Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 22:21
Crystalll
Avatar van Crystalll
Crystalll is offline
Ik ben een meisje van 16 jaar, ik ben in derde en vierde klas van de middelbare school gepest. Nu is het zomervakantie en gaat alles goed, na de zomervakantie ga ik naar een hogere school dus ook eennieuwe klas nieuwe mensen en een andere stad, maar toch ben ik niet gelukkig, ik was altijd het vrolijke meisje dat altijd lacht volgens de andere maar nu kan er geen lachje meer van af. Heb nu ook al 2 weken last van hevige hoofdpijn, en elke avond barst ik in huilen uit, ik heb ookniet het gevoel dat ik bij mijn ouders terecht kan.. en ik kan ook niemand vertrouwen. Ik weet niet wat ik moet doenik voel me op dit moment een wrak. Ik kan het bij niemand kwijt.. Iemand nog tips? ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2013, 22:23
London
Avatar van London
London is offline
Hoofdpijn kan van alles zijn, van een bril nodig hebben tot een vlieg die erin vloog dus daar moet je gewoon mee naar een dokter als het aan blijft houden voor nog langer.

Maar ik zie niet helemaal waar je probleem zit, is het het pesten of je ouders die er niet voor je zijn?


EDIT: wacht er vliegt hopelijk geen vlieg in je hoofd...

Laatst gewijzigd op 30-07-2013 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:26
Verwijderd
Zoek een vertrouwenspersoon om mee te praten en je hart te luchten. Pesten is verschrikkelijk om mee te maken en dat moet je verwerken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:26
Crystalll
Avatar van Crystalll
Crystalll is offline
Ik heb echt geen idee. Het word me soms opeens even allemaal teveel..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:35
Verwijderd
Hoofdpijn kan je krijgen van teveel nadenken en heftige emoties. Dus dat lijkt wel in je verhaal te passen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 11:33
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het is helemaal niet raar dat je je soms overspoeld voelt door al je emoties. Dat hoort (heel cliché) bij volwassen worden. Je gaat je ineens zorgen maken om dingen waar je vroeger lak aan had en ja soms loopt dan de emmer over. En dat het nu in de vakantie erger is, is ook niet gek want nu heb je niks dat je afleidt en heb je eindelijk tijd om wat van je opgebouwde spanning los te laten. Je mag ook best huilen, een potje janken helpt om spanningen los te laten.
Heb je wel eens geprobeerd een dagboek bij te houden? Dingen die je niet aan iemand anders durft te vertellen, kun je daarin opschrijven zodat het in ieder geval uit je hoof is. En als je het dan in een iets rustigere bui later nog eens doorleest kun je het soms net wat beter relativeren allemaal.
En verder: onderschat je ouders niet. Ze zorgen al 16 jaar met heel veel liefde voor je en ze zijn zelf ook 16 geweest. En nog beter: ze weten ook hoe het daarna gaat.
En zijn er geen vriendinnen die je durft te vertellen dat je je niet zo goed voelt? Of zussen of nichtjes of tantes ofzo?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 13:49
Crystalll
Avatar van Crystalll
Crystalll is offline
Hoi iedereen, ik ben naar de dokter geweest voor mijn hoofdpijn. Het bleek dus dat ik een lichte vorm van migraine heb. Ik heb pijnstillers meegekregen en het gaat al stukke beter en slaap ook veel beter. Bedankt voor jullie tips.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 20:29
123hoi
123hoi is offline
hoi meisje van 16.
je moet wat meer geluk in je leven zoeken.
ga opzoek naar dingen die je leuk vindt en waar je met plezier tijd aan besteed. je moet je zelf langzaam weer een beetje op de weg helpen. probeer van alle dingen die op je dag gebeuren het positieve van te zien. concentreer je op de dingen die je leuk vindt om te doen en die je meemaakt op bv school. als je je niet meer gelukkig voelt moet je juist veel over dingen na denken en een paar manieren uit testen om je dagelijkse leven te veranderen. bv hoe je met mensen omgaat. het hoeft niet zo te zijn dat je vindt dat je slecht met mensen omgaat maar probeer eens wat waardoor je misschien meer kan genieten van het omgaan met mensen.
xo
veel sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin dumpt me, ik ben de enige die ermee zit.
Sebastien
9 07-06-2012 18:11
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic nummero 125
Verwijderd
494 03-04-2008 21:08
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #666
Trimm Trabb
500 25-07-2007 22:46
Drugs & Alcohol Lsd?
E Che Guevara
95 02-05-2005 13:40
De Kantine Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb!
hasseltboy
111 09-02-2005 16:33
Verhalen & Gedichten Zou u dit eens willen lezen en quoteren??
lestat080
7 12-10-2004 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.