Oud 04-11-2006, 12:23
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Hallo, dit is een serieuze topic dus graag serieus reageren. Ik wist niet in elke forum dit paste dus post ik het hier

Ik heb een hond die om de 15 min wel een harde scheet laat, daarbij komen ook nog nare geuren naar buiten.. hele kamer stinkt ervan. Wat ik ook heel raar vind, ik heb 2 mannelijke honden, waar ik 100% zeker weet dat ze mannen zijn, maar die hebben gewoon seks met elkaar is dat normaal? bestaan ook gay honden? en mijn 2 honden verschillen trouwens 4 jaar van elkaar.. wat kan ik hiermee? Ik durf niet naar een dierenarts te gaan omdat ik voor me schaam.

Wat ik ook heel erg raar vind, vooral snachts (gebeurd niet elke dga ofzo maar regelmatig) dan blaffen ze allebei heel hard middennacht en als ik naar beneden komt om naar ze te kijken dan blijven ze naar iets staren (alle 2 zelfde richting) maar als ik dan kijk naar wat ze naar staren dan zie ik niks, ze blijven staren naar een bepaald punt. Is dat normaal of..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2006, 12:36
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Ik denk dat dit bij Flora & Fauna moet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Dat denk ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:28
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Klinkt vrij onserieus door je nickname.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:48
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 04-11-2006 @ 13:28 :
Klinkt vrij onserieus door je nickname.
Heeft niks mee te maken? ik weet geen nickname te verzinnen dus heb ik gewoon maar wat gedaan, boeit me niet hoor. Als je naar mijnp post history kijkt dan zie je ook dat ik serieuze topics en repley's geeft dus..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:55
Verwijderd
Je beesten opvoeden, en geen honden nemen als je niet weet wat dominantie onder 2 reuen is.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 16:13
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
een hond die scheten laat krijgt ofwel compleet verkeerd voer of heeft zwakke darmen -> koop beter voer dus (en nee het voer wat de dierenwinkel je aansmeert van pedigree is niet goed)

als de ene hond op de andere gaat rijden is dat een teken van dominantie. rangbepaling, kijken wie het meeste kan maken bij de ander.

honden zijn vaak waaks, 's nachts of beter gezegd als het donker is, wordt dit gedrag vaak 'erger'. het kan zijn dat er net iemand voorbij liep ofdat ze een muisje voorbij zagen schieten of whateverjoostmagtweten en ja dat is reden om te blaffen, zeker als je 2 honden hebt zullen ze elkaar vaak ook 'opnaaien'.
zovan: 1e hond blaft ander blaf daardoor blaft de ene weer, enz....

kortgezegd
de honden waar je het over hebt doen helemaal geen rage dingen, maar vertonen gewoon honds gedrag (op die scheten na)


ow en mochten het daadwerkelijk jouw honden zijn, dan sluit ik me compleet aan bij wat sovreze hiervoor zei
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 10:56
juno
Avatar van juno
juno is offline
Laat ze castreren en je bent van het rijden af en van het geblaf.

En beter voer voor de windenlater, is dat ook weer opgelost.

Homosexualiteit komt onder beesten niet voor, dat is iets menselijks. Bij beesten is het dominantie en heeft het niets met sex of liefde te maken. Koeien doen het ook bij elkaar. Zijn die dan opeens lesbisch?

Ik zou ook wat doen aan mijn eigen homofobe gedrag als ik jou was. Je schamen om naar de dierenarts te gaan omdat je denkt dat je honden homo zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:18
Verwijderd
Ach casteren hoeft je niet perse van het geblaf af te helpen hoor, grote kans wel van de dominantie tussenbeide.

Dat geblaf kun je op verschillende manieren aanpakken maar als je er niet vroeg genoeg mee begint, niet consequent genoeg bent of gewoon te dom bent om het te begrijpen (gezien je nog niet eens weet wat het rijden betekent) schat ik het niet succesvol in.

Ook het rijden hoeft niet per definitie van de dominantie uit te komen, vaak is het ook een gewoon een tik. Het windt op, het is leuk, we rijden. Een hormoonspiegel kan daarbij meespelen (ik weet niet hoe oud ze zijn?) maar dat betekent niet maar dat ze 'homo' zouden zijn; beetje achterlijk vind je niet?

Verder is alles al gezegd. Misschien moet je je zelf eens gaan schamen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 12:33
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
juno schreef op 06-11-2006 @ 10:56 :
Laat ze castreren en je bent van het rijden af en van het geblaf.
helaas, zo makkelijk is het niet hoor.

dat het blaffen ophoudt door castratie is een compleet fabeltje

en dat ze op zullen houden met rijden dan is ook nog maar de vraag. je hebt ook juist kans, dat het gedrag alleen maar versterkt wordt na een castratie

mensen denken veel te makkelijk over castratie
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 16:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Bovendien zie ik niet in wat er mis is met dat geneuk, dus waarom zou je.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 21:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Meeste is al wel gezegd denk ik. Maar wat ik me afvraag, als je het allemaal zo vervelend vindt wat die 2 doen, wat heb je dan al geprobeerd om eraan te doen? Die dominantiestrijd tussen je honden is toch iets waar ze zelf uit moeten komen, maar het blaffen midden in de nacht, hoe vaker jij naar beneden komt om te kijken wat er is en die honden gerust blijft stellen, hoe meer ze het zullen gaan doen. Waaksheid zit erin, maar als ze beginnen te blaffen voor jan kut is dat gewoon aandachtvragen en dat hoef je niet te tollereren midden in de nacht.

Verder sluit ik me aan bij mijn voorgangers, castratie is een optie, het zou iets kunnen helpen met de dominantiestrijd en het rijden, maar het hoeft niet. Ligt er ook erg aan hoe oud ze nu zijn. Vanaf een jaar of anderhalf gaat het al wel behoorlijk tussen de oren zitten en dan doe je er niets meer aan.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 12:44
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Homosexualiteit komt onder beesten niet voor, dat is iets menselijks. Bij beesten is het dominantie en heeft het niets met sex of liefde te maken. Koeien doen het ook bij elkaar. Zijn die dan opeens lesbisch?

komt dus wel voor
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 21:41
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 07-11-2006 @ 12:44 :
Homosexualiteit komt onder beesten niet voor, dat is iets menselijks. Bij beesten is het dominantie en heeft het niets met sex of liefde te maken. Koeien doen het ook bij elkaar. Zijn die dan opeens lesbisch?

komt dus wel voor

vertel mij dan maar eens waar dat te vinden is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 22:24
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
koeien hebben niet werkelijk sex met elkaar, twee mensen die elkaar huggen hebben dat toch ook niet...
en homosexualiteit komt best bij dieren voor.. roeken bijvoorbeeld.. bij honden dan weer niet... honden paren alleen als ze er iets mee opschieten (pups)

en die scheten, ik zou idd ander hondenvoer proberen, het kan ook ergens anders aan liggen, onze hond eet als zon 5 jaar hetzelfde voer en heeft dat soms ook... daar hoef je je niet voor te schamen bij de dierenarts... (and who cares, die man/vrouw ziet wel meer en je ziet hem verder toch nooit )
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 01:16
Verwijderd
Citaat:
fractal-illusio schreef op 07-11-2006 @ 21:41 :
vertel mij dan maar eens waar dat te vinden is
Er zijn dieren die echt hun leven lang bij elkaar blijven, als een stel. Ik geloof dat ooievaars dat bijvoorbeeld doen. Of dat echt homoseksuele dieren zijn, geen flauw idee, misschien konden ze gewoon geen dier van het andere geslacht krijgen, maar 't lijkt er toch wel op. En woerden hebben ook seks met elkaar als ze geen vrouwtje kunnen vinden, dat is dan wel echt iets seksueels.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 12:18
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
Pufsnuivert schreef op 04-11-2006 @ 12:23 :
Hallo, dit is een serieuze topic dus graag serieus reageren. Ik wist niet in elke forum dit paste dus post ik het hier

Ik heb een hond die om de 15 min wel een harde scheet laat, daarbij komen ook nog nare geuren naar buiten.. hele kamer stinkt ervan. Wat ik ook heel raar vind, ik heb 2 mannelijke honden, waar ik 100% zeker weet dat ze mannen zijn, maar die hebben gewoon seks met elkaar is dat normaal? bestaan ook gay honden? en mijn 2 honden verschillen trouwens 4 jaar van elkaar.. wat kan ik hiermee? Ik durf niet naar een dierenarts te gaan omdat ik voor me schaam.

Wat ik ook heel erg raar vind, vooral snachts (gebeurd niet elke dga ofzo maar regelmatig) dan blaffen ze allebei heel hard middennacht en als ik naar beneden komt om naar ze te kijken dan blijven ze naar iets staren (alle 2 zelfde richting) maar als ik dan kijk naar wat ze naar staren dan zie ik niks, ze blijven staren naar een bepaald punt. Is dat normaal of..?
Jup, honden kunnen gay zijn. In de natuur komt homosexualiteid net zo veel voor als bij mensen.
En die hond die iedere 15 min een scheet laat zou ik laten nakijken of minstens goed opletten wat je hem voert (eieren, kaas, dergelijke kunnen ze erg winderig van worden)

Van 's nachts dat ze staren en blaffen... Honden hebben een goed gehoor. Als je buren een leuke gezellige avond hebben of iets dergelijks en je honden horen dat... Dan kunnen ze daar op reageren en misschien denken dat het inbrekers zijn..

Naja, sterkte met je honden.
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 12:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-11-2006 @ 01:16 :
En woerden hebben ook seks met elkaar als ze geen vrouwtje kunnen vinden, dat is dan wel echt iets seksueels.
Ohja, de homoseksuele necrofilie onder woerden. Lowlands 2005.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2006, 12:44
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
Necrofilie?
Das met de doden
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 18:15
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 16-11-2006 @ 12:18 :
Jup, honden kunnen gay zijn. In de natuur komt homosexualiteid net zo veel voor als bij mensen.
wanneer 2 reuen (of teven) op elkaar rijden(of op voorwerpen) is dat geen direct teken van homosexualiteit. het is een manier om vormen van stress, dominantie, frustratie, enz. te uitten.
een reu zal niet denken dat hij mannen leuker, lekkerder en aantrekkelijker vindt.

homosexualiteit is eigenlijk gewoon 'iets' waar de mens een naam aan moest geven en in een hokje moest stoppen.

dieren van hetzelfde geslacht leven wel met elkaar, maar zullen dat nooit met de intensiteit en liefde doen, waarmee wij mensen dat kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 22:52
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 16-11-2006 @ 12:44 :
Necrofilie?
Das met de doden
ja, ga dat baanbrekende onderzoek maar eens googelen voor je smijt met rolleyes. kthxbye.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Leven na de dood
**
74 16-03-2009 10:27
Psychologie Het-Grote-Positieve-Topic
rare kwast
493 18-01-2008 09:35
Algemene schoolzaken Studeren, hoe doe je dat?
marrrk15
50 14-11-2005 17:14
Liefde & Relatie Mijn zusje (en moeder)
Verwijderd
28 16-05-2004 14:49
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 19:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 07:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.