Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 08:32
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Mijn vriendin is dus geen maagd meer en ik zelf wel. Ik heb altijd zoiets gehad dat ik niet met het eerste de beste meisje naar bed wilde. Alleen als ik echt helemaal verliefd zou zijn. Ik heb er ook nooit spijt van gehad hoor. Alleen nu ben ik dus met dat meisje wat me overgelukkig maakt. Zij is ander half jaar geleden ontmaagd. Toen ze dat vertelde vond ik dat eigenlijk helemaal niet leuk om te horen

Ik denk dat ik bang ben dat ze me dan gaat vergelijken met haar vorige vriendje enzo. Toen ze dat vertelde zei ze er gelukkig wel meteen achteraan van dat het toch helemaal niet erg is. En dat ik me er ook niet minderwaardig door hoef te voelen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Is het terecht dat ik me zo voel?

Edit: Zij is zelf 2 jaar ouder dan mij. Ik weet niet of dat belangrijk is om te weten maar ik zeg het er maar even bij
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 08:37
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 04-05-2004 @ 09:32 :
... vond ik dat eigenlijk helemaal niet leuk om te horen

Ik denk dat ik bang ben dat ze me dan gaat vergelijken met haar vorige vriendje enzo. Toen ze dat vertelde zei ze er gelukkig wel meteen achteraan van dat het toch helemaal niet erg is. En dat ik me er ook niet minderwaardig door hoef te voelen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Is het terecht dat ik me zo voel?

Edit: Zij is zelf 2 jaar ouder dan mij. Ik weet niet of dat belangrijk is om te weten maar ik zeg het er maar even bij
Je kunt jezelf beter niet gaan vergelijken, als zij dat doet vind ik dat ook . Jij bent jij, en als ze daar niet blij mee is, dan mag ze door de grond zakken. Ik neem aan dat jullie veel voor elkaar voelen. Ook al is ze ontmaagd, het zal met jou tog op een andere manier gebeuren.... dus er zit altijd wat speciaals aan. Je kunt je er maar beter geen zorgen om maken, want dat heeft geen nut.
Als jij echt waarde hecht aan het beiden ontmaagd worden met elkaar, zou ik er nog even serieus over nadenken, maar zoals ik al zei; als dit een serieuze realatie is, waarin je dolverliefd op haar bent..... geen zorgen maken, dat verpest het alleen maar. Vertel het haar wel, zodat ze er rekening mee kan houden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 08:54
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ben je echt alleen maar onzeker omdat je het zelf nog wel maagd bent en dus nog van niets weet?

Of vind je het eigenlijk vervelend dat zij "damaged goods" is, niet vers meer, al bezoedeld door een ander? Dat JIJ haar eerste niet meer kunt zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 08:57
Verwijderd
Mijn ex was ook geen maagd meer, en ja, je kunt je daar enigzins ongemakkelijk bij voelen. Het maken van een vergelijking is heel snel gedaan, als ze hem maar voor zich houdt.
Bovendien is het wel zo dat een vergelijking niet per definitie in jouw nadeel hoeft te zijn, en als jullie langer bij elkaar zijn zal ook de sex beter worden.

Mijn tip: niet over nadenken, ban die gedachte uit je geest, want het is niet in jullie voordeel om erover te prakkezeren
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 09:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik zou het idd zoals Juno zegt gewoon jammer vinden dat we niet samen onze eerste keer kunnen beleven. En onzeker... tsja... ze zeggen dat elke eerste keer met een ander weer even onzeker is als je eerste keer, dus...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 09:34
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Kan me best voorstellen dat jij dat klote vindt, ja.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 10:03
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 04-05-2004 @ 09:32 :
Mijn vriendin is dus geen maagd meer en ik zelf wel. Ik heb altijd zoiets gehad dat ik niet met het eerste de beste meisje naar bed wilde. Alleen als ik echt helemaal verliefd zou zijn. Ik heb er ook nooit spijt van gehad hoor. Alleen nu ben ik dus met dat meisje wat me overgelukkig maakt. Zij is ander half jaar geleden ontmaagd. Toen ze dat vertelde vond ik dat eigenlijk helemaal niet leuk om te horen

Ik denk dat ik bang ben dat ze me dan gaat vergelijken met haar vorige vriendje enzo. Toen ze dat vertelde zei ze er gelukkig wel meteen achteraan van dat het toch helemaal niet erg is. En dat ik me er ook niet minderwaardig door hoef te voelen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Is het terecht dat ik me zo voel?

Edit: Zij is zelf 2 jaar ouder dan mij. Ik weet niet of dat belangrijk is om te weten maar ik zeg het er maar even bij
vergelijken is niet zo slim omdat toch ieder mens anders is idd.
ik vond het van mezelf ook jammer dat mijn ontmaagding zo ramp was
het ging ongeveer 1 maand daarna uit
daarna leerde ik mijn huidige vriend kennen en vaak heb ik zoiets van: als ik nog ff had gewacht. gelukkig heeft hij dit ook.
je kunt er niet zoveel aan doen eigenlijk
ik heb ook eigenlijk geen advies voor je
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 10:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik denk dat je je er niet te druk om moet maken. Als zij jou gelukkig maakt en jou gelukkig wil houden zal ze je niet gaan vergelijken. En wees blij dat ze eerlijk is geweest en het niet achtergehouden heeft. Dat betekent al heel wat. Zij maakt jou gelukkig, jij maakt haar gelukkig, ga ervoor en laat het verleden achter je. Je leeft nu, het verleden kan je niets meer aan veranderen en de toekomst kan je niet voorspellen (de meesten iig )

En als maagd zijnde met een niet maagd naar bed gaan heeft ook zeker zijn voordelen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 11:19
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
juno schreef op 04-05-2004 @ 09:54 :
Ben je echt alleen maar onzeker omdat je het zelf nog wel maagd bent en dus nog van niets weet?

Of vind je het eigenlijk vervelend dat zij "damaged goods" is, niet vers meer, al bezoedeld door een ander? Dat JIJ haar eerste niet meer kunt zijn?
het probleem voor mij is idd dat ik zo onzeker ben dat ik niet goed genoeg ben voor haar. Ik zie haar zeker niet als "damaged goods". Dat is totaal niet wat me dwars zit.

En opzich geeft het ook niet zo dat ik niet haar eerste kan zijn. Het had me wel leuk geleken, dat wel....
Dat moet je tenminste samen alles uitvinden enzo. Maar ja, zoals AngelLena ook zegt; als maagd zijnde met een niet maagd naar bed gaan heeft ook zeker zijn voordelen
Het is alleen zo dat als ik wél haar eerste was geweest had ik ook niet het probleem dat ik me zo onzeker voel. Ik ben echt bang dat als we dan eenmaal bezig zijn dat ze zoiets heeft van, "damn....was ik maar weer bij mijn oude vriend".
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:02
Verwijderd
Hallo, natuurlijk denkt ze dat niet! Ik vind het best oneerlijk van jou om daar zo bang te zijn want zo doe je net alsof het haar alleen maar om de seks gaat en de rest er voor haar helemaal niet toe doet! Terwijl je zelf toch wel beter weet dan dat, neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:04
Verwijderd
Geen leuk bericht voor je:

Ik heb drie maanden de verkering uit. Daarna kreeg mijn ex gelijk een nieuwe relatie... Dat is nu uit want ze wil mij terug.

Maaaaaaaaar je moet ook niet naar mij luisten


Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 04-05-2004 @ 13:04 :
Geen leuk bericht voor je:

Ik heb drie maanden de verkering uit. Daarna kreeg mijn ex gelijk een nieuwe relatie... Dat is nu uit want ze wil mij terug.

Maaaaaaaaar je moet ook niet naar mij luisten


Ja, en dat wil ze natuurlijk alleen maar omdat jij veel beter in bed was.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:32
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-05-2004 @ 13:02 :
Hallo, natuurlijk denkt ze dat niet! Ik vind het best oneerlijk van jou om daar zo bang te zijn want zo doe je net alsof het haar alleen maar om de seks gaat en de rest er voor haar helemaal niet toe doet! Terwijl je zelf toch wel beter weet dan dat, neem ik aan.
Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik ben er ook van overtuigd dat ze mij gewoon heel leuk vind. En het is niet voor niks uit met die jongen.
Maar ja, denk jij dan dat ze het juist wel schattig vind ofzo om mijn te ontmaagden?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-05-2004 @ 13:05 :
Ja, en dat wil ze natuurlijk alleen maar omdat jij veel beter in bed was.
je ne sais pas???

Advies voor Piet50!!

Jongen, het doet er allemaal niet toe, als je dr echt leuk vind. Elk ander meisje heeft een geschiedenis? Je moet maar zo denken: het gaat nie voor niks uit!

Geef dr veel aandacht in bed, laat weten dat je niet alleen op klaarkomen uit bent. Dan komt het allemaal dik in orde!

Gr. Goes15

(p.s. ik vind het juist fijn als dames ervaring hebben: kun zij jou nog eens wat leren!)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 12:59
Verwijderd
hee, ze is je vriendin! ze houdt echt wel van je! en vergelijken, dat mag ze eigenlijk niet doen. probeer er niet zoveel aan te denken, dat schiet niet zo op, en je kunt er niets mee veranderen. wees ook niet bang, voor iedereen is een eerste keer, dus ook voor jou. ze neemt het je heus niet kwalijk ofzo. en anders moet je er even over praten met haar, zodat ze je probleem in ieder geval weet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 04-05-2004 @ 13:32 :
Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik ben er ook van overtuigd dat ze mij gewoon heel leuk vind. En het is niet voor niks uit met die jongen.
Maar ja, denk jij dan dat ze het juist wel schattig vind ofzo om mijn te ontmaagden?

Ja, ik denk het wel.
Tenminste, dat zou ik vinden. Meer dan een jaar geleden was ik verliefd op een jongen, ik had toen zelf al seks gehad met drie jongens, hij was nog maagd.. Het is niks geworden met die jongen en ik heb nu een andere vriend, maar ik heb wel maanden seksdromen gehad over die andere jongen.. Zodra hij geen maagd meer was, hielden ze op (ik heb hem dus niet ontmaagd)

Maar ik heb volgens mij serieus nooit zo vaak over eenzelfde jongen seksdromen gehad dan over die jongen die nog maagd was. Dus ja, MIJ sprak het kennelijk wel aan.

En over je prestaties, vraag haar jou te laten zien wat ze lekker vindt en het goed aan te geven en dan leer je binnen no time. En niet teveel zorgen maken erover, geef je over aan je gevoel en je geilheid en dan doe je het vanzelf goed.

Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 14:00.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:57
Verwijderd
Ik kan me goed voorstellen dat je het kut vindt, maar je moet jezelf er niet over opfokken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 14:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het leuke van vrijen met iemand waar je van houdt en die ook van jou houdt is nou juist dat je het niet verkeerd kunt doen al zou je willen. Het is toch wel heerlijk en fantastisch, omdat jullie daar samen zijn!

Het gaat haar echt om jou, en niet om een pik op twee pootjes die alles al weet.

Goed, ik geef toe, het is handig als hij al enig benul heeft, maar dat geldt met name in gevallen waarbij het om de sex draait en niet om de persoon.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:46
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Nee daar kan ik me iets bij voorstellen.

Mr je kunt het ook zo bekijken, ze is nu bij jou, dus houdt ze van/geeft ze veel om je. Ze is niet voor niets bij jou.

En ervaring kan ook wel aantrekkelijk zijn
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:59
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb mijn huidige vriend ontmaagd, ik had daarvoor een aantal anderen gehad, ik vond het een grote eer dat hij zo voor mij ging dat ik hem mocht ontmaagden omdat hij ook echt wou wachten tot hij voor zijn gevoel de juiste persoon had gevonden. En het was heerlijk. Dus maak je er niet te druk om, gewoon doen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 23:31
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Boeiend, het gaat toch om wat jij met haar hebt. Verhang jezelf er maar niet over.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:49
number9
number9 is offline
Ag, ik kan me voorstellen hoe je je voelt, maar denk ook eens andersom.
Als jij nou eens geen maagd meer zijn en je krijgt wat met iemand die nog maagd is.

Dat komen genoeg mensen tegen, de sex hoeft er daarom niet minder te zijn
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:27
pinokio
pinokio is offline
Heb geen ervaring in deze specifieke situatie, maar wel dat ik al wat voorliep op mn toenmalige gf. Dát vond ze al minder leuk. En begrijpelijk hoor.. tenminste, dat vind ik. Dat er al iemand je voor is geweest...

Is wel heel erg lief denk ik als je dat ook zo aan zou geven.. is toch een teken van liefde
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:29
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Onervaren is niet erg man, als je maar wilt leren en aandacht besteed aan wat zij lekker vind...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 12:43
Verwijderd
Is je vriendin eigenlijk dan ontmaagd door iemand die heel veel ervaring had, of was de jongen in kwestie zelf ook nog maagd? Want dan heeft ze heus niet echt veel vergelijkingsmateriaal
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:07
Verwijderd
Ah, herkenbaar. Niet jouw positie, maar die van je vriendin .

Ik begrijp best dat jij het ergens vervelend vind dat zij wel Jouw Eerste is maar jij niet meer Haar Eerste. Daar is niet zo veel aan te doen, want gebeurd is gebeurd, maar bedenk dat jij haar ex niet bent en dat het toch wel haar Eerste Keer met Jou is, ongeacht of het nou echt de allereerste keer is of niet. Ze kent jouw lichaam nog niet zo goed, weet nog niet hoe je bent, hoe alles zou gaan, en eigenlijk is zoiets net zo spannend en interessat als een 'echte' ontmaagding. Het is ook allemaal nieuw voor haar, omdat jij nieuw bent.

En ze zal je echt niet expres met hem gaan vergelijken. Het kan misschien gebeuren dat er per ongeluk een vergelijkinkje door haar hoofd schiet, maar je bent niet voor niets haar vriend; ze is verliefd op je en vindt dus hoe dan ook jou veel geweldiger, hoeveel er ook misgaat. Het gaat haar er bij zo'n eerste keer met jou niet om of het nou echt superlekker voelt, maar meer of het lief en leuk is; zij snapt ook wel dat als jij geen ervaring hebt, je geen bijzondere trucjes kent, maar je weet vast wel hoe je ervoor moet zorgen dat zij merkt dat jij om haar geeft, en dat is toch het belangrijkste
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:08
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-05-2004 @ 16:07 :
Ah, herkenbaar. Niet jouw positie, maar die van je vriendin .

Ik begrijp best dat jij het ergens vervelend vind dat zij wel Jouw Eerste is maar jij niet meer Haar Eerste. Daar is niet zo veel aan te doen, want gebeurd is gebeurd, maar bedenk dat jij haar ex niet bent en dat het toch wel haar Eerste Keer met Jou is, ongeacht of het nou echt de allereerste keer is of niet. Ze kent jouw lichaam nog niet zo goed, weet nog niet hoe je bent, hoe alles zou gaan, en eigenlijk is zoiets net zo spannend en interessat als een 'echte' ontmaagding. Het is ook allemaal nieuw voor haar, omdat jij nieuw bent.

En ze zal je echt niet expres met hem gaan vergelijken. Het kan misschien gebeuren dat er per ongeluk een vergelijkinkje door haar hoofd schiet, maar je bent niet voor niets haar vriend; ze is verliefd op je en vindt dus hoe dan ook jou veel geweldiger, hoeveel er ook misgaat. Het gaat haar er bij zo'n eerste keer met jou niet om of het nou echt superlekker voelt, maar meer of het lief en leuk is; zij snapt ook wel dat als jij geen ervaring hebt, je geen bijzondere trucjes kent, maar je weet vast wel hoe je ervoor moet zorgen dat zij merkt dat jij om haar geeft, en dat is toch het belangrijkste
Dat vind ik mooie woorden Sarah Daar kan ik wel wat mee. Ik moet zeggen dat ik na al die reacties gelezen te hebben me er ook al een stuk beter bij voel. En we hebben het er ook gewoon verder over gehad samen dus dat hielp ook wel. Het voelt wel goed nou

Jullie hebben gelijk. Er is gewoon niks om me druk over te maken...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2004 @ 13:43 :
Is je vriendin eigenlijk dan ontmaagd door iemand die heel veel ervaring had, of was de jongen in kwestie zelf ook nog maagd? Want dan heeft ze heus niet echt veel vergelijkingsmateriaal
Maar als het een superervaren kerel was dan weet je dus dat jouw vriendin alle hoeken van de kamer heeft gezien, en dat is soms ook niet echt een leuke gedachte
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:20
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Iedereen weet wel, dat je als eerste keer het liefst ook met een maagd in het bed duikt, omdat die band dan veel sterker is, omdat je alletwee aan iets nieuws begint. Dat is voor velen gewoon een soort romantisch moment, als je alletwee je eigen lichaam en dat van je partner voor de eerste keer (echt) leert kennen/gebruiken. Ikzelf zou ook zo reageren, maar als je echt van je vriendin houdt, mag het toch niet uitmaken dat zij geen maagd meer is. Het doet in het begin enkel wat raar, denk ik; maar daar moet je je over zetten. Geniet er samen gewoon van! Je kan toch moeilijk nu niet met haar naar bed gaan/niet meer van haar houden omdat ze geen maagd meer is: toen je ze leerde kennen en samen waren, was ze toch ook al geen maagd meer? Hoe ze is veranderde niet, alleen hoe je nu tijdelijk van haar denkt; maar dat moet je van je af zetten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 07:21
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Mijn tweede vriendin was geen maagd meer en ik dacht toen, eerlijk, gelukkig .... dat gepruts hoeft nu eens niet overgedaan te worden ....
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:23
Verwijderd
neej! ik snap het heel erg..ikzelf was wel maagd en mn vriend niej meer..eerst leek het me wel handig, maar toen we het gedaan hadden vond ik het jammer, ik wou dat hij mij ook zou zien als zijn eerste zeg maar..misschien dat het ook komt omdat ik een beetje jaloers ben aangelegd.. ik kan het niet zo goed hebben dat hij hetzelfde heeft gevoeld voor andere meisjes,
maar daar kan ik best mee leven!(het moet ook wel he! )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:57
Mindfields
Mindfields is offline
Tja, ik vind het als meisje zijnde juist 'stom' dat m'n vriend nog maagd is, krijg je weer dat gestuntel enzo...
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:11
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-05-2004 @ 15:57 :
Tja, ik vind het als meisje zijnde juist 'stom' dat m'n vriend nog maagd is, krijg je weer dat gestuntel enzo...

Ik denk dat ie daar nou juist vast bang voor is dat zijn vriendin zo denkt...
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:40
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Wees blij dat ze ervaring heeft, dat betekent de eerste keer namelijk extra genieten
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 16:19
Verwijderd
Herken wel wat. Kvond het alleen niet jammer ofzo dat de ander geen maagd meer was, maar voelde me gewoon heel erg onzeker, van wat als ik enz enz..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 19:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik was al ontmaagd en toen ging in met me (huidige) vriend naar bed. hij was nog maagd, en... dat was toch echt veel leuker!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit voor de eerste keer
sildow
6 18-01-2012 17:03
Seksualiteit [Enquete-achtig] Wat gaat te ver?
ShadowLady
49 19-02-2006 23:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.