Oud 26-09-2003, 17:32
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
mn ex is erg vervelend bezig, ze loopt ontzettend over me te lullen...
zaterdagavond is ze naar het meisje dat ik leuk vind toegegaan
en heeft ze gezegd dat ze noooooit iets met mij moet nemen en dat zij ontzettende spijt heeft dat ze iets met mij heeft gehad en dat ze egt nooit iets emt me hade moeten beginnen enzo..
zon dingen dus allemaal....
terwijl we als vrienden uit elkaar zijn gegaan, maar ik vind dit niet egt n teken van vrienden (trouwes ik kwam haar vantevoren nog tegen met t uitgaan, en toenw as ze tegen mij heel vriendelijk)
is dit n jaloers actie ofzo? of doen alle meisjes zoeits?
ik heb eg superveel dingen die ik kan gaan vertellen over dr
maar dat wil ik niet doen..gewoon omdat ik dr respecteer, en ook nu niet...

ik was deze week op mn oude school en opeens komt mn ex naar me toe, om te vragen wat dr allemaal aan de hand was, waarom ik boos was enzo.
We hebben zeker 2 uur gepraat met zn 2e, en ze zegt dat ze nooooit zon dingen heeft gezegd over ons (maar dat dat andere meisje dus schijnbaar die dingen heeft verdraaid....)
bijvoorbeeld:

mn EX zegt:t meisje wat ik leuk vind..vroeg aan mn EX of ze spijt had dat ze t had uitgemaakt, mn ex antwoordeee heb geen spijt want ik stond achter die keuze...
T meisje wat ik leuk vond zegt dat mn ex dit zei: Ik heb spijt van die 16 maanden met hem....

Mn ex zegt ook dat meisje had verteld dat ze niet van mn smsjes gediend was, maar t meisje zegt tegen mij zelf...ik ind het net superleuk dat je smst....

zo'n dingen allemaal dus... en nu vraag ik me af wie ik nou moet geloven....

sommige zeggen dat dat meisje mij ook leuk vind, en dat mn ex jaloers is en ze wil dat we nix krijgen (t ander meisje heeft n vriend btw...)maja ik weet t dus niet....
wie zouden jullie geloven als je dit zo hoort?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2003, 17:38
Verwijderd
Wat hebben beide meisjes nu eigenlijk letterlijk tegen jou gezegd?

Het is heel makkelijk dingen anders te interpreteren en via via worden dingen altijd opgeblazen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:44
Verwijderd
als ik t zo hoor, geen van beide
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:54
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
******** schreef op 26-09-2003 @ 17:38:
Wat hebben beide meisjes nu eigenlijk letterlijk tegen jou gezegd?

Het is heel makkelijk dingen anders te interpreteren en via via worden dingen altijd opgeblazen.
EX zegt: dat ze heeft gezegd dat geen spijt heeft van onze 16 maanden, dat ze NIET heeft gezegd dat ze nix met mij moet nemen...ze zegt ook dat t meisje heeft gezegd dat ze t raar vond dat ik smste..

T meisje zegt: Ze heeft gezegd dat ze spijt heft van die 16 maanden, gezegd dat je gek op me bent, gezegd dat ik nix met je moet nemen, en ik heb gezegd dat ik t leuk vond dat je smste.....

(ja nog wel meer, mah dit is ff t belangrijkste....)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:08
ammiebammie
ammiebammie is offline
Hmm..nou ik kan in elk geval wel zeggen dat niet elk meisje zo is om iets slechts over dr ex te zeggen tegen t meisje dat ie leuk vind...met n paar exen kan ik het nog goed vinden en ik heb nooit iets slechts over ze gezegd...

Maar het is wel een superlullige situatie voor je...Ik hoop voor je dat alles op zn pootjes terecht komt!
__________________
Love excists about truth, friendship andmost of all sweet kisses..:D
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:51
Verwijderd
Het klinkt of je ex jaloers is (of je terug wil)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:36
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Nee, de ex wil em niet terug.
Sommige meisjes maken het uit met hun vriend en weten zeker dat ze em niet terug willen, maar worden om de een of andere manier toch vreselijk jaloers als ze hun ex met een ander meisje zien (I'm one of them, geen idee hoe zoiets kan, maar goed)
Ik had gelijk zoiets van: Jamaar, je zei dat je van me hield, en je wilde me een hele tijd terug, en nu heb je ineens een ander? Jamaar dat gebeurt niet!
Een belachelijke manier van denken, ik weet et..maar kan er niks aan doen, en ik denk dat zij dat ook een beetje heeft.
(wie heeft het trouwens uitgemaakt?)
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:38
Studentje
Studentje is offline
Volgens mij is je ex lekker bezig.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 09:21
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
barbelle schreef op 26-09-2003 @ 20:36:
Nee, de ex wil em niet terug.
Sommige meisjes maken het uit met hun vriend en weten zeker dat ze em niet terug willen, maar worden om de een of andere manier toch vreselijk jaloers als ze hun ex met een ander meisje zien (I'm one of them, geen idee hoe zoiets kan, maar goed)
Ik had gelijk zoiets van: Jamaar, je zei dat je van me hield, en je wilde me een hele tijd terug, en nu heb je ineens een ander? Jamaar dat gebeurt niet!
Een belachelijke manier van denken, ik weet et..maar kan er niks aan doen, en ik denk dat zij dat ook een beetje heeft.
(wie heeft het trouwens uitgemaakt?)
zij heeft t uitgemaakt, en ze heeft toegegeven dat ze me maybe wel terug wil...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 11:21
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik denk dat jij beter dat leuke meisje kunt geloven! het lijkt net of je ex jaloers is dat jij nu op iemand anders bent
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 11:57
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
dat kan kloppen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 12:31
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tenminste, zo kom het bij mij over! misschien moet je even een goed gesprek met beiden aangaan
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 12:36
Queen ot damned
Queen ot damned is offline
eyz,
misschien een id om een keer met ze samen te gaan praten???
k hoop dat juh er uit komt!!!
liefs Akasha
__________________
The Only Person You Need To Be Is Yourself
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 12:45
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik denk niet dat ze dat zo n goed idee vinden...mah ik kan antuurlijk t wel regelen: spreek ik morgen af met mn ex, en dan zorg ikd at dat meisje ook komt
en dan praten
dat kan natuurlijk, zal er ff over denken, want dat is in principe wel n btje ruzie uitlokken of niet?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:20
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik zou sowieso niet samen met ze gaan praten, geloof dat leuke meisje maar...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 21:20
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
waarom vind je dat?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:06
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Je moet je er gewoon niet teveel van aantrekken..
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:19
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ik vind dat je gewoon het hele gedoe moet negeren, en alleen maar met het 'nieuwe' meisje praten, kijken of het wat kan gaan worden met haar. Want ook al heeft je ex spijt van die 16 maanden met jou, dat is dan toch lekker haar fout? Waarom bleef ze dan in godsnaam bij je? En waarschijnlijk heeft ze er spijt van omdat ze niet bij je past, dat kan. En het kan ook dat DIT meisje juist heeeel goed bij je past en nergens bang voor hoeft te zijn. Ik vind het nergens op slaan dat ze achter je rug om een beetje aan het bepraten zijn waarover wie spijt heeft. Het nieuwe meisje moet eerst JOU maar es leren kennen, kan ze zelf beslissen wat haar oordeel er over is, succes!!!

en niet te veel van exen aan nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wie moet ik nou geloven :(?!
Sabrielle
16 29-11-2007 23:14
Liefde & Relatie Wat moet ik doen :S
sara89
19 01-12-2006 15:21
Liefde & Relatie Wie moet ik geloven?
Silver_Rose
25 04-12-2005 12:37
Psychologie hoe moet het verder?
black~light
16 03-07-2003 13:46
Liefde & Relatie radeloos.........ex........wat moet ik doen?
HelpMePlease
4 02-02-2002 16:02
Verhalen & Gedichten waar vind ik mijn adem?
The one who I am
1 05-12-2001 22:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.