Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 19:23
2young2live
2young2live is offline
ik had laatst de kroontjespen ontdekt, en ik dacht laat ik f wat krassen, gevolg? vage tekeningen waarvan ik niet weet of ze nou lelijk zijn maar ze hebben wel wat, of gewoon lelijk...




bij deze ^ zijn de handen heel erg mislukt i know...

en dan nu een "normale tekening"

de kwaliteit is heel slecht omdat het bestand te groot was om te uploaden, en ik had 'm dus uitgeprint en weer gescand...en dat is te zien...helaas...en ja de hals is heel lang maar dat hoort, ze is namelijk half slang, kijk maar naar haar benen.

zow dat was t voor vandaag
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 19:41
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hehe de eerste 3 zijn zeer bruut.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:44
2young2live
2young2live is offline
is dat goed of slecht?
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:46
Verwijderd
hmz.. de tweede vind ik best mooi op zich, en de eerste zou ook wel mooi zijn als de onderkant iets anders was.. maar de rest vind ik niet echt iets, die laatste is bijvoorbeeld te schematisch vind ik en de derde (die ik ook best wel heel mooi zie ik nou) heeft een onafgewerkt hoofd in vergelijking met het lijf.. maar jouw stijl is wel kewl, gewoon iets meer oefenen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:27
Verwijderd
wow die eerste 3 zijn echt cool
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 11:05
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Vindt het een erg mooie style, dat kroontjes pen geval..


Laatste vindt ik niet echt mooi, maar dat is iets wat ik zelf ervaar!

__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 11:25
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
hmz.. de tweede vind ik best mooi op zich, en de eerste zou ook wel mooi zijn als de onderkant iets anders was.. maar de rest vind ik niet echt iets, die laatste is bijvoorbeeld te schematisch vind ik en de derde heeft een onafgewerkt hoofd in vergelijking met het lijf.. maar jouw stijl is wel kewl, gewoon iets meer oefenen
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 16:13
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Als je zo doortekent, word je ooit nog een erg goed tekenaar, met een stijl die veel mensen mooi vinden denk ik; beetje dat bizarre, maar tegelijkertijd tóch best realistisch getekend. iig; .
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:07
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
2young2live schreef:
is dat goed of slecht?
dat is ill, dope, lau, je weet toch :]
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:14
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
De 1ste is mooi.
__________________
Numb.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 19:05
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
wow, nou, ik vind het wel ehm. moet ik zeggen!

best wel heavy!
maar dat is ook weer positief bedoeld, het shockeert me een beetje en dat is opzich heel knap als je dat kunt bereiken.
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:43
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Ik vind dat je een mooie stijl hebt. Die eerste 4 tekeningen spreken me allemaal wel aan op een bepaalde manier.
Ik vraag me af waar je de inspiratie vandaan haalt. Of verschenen ze gewoon toevallig op papier onder het krassen?

De laatste is ook wel mooi, maar vind die nek niet zo passen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:53
DarkCat
DarkCat is offline
Ik vind ze allemaal ge-wel-dig!!!

Je tekenstijl spreekt me enorm aan, niet alleen de onderwerpen maar ook de manier waarop je lichamen neerzet is ubercool..

Van jou kan ik nog wat leren

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
stroopwafel schreef:


wieh, ik ben gequote *trots*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:12
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Stoetel schreef:
Ik vind dat je een mooie stijl hebt. Die eerste 4 tekeningen spreken me allemaal wel aan op een bepaalde manier.
Ik vraag me af waar je de inspiratie vandaan haalt. Of verschenen ze gewoon toevallig op papier onder het krassen?

De laatste is ook wel mooi, maar vind die nek niet zo passen.

ze verschenen gewoon, al moet ik zeggen dat ik wel een beetje een depri bui had bij die 1e tekening, zo voelde ik me toen zegmaar...ik heb hier nog een tekening, maar die had ik gewoon gemaakt, zonder dat ik er echt een gevoel bij had, hij lijkt ook erg op de 2e van de vorige reeks
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:20
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik vind ze allemaal ge-wel-dig!!!

Je tekenstijl spreekt me enorm aan, niet alleen de onderwerpen maar ook de manier waarop je lichamen neerzet is ubercool..

Van jou kan ik nog wat leren

Cat

*zoekt de bloos-smiley*
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 16:03
Verwijderd
Ik vind vooral de eerste vet, dat hoofd is echt bizar (positief) Ik zou alleen die armen wat duidelijker tekenen, of naar beneden laten hangen.
Ook een van die benen iets meer vooruit laten steken waardoor hij (zij?) echt lijkt te lopen ipv naar voren te hangen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 15:46
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
de eerste vind ik wel het mooiste de laatste vind ik wat minder
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2002, 22:05
FullMoon
FullMoon is offline
eerste: kicke tot de schouders (dus vooral het hoofd)
tweede: onderlijf het mooiste (buik + heupen), hoofd is te groot en te lomp, ribben + "tieten" iets te grof
derde: ribben kloppen niet helemaal, nek is te dik en het is sonder van de ogen. verder erg ruig. de stijl past trouwens ook erg goed bij de techniek.
vierde: mwa, je moet nog wat werken aan anotomie; het hoofd en de handen zijn te groot, de kont te dik e.d.
potloodtekening: je had de slangen en de vrouw wat meer in elkaar over mogen laten lopen en met schaduw werken. waarschijnlijk is dit een vrij klein tekeningentje in het echt, dat maakt het meestal wel lastig.
extra tekening: dit vind ik zeker de mooiste (hoewel de nek ook weer niet klopt; de spieren gaan de verkeerde kant op en hij is wat te dik). ik vind de ogen hier nl heel mooi. die kijken heel smekend en de tekening zit het beste in elkaar. ook donkerder, harder, confronterender. bij de onderste rib had een iets betere overgang gemogen.

lekker freaky tekeningen, dat wel. je moet es proberen om ze in het echt uit te werken, met een etalagefiguur of een pop ofzo en boetseerklei. dat lijkt me vet. kun je ook met slangentjes en printerplaten enzo aan de gang gaan. kicke.
__________________
Don't hide. Expose yourself!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:36
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Ik zou alleen die armen wat duidelijker tekenen, of naar beneden laten hangen.benk het niet mee eens, zo zijn ze goed
Ook een van die benen iets meer vooruit laten steken waardoor hij (zij?) echt lijkt te lopen ipv naar voren te hangen.
mis. hoort ze wel helemaal niet te lopen maar zo te staan(vin ik iig een 'mooie' gedachte imho)
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:03
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
FullMoon schreef:

vierde: mwa, je moet nog wat werken aan anotomie; het hoofd en de handen zijn te groot, de kont te dik e.d.

tja handen tekenen zijn zéker niet mijn sterkste punt en over anatomie, ik heb expres die kont zo dik gemaakt, dat vind ik nou eenmaal mooier, ik heb de neiging om bepaalde lichaamsdelen te overdrijven, lichaamsdelen die het figuur benadrukken, zoals bij de 4e tekening, slanke taile en een dikke reet, en bij de potloodtekening, een lange hals...

potloodtekening: je had de slangen en de vrouw wat meer in elkaar over mogen laten lopen en met schaduw werken. waarschijnlijk is dit een vrij klein tekeningentje in het echt, dat maakt het meestal wel lastig.

het was eigenlijk een grote tekening, te groot om up te loaden, dus heb ik 'm uitgeprint, een beetje bijgewerkt en weer gescand, wat de kwaliteiet van het hele zaakje dus geen goed heeft gedaan...*vecht al het commentaar aan met smoesjes *hehe nee hoor...


[/B]
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #9!
Snufje
315 07-04-2003 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.