Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 18:36
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Ok, ik ben 21 April jarig en ik krijg van mn ouders een tattoo-tje..
Wil ik heel graag en zo, weet zeker dat ik er geen spijt van krijg.
Mn ouders zijn er trouwens niet erg blij mee, maar ze zijn gewoon erg lief

Alleen...echt heel heel weet ik er niet over..Al die mensen zeggen wat anders....Vooral op internet staat het overal anders..

Ik wil trouwens een donker roosje op mijn rechterschouder aan de achterkant..

Hoe gevaarlijk is het nou eigenlijk? Gaat het snel ontsteken ofzo?
Hoe lang duurt zo een kleintje van hooguit 6/7 cm zetten?
Hoelang niet zwemmen, zonnen etc..Na hoeveel tijd issie echt mooi?!

Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik denk dat ik hem hier vlakbij in een tattoostudio laat zetten, waar ik ook mn neus en navel heb laten piercen. Is erg schoon enzo..

Zijn er hier mensen die er later spijt van hebben gekregen? Ookal wisten ze van te voren eigenlijk zeker dat ze dat niet zouden krijgen??

O ja..en ik zou zo graag een foto willen zien van iemand die een roosje daar heeft, maar dat is niej te vinden he, op internet
Misschien wel plaatjes van roosjes, weet iemand goeie tattoosite bijvoorbeeld?

Okay, alvast bedankt!
Hoop dat iemand wat antwoorden kan geven!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2003, 18:40
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ik zou 'm op m'n tiet zetten
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:41
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Hehe, njah strax gaat dat over 20 jaar al zakken ofzow...Bah ik moet er niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:42
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Je bent 15 :\

Maargoed. Ik zou met die vragen gewoon ff naar die lokale tattoo-shop gaan waar je het over had
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:42
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Bekijk het economisch. Je investeert nu wat, en 't groeit alleen maar
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:48
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Je bent 15 :\

Maargoed. Ik zou met die vragen gewoon ff naar die lokale tattoo-shop gaan waar je het over had
Ja, maar die gaan vast niet uitgebreid over de gevolgen vertellen bijvoorbeeld..Snappie..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:49
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
rodina schreef:
Bekijk het economisch. Je investeert nu wat, en 't groeit alleen maar
Lol, ja das waar, het groeit wel! Maar of het er mooier op word... denk ut niej
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:50
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Ja, maar die gaan vast niet uitgebreid over de gevolgen vertellen bijvoorbeeld..Snappie..
O ja en ik ben er al geweest, maar ze hebben maar 1 voorbeeld van roosje en die vinnik niet echt mooi..Maar ze kunnen wel maken..moet ik wel weten hoe ik hem precies wil!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:50
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Je moet d'r gewoon helemaal geen nemen. Vraag je ouders om 't voor je te betalen als je 't over 3 jaar nog wil.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:50
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Ja, maar die gaan vast niet uitgebreid over de gevolgen vertellen bijvoorbeeld..Snappie..
Nee dat snap ik niet, een goede tattooeerder (sorry, dyslectieaanval vandaag) vertelt dat wèl.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:51
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Ja, maar die gaan vast niet uitgebreid over de gevolgen vertellen bijvoorbeeld..Snappie..
Nee, natuurlijk niet, waarom zouden ze dat nou doen zeg?



Dat doen ze heus wel, ze zijn niet allemaal op geld uit.. En als ze je het niet willen vertellen, dan zou ik maar naar iemand anders gaan.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:57
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Je moet d'r gewoon helemaal geen nemen. Vraag je ouders om 't voor je te betalen als je 't over 3 jaar nog wil.
Daar gaat deze topic niet over, ik heb dit allang besloten hoor... Mag ik zelf weten toch? Okay dan..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:58
Static Dollie
Avatar van Static Dollie
Static Dollie is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:


Hoe gevaarlijk is het nou eigenlijk? Gaat het snel ontsteken ofzo?
Hoe lang duurt zo een kleintje van hooguit 6/7 cm zetten?
Hoelang niet zwemmen, zonnen etc..Na hoeveel tijd issie echt mooi?!

Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?


Zijn er hier mensen die er later spijt van hebben gekregen? Ookal wisten ze van te voren eigenlijk zeker dat ze dat niet zouden krijgen??


gevaarlijk wordt het als degene die jou tattoeëerd (of hoe schrijf je dat?) geen schone naalden gebruikt, ze moeten nieuw, nog nooit gebruikt uit de verpakking komen, je kan er desnoods naar vragen als je het niet vertrouwt.
als je tattoo net gezet is moet je het om de 3 uur (ongeveer. of gewoon als hij weer droog begint te worden) insmeren met een zalfje, ik had calendulan van vsm meegekregen, dat spul werkt heel erg goed. het gaat vaak jeuken als de tattoo begint te genezen en heel vervelend: je mag er absoluut niet aan krabben
je mag er niet mee in de zon de eerste tijd, alleen weet ik niet meer precies hoe lang.. 4 weken dacht ik.
zwemmen ook 4 weken niet geloof ik. en als het mee zit dan is je tattoo de eerste 2/3 dagen mooi dan begint ie te vervellen en na ongeveer 3 weken is ie helemaal mooi als je hem tenminste goed behandeld.
verder kun je er rekening mee houden dat sochtends bijvoorbeeld je nachtjapon aan je tattoo vastzit, dan moet je maar gewoon met kleren en al onder de douche stappen om t los te laten weken. je nachtjapon er dan vooral NIET aftrekken anders verneuk je je tattoo
en dan als laatste, ja ik heb ook een tattoo sinds afgelopen zomer en nee ik heb er nog geen spijt van
__________________
||| =Black Reina ||| *verkering met Freakinaround ende PinkLemonade* ||| *plathuppel*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:58
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Nee, natuurlijk niet, waarom zouden ze dat nou doen zeg?



Dat doen ze heus wel, ze zijn niet allemaal op geld uit.. En als ze je het niet willen vertellen, dan zou ik maar naar iemand anders gaan.
Uhmz jah jullie hebben gelijk, zal allemaal wel goed zitten..
Maar hoe weet ik dan of ze het eerlijk vertellen of niet
Hoopte gewoon dat iemand me hier alvast wat meer over kon vertellen..
Mjah..zo raar is dat toch niet, of wel?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:00
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Daar gaat deze topic niet over, ik heb dit allang besloten hoor... Mag ik zelf weten toch? Okay dan..
Tuulijk mag je 't zelf weten. Toen ik zo oud was als jij nu bent *god ik lijk wel bejaard* wilde ik 3 piercings, en een aantal tattoo's. Toen mocht dat niet van m'n ouders. Godzijdank. Ik ben echt heel blij dat ik dat ook niet gewoon heb laten doen, een tattoo is echt heel erg definitief, en er zitten een aantal risico's aan vast.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:01
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Static Dollie schreef:
gevaarlijk wordt het als degene die jou tattoeëerd (of hoe schrijf je dat?) geen schone naalden gebruikt, ze moeten nieuw, nog nooit gebruikt uit de verpakking komen, je kan er desnoods naar vragen als je het niet vertrouwt.
als je tattoo net gezet is moet je het om de 3 uur (ongeveer. of gewoon als hij weer droog begint te worden) insmeren met een zalfje, ik had calendulan van vsm meegekregen, dat spul werkt heel erg goed. het gaat vaak jeuken als de tattoo begint te genezen en heel vervelend: je mag er absoluut niet aan krabben
je mag er niet mee in de zon de eerste tijd, alleen weet ik niet meer precies hoe lang.. 4 weken dacht ik.
zwemmen ook 4 weken niet geloof ik. en als het mee zit dan is je tattoo de eerste 2/3 dagen mooi dan begint ie te vervellen en na ongeveer 3 weken is ie helemaal mooi als je hem tenminste goed behandeld.
verder kun je er rekening mee houden dat sochtends bijvoorbeeld je nachtjapon aan je tattoo vastzit, dan moet je maar gewoon met kleren en al onder de douche stappen om t los te laten weken. je nachtjapon er dan vooral NIET aftrekken anders verneuk je je tattoo
en dan als laatste, ja ik heb ook een tattoo sinds afgelopen zomer en nee ik heb er nog geen spijt van
Okay thnx, hier heb ik tenminste wat aan..
Alleen inderdaad hij kan blijven plakken, dat lijkt me toch wel eng Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht
Maar dat weekt er wel weer af? Dan valt ut wel mee..(hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:03
Static Dollie
Avatar van Static Dollie
Static Dollie is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Okay thnx, hier heb ik tenminste wat aan..
Alleen inderdaad hij kan blijven plakken, dat lijkt me toch wel eng Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht
Maar dat weekt er wel weer af? Dan valt ut wel mee..(hoop ik)
o dat weekt er wel gewoon af ja ik hetb er geen last van gehad, vriend van me wel, die moest sochtends met t-shirt en al onder de douche. ik smeerde er savonds een enorm dikke laag zalf op dan zat ie sochtends ook niet vast
__________________
||| =Black Reina ||| *verkering met Freakinaround ende PinkLemonade* ||| *plathuppel*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:04
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
rodina schreef:
Tuulijk mag je 't zelf weten. Toen ik zo oud was als jij nu bent *god ik lijk wel bejaard* wilde ik 3 piercings, en een aantal tattoo's. Toen mocht dat niet van m'n ouders. Godzijdank. Ik ben echt heel blij dat ik dat ook niet gewoon heb laten doen, een tattoo is echt heel erg definitief, en er zitten een aantal risico's aan vast.
Ik weet het, maar ik denk dat het verschil ook wel is dat ik 1 kleine tattoo wil, dat al heel lang zeker weet..
Ook al welke plek en wat...
Tuurlijk kan ik er over 10 jaar spijt van krijgen, maar dat kan ook als ik hem pas op mijn 18e had laten zetten...
Het is trouwens een plek die je makkelijk kan bedekken..tis niet op mn voorhoofd ofzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2003, 19:06
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Static Dollie schreef:
o dat weekt er wel gewoon af ja ik hetb er geen last van gehad, vriend van me wel, die moest sochtends met t-shirt en al onder de douche. ik smeerde er savonds een enorm dikke laag zalf op dan zat ie sochtends ook niet vast
Hehe, maar als je er zo een laag zalf op doet (dat doe ik, weet ik nu al zeker )
Kun je dat dan ook afplakken? Hij heeft zeker zuurtstof nodig he?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:08
Static Dollie
Avatar van Static Dollie
Static Dollie is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Hehe, maar als je er zo een laag zalf op doet (dat doe ik, weet ik nu al zeker )
Kun je dat dan ook afplakken? Hij heeft zeker zuurtstof nodig he?
denk dat je het beter niet af kunt plakken, het heeft lucht nodig anders kan het niet goed genezen, het is wel een baggertroep met die zal maar het werkt wel
__________________
||| =Black Reina ||| *verkering met Freakinaround ende PinkLemonade* ||| *plathuppel*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:09
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Ik weet het, maar ik denk dat het verschil ook wel is dat ik 1 kleine tattoo wil, dat al heel lang zeker weet..
Ook al welke plek en wat...
Tuurlijk kan ik er over 10 jaar spijt van krijgen, maar dat kan ook als ik hem pas op mijn 18e had laten zetten...
Het is trouwens een plek die je makkelijk kan bedekken..tis niet op mn voorhoofd ofzo
Op je schouder, lekker zomers bikini/shirjte noem maar op.

Je moet het zelf weten.

Ik zeg alleen dat ik die tattoo's en piercings ook gigantisch lang al wilde *kdenk dat ik al met al zo'n 2a3 jaar heb lopen zeuren bij paps en mams*, en dat ik zeker wist dat ik er nooit spijt van zou krijgen. Ik kan je één ding zeggen ik heb absoluut geen spijt ervan dat ik 'm niet heb laten zetten..

Een tattoo verneukt je huid, imho, 't creeert een bepaald beeld. Dat moet je willen.

Kzou eerst maar eens denken aan zo'n henna ding. Als je die mooi laat zetten, blijft ie een maand of 4 zitten.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:10
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Okay dan Nou k ben benieuwd hoe dat allemaal gaat...Thnx iig.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:13
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Rodina, je hebt best gelijk hoor, maar mij overtuig je nu toch echt niet meer, sorry
En dat het een beeld creeërt, dat is zo, maar dan moeten de mensen daar maar eens wat makkelijker over gaan denken.
En henna-ding, ja leuk, maar niet leuk genoeg..Dat vind ik net zoiets als een plakplaatje opplakken..Of een neppiercing indoen..Neej..Te nep.
Dit is ook gewoon iets voor mezelf, ookal is de hele wereld er tegen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:15
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Rodina, je hebt best gelijk hoor, maar mij overtuig je nu toch echt niet meer, sorry
En dat het een beeld creeërt, dat is zo, maar dan moeten de mensen daar maar eens wat makkelijker over gaan denken.
En henna-ding, ja leuk, maar niet leuk genoeg..Dat vind ik net zoiets als een plakplaatje opplakken..Of een neppiercing indoen..Neej..Te nep.
Dit is ook gewoon iets voor mezelf, ookal is de hele wereld er tegen.
Het maakt mij niet uit. Maar ga straks niet lopen janken als je tattoo is ontstoken, lelijk is geworden, pijn gaat doen, en tegen valt.

Later weg laten halen is namelijk geen optie.

__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:20
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Wat een doemscenario's allemaal weer. Als je gewoon naar een goeie shop gaat is er niks aan de hand(dus geen thuisprutswerk tenzij je weet dat t goed is hehe). Gast van de tattoozaak kan vast ook wel voor je tekenen wat jij uitlegt.

Weet je t niet zeker? Niet doen.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2003, 19:22
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
En weg laten halen is weldegelijk een optie, maargoed dan moet je er maar niet aan beginnen hehe.

En wat voor image er dan aan je vast zit? Iedereen en z'n moeder heeft tatts tegenwoordig. Besides who gives a fuck wat mensen van je denken....
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:54
MissGreeny
Avatar van MissGreeny
MissGreeny is offline
Hoi...maybe dat iemand dit al gezegd heeft, mja had geen zin om al die posts te lezen
Ik liet hem zelf ook zetten toen ik 15 was (ook voor birthday) en nja waar je rekening mee moet houden is: Het jeukt ontzettend! En je mag niet krabben
Succes!
__________________
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond. --Geslaagd
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:23
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Jaja, ik wist niet dat ik allemaal zulke reacties zou krijgen, maar goed
En dat jeuken..tsjah dat heb ik vaker gehoord, lijkt me irritant..

En A New Nose: dat is echt wat ik van plan was hoor, ik wil geen tribal of iets wat nu ff in is..Ik wil gewoon een simpel, mooi, klein roosje..Dat is toch iets wat altijd mooi blijft (vind ik)
Ik heb er echt wel over nagedacht hoor
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:25
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Trouwens, A new nose; zit daar een leeftijd aan vast dan? Op je 17e/18e is het wel acceptabel?
Ik ben dan 16, dus maken die jaartjes nou uit hey, dat vind ik echt onzin.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 22:46
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Vanaf 16 is t met goedkeuren van de oudors volkomen legaal voor de sjop om t te zetten
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 23:10
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef:
Vanaf 16 is t met goedkeuren van de oudors volkomen legaal voor de sjop om t te zetten
Daarvoor ook al wel. Ik zie niet in waarom niet namelijk.

Onder de 18 ben je sowieso handelingsonbekwaam, dat wil zeggen dat je geen rechtshandelingen mag verrichten tenzij je ouders die bekrachtigen. Dus je mag ook best een tattoo laten zetten op je 11e, als je ouders dat goed vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 23:53
Verwijderd
ik zou nog ff wachten ivm met groeien, een groeispurt en je hebt een verfucked roosje
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:18
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Precies! Geen enkele(goede) shop begint eraan om een kind die nog in de groei is te tattoeeren.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Daarvoor ook al wel. Ik zie niet in waarom niet namelijk.

Onder de 18 ben je sowieso handelingsonbekwaam, dat wil zeggen dat je geen rechtshandelingen mag verrichten tenzij je ouders die bekrachtigen. Dus je mag ook best een tattoo laten zetten op je 11e, als je ouders dat goed vinden.
Is een tattoo laten zetten een rechtshandeling? Wat is een rechtshandeling eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Is een tattoo laten zetten een rechtshandeling? Wat is een rechtshandeling eigenlijk?
´rechts·han·de·ling (de ~ (v.))

1 handeling met beoogd rechtsgevolg, b.v. een contract

Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
´rechts·han·de·ling (de ~ (v.))

1 handeling met beoogd rechtsgevolg, b.v. een contract

Ah. Bedankt.

Maar wat heeft dat met een tattoeage te maken?

(overigens, waarom kent Van Dale.nl het woord 'tattoeage' niet? Zo schrijf je het toch goed?)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-02-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Janneke1 schreef:
Trouwens, A new nose; zit daar een leeftijd aan vast dan? Op je 17e/18e is het wel acceptabel?
Ik ben dan 16, dus maken die jaartjes nou uit hey, dat vind ik echt onzin.
Ik was 17 toen ik m'n tattoeage liet zetten en de artiest deed niet moeilijk... toch was het geen 'beunhaas' ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:19
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Tattoo's zijn lelijk!!!
Je verpest je lichaam dat heb je van God gekregen dus je mag er geen piercings door heen doen!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:21
Verwijderd
Sterf.


Sterf!

STERF STERF STERF STERF STERF!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Tattoo's zijn lelijk!!!
Je verpest je lichaam dat heb je van God gekregen dus je mag er geen piercings door heen doen!!


.....god heeft dan toch ook de piercing uitgevonden
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
.....god heeft dan toch ook de piercing uitgevonden
Jezus werd ook door z'n handen gepiercd aan 't kruis genageld weet je wel.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef:
Kijk je moet het als volgt zien. 90% van de jeugd tussen de 13 en 15 jaar is heel erg veranderlijk of gaat nog een aantal maal behoorlijk veranderen. Dat geldt voor 40% van de jeugd tussen de 16 en 17 en misschien 20 procent voor 18 tot 20 jarigen.

Misschien denk jij wel dat je bij dat andere percentage hoort... maar ja, zeg later niet dat ik je niet gewaarschuwd heb .

Vraag aub niet hoe ik aan die cijfers kom... die schetsen toch wel een vrij realistisch beeld als ik mijn omgeving zo bekijk.
hoe kom je aan die cijfers
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Jezus werd ook door z'n handen gepiercd aan 't kruis genageld weet je wel.
nieuwe rage wellicht?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:26
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
eXo schreef:
Jezus werd ook door z'n handen gepiercd aan 't kruis genageld weet je wel.
Asof hij dat leuk vond ofzo... Spot niet zo met Jezus
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Asof hij dat leuk vond ofzo... Spot niet zo met Jezus
Ik spot er niet mee, zie je me lachen?

Je moet gewoon niet met van die non-argumenten aankomen.


Overigens ik heb ergens gelezen dat het helemaal niet mogelijk is om aan je handen aan een kruis opgehangen te worden omdat het weefsel dan scheurt en je dan onmiddelijk naar beneden dondert.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Ik spot er niet mee, zie je me lachen?

Je moet gewoon niet met van die non-argumenten aankomen.


Overigens ik heb ergens gelezen dat het helemaal niet mogelijk is om aan je handen aan een kruis opgehangen te worden omdat het weefsel dan scheurt en je dan onmiddelijk naar beneden dondert.
wrden elkjaar op goeie vrijdag echt mensen gekruizigd, blijven dan n bepaalde tijd hangen ossow, wel met drinken etc. zijn mensen die dat echt jaarlijks doen..lang leve het geloof..kan wel dus...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
wrden elkjaar op goeie vrijdag echt mensen gekruizigd, blijven dan n bepaalde tijd hangen ossow, wel met drinken etc. zijn mensen die dat echt jaarlijks doen..lang leve het geloof..kan wel dus...
Hmm.. ook echt met spijkers enzo?


Nou ja. cool! ik ga je ook opgeven, dan vind Jezus me vast een toffe Peer!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:34
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik zou nog ff wachten ivm met groeien, een groeispurt en je hebt een verfucked roosje
Lol, tsjah..ik ben al vanaf mn 13e 1.78...
Denk niet (weet zeker, heeft dokter gezegd) dat ik nog groei.
Ik ben al helemaal volgroeid.
Daar had ik anders heus wel rekening mee gehouden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:35
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Wat een verhalen komen eruit voort...
Jezus komt zelfs in mn topic voor..Zow hey
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Hmm.. ook echt met spijkers enzo?


Nou ja. cool! ik ga je ook opgeven, dan vind Jezus me vast een toffe Peer!
jups...kom je lekker dicht bij J master hè? denk t ook, geef m de groeten van me!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vraagje over een tattoo en de plaatsen
Prue Halliwell
1 28-06-2016 08:16
Lifestyle 17 & tattoo
ExpoRules
17 11-03-2013 12:29
Lichaam & Gezondheid tattoo
GhettoChick
1 16-01-2008 20:55
Lichaam & Gezondheid tattoo
Verwijderd
8 06-03-2007 23:53
Lichaam & Gezondheid Tattoo
[Wacko] KiP
11 28-02-2004 19:26
Lichaam & Gezondheid Tattoo of piercing
Femke17
53 24-02-2002 12:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.