Oud 27-08-2019, 14:04
anoniemV
anoniemV is offline
Het begon toen ik 11 was en mijn moeder betrapte toen ze mijn vader bedroog met zijn "vriend". Dat beeld heeft me jaren achtervolgd omdat het de eerste keer was dat ik seks zag. Die "vriend" van mijn vader is me dan ook vreemd genoeg seksueel beginnen interesseren in mijn fantasieën. Toen ik 14 was en mijn ouders thuis een feestje gaven, waar die vriend ook dronken was, zat hij stiekem wat aan mijn billen en heb ik de fout gemaakt om met hem even naar boven te gaan.

Dat was mijn eerste keer seks, onmiddellijk met een man van twee keer zo oud, en die behandelde me alles behalve voorzichtig. Op mijn billen slaan, haar trekken, dirty talk, ... Versta me niet verkeerd, ik ben niet verkracht, ik gaf toestemming en genoot er op een vreemde manier van. Maar hij moest natuurlijk beter weten en mij mss iets minder als een hoer behandelen. Ik zag er mss 17 - 18 uit maar was 14. Het ergste was dat terwijl ik nog zijn kwak van mijn billen was aan het vegen hoorde ik dat hij iets zei van "net haar moeder" en gewoon de deur achter zich dicht trok en daarna heeft hij me keihard genegeerd.

Dit heeft me heel vreemd beïnvloed. Ik schaamde me ergens dood hiervoor maar aan de andere kant dacht ik er constant aan en winde het me op. Mijn latere vriendjes die goed voor me waren interesseerde me seksueel niet maar vond het bv wel geil om geregeld oudere jongens van mijn school (in BSO zitten er wel heel wat 18-20 jarigen) te pijpen. Die behandelden me ongeveer op dezelfde manier. Op mijn 17 ben ik van huis weg gegaan en heb wat gewerkt in een bar na school. Ik had geen auto dus kreeg ik 2 jaar lang vooral liften van klanten. Na enkele keren ging snel de ronde dat ik niet moeilijk deed voor een "wederdienst" en werd er de voorbije twee jaar gretig gebruik van me gemaakt.

Ondertussen ben ik 19, sta vol tattoo's om me wat uitdagender doen uit te zien, zit ik al aan een 50 tal sekspartners en heb ik volgens mijn vriendinnen een seksverslaving. Ik voel me er ergens heel slecht bij maar een gewone relatie of een normale sekspartner interesseren me nog amper. Ik kijk wel steeds uit naar emotieloze en denigrerende seks. Hoewel ik steeds vraag aan de mannen om er niks van rond te bazuinen doen de geruchten sterk de ronde want blijkbaar vind zelfs iedere dertiger het nodig om op te scheppen dat hij eens zijn zak heeft kunnen leegsmijter in dat "barmeisje met de dikke billen". De helft vergeet mijn naam wrs.

Ik wil nu echt een harde switch maken maar weet niet of dit gaat. Ik wil hier vooral even mijn hard luchten en meningen van jullie horen. Eventueel gelijkaardige situaties.
Oud 27-08-2019, 14:06
Verwijderd
Nou, hier kan wel een slotje op. Letterlijk en figuurlijk.
Oud 27-08-2019, 14:13
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik denk niet dat je iemand gaat vinden die hetzelfde heeft meegemaakt. Zoek een hobby.
Oud 27-08-2019, 20:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je iemand gaat vinden die hetzelfde heeft meegemaakt. Zoek een hobby.
Niet op een scholierenforum.
Oud 27-08-2019, 22:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Joejoe, ik denk dat je dit soort vragen beter op viva ofzo kunt stellen. Dit is een scholieren forum. Als je verhaal al echt is, zou je misschien eens hulp kunnen zoeken. Professionele hulp, niet van een stel pubers.
Oud 28-08-2019, 15:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Joejoe, ik denk dat je dit soort vragen beter op viva ofzo kunt stellen. Dit is een scholieren forum. Als je verhaal al echt is, zou je misschien eens hulp kunnen zoeken. Professionele hulp, niet van een stel pubers.
Godverredomme zeg, precies.
Oud 28-08-2019, 16:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik geloof er niks van.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.