Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2004, 19:28
tinklebell
tinklebell is offline
Ik heb nogal een vervelend probleem:

Volgende dinsdag vertrek ik samen met m'n ouders en broertje op vakantie naar mexico voor 2 weken. Aangezien wij thuis zelden op reis gaan en wat dan nooit naar het buitenland is, is dit wel een heel speciale reis voor hen. Er is enkel één probleem, ik heb echt hélemaal geen zin om 2 weken met m'n ouders naar mexico te gaan!
Het valt tijdens nieuwjaar en ik had net plannen gemaakt om met vrienden uit te gaan. Vorig jaar heb ik het ook samen met m'n ouders gedaan en het is toen een vrij saai avondje geworden en toen dacht ik dat dat echt wel de laatste keer was.

Het is gedurende heel de kerstvakantie en zelfs nog een paar dagen wanneer ik al naar school moet, wat ik vrij vervelend vind ivm lessen missen.
Maar ik had ook graag de vakantie gehad om met vrienden weg te gaan, lekker thuis te zitten en een paar dingen op een rijtje te zetten. Ik heb ook net terug een relatie met mijn vriend en ik heb hem tijdens de examens amper gezien en nu ga ik hem weer twee weken moeten missen.

Mijn ouders hebben ook een all-in hotel, de hele reis heeft gewoon een bom geld gekost en mijn ouders hebben er waarschijnlijk heel lang voor moeten sparen maar ze willen dit doen om eindelijk eens met ons op vakantie te kunnen gaan.
Maar ik heb er gewoon geen zin in! Ik wil zoooveel liever gewoon thuis zitten, bij mijn vriendje zijn, met vrienden weggaan dan naar een all-in hotel in mexico te gaan!
Ik ga er wss in luxe verdrinken en dat vind ik nog het ergste, ik ben geen materialistisch iemand, ik hou niet van luxe. Sfeer, vrienden, mij amuseren dat is voor mij veel belangerijker dan zo'n stomme dure reis! En dan heb ik wss ook nog mijn regels in mexico met als gevolg dat ik een hele week niet kan zwemmen en niet kan gaan duiken.

Ik weet gewoon dat ik aan die hele reis niets ga vinden en dat vind ik zo erg voor m’n ouders die er dan zolang voor gespaard hebben.
Soms hoop ik gewoon dat ik mijn been breek en niet meekan. En dat zij wel op reis kunnen zonder mij. Dat ik gewoon thuis kan blijven, waar ik me veel meer zal amuseren dan in mexico. Maar mijn ouders kunnen gewoon niet begrijpen dat het op 16-jarige leeftijd niet zo leuk meer is om met je ouders op vakantie te gaan.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik voel me superslecht als ik aan die 2 weken denk. Vooral mijn vriendje zolang missen vind ik het ergst.

Ik weet dat het een beetje hopeloos overkomt, maar ik kan dit aan niemand vertellen omdat het nogal ondankbaar zal overkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2004, 19:32
blupp
blupp is offline
Weet je wat jij moet doen, gun je ouders ook hun pleziertje en ga gezellig mee. Niet lopen mokken dat het toch maar stom wordt want dan wordt het idd ook stom, je moet gewoon voor je zien dat je een leuke tijd gaat beleven daar en niet zo negatief doen want dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Probeer die dingen opzij te zetten en er het beste van te maken.
Geniet er zoveel mogelijk van
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:41
Dark Shine
Dark Shine is offline
jah mijn ouders zijn vorige zomer thuis gebleven omdat ik liever ging werken , maja zeg da ze zonder u gaan ?
gaan mijn ouders volgend jaar ook doen als ik weer ga werken , praat er es me uw ouders over , heb ik in den tijd ook gedaan
__________________
The darkness grows inside of me
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dark Shine schreef op 23-12-2004 @ 19:41 :
jah mijn ouders zijn vorige zomer thuis gebleven omdat ik liever ging werken , maja zeg da ze zonder u gaan ?
gaan mijn ouders volgend jaar ook doen als ik weer ga werken , praat er es me uw ouders over , heb ik in den tijd ook gedaan
Ik denk zo dat die reis al geboekt is, beetje lullig om dan niet mee te gaan.

@TS bekijk het zo, je gaat naar een geweldig mooi land, als het kon zou ik zó met je ruilen!
Geniet er gewoon van en ontspan gewoon lekker.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:50
biep
Avatar van biep
biep is offline
ruilen?

I'd loooooove to go to Mexico!
wou dat ik zo'n kans kreeg !

btw, ik ga graag met mijn ouders (iig mijn moeder) op vakantie, vind ik niets ergs aan.
Betalen ze je reis ook nog, en in Mexico valt echt wel veel te beleven en mooie dingen te zien!
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:56
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
tinklebell schreef op 23-12-2004 @ 20:28 :
En dan heb ik wss ook nog mijn regels in mexico met als gevolg dat ik een hele week niet kan zwemmen en niet kan gaan duiken.
Huh? Ik snap dat niet helemaal wat je hiermee bedoelt, maar dat zal vast aan mij liggen...

Waarom probeer je niet gewoon te genieten van de vakantie met je ouders? Ik ben zelfs op mijn 20ste nog met mijn ouders mee op vakantie gegaan. Dat was ook een lange reis, hadden ze ook voor gespaard, was speciaal voor hun 25 jarig huwelijk. Vantevoren wist ik ook dat ik mijn vrienden wel zou missen, want met je ouders is gewoon anders, maar daarom was het nog wel een heel bijzondere vakantie, die ik heel leuk vond!!

Dus niet gaan zitten mokken, probeer gewoon plezier te maken, dan wordt het vast leuk!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:57
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
biep schreef op 23-12-2004 @ 20:50 :
ruilen?

I'd loooooove to go to Mexico!
wou dat ik zo'n kans kreeg !
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 23-12-2004 @ 19:56 :
Huh? Ik snap dat niet helemaal wat je hiermee bedoelt, maar dat zal vast aan mij liggen...
regels is belgisch voor ongesteld zijn.

Enne met tampons kun je prima zwemmen (of met zo'n softcup ding, iets nieuws)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:04
Verwijderd
Gewoon niet zeiken en met je ouders meegaan. Dat je niet meewil is jammer, daar is het nu te laat voor.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:09
hi
hi is offline
tjoh driekwart van die vrienden zijn over een jaar of 3 je vrienden niet meer Je ouders blijven je ouders! Neem een paar boeken mee een fototoestel en een geluidsdrager met muziek voor heel de vakantie en maak er wat van!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:24
Vaj
Vaj is offline
Ik kan me wel voorstellen dat je liever thuis zou willen zijn, maar je redenen daarvoor zijn wat puberaal. Twee weken zonder je vriendje overleef je wel, mag ik hopen voor je

Ik neem aan dat je al langer weet dat je op deze manier je kerstvakantie moet doorbrengen, ik zou zeggen leer ermee leven want er is nu niets meer aan te doen. Ik kan me ook voorstellen dat ze een 16 jarige niet zomaar twee weken thuis laten.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:28
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
als jeongesteld word, kan je het beste even snel nog naar de dokter gaan en een speciale uitstelpil gaan halen, als je dinsdag ongesteld word, en morgen meteen begind met slikken, ben je waarschijnlijk optijd om het uit te stellen,

waarschijnlijk hou je niet van de vakantie omdat je ongesteld word, had ik vroeger ook wel,
Echt even doorbijten en die pil halen, en een leuke vakntie met veel zwem plezier enzo hebben
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:29
Verwijderd
Ik vond het ook nooit erg leuk om met m'n ouders op vakantie te gaan, maar zíj vinden het wel erg leuk. Ze willen tijd met jou en je broertje doorbrengen, en iets leuks doen. Geef ze dat nu gewoon, 't enige wat het jou kost is twee weken. Wat kun je nu in die twee weken doen, dat nooit meer kan? Die vrienden wachten wel twee weken op je, school kan je écht wel inhalen die paar dagen, en je vriendje hoort absoluut wel twee weken op je te blijven wachten.

Gun ze dit nu gewoon, zo erg kan het toch niet zijn? En ach ja, een weekje ongesteld, daar leer je ook wel mee leven.

(En je bent al 16, misschien wordt het eens tijd om langzaam uit de pubertijd te kruipen? )
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:36
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Jaja als je 16 bent wil je natuurlijk niets met papa en mama, maar stel je niet zo aan en ga gewoon mee, hoeveel van die kansen krijg je nog? Geniet ervan dat je iets van Mexico te zien krijgt, doe gewoon lief en blij tegen je ouders ook al heb je daar totaal geen zin in.. het klinkt heel stom, maar achteraf ben je vast blij dat je bent meegegaan en dat het voor je ouders zo leuk was, ik denk dat ze daar wel veel waarde aan hechten loze dingen doen met vrienden kan altijd nog. Tenzij je neerstort
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:41
Verwijderd
ghehe.. dat had ik toen ik 17 was.. ik wilde met kerst en oud&nieuw zooo graag bij m'n vriendje zijn, ik wilde absoluut niet mee op wintersport. De hele heenreis zat ik te janken in de auto. Uiteindelijk had ik daar een geweldige tijd en zat ik op de terugreis te janken omdat ik daar nooit meer weg wou.

Dus naja.. ik zou gewoon meegaan.. misschien wordt het wel heel leuk. Stel je open voor leuke dingen en doe gewoon een tampon in als je wilt zwemmen, het zou toch zonde zijn als je dat zou moeten missen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:44
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Bikini mee!
Tel. mee en elke dag SMS'en
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:52
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
tinklebell schreef op 23-12-2004 @ 20:28 :
Ik heb nogal een vervelend probleem:

Volgende dinsdag vertrek ik samen met m'n ouders en broertje op vakantie naar mexico voor 2 weken. Aangezien wij thuis zelden op reis gaan en wat dan nooit naar het buitenland is, is dit wel een heel speciale reis voor hen. Er is enkel één probleem, ik heb echt hélemaal geen zin om 2 weken met m'n ouders naar mexico te gaan!
Het valt tijdens nieuwjaar en ik had net plannen gemaakt om met vrienden uit te gaan. Vorig jaar heb ik het ook samen met m'n ouders gedaan en het is toen een vrij saai avondje geworden en toen dacht ik dat dat echt wel de laatste keer was.

Het is gedurende heel de kerstvakantie en zelfs nog een paar dagen wanneer ik al naar school moet, wat ik vrij vervelend vind ivm lessen missen.
Maar ik had ook graag de vakantie gehad om met vrienden weg te gaan, lekker thuis te zitten en een paar dingen op een rijtje te zetten. Ik heb ook net terug een relatie met mijn vriend en ik heb hem tijdens de examens amper gezien en nu ga ik hem weer twee weken moeten missen.

Mijn ouders hebben ook een all-in hotel, de hele reis heeft gewoon een bom geld gekost en mijn ouders hebben er waarschijnlijk heel lang voor moeten sparen maar ze willen dit doen om eindelijk eens met ons op vakantie te kunnen gaan.
Maar ik heb er gewoon geen zin in! Ik wil zoooveel liever gewoon thuis zitten, bij mijn vriendje zijn, met vrienden weggaan dan naar een all-in hotel in mexico te gaan!
Ik ga er wss in luxe verdrinken en dat vind ik nog het ergste, ik ben geen materialistisch iemand, ik hou niet van luxe. Sfeer, vrienden, mij amuseren dat is voor mij veel belangerijker dan zo'n stomme dure reis! En dan heb ik wss ook nog mijn regels in mexico met als gevolg dat ik een hele week niet kan zwemmen en niet kan gaan duiken.

Ik weet gewoon dat ik aan die hele reis niets ga vinden en dat vind ik zo erg voor m’n ouders die er dan zolang voor gespaard hebben.
Soms hoop ik gewoon dat ik mijn been breek en niet meekan. En dat zij wel op reis kunnen zonder mij. Dat ik gewoon thuis kan blijven, waar ik me veel meer zal amuseren dan in mexico. Maar mijn ouders kunnen gewoon niet begrijpen dat het op 16-jarige leeftijd niet zo leuk meer is om met je ouders op vakantie te gaan.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik voel me superslecht als ik aan die 2 weken denk. Vooral mijn vriendje zolang missen vind ik het ergst.

Ik weet dat het een beetje hopeloos overkomt, maar ik kan dit aan niemand vertellen omdat het nogal ondankbaar zal overkomen.
komt zeker nogal ondankbaar over..je hebt ouders die iets leuks willen doen..die naar mexico gaan..ik bedoel MEXICO?? drijf niet je eigen zin door..gun je ouders wat

en wat is dat voor bull..dat als je 16 bent het niet meer leuk is om met ouders op vakantie te gaan?

tssss...je bent vast heel ardig mr komt nu over als een verwend mormeltje
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2004, 20:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 23-12-2004 @ 20:52 :
komt zeker nogal ondankbaar over..je hebt ouders die iets leuks willen doen..die naar mexico gaan..ik bedoel MEXICO?? drijf niet je eigen zin door..gun je ouders wat

en wat is dat voor bull..dat als je 16 bent het niet meer leuk is om met ouders op vakantie te gaan?

tssss...je bent vast heel ardig mr komt nu over als een verwend mormeltje
ik ging nog mee op mijn 19e
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 21:02
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 23-12-2004 @ 21:01 :
regels is belgisch voor ongesteld zijn.
Ah ok, ik dacht ze zich aan bepaalde regels moest houden, maar nu is het duidelijk (alhoewel ik niet wist dat je niet kan zwemmen, maar ben dan ook een jongen he )
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 21:50
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 23-12-2004 @ 22:02 :
(alhoewel ik niet wist dat je niet kan zwemmen, maar ben dan ook een jongen he )
Het staat zo leuk he, die drijvende maandverbandjes in het water .
Je kunt dus wel zwemmen, ts moet gewoon nog even snel een uitstelpil halen of tampons gebruiken. En verder niet zo zeuren.. Kom op zeg, je kunt je toch wel twee weken leuk gedragen (ook al komen die twee weken net in een rottige periode waarin je liever feest met je vrienden), als je ouders zo'n dure reis geboekt hebben en er zich zo op verheugen? Zeker als ze verder nooit gaan zoals je zei. Er zijn mensen die elk jaar met hun ouders meemoeten in de caravan naar een dorp in Nederland, jij gaat twee weken naar Mexico!
Bovendien, zo'n reis is neem ik aan van te voren toch wel besproken en het lijkt me dat ie al wel minstens een hele tijd terug geboekt is. In ieder geval allang vóór jij plannen had voor ou&nieuw met je vrienden? Je had dat in ieder geval al wel kunnen bedenken als je ouders dit plan hadden.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 09:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Als je daar ongesteld bent, ben je het tenminste niet op het moment dat je terugkomt en weer voor het eerst met je vriendje naar bed kunt
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 09:35
Sithan
Sithan is offline
Mijn ouders mogen me nog bellen als ik 50 ben om mee te gaan naar mexico

Ik snap het probleem niet helemaal...
Materialisme is 1 ding, maar als je zo afhankelijk bent van het gezelschap van vrienden dat je een reis naar de andere kant van de wereld wil opgeven om maar bij hun te zijn met oud en nieuw, lijk me dat toch ook niet helemaal jofel.

En is er in februari niet nog een vakantie om met vrienden weg te gaan?!? Dat is al over 2 maanden...

BTW ook voor amuseren moet je jezelf soms motiveren, en als jij nu al weet dat je er niks aan gaat vinden, dan klopt er al niets van je instelling en moet je daar aan gaan werken ipv passief te gaan klagen dat je niet mee wil. Dus ik zou zeggen zoek reisverhalen, fotoboeken en vertel het je vrienden (die waarschijnlijk stinkjaloers zullen zijn) hoe geweldig de reis is, dan ga je er misschien zelf nog in geloven en wordt het alsnog een groot succes.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 10:27
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
gewoon meegaan
je kan het nu toch niet meer afzeggen
je ouders sparen al die tijd om met het gezin op vakantie te gaan en dan heb jij er geen zin in. probeer er gewoon het beste van te maken. het is toch hartstikke cool om helemaal naar mexico te gaan?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 10:32
Experiment
Experiment is offline
Hallo, het grootste deel van mijn klasgenoten moet gewoon nog met zijn ouders mee, en die gaan dan kamperen in Frankrijk ofzo.
Een hoop mensen zullen jaloers op je zijn, dat je gratis naar Mexico kan.
Zie het als de laatste keer dat je zorgeloos, want onbetaald, op vakantie kan met je ouders. Je kunt je hele leven nog met vriend en vrienden weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2004, 11:36
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik ga in de meivakantie voor de aller allerlaatste keer met mijn ouders op vakantie. Dit omdat we langs gaan bij mijn oom en tante die in Israel wonen.
Vorige keer dat ik met hen op vakantie ging was afgelopen zomer, en ook toen dacht ik dat het de laatste keer was. Ik kan het heel goed met mijn ouders vinden, maar ik heb gewoon het idee dat ik te oud word om met hen op vakantie te gaan.

De vorige keer en deze keer gingen we naar landen die ik zelf graag wilde zien. Ik bedoel, Mexico... daar zou ik ook heel graag een keer naartoe willen. Dan maakt het toch niet uit dat je ouders erbij zijn?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:42
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
verwend nest
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:46
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou je ouders juist dankbaar zijn dat ze je mee willen nemen.

Kom op man je doet wel heel erg moeilijk om zoiets. Bijna elk ander zal het supergaaf vinden om daar heen te gaan.

En je vriendje zou ook alleen maar willen dat je zou gaan. Hij loopt niet weg hoor na 2 weken is hij er nog steeds.

Ben het met de mensen eens die zeggen dat je ondankbaar overkomt.
Ik neem aan dat je ouders dit al langer geboekt hebben. Je had dan ook dan kunnen zeggen dat je niet mee wilde gaan.

En met gebroken been kan je btw alsnog mee
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:52
Spelleider!
Avatar van Spelleider!
Spelleider! is offline
ik geloof dat iedereen wel dezelfde mening heeft
__________________
WWS! *Stemmen telt* Wie is de Weerwolf? *mededelingen doet in Wws*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:53
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 24-12-2004 @ 12:52 :
ik geloof dat iedereen wel dezelfde mening heeft
Indeed.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 14:43
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik vind je 'n zeurpiet, twee weken is niets, je kan gemakkelijk twee weken zonder je vriendje overleven. En wie gaat 'r nou graag naar school??? lekker juist dat je niet hoeft.
Trouwens er is nou toch niets aan te doen, dus doe gewoon alsof je 't leuk vind, neem een leuk boek mee, of ga 'n dagboekje bijhouden voor je vriendje... blabla... en lees anders nog eens dat topic van afgelopen zomer door van 'hoe overleef ik 7 weken zonder hem' (ik dacht tenminste dat 't zowiets heette)
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 15:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
En je hoeft er toch niet perse een hele materialistische vakantie van te maken? Eten moet je toch wel, of je dat in een hutje op de hei doet of in een luxe hotel. Maar dat wil niet zeggen dat je je dan maar de hele vakantie vol moet proppen met allerhande voedsel en vol moet laten lopen met drank. Daarbij zijn er in die complexen vaak wel feesten met oud&nieuw, dus je hoeft heus niet op je hotelkamertje te blijven zitten.

Get over it, en ga er met een positief gevoel naar toe. Als je niet wilt dat het leuk wordt, wordt het dat ook niet. Maar als je perse een leuke vakantie wilt en je daar voor in wilt zetten, wordt het ook wel leuk. Waar je ook bent.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 15:23
PiMpJuiCe
Avatar van PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
gewoon mee gaan, of je had het veel eerder tegen ze moeten zeggen, voordat ze de reis gingen boeken want het is een beetje lullig om zo kort van te voren niet mee te gaan. Gewoon het beste van maken en gewoon plezier hebben want als je daar de hele dag chagrijnig gaat lopen doen verpest je ook hun vakantie en die van je broertje
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 15:34
Verwijderd
Ik weet niet of jij wel weet hoe schitterend Mexico is! waar ga je naar toe? Welk resort?
Wedden dat je er straks heel anders over denkt als je er eenmaal bent?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 15:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
tinklebell schreef op 23-12-2004 @ 20:28 :
Ik heb nogal een vervelend probleem:

Ik ga er wss in luxe verdrinken en dat vind ik nog het ergste, ik ben geen materialistisch iemand, ik hou niet van luxe. Sfeer, vrienden, mij amuseren dat is voor mij veel belangerijker dan zo'n stomme dure reis! En dan heb ik wss ook nog mijn regels in mexico met als gevolg dat ik een hele week niet kan zwemmen en niet kan gaan duiken.

Ik weet gewoon dat ik aan die hele reis niets ga vinden en dat vind ik zo erg voor m’n ouders die er dan zolang voor gespaard hebben.
Soms hoop ik gewoon dat ik mijn been breek en niet meekan. En dat zij wel op reis kunnen zonder mij. Dat ik gewoon thuis kan blijven, waar ik me veel meer zal amuseren dan in mexico. Maar mijn ouders kunnen gewoon niet begrijpen dat het op 16-jarige leeftijd niet zo leuk meer is om met je ouders op vakantie te gaan.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik voel me superslecht als ik aan die 2 weken denk. Vooral mijn vriendje zolang missen vind ik het ergst.

Ik weet dat het een beetje hopeloos overkomt, maar ik kan dit aan niemand vertellen omdat het nogal ondankbaar zal overkomen.
je zegt twee keer dat je iets het ergst vindt, maar dat zijn verschillende dingen

Bij dat luxe gedoe dacht ik gelijk dat je alto was overigens, maar dat bedoel ik niet per se negatief
Waarom haat je luxe? Dat is overigens zeer betrekkelijk ook, want ik durf te wedden dat je een wasmachine thuis geen luxe vindt.

Daarnaast ga je er sowieso van uit dat je je niet kunt amuseren op die vakantie met je ouders. Ik ben negatief van aard, maar zo'n instelling!
Is je relatie met je ouders verziekt? Of vind je het gewoon saai om niet te kunnen feesten met je vrienden?
Je bent niet al 16, je bent pas 16!

En ach, je vriendje 2 weken niet zien zul je wel overleven

Trouwens als jij je been breekt, denk je dat dan je ouders vrolijk op vakantie gaan en jou hulpeloos achterlaten? De vakantie zal dan voor hen sowieso al minder vrolijk zijn, je gaf zelf aan dat ze zo graag een keer met zijn allen op vakantie wilden. Dan kun jij daar toch wel iets voor over hebben.

Jah je komt dus ondankbaar over inderdaad
Maar was het een geheim/verrassing ofzo? Dat je niet eerder kon zeggen dat je eigenlijk niet mee wilde (voor het bespreken)

Fijne vakantie!
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 16:09
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je kan overal wel een probleem van maken.

Je bent 16, dat is best nog wel een leeftijd waarop je mee kan gaan met je ouders op vakantie. Tuurlijk is met vrienden op vakantie veel leuker, maar dat kan je ook nog doen.

Niet zo mokken, als je 16 bent moet je helemaal niet het vreselijk vinden dat je je vriendje twee weken niet ziet. Bovendien: ga lekker in de zon zitten in Mexico zodat je een lekker kleurtje hebt als je terugkomt, is ook leuk voor je vriend om naar te kijken .

Oud en nieuw moet je gewoon zien als een avond, waar er nog velen van komen. Tuurlijk is het leuk om oud en nieuw met vrienden te vieren, maar dat kan ook altijd niet. Mijn hele vakantie is vol gepland met leuke dingen maar als mijn ouders me nu reisje naar Mexico zouden aanbieden zou ik al die plannen wel weer een andere keer doen.

Probeer je anders een beetje te vermaken in Mexico voor je ouders. Het is een van de belangrijkste dingen van het jaar voor hun, en als jij daar gaat lopen mokken, dat kan je gewoon niet maken.

Niet zo aanstellen dus, en gewoon het beste ervan maken, er is genoeg te doen is Mexico! Niet alleen aan jezelf denken scheelt ook een stuk.

In mexico zijn vast nog wel andere jongeren, maak contact met hun, en ga ook eens met hun feesten! Ook gelijk goed voor je internationale contacten .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2004, 16:29
Billy_bob
Billy_bob is offline
zeg maar tegen je ouders dat ik ipv jou wel mee ga, geen enkel probleem mee.

Laat maar horen als je het ziet zitten,

groetjes
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 16:34
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
tinklebell schreef op 23-12-2004 @ 20:28 :
Blablabla
Verwend nest.
Gun je ouders nou ook eens een pleziertje.
Breezers kun je over een maand ook nog wel drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 18:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
RanC schreef op 24-12-2004 @ 17:34 :
Verwend nest.
Gun je ouders nou ook eens een pleziertje.
Breezers kun je over een maand ook nog wel drinken.
ik wilde het niet zeggen maar..
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 20:04
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Op je ouders kosten helemaal naar Mexico lijkt me juist geweldig.
Ok, je vertrekt volgende dinsdag, dan kun je nu toch wel naar je vriend toe tot die dag? In Mexico kun je vast ook op internet of je kunt hem sms'en.
Probeer er nu maar geen drama van te maken (voor je ouders) en geniet er zoveel mogelijk van.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 20:46
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ga morgen naar Turkije, ook all-in. Heb er ook niet zo gigantisch veel zin in, maar bij mij heeft het een andere reden: ben al zooo vaak op vakantie geweest met ouders, heb de halve wereld gezien. Maar in jouw geval, dat je nog nooit weggeweest ben, snap ik het niet..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 21:19
hotrid
Avatar van hotrid
hotrid is offline
Citaat:
RanC schreef op 24-12-2004 @ 17:34 :
Verwend nest.
Gun je ouders nou ook eens een pleziertje.
Breezers kun je over een maand ook nog wel drinken.
Hier sta ik volledig achter. Geen toevoegingen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 21:54
Verwijderd
niet zeuren idd
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 22:53
angel--1987
angel--1987 is offline
naja als oud en nieuw saai was met je ouders vorgi jaar...
hoeft t nu niet saai te zijn!
je bent nu in mexico...en wees blij voor je oduers...
en misschien vind je t daar wel super!!
ontmoet je nog meer leuke mensen!
je moet er t beste van maken....meer kan je nie doen..
enne ik heb altijd heel veel meer lol met me ouders op vakantie dan thuis dus wie weet jij ook
__________________
life goes on
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 03:04
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
er is iemand afgeschrikt door 'alle posts in het topic'-1 "verwend nest" posts denk ik zo..

verwend nest, ga mee en stuur n kaartje.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 13:37
Nyawa
Je krijgt de kans om naar Mexico te gaan en je wil niet mee? Ik zou zo met je willen ruilen! Kom op, je vriendje is er over twee weken ook nog wel en dat uitgaan met je vrienden kun je ook wel in de voorjaarsvakantie plannen.
Niet zeuren, ga gewoon mee en gun je ouders ook eens een plezier.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 13:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zeikerd. Je verpest het niet alleen voor jezelf maar ook voor je ouders. Hoe denk je dat zij zich voelen om zo'n ondankbaar kreng te hebben terwijl ze eindeloos hebben gespaard om een leuke, luxe vakantie met het hele gezin te hebben?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 13:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 25-12-2004 @ 04:04 :
er is iemand afgeschrikt door 'alle posts in het topic'-1 "verwend nest" posts denk ik zo..
En in sommige gevallen is dat ook maar goed. Zulke mensen worden er helemaal niet leuker op als je gaat zeggen dat je het wel begrijpt en bla bla bla terwijl je eigenlijk denkt 'verwend nest' .
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 14:30
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 23-12-2004 @ 21:52 :
komt zeker nogal ondankbaar over..je hebt ouders die iets leuks willen doen..die naar mexico gaan..ik bedoel MEXICO?? drijf niet je eigen zin door..gun je ouders wat

en wat is dat voor bull..dat als je 16 bent het niet meer leuk is om met ouders op vakantie te gaan?

tssss...je bent vast heel ardig mr komt nu over als een verwend mormeltje
Indeed
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 15:15
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Uhh..
Mijn zus is 20 en afgelopen herfstvakantie zijn we met z'n 4en op vakantie geweest naar Tunesie.
Zullen we ruilen??
Ik zou zo meegaan als mijn ouders twee weken met ons naar Mexico zouden willen. En dan betalen ze ook nog eens alles!

Maar goed, wie ben ik?
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd vakantie met vriend
marloesio1
3 11-02-2014 15:33
Liefde & Relatie Ouders laten me niet op vakantie gaan met vriendje
xx-Joyce-xx
42 16-08-2011 22:24
Vrije tijd Op vakantie met bff!! waarheen?
koekje97
13 05-07-2011 23:26
Huiswerkvragen: Exacte vakken enquete po wiskunde
Cyra
31 13-06-2004 14:47
Liefde & Relatie op vakantie met vriend
Verwijderd
24 12-01-2004 18:53
Liefde & Relatie Op vakantie met mijn vriendje verstandig?
miekmuis
6 12-02-2003 17:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.