Oud 04-04-2008, 23:17
Elbows
Hier kunnen jullie photoshopcreaties showen en tips uitwisselen



Dit is mijn eersteinbreng
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2008, 23:18
Elbows
plus m'n tweede



En... POsten maar!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 13:46
Verwijderd
knap man, heb je zo maar even een achtergrond en letters toegevoegd!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 12:41
Elbows
xD Ja maar die achtergrond heb ik zelf gemaakt
En als jij het zo goed weet, waarom laat jij dan niks zien?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:10
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
ik zal mezelf even quoten uit een ander topic:
Citaat:
Als je een heeeeeeeeeeeel klein ietsje verder had gekeken (nl hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1628553) dan had je gezien dat we nogal kritisch zijn op dit soort dingen.

Photosoep kan iedereen leren en dus is dit totaal niet interessant op artistiek gebied.

De credit die je hiervoor zou krijgen zou eigenlijk zijn voor de tekenaars van de echte art die hierin zit.ik steek nog meer moeite in de vorm van m'n drollen.
en lees maar het hele topic om te zien hoe er verder over wordt gedacht:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1630389
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:47
Elbows
Ja, het klopt ook wel...
Sluit dit topic maar
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 20:14
Verwijderd
Ahw
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 11:38
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
''Photosoep kan iedereen leren en dus is dit totaal niet interessant op artistiek gebied.''

Dat is niet helemaal waar, het is heel erg makkelijk om er in te komen en te gaan kloten met bestaande plaatjes maar om er echt goed in te worden en dingen zelf te gaan maken moet je toch wel behoorlijk veel tijd eraan besteden en oefenen.
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 15:42
Verwijderd
Citaat:
ik zal mezelf even quoten uit een ander topic:


en lees maar het hele topic om te zien hoe er verder over wordt gedacht:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1630389
leuk dat jij van iemand anders zegt dat het totaal niet interessant is op artistiek gebied, jij was toch die gast van die pinguin met dat jolige onderschrift en al die andere troep?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:10
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
leuk dat jij van iemand anders zegt dat het totaal niet interessant is op artistiek gebied, jij was toch die gast van die pinguin met dat jolige onderschrift en al die andere troep?
Klopt, maar dat heeft toch helemaal niets met elkaar te maken?

Ik kan toch zelf een pizza bakken die slechts een paar mensen lekker vinden en dan een mening hebben over anderen die diepvriespizza's in de oven flikkeren?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:12
Verwijderd
Kleine kanttekening: Photoshop-art kán wel interessant zijn, mits het a) met een belangrijker doel gemaakt is dan slechts een bannertje, en b) het geheel naar een hoger niveau wordt getild door de creatie van sfeer of betekenis.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:21
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
zeker waar,
maar een minderheid
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 15:17
Verwijderd
Citaat:
xD Ja maar die achtergrond heb ik zelf gemaakt
En als jij het zo goed weet, waarom laat jij dan niks zien?
wel goed gedaan hoor, dat gaussiaans vervagen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 18:20
Devana
Avatar van Devana
Devana is offline
Ik kan best begrijpen dat mensen Photoshop niet bijster artistiek vinden. Dat is eigenlijk meestal het geval met relatief 'nieuwe' kunstvormen. Kijk bijv. maar naar de opmars van abstracte kunst - dat werd toen absoluut niet gewaardeerd.

Verder kan je met Photoshop naar mijn mening wel degelijk 'kunst' maken. (Ik ga geen discussie houden over de definitie van kunst, tenzij iemand anders daar heel graag over wilt argumenteren.) Kijk bijv. naar digital painting (ok.. Dat is niet iets wat je niet met andere programma's kan doen) ook is Photoshop een belangrijk hulpmiddel bij fotografie. Je kan het valsspelen noemen, maar het valt te vergelijken met een darkroom voor de traditionele camera. (Een doka)

Jullie hebben natuurlijk allemaal een eigen mening, en dat kan ik alleen maar aanmoedigen... Maar als er nou mensen zijn die photoshop wel leuk vinden.. Laat die dan gezellig een topic hebben?
__________________
Kitteh says meow.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 18:57
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
zeker waar,
maar een minderheid
Wat een bullshit, er zijn legio professionele kunstenaars, designers, illustratoren e.d. die puur met photoshop werken en daar dingen mee maken waar je mond van open valt. Veel van hen zijn ooit begonnen met traditionele materialen en kunnen ook daar zeker mee overweg, maar hebben om wat voor reden dan ook de overstap naar digitale kunst gemaakt. Natuurlijk zijn er ook zat mensen die weinig presteren met Photoshop, maar ook dat zie je meer dan genoeg bij de traditionele materialen terug.

Te zeggen dat Photoshop totaal niet interessant is op artistiek gebied is net zo'n stompzinnige opmerking als te zeggen dat verf totaal niet interessant is op artistiek gebied.

Overigens vind ik het werk van de TS ook totaal niet interessant en heel weinig creatief, maar dat heeft meer met inzet, originaliteit en creativiteit te maken dan met het materiaal waarmee dit gemaakt is.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik kan best begrijpen dat mensen Photoshop niet bijster artistiek vinden. Dat is eigenlijk meestal het geval met relatief 'nieuwe' kunstvormen. Kijk bijv. maar naar de opmars van abstracte kunst - dat werd toen absoluut niet gewaardeerd.

Verder kan je met Photoshop naar mijn mening wel degelijk 'kunst' maken. (Ik ga geen discussie houden over de definitie van kunst, tenzij iemand anders daar heel graag over wilt argumenteren.) Kijk bijv. naar digital painting (ok.. Dat is niet iets wat je niet met andere programma's kan doen) ook is Photoshop een belangrijk hulpmiddel bij fotografie. Je kan het valsspelen noemen, maar het valt te vergelijken met een darkroom voor de traditionele camera. (Een doka)

Jullie hebben natuurlijk allemaal een eigen mening, en dat kan ik alleen maar aanmoedigen... Maar als er nou mensen zijn die photoshop wel leuk vinden.. Laat die dan gezellig een topic hebben?
wat deze beste man doet heeft gewoon bijster weinig met kunst te maken, of ie dat nou met zijn pik of met photoshop doet
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 17:50
Verwijderd
okay even ter illustratie wat dan wél kunst met photoshop is:
http://gallery.artofgregmartin.com/x...GregMartin.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/x...GregMartin.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/xlg_img/cat3_xlg.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/xlg_img/vosl_xlg.jpg

en voor de rest:
http://gallery.artofgregmartin.com/ip.html


Dat wat de TS doet is niks anders dan filters aan zetten en vrijstaand maken, dat kan elk muisvaardige klootviool.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 18:15
Devana
Avatar van Devana
Devana is offline
Citaat:
wat deze beste man doet heeft gewoon bijster weinig met kunst te maken, of ie dat nou met zijn pik of met photoshop doet
Kleurrijke uitdrukking, maar je hebt gelijk. Het is niet erg indrukwekkend. Toch.. Je moet ergens beginnen, niet? Ook als je traditionele kunst beoefent is er een tijd geweest dat je er gewoon niks van kon. En dan oefen je.

Edit: Ik klikte net op de links, GooseFeather. Dat is echt geweldig. Op slag verliefd. Ik heb zojuist een geschikt persoon gevonden om tegenop te kijken qua digital art. Motivatie om te blijven verbeteren!
__________________
Kitteh says meow.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2008, 23:07
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Wat een bullshit, er zijn legio professionele kunstenaars, designers, illustratoren e.d. die puur met photoshop werken en daar dingen mee maken waar je mond van open valt. Veel van hen zijn ooit begonnen met traditionele materialen en kunnen ook daar zeker mee overweg, maar hebben om wat voor reden dan ook de overstap naar digitale kunst gemaakt. Natuurlijk zijn er ook zat mensen die weinig presteren met Photoshop, maar ook dat zie je meer dan genoeg bij de traditionele materialen terug.

Te zeggen dat Photoshop totaal niet interessant is op artistiek gebied is net zo'n stompzinnige opmerking als te zeggen dat verf totaal niet interessant is op artistiek gebied.

Overigens vind ik het werk van de TS ook totaal niet interessant en heel weinig creatief, maar dat heeft meer met inzet, originaliteit en creativiteit te maken dan met het materiaal waarmee dit gemaakt is.

kleine kanttekening: moet je er wel bijvermelden wat voor designer en illustrator je precies bedoelt. een grafisch desginer of grafisch illustrator heeft namelijk veeeeeel minder aan photoshop dan aan, om een voorbeeld te noemen, illustrator. Als designprogramma is photoshop niet echt geschikt. geen vectors namelijk. en dat is een groot verschil.
Dus lijkt het me wel handig om wat preciezer te zijn in wat dan een illustrator is. iemand die werkjes maakt voor kinderboeken is een illustrator, maar iemand die technische tekeningen maakt ook. en die laatste werkt van z'n lang zal ze leven niet met PS.

als je van mening bent dat photoshop gelijkwaardig is aan traditionele materialen kan ik het helaas niet met je eens zijn. Ik ben van mening dat bij kunst niet altijd het doel de middelen heiligt. Nu ben ik natuurlijk door mijn opleiding gebrainwashed tot iemand die echt bij het traditionele ambacht blijft, maar ook zonder die opleiding zou ik denk ik vinden dat je met de computer een hoop mist doordat je geen echt gevoel hebt met je materiaal. ik zie het een beetje als het verschil tussen sex met een echt iemand en sex met een realdoll. het principe is hetzelfde, het resultaat misschien ook, maar de weg ertussen is heel anders. Als ik kijk naar echte schilderwerken zit daar veel meer gevoel, sfeer en emotie in dan bij digital art. Het is altijd net iets te. te perfect, te gelikt, te goed gelukt. Het kunnen corrigeren van dingen is niet altijd een voordeel imo.

oh oh hier ga ik problemen mee krijgen...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 00:31
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
kleine kanttekening: moet je er wel bijvermelden wat voor designer en illustrator je precies bedoelt. een grafisch desginer of grafisch illustrator heeft namelijk veeeeeel minder aan photoshop dan aan, om een voorbeeld te noemen, illustrator. Als designprogramma is photoshop niet echt geschikt. geen vectors namelijk. en dat is een groot verschil.
Dus lijkt het me wel handig om wat preciezer te zijn in wat dan een illustrator is. iemand die werkjes maakt voor kinderboeken is een illustrator, maar iemand die technische tekeningen maakt ook. en die laatste werkt van z'n lang zal ze leven niet met PS.

als je van mening bent dat photoshop gelijkwaardig is aan traditionele materialen kan ik het helaas niet met je eens zijn. Ik ben van mening dat bij kunst niet altijd het doel de middelen heiligt. Nu ben ik natuurlijk door mijn opleiding gebrainwashed tot iemand die echt bij het traditionele ambacht blijft, maar ook zonder die opleiding zou ik denk ik vinden dat je met de computer een hoop mist doordat je geen echt gevoel hebt met je materiaal. ik zie het een beetje als het verschil tussen sex met een echt iemand en sex met een realdoll. het principe is hetzelfde, het resultaat misschien ook, maar de weg ertussen is heel anders. Als ik kijk naar echte schilderwerken zit daar veel meer gevoel, sfeer en emotie in dan bij digital art. Het is altijd net iets te. te perfect, te gelikt, te goed gelukt. Het kunnen corrigeren van dingen is niet altijd een voordeel imo.

oh oh hier ga ik problemen mee krijgen...
Nou, met dat laatste ben ik het wel eens. Eindeloos kunnen corrigeren is makkelijk, en dat maakt de manier van werken ook heel anders. Maakt je gemakszuchtig, misschien.

En ik ben ook absoluut een groter fan van de traditionele middelen en vind het fijn om mijn materiaal ook te voelen en te ruiken en niet alleen door een computerscherm heen te zien. Maar op zich heb ik net zoveel respect voor iemand die op een computer iets prachtigs maakt als voor iemand die op doek of papier iets prachtigs maakt. En wat dat betreft vind ik het materiaal veel minder belangrijk dan het uiteindelijke product. Maar dan nog, je hangt natuurlijk liever een met de hand geschilderd werk aan je muur dan een print van een digitaal kunstwerk.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 11:08
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is inderdaad heel respectabel als iemand op de computer een prachtig schilderij kan maken, dat valt niet te ontkennen. maar wat je zegt, een 'echt' schilderij aan de muur is veel toffer dan een print. de grote charme van geschilderd werk is het doek, de structuur van de verf, de geur inderdaad, de eventuele verkleuring. Dat alles mis je toch bij een print.

ik denk trouwens niet dat je gemakzuchtig wordt van digitaal schilderen. Ik denk juist dat je eerder te perfectionistisch wordt. Ik kan me goed voorstellen dat als je digitaal werkt je veel de neiging hebt in te zoomen en zo het geheel uit het oog verliest ( denk aan de digitale painting van hurley met zijn scheve oog. op doek werken heeft dit in veel mindere mate, tenzij je natuurlijk een heulll groot doek hebt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 13:17
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
okay even ter illustratie wat dan wél kunst met photoshop is:
http://gallery.artofgregmartin.com/x...GregMartin.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/x...GregMartin.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/xlg_img/cat3_xlg.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/xlg_img/vosl_xlg.jpg

en voor de rest:
http://gallery.artofgregmartin.com/ip.html


Dat wat de TS doet is niks anders dan filters aan zetten en vrijstaand maken, dat kan elk muisvaardige klootviool.
goosefeather heeft gelijk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 20:43
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Volgens mij heeft iedereen behalve de TS en jij gelijk.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 06:53
Verwijderd
over fotosoep, hoe kom ik aan fotosoep voor een mac?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:25
Verwijderd
Citaat:
over fotosoep, hoe kom ik aan fotosoep voor een mac?
Photoshop bestaat niet voor de mac. Sorry.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2008, 19:26
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
CS3 heeft ook een Mac versie.....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 23:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb het laatste half jaar voor het vak tekenen het programma Photoshop gebruikt en dat was opzicht al een hele ervaring. In tegenstelling tot veel klasgenoten van mij, ben ik zelf ook absoluut niet pro traditionele middelen. Ik vind het wel mooi, maar absoluut niet beter dan printjes.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 00:24
Verwijderd
Traditioneel voegt voor mezelf meer toe. De manier waarop je het potlood vasthoudt, allerlei verschillende soorten papier dat weer anders draagt. Maar het meest vervelende aan digitaal werken vind ik dat als er iets mis gaat, ik het er gewoon uitmieter, en die stap opnieuw zet. Ik weet niet, ik vind juist die toevalligheid van sommige traditionele middelen wel fijn En ook gewoon het echt achter een ezel staan, om losser te werken enzo, dat mis ik ook op een computer. Je kan het allemaal vast wel imiteren, maar het is nooit meer dan imitatie.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 14:06
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Traditioneel voegt voor mezelf meer toe. De manier waarop je het potlood vasthoudt, allerlei verschillende soorten papier dat weer anders draagt. Maar het meest vervelende aan digitaal werken vind ik dat als er iets mis gaat, ik het er gewoon uitmieter, en die stap opnieuw zet. Ik weet niet, ik vind juist die toevalligheid van sommige traditionele middelen wel fijn En ook gewoon het echt achter een ezel staan, om losser te werken enzo, dat mis ik ook op een computer. Je kan het allemaal vast wel imiteren, maar het is nooit meer dan imitatie.
We missen ctrl + z in het echte leven!
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 17:39
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Traditioneel voegt voor mezelf meer toe. De manier waarop je het potlood vasthoudt, allerlei verschillende soorten papier dat weer anders draagt. Maar het meest vervelende aan digitaal werken vind ik dat als er iets mis gaat, ik het er gewoon uitmieter, en die stap opnieuw zet. Ik weet niet, ik vind juist die toevalligheid van sommige traditionele middelen wel fijn En ook gewoon het echt achter een ezel staan, om losser te werken enzo, dat mis ik ook op een computer. Je kan het allemaal vast wel imiteren, maar het is nooit meer dan imitatie.
Je moet het ook niet als een imitatie zien. Het is gewoon een apart medium.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 23:14
Verwijderd
Citaat:
CS3 heeft ook een Mac versie.....
d0h, maar ik had gewoon zin om een kakantwoord te geven op zo'n kutvraag.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 17:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
We missen ctrl + z in het echte leven!

qft
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 13:05
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
We missen ctrl + z in het echte leven!
Artistieke filosofie! Voor mij geen ctrl z in leven. Is zo saai. Een ctrl p zou ik af en toe niet erg vinden. Dat ik meer dingen vast kan leggen.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 16:05
Rob de Beer
Rob de Beer is offline
Weet iemand waar ik het beste mijn ontwerpkan printen?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 16:17
G man 3 16
G man 3 16 is offline
Op print24.nl kan je snel betouwbaar en goekoop printen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 16:19
G man 3 16
G man 3 16 is offline
Kijk ook een op unitedprint.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2008, 17:12
State of Fear
Avatar van State of Fear
State of Fear is offline
http://fc02.deviantart.com/fs28/f/20..._Stefan_DA.jpg

http://fc01.deviantart.com/fs29/f/20..._Stefan_DA.jpg

nja dit doe ik op photoshop, hopelijk vinden jullie het mooi
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 21:45
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Hallo ik teken wel eens als hobby, doe geen artistieke studie puur voor de fun

Zouden jullie mij wat tips kunnen geven?
Graag zou ik wat tips willen over kleur gebruik. Gebruik ik te felle kleuren? wat zegt het plaatje als je hem ziet mooi?/stom?





Overige informatie:
Getekend met een Wacom bamboo (testje).
320*480

Welke vinden jullie eigenlijk leuker? De zwart wit versie of de in kleur versie?

Laatst gewijzigd op 02-06-2008 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 08:32
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Ik vind de versie met kleur leuker; gewoon omdat dat naar mijn idee veel beter bij het onderwerp past. Het is een zonnig tafereel, maar door zwart-wit gebruik zwak je dat juist weer af.

Het plaatje zelf (het onderwerp) zegt me opzich niet zoveel, maar ik vind het best goed getekend. Als het je doel is om het zo realistisch mogelijk te maken, dan vind ik de zee wel iets te blauw. Er zou nog wel iets van groen doorheen mogen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 12:15
Verwijderd
Citaat:
okay even ter illustratie wat dan wél kunst met photoshop is:
http://gallery.artofgregmartin.com/x...GregMartin.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/x...GregMartin.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/xlg_img/cat3_xlg.jpg
http://gallery.artofgregmartin.com/xlg_img/vosl_xlg.jpg

en voor de rest:
http://gallery.artofgregmartin.com/ip.html


Dat wat de TS doet is niks anders dan filters aan zetten en vrijstaand maken, dat kan elk muisvaardige klootviool.
Dat is knap, maar ik vind het eerlijk gezegd eerder kitsch dan kunst. Wat mij betreft houdt hedendaagse kunst altijd iets eigens, een herkenbare stijl, en doet het ook iets vernieuwends, hetzij in techniek, hetzij in onderwerp. Dit wordt op de gemiddelde magickaart of fantasyboekkaft ook gedaan en je weet nooit door wie, want het lijkt allemaal op elkaar. Wat overigens niet wegneemt dat hij errug goed is met fotosoep.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 14:44
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
pietervdb; leuke stijl. De palm mag in verhouding met de zee wit feller aangezien volgens de schaduw er vol op staat. Ik vind het felle wel wat hebben.
De witte reflectie rechts onder mag op het zand stuk iets minder misschien.

De kleurige is wel veel leuker. Reden -> handschoen.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 21:58
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Azaelia ...pietervdb; leuke stijl. De palm mag in verhouding met de zee wit feller aangezien
Bedankt! ik ben zelf nog aan het leren en experimenteren.. dit is een veel gebruikte stijl van me (felle kleuren en niet super realistisch maar redelijk).
Misschien een beetje hoe oude avonturen spelletjes zijn getekend.

Citaat:
handschoen Ik vind de versie met kleur leuker;....
Heey bedankt! ik vond zelf namelijk de zwart wit versie stukken leuker! Dit geeft weer een inzage van dat ikzelf heel anders naar de tekeningen kan kijken dan anderen. En dat de belevenis voor iedereen anders is.

Doel was niet om zo realistisch mogelijk te tekenen ben gewoon begonnen en zag wel wat het werd.

Simpel weg WOW (wauw!) !
http://gallery.artofgregmartin.com/xlg_img/vosl_xlg.jpg
Erg mooie art en erg professioneel. Kan wel gebruikt worden voor word of warcraft games!?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:52
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Kleine kanttekening: Photoshop-art kán wel interessant zijn, mits het a) met een belangrijker doel gemaakt is dan slechts een bannertje, en b) het geheel naar een hoger niveau wordt getild door de creatie van sfeer of betekenis.
Mee eens. Het leek me een leuk topic maar ik zie nog niet zoveel mensen posten..
N00dles heb jij nog leuke tekeningen?


Edit heb een tweede thread aangemaakt. misschien hier wat duidelijker?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1695735

Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:44
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Hallo het leek me leuk om een Photoshop topic aan te maken die niet altijd uitloopt op zinloze discussie's. Maar waar mensen gewoon posten. Hopelijk lukt het zo.

Plaats hier je eigen tekeningen gemaakt in Photoshop of een dergelijke teken studio.

Doel: je (eigengemaakte!) creaties laten zien.
Dit kan zijn:
Digital Paintings, Tekeningen, Speed drawings en concept tekeningen (wel enige kwaliteit svp).

Wat niet:
Dom weg knip en plakwerk:
Bijv. Banners waarin alleen de tekst zelf is gemaakt. Het plaatje is dus een kopie van een game of wat dan ook.

Waarom?
Het is leuk andermans werk te bekijken ipv. eindeloze discussie's.
Met dit topic kan je anderen je werk laten zien en wellicht hebben anderen er ook wat aan dat jij je creaties posts. Bijvoorbeeld om inspiratie op te doen.

Hulp bij het vinden van een teken programma?
Er zijn enkele goede tekenprogramma's gratis te downloaden. Hieronder enkele:
Adobe Photoshop (trail)
Paint.net (full)
The Gimp (full)
ArtRage (trail)

Plaatje uploaden?
www.imageshack.us
(gebruik de directe link na uploaden om je plaatje hier te posten)

Wees niet bang om te plaatsen! Ik zou zeggen POSTEN MAAR!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:45
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline



Gemaakt in Photoshop. Handgetekend met een wacom bamboo.
Krijg nu al weer zin in vakantie!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:12
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
http://chemical-xx.deviantart.com
Voor een groot deel gemaakt in Photoshop. (de tekeningen dan)
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 21:17
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
hey ik weet niet precies welke tekeninging je bedoelt?
gebruik ook
Code:
 de img /img  tags  beide tussen []
om een plaatje toe te voegen!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Mee eens. Het leek me een leuk topic maar ik zie nog niet zoveel mensen posten..
N00dles heb jij nog leuke tekeningen?


Edit heb een tweede thread aangemaakt. misschien hier wat duidelijker?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1695735
Ik? Kijk maar op mijn site. De laatste tijd heb ik echter niets getekend omdat mn Wacom-pen kapot is.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 21:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Niks geen deel 2. Ik voeg die topics wel samen, dan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 00:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
hey ik weet niet precies welke tekeninging je bedoelt?
gebruik ook
Code:
 de img /img  tags  beide tussen []
om een plaatje toe te voegen!
Bijna allemaal.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
ARTistiek Het Grote Simple Art Topic VI
Ieke
500 04-10-2006 14:58
ARTistiek Het Grote Simple Art Topic V
Verwijderd
500 17-05-2006 07:23
Lifestyle het grote in-het-fototopic-begonnen-discussies-afmaak-topic
Verwijderd
25 11-09-2004 03:55
ARTistiek het grote Simple art topic!
\/ince
500 14-06-2004 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.