke keer dat alles goed gaat en dat er niets is... maar daar overtuig ik niemand mee, mijzelf ook niet.

Help mij alsjeblieft!

Laatst gewijzigd op 25-02-2014 om 11:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2014, 00:02
Verwijderd
Geen maffe berichtjes doen en gewoon een keer face to face tegen haar zeggen dat je haar wel ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 10:48
vloertegel
Avatar van vloertegel
vloertegel is offline
zoals gezegd was het duidelijk dat zij mij niet ziet zitten en daar verpest ik dan dus een hele goeie vriendschap mee.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 11:14
Verwijderd
Iemand anders zoeken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 11:39
Verwijderd
Citaat:
zoals gezegd was het duidelijk dat zij mij niet ziet zitten en daar verpest ik dan dus een hele goeie vriendschap mee.
Was dat zo duidelijk ja? Ik lees alleen iets tussen aanhalingstekens dat het klonk alsof ze niet geïnteresseerd was.

Maargoed, als het zeker is dat het niets gaat worden dan moet je er ook geen aandacht meer aan besteden natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 11:58
vloertegel
Avatar van vloertegel
vloertegel is offline
Citaat:
Was dat zo duidelijk ja? Ik lees alleen iets tussen aanhalingstekens dat het klonk alsof ze niet geïnteresseerd was.

Maargoed, als het zeker is dat het niets gaat worden dan moet je er ook geen aandacht meer aan besteden natuurlijk.

had iets duidelijker kunnen maken, heb ik aangepast.


wat het geen aandacht aan besteden betreft; dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 14:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Klinkt alsof zij jou als een (goede) vriend ziet. Aan jou de keuze of je dat voldoende vindt (en dus gewoon doorgaat zoals het nu gaat), of je een risico wilt nemen en haar face to face zegt dat je haar leuk vindt - met de kans dat ze jou niet leuk vindt of de vriendschap raar wordt-, of dat je gewoon het contact verbreekt als je dat echt niet durft en zo echt niet door wilt gaan. Maar dat laatste is meer een allerlaatste optie en vind ik persoonlijk wat laf / gemeen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 19:08
vloertegel
Avatar van vloertegel
vloertegel is offline
3e optie zou ik sowieso nooit doen, dat vind ik inderdaad oneerlijk en gemeen naar haar.

2e optie durf ik niet echt te riskeren dus dan blijft er 1 mogelijkheid over en daarmee ben ik helaas terug bij af...


bedankt voor de hulp mensen... ik ga het denk ik gewoon een tijdje aankijken en dan zie ik wel hoe het verder loopt...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 22:38
Steefdb
Avatar van Steefdb
Steefdb is offline
Ik heb gister ook een leuk meisje voor het eerst in real life ontmoet na ongeveer 3 jaar beetje skype etc. En het lijkt zo op jou verhaal. Heel de tijd aan mekaar zitten en armen om elkaar heen en klef doen etc. Alhoewel ik niet weet of ze mij ook ziet zitten ben ik van plan bij onze volgende keer afspreken het gewoon te zeggen dat ik dr wel zie zitten. Ik denk dat je daar even het lef voor moet hebben. En natuurlijk als zij dat niet zo over jouw vind dan kunnen jullie toch wel gewoon vrienden blijven toch?

Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt. En succes verder!
__________________
Deze post werd u medemogelijk gemaakt door Steefdb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân
Verwijderd
17 05-03-2007 14:12
Verhalen & Gedichten Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid
Raakvlak
11 20-01-2005 18:28
Verhalen & Gedichten Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417
Verwijderd
35 03-01-2005 18:30
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.