Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2001, 10:24
CharlieMe
CharlieMe is offline
Ik moet voor economie een onderzoek verrichten over hoe tevreden studenten met hun studiefinanciering zijn dus graag je mening!
Vind je dat je genoeg krijgt?? Kun je er goed me rond komen?? Heb je er nog een baantje bij?? Hoeveel krijg je??? etc...

ALVAST HEEL ERG BEDANKT!!!!!
__________________
er was eens...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2001, 10:27
DrPain
Avatar van DrPain
DrPain is offline
Het is niet genoeg voor school + boeken. Maar ik heb nog andere fondsen, en ouders hebben een verplichte ouderlijke bijdrage. Dus ik haal het wel. Maar voor uitgaan en hobby's werk ik wel.
__________________
.oO(DrPain)Oo. ~Where fears and tears meet...~
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 10:31
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik ben heel ontevreden met mn studiefinanciering. Ik krijg ook heel weinig, het minste, kwee niet precies hoeveel, honderd gulden of zo (ik woon niet op kamers) Omdat ik een zware opleiding doe heb ik geen tijd voor een bijbaantje. Ik kan er wel mee rondkomen omdat mn ouders bijspringen maar er zijn veel mensen die dat niet hebben.

Volgend jaar krijg ik helemaal geen studiefinanciering meer omdat mijn opleiding te duur is en moet dus alles zelf betaald worden (inclusief openbaar vervoer)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 11:17
Wapjap
Wapjap is offline
niet genoeg natuurlijk en dat zal altijd wel zo blijven.
__________________
Admit your futality
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 14:25
PV
PV is offline
te weinig, voor een fatsoenlijke kamer betaal je per maand al meer dan dat je aan studiefinanciering krijgt.. en dan heb je nog geen meubels/eten/schoolboeken/etc.

en ik wil ook nog ff benadrukken dat je gediscrimineerd wordt als je nog geen 18 bent pas vanaf oktober een OV geven... stelletje eikels ze zouden juist blij moeten zijn dat er zo jong al zoveel mensen zo slim zijn
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 17:22
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik sluit mij bij de mensen hier boven aan...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 17:28
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
t'is altijd te weinig..
als je op kamers woont gaat je hele studiefinanciering daaraan al op.

daarbij moet je nog eten, drinken , boeken , schoolgeld etc betalen..
dus je moet wel zeker een bijbaan hebben..
tenzij je rijke ouders hebt..
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 18:53
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik heb er wel genoeg aan. Ik woon nog niet op kamers en mijn moeder betaalt heel veel voor me. Ik krijg ook vrij veel studiefinanciering voor een thuiswonende omdat het inkomen van mijn moeder (uitkering)zo laag is.
Als ik eenmaal op kamers ga wonen lijkt het me heel lastig om rond te komen. Huur alleen al is meestal al heel veel.
------------------
May the best day of your past be the worst of your future!

[Dit bericht is aangepast door Onbekende (12-12-2001).]
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 20:42
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
te weinig
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 21:40
Verwijderd
Het is te weinig om rond te komen denk ik. Mijn ouders betalen het collegegeld, mijn boeken en andere studie-uitgaven en de huur. De studiefinanciering is een vervanging van m'n kleedgeld. Maar ik denk dat als ik er zelf van zou moeten rondkomen dat dat me niet zou lukken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 22:56
Verwijderd
hmm wel oke. krijg extra omdat mn ouders weinig verdienen, altijd beter dan de basisbeurs
hmm maar toch is het altijd zo op..maar ben dr op zich wel tevreden mee, dat ik dat zo even krijg, wel leuk toch.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 16:11
the Phit
the Phit is offline
, ik ben zeeer tevreden met de studiefinanciering. Sommige mensen weten niet dat ze met gemak het maximale bedrag er makkelijk uit kunnen plukken, en krijgen dus maar rond de meier.
Ik krijg 5x zoveel, en nee, ik heb geen lening.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:04
Verwijderd
Citaat:
the Phit schreef:
, ik ben zeeer tevreden met de studiefinanciering. Sommige mensen weten niet dat ze met gemak het maximale bedrag er makkelijk uit kunnen plukken, en krijgen dus maar rond de meier.
Ik krijg 5x zoveel, en nee, ik heb geen lening.

ik ook, stoer ben ik he...

Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:08
Verwijderd
Citaat:
the Phit schreef:
, ik ben zeeer tevreden met de studiefinanciering. Sommige mensen weten niet dat ze met gemak het maximale bedrag er makkelijk uit kunnen plukken, en krijgen dus maar rond de meier.
Ik krijg 5x zoveel, en nee, ik heb geen lening.

Dan moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet, want dat wil ik ook wel
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 13:04
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Me 2
Voor volgend jaar
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 16:03
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
te weinig.
tja me ouders hebben een goed inkomen dus krijg ik weinig studiefinanciering.
en ik woon nog thuis dus dat maakt ook uit
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 18:01
Drizzt
Drizzt is offline
Veel te weinig. Kreeg een tijdje meer, maar nu rekenen die naaiers de uitkering van mijn moeder bij het inkomen van mijn vader en krijg ik niet eens de helft meer van wat ik voorheen ontving. Mag blij zijn als ik mijn boeken kan betalen nu...

IBG is een kutinstantie die zich totaal niet interesseert voor studenten, zeker niet als ze opbellen en vragen hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:38
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
PV schreef:
te weinig, voor een fatsoenlijke kamer betaal je per maand al meer dan dat je aan studiefinanciering krijgt.. en dan heb je nog geen meubels/eten/schoolboeken/etc.

en ik wil ook nog ff benadrukken dat je gediscrimineerd wordt als je nog geen 18 bent pas vanaf oktober een OV geven... stelletje eikels ze zouden juist blij moeten zijn dat er zo jong al zoveel mensen zo slim zijn
Dat vind ik ook echt iets belachelijks over die OV.. Waarom heb je er geen recht op als je 17 bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.