Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2004, 18:41
Unique Clone
Avatar van Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
muddy schreef op 25-07-2004 @ 07:22 :
Voortaan een glaasje water drinken voordat je gaat grunten, voorkomt dat het zo droog klinkt. Technisch vind ik het niet slecht maar het is niet mijn ding. Ik snap alleen niet wat je dan zeikt over El Shit want dat vind ik wel een stuk lekkerder klinken dan dit .
Sorry ik heb El Shit wat beter beluistert (ik had maar 1 nummer dat wel ok klonk) maar de rest is echt beneden pijl van het begrip mooi. Jullie zijn in dat geval wel een stuk beter.
__________________
The Return
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2004, 22:52
-=TsA=- Silence
Avatar van -=TsA=- Silence
-=TsA=- Silence is offline
Ok tis wel nice..... maar ( nu komt het ) je grunt moet je ff verbeteren, klinkt nu wat dof, of zoals eerder gezecht droog. ( wat opzich ook mooi kan zijn ) Ook moet er wat meer power in, verder vind ik de intro bagger, heeft geen enkele conectie met de rest van het lied, ik denk dat je gewoon moet oefenen, je komt er wel

Offtopic, waar woon je btw?
__________________
~* I Am, I Die, I Will Be Again*~
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:14
shifty
shifty is offline
tis wel heel heel erg standard..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 17:50
MuSeLiVe
Avatar van MuSeLiVe
MuSeLiVe is offline
kvind de muziek zelf although goed gespeelt een beetje saai en standaard klinken.
en sorry to say maar die stem vind ik echt niks (maar daar kan ik eigelijk niet echt over oordelen aangezien ik totaal geen fan ben van het gruntgebeuren)

die site die linchpin gaf daar staan echt goeie nummers op
__________________
help me.

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 17:54.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 20:46
Rabbit_Soup
Avatar van Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Dit is zo conventioneel als de pest en ook nog es slecht is uitgevoerd.

Wees i n n o v a t i e f
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 00:00
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
De 2e meer duidelijke stem moet iets meer naar de voorgrond, die vond ik namerlijk erg interessant.

Het eerste gedeelte waarbij de grunts met de gitaar samenvallen zijn érg goed, jammer dat dat niet iets meer door werd gezet. Dit omdat het me nu als een intro klonk die niet, zoals bij veel metal nummers (vat dit niet verkeerd op, maar dit consistente in metal verwachte ik toen ik begon te luisteren), overging in het wat meer hardere gerag dat pas na de wat te zachte 'converstatie' of in ieder geval weerspraak tussen de 2 stemmen komt.

Wat het grunten betreft, het mag wel iets harder. Kijk of je dit naar de voorgrond kunt brengen, want nu overheerst de gitaar me wat teveel.

De drums zijn wat rommelig en wat zacht. Dit is in het einde van de vierde minuut trouwens totaal verholpen, met de wat meer melodische gitaar geluiden en het grunten. Daar zit het gewoon goed in elkaar, als je dát gevoel meer vast kon houden of een apart nummer met enkel dat kon maken zou het echt goed zitten. Waterdicht zo je wilt. Als je dat gevoel iets meer in het hele nummer zou kunnen brengen zou het misschien wel mooi zijn, maar nu ik dit schrijf vraag ik me af of het dan niet toch beter is het in een apart nummer te zetten, omdat de sferen anders teveel verschillen.

Wat het einde betreft, zie of je die 2e meer verstaanbare stem van je door kan laten komen. Als afsluitertje dus, dat lijk mij erg mooi.

Verder, mad respect voor je ill-minded house wrecking 'n baby swallowing nummer. En voor het feit dat je het kankeren op muziek niet daar laat eindigen waar veel cunts het wel laten eindigen, namelijk bij enkel kankeren en nooit zelf iets neerzetten. En natuurlijk de groeten aan caliewan, met z'n riffs.

Conclusie: Breng die 2e stem van je meer naar voren, die vond ik erg dope. Gooi het vollume van de grunts en drums omhoog, met het drumwerk dan wat meer geordend, zodat het bij de intro past (die érg vet was, samenvallend met het grunten 'n all). En kijk of je dat melodische uit het einde van de 4e minuut wat meer te pakken kunt krijgen.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek [metal/rock/dinges] Mo.Thek demo-check, uw mening graag
Ce-El-Wan
20 03-11-2003 20:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.