Oud 31-07-2017, 21:46
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Allereerst ik krijg binnenkort een smart abonnement van mijn ouders en Ik weet niet waar deze topic thuis hoort maar ik heb in ieder geval een paar vragen over Basicfit namelijk:
1 hoe zit het met kleedkamers?
Zijn het grote kleedkamers zoals op sportverenigingen
2 wat voor douches hebben ze daar?
Openbaar of aparte hokjes
3 zijn er kluisjes waarin je je waardevolle spullen kan bewaren?
4 krijg je een handdoek bij de eerste dag of moet je die zelf meenemen.
5 krijg je een rondleiding op de eerste dag?
6 zijn er afspraken in de zin van verplichte uren waaraan je je moet houden of mag je vrijuit trainen?
7 mag je in het begin zelf kiezen wat voor toestel je wilt gebruiken of moet je bij een bepaald toestel beginnen?
8 zijn er nog verplichtingen of beter gezegd bepaalde regelingen waaraan je je moet houden?
9 zijn er ook kranen waar je je flesje met water kunt vullen?
als laatste hebben jullie nog tips voor trainen (waarmee je het beste kunt beginnen) of andere tips voor Basicfit zoals aanraders van bijv het meenemen van een handdoek en misschien is een flesje of bidon water ook wel handig om mee te nemen.
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden en verder kunnen helpen met train/overige tips
Ps als deze topic niet op zn plek staat kunnen de moderators mij dan helpen door hem bij de goede thema te zetten
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake

Laatst gewijzigd op 02-08-2017 om 01:48. Reden: Ik zoek het goede thema
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2017, 22:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
1) Geen idee. Ik had altijd de gewoonte om fully prepared binnen te stappen. Is dit echt belangrijk voor je?
2) Geen idee. Ik douch thuis. Los daarvan; is het relevant?
3) Ja.
4) Nee. Wat denk je zelf; het is geen wellness-resort.
5) Nee. Wat denk je zelf; dat er hooggekwalificeerd personeel rondloopt?
6) Nee. Je mag doen en laten wat je wil.
7) Zie 6.
8) Zie 7.
9) Ja, bij bepaalde abonnementsvormen mag je meen ik sportjuice tappen. Daarnaast zullen er vast kranen zijn.

Een handdoek meenemen is raadzaam, evenals een bidon. De Basicfits waar ik ben geweest hebben voor het schoonmaken van de apparatuur een spray met doekjes liggen.

Als je een n00b bent op gebied van trainen en je wilt het enigszins serieus ende verantwoord aanpakken ga je in den beginne níet naar Basicfit.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 19:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik weet niet waar deze topic thuis hoort maar ik heb in ieder geval een paar vragen over Basicfit namelijk:
1 hoe zit het met kleedkamers?
Zijn het grote kleedkamers zoals op sportverenigingen
2 wat voor douches hebben ze daar?
Openbaar of aparte hokjes
3 zijn er kluisjes waarin je je waardevolle spullen kan bewaren?
4 krijg je een handdoek bij de eerste dag of moet je die zelf meenemen.
5 krijg je een rondleiding op de eerste dag?
6 zijn er afspraken in de zin van verplichte uren waaraan je je moet houden of mag je vrijuit trainen?
7 mag je in het begin zelf kiezen wat voor toestel je wilt gebruiken of moet je bij een bepaald toestel beginnen?
8 zijn er nog verplichtingen of beter gezegd bepaalde regelingen waaraan je je moet houden?
9 zijn er ook kranen waar je je flesje met water kunt vullen?
als laatste hebben jullie nog tips voor trainen (waarmee je het beste kunt beginnen) of andere tips voor Basicfit zoals aanraders van bijv het meenemen van een handdoek en misschien is een flesje of bidon water ook wel handig om mee te nemen.
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden en verder kunnen helpen met train/overige tips
Ps als deze topic niet op zn plek staat kunnen de moderators mij dan helpen door hem bij de goede thema te zetten
In de basic fit vestigingen waar ik geweest ben (ik weet niet of het overal gelijk is)

1) Er zijn grote gezamenlijke kleedkamers, waarbij mannen en vrouwen wel gescheiden zijn.
2) Een gezamenlijke doucheruimte.
3) Ja die zijn er.
4) Dit weet ik niet meer zeker, volgens mij moet je 'm gewoon zelf meenemen. Gebruik van een handoek op toestellen is verplicht.
5) Nee, misschien als je er om vraagt wel.
6) Dat ligt aan het type abonnement wat je afsluit. Informatie over abonnementen vind je hier: https://www.basic-fit.com/nl-nl.
7) Alle toestellen zijn vrij en in willekeurige volgorde te gebruiken.
8) Ik kan zo alleen bedenken dat je altijd een handdoek mee moet nemen. En dat je zelf gewichten ed terugzet als je die gebruikt hebt.
9) Ja je kunt je flesje altijd vullen met kraanwater. Ze hebben ook een automaat waar je je flesje kunt vullen met sportwater (water met een fruitsmaakje) maar daarop moet je geabonneerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 20:23
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Oke dank je wel ik heb nu wel een soort van beeld van basicfit maar even kijken wat andere zeggen.
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 22:08
Verwijderd
Citaat:
1) Geen idee. Ik had altijd de gewoonte om fully prepared binnen te stappen. Is dit echt belangrijk voor je?
2) Geen idee. Ik douch thuis. Los daarvan; is het relevant?
3) Ja.
4) Nee. Wat denk je zelf; het is geen wellness-resort.
5) Nee. Wat denk je zelf; dat er hooggekwalificeerd personeel rondloopt?
6) Nee. Je mag doen en laten wat je wil.
7) Zie 6.
8) Zie 7.
9) Ja, bij bepaalde abonnementsvormen mag je meen ik sportjuice tappen. Daarnaast zullen er vast kranen zijn.

Een handdoek meenemen is raadzaam, evenals een bidon. De Basicfits waar ik ben geweest hebben voor het schoonmaken van de apparatuur een spray met doekjes liggen.

Als je een n00b bent op gebied van trainen en je wilt het enigszins serieus ende verantwoord aanpakken ga je in den beginne níet naar Basicfit.
Geloof deze gozer niet, hij is alleen geweest om abonnee te worden
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 10:09
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Megatron weet inderdaad niks.

Een aanvulling op Positive Mind:

1) Er zijn grote gezamenlijke kleedkamers, waarbij mannen en vrouwen wel gescheiden zijn.
2) Een gezamenlijke doucheruimte. Een aantal jaren geleden zijn bij meerdere vestigingen de douchehokjes en -scheidingen opengebroken, waardoor alles open staat. Het verschilt nog wel per vestiging of er tussenschotten zijn, maar meestal niet.
3) Ja die zijn er. Waardevolle spullen moet je NIET in je kluisje bewaren. Er wordt zo nu en dan gestolen.
4) Dit weet ik niet meer zeker, volgens mij moet je 'm gewoon zelf meenemen. Gebruik van een handoek op toestellen is verplicht. Inderdaad verplicht zelf meenemen.
5) Nee, misschien als je er om vraagt wel. In principe wel bij het afsluiten van je abonnement ter plekke. Verder laten ze je met rust, maar je kan om een rondleiding vragen je eerste keer.
6) Dat ligt aan het type abonnement wat je afsluit. Informatie over abonnementen vind je hier: https://www.basic-fit.com/nl-nl. Nee, je mag elk moment komen sporten zolang ze geopend zijn (en in elke vestiging).
7) Alle toestellen zijn vrij en in willekeurige volgorde te gebruiken.
8) Ik kan zo alleen bedenken dat je altijd een handdoek mee moet nemen. En dat je zelf gewichten ed terugzet als je die gebruikt hebt. Je moet ook (cardio)apparaten schoonmaken na gebruik. Bellen mag niet in de zaal en ik dacht ook gene petje. Maar huisregels hangen daar. En ohja, aparte binnensportschoenen verplicht. Dus niet met de schoenen waarmee je aan komt lopen gaan sporten.
9) Ja je kunt je flesje altijd vullen met kraanwater. Ze hebben ook een automaat waar je je flesje kunt vullen met sportwater (water met een fruitsmaakje) maar daarop moet je geabonneerd zijn.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 18:55
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Goede aanvulling
Ben er trouwens ook al in geen tijden meer geweest
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 10:10
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Zelf ook al jaren geen lid meer.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 11:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Geloof deze gozer niet, hij is alleen geweest om abonnee te worden
Citaat:
Megatron weet inderdaad niks.
Jullie zuster op een houtvlot, takketuig.

@TS

Serieus though, je bent 17 volgens je profiel. Dat is jong. Wanneer je verkeerd te werk gaan met bijvoorbeeld krachttraining doe je meer kwaad dan goed en de kans dat iemand bij BasicFit ingrijpt bij verkeerde techniek is nul.

Doe jezelf een lol en begin bij een zaak waar je een enigszins fatsoenlijk programma en begeleiding krijgt.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 21:58
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Ik heb als advies van fysioterapeut gehad dat ik naar basicfit moet.
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 22:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je dan niet beter beginnen met begeleid sporten bij een fysiotherapeut? Dat kan in grote fysiotherapie praktijken of een medisch trainingscentrum.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 22:45
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik heb als advies van fysioterapeut gehad dat ik naar basicfit moet.
Als je alleen cardio moest gaan doen, soit. Maar krachttraining? Ik zou dan een andere fysiotherapeut gaan zoeken..
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 02:12
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Beetje laat, maar volgens mij heb je bij Basicfit echt geen kranen hoor.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 07:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik weet niet of elke vestiging ze heeft, maar de vestiging waar ik altijd naartoe ging had ze wel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb als advies van fysioterapeut gehad dat ik naar basicfit moet.
Tijd voor een fatsoenlijke fysiotherapeut dan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 09:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb als advies van fysioterapeut gehad dat ik naar basicfit moet.
Bedoelde je fysiotherapeut een sportschool in het algemeen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 10:47
Verwijderd
Of dat er toevallig een basicfit zit in het dorp waar jullie wonen en dat het daarom een beetje synoniem staat aan "sportschool"?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 13:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik weet niet of elke vestiging ze heeft, maar de vestiging waar ik altijd naartoe ging had ze wel.
Was ook maar een grapje. Elke sportschool heeft kranen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-08-2017, 13:41
Verwijderd
Ja, maar de vraag was wel naar een specifiek type kranen, namelijk: kranen waar je je flesje met water kunt vullen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 14:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, maar de vraag was wel naar een specifiek type kranen, namelijk: kranen waar je je flesje met water kunt vullen.
oh ja, uit de kranen bij basicfit komt melk.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 15:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
oh ja, uit de kranen bij basicfit komt melk.
Je hebt wel totaal waardeloze kranen waar geen drinkwater uit komt of die zo gemonteerd zijn dat wen flesje vullen vrij lastig is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 15:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je hebt wel totaal waardeloze kranen waar geen drinkwater uit komt of die zo gemonteerd zijn dat wen flesje vullen vrij lastig is.
Dat is waar. Maar ik kan me niet voorstellen dat een sportschool geen drinkwaterkraantjes heeft.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 20:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Was ook maar een grapje. Elke sportschool heeft kranen.
O ha oeps
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 10:29
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Beetje laat, maar volgens mij heb je bij Basicfit echt geen kranen hoor.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2017, 02:45
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Citaat:
Megatron weet inderdaad niks.

Een aanvulling op Positive Mind:

1) Er zijn grote gezamenlijke kleedkamers, waarbij mannen en vrouwen wel gescheiden zijn.
2) Een gezamenlijke doucheruimte. Een aantal jaren geleden zijn bij meerdere vestigingen de douchehokjes en -scheidingen opengebroken, waardoor alles open staat. Het verschilt nog wel per vestiging of er tussenschotten zijn, maar meestal niet.
3) Ja die zijn er. Waardevolle spullen moet je NIET in je kluisje bewaren. Er wordt zo nu en dan gestolen.
4) Dit weet ik niet meer zeker, volgens mij moet je 'm gewoon zelf meenemen. Gebruik van een handoek op toestellen is verplicht. Inderdaad verplicht zelf meenemen.
5) Nee, misschien als je er om vraagt wel. In principe wel bij het afsluiten van je abonnement ter plekke. Verder laten ze je met rust, maar je kan om een rondleiding vragen je eerste keer.
6) Dat ligt aan het type abonnement wat je afsluit. Informatie over abonnementen vind je hier: https://www.basic-fit.com/nl-nl. Nee, je mag elk moment komen sporten zolang ze geopend zijn (en in elke vestiging).
7) Alle toestellen zijn vrij en in willekeurige volgorde te gebruiken.
8) Ik kan zo alleen bedenken dat je altijd een handdoek mee moet nemen. En dat je zelf gewichten ed terugzet als je die gebruikt hebt. Je moet ook (cardio)apparaten schoonmaken na gebruik. Bellen mag niet in de zaal en ik dacht ook gene petje. Maar huisregels hangen daar. En ohja, aparte binnensportschoenen verplicht. Dus niet met de schoenen waarmee je aan komt lopen gaan sporten.
9) Ja je kunt je flesje altijd vullen met kraanwater. Ze hebben ook een automaat waar je je flesje kunt vullen met sportwater (water met een fruitsmaakje) maar daarop moet je geabonneerd zijn.
Dankjewel voor de aanvullende informatie
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2017, 02:47
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Citaat:
Of dat er toevallig een basicfit zit in het dorp waar jullie wonen en dat het daarom een beetje synoniem staat aan "sportschool"?
Wij hebben er inderdaad sinds 2 jaar geleden een basicfit
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.