Oud 26-10-2003, 19:18
Fujitsu
Fujitsu is offline
Het is nu al ± 8 maanden uit met mijn ex en ik kan haar niet vergeten. Nu heb ik besloten dat ik haar terug wil. Het maakt me niet uit wat ik ervoor moet doen. Ik weet alleen niet hoe ik dit ga doen. ff de situatie in het kort:

2 jaar geleden met carnaval heb ik haar voor het eerst gezien. Een vriendin van mijn zusje. Ongelofelijk mooit meisje. Wel 4 jaar jonger dan mij.
Heb haar toen een tijd laten met valentijn eens un smsje gestuurd. Toen hebben we iets afgesproken. Maar een paar dagen voor eht afspraakje heeft ze het afgezegt omdat ze een andere jongen leuk vond.
Een maand ofzo laten vlak voor de vakantie kreeg ik van mijn zusje te horen dat ze toch nog iets wou afspreken omdat ze er spijt van had dat ze het had afgezegt en me toch wel heel leuk vond. Toen hebben we iets afgesproken maar heb ik het afgezegt omdat ik maandje later op vakantie zou gaan naar lloret de mar.. en ja.. geen uitleg nodig denk ik.
Na de vakantie had ik er eigenlijk toch wel een beetje spijt van en met veel geslijm hebben we toen eindelijk weer iets afgesproken.
Deze x heeft niemand het afgezegt. We zijn naar de bios gegaan en toen hebben we iets gekregen.

We hebben 4 maanden iets gehad en een te gekke tijd gehad. Maar na een tijd ging ik minder aand8 aan haar besteden en kregen we wat problemen. Ik twijfelde erg of ik wel verliefd was. Terwijl zij helemaal gek van mij was. Mijn zusje en moeder al een paar x gezegt dat ik wat meer met haar moest doen enzo omdat ze zich kut voelde. Wat me irriteerde. Ze is zelf nogal verlegen en durfde me hier niks zelf over te zeggen. Toen ben ik eens een x met haar gaan praten en hebben we een heleboel dingen uitgepraat. Maar toen ben ik zo dom geweest om die week nog niet echt te veranderen. En een week later. Stond ze opeens voor de deur.. We moeten praten. Wij naar mijn kamer. En toen vroeg ze: heb je er eigenlijk nog wel zin in? En toen het moment waar ik tot op de dag van vandaag nog spijt heb. Mijn antwoord: Nee. Big mistake…

Er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat ik eraan denk hoe stom ik ben geweest en wat als ik dat nou niet had gedaan en als ik eens alles terug kon draaien. Nouja in ieder geval toen was het dus uit. In het begin was ik blij met mijn vrijheid enzo. Maar ik begon haar te missen. Steeds meer en steeds meer. Maar d8 dat het wel voorbij zou gaan. Maja dat ging het dus niet. Het werd alleen maar erger. Ik met een heleboel mensen gesproken en daardoor heb ik besloten maar eens met haar te gaan praten.

Na 2/3 maanden ofzo ben ik dus een x naar haar toe gegaan. We zijn naar haar kamer gegaan en ik heb haar verteld dat ik nog gevoelens voor haar had en dat ik haar niet kon vergeten. Ze wist niet zo goed wat te zeggen. Ze zei me dat we niet goed bij elkaar pasten en dan we niet dezelde vrienden hebben en zo. En dat het haar heel lang heeft geduurd om over me heen te komen. En toen was het na een tijdje stil. Ze was erg in de war en ik ging naast haar zitten om haar een beetje te troosten. Ik haar een beetje aan het strelen over haar rug en ze kwam heel dicht tegen me aanzitten. Dit gaf me zo´n ongelofelijk goed gevoel dat kan ik gewoon niet beschrijven. Op een moment zaten we met de hoofden heel dicht tegen elkaar aan en langzaam raakte onze lippen elkaar. We hebben zeker 30 seconden alleen met onze lippen tegen elkaar gezeten wat mijn hart zo hart deed kloppen alsof ik 10km gerent had. Uiteindelijk hebben we gezoend. Het beste gevoel en de beste zoen die ik ooit in mijn leven heb gehad. Wat normaal helemaal niet zo bijzonder was nu zo ongelofelijk lekker. Vlak na deze eerste zoen zei ze: dit is zo fout he, dit moeten we niet doen. Maar vlak daarna waren we weer aan het zoenen. We zijn daarna naar onder gegaan omdat ze moest gaan slapen. Toen zei ik dit voelt net zo als eerst. Iets waardoor we beide een moment stil waren (wat misschien niet slim was). Toen hebben we nog een tijd op de bank liggen zoenen en ben ik naar huis gegaan.

De dag erna. Heb ik een brief voor haar geschreven en een beertje voor haar gekocht. Deze heb ik op de kamer van mijn zusje achter gelaten. Ben haar toen tegen gekomen en heb haar gezegt dat ze daar moest kijken omdat daar iets voor haar lag. Maar ik zag aan haar ogen dat er iets niet goed was. Toen ik weer thuis kwam vertelde mijn zusje me dat ik naar haar toe moest omdat ze wou praten. En vertelde me daarbij dat ze de hele dag op school had gehuild…

Ik dus naar haar toe.. Wij dus een heel lang gesprek gehad wat er op neer kwam dat ze liever vrienden wou blijven. Heb haar nog 2 brieven geschreven die beide niks hebben uitgehaald. Ik werd echt helemaal gek van de ged8te dat ik haar kwijt was. Heb voor het eerst in mijn leven om een meisje gehuild. Het kwam zelfs zo ver dat ik niet meer wist of ik wel verder wou met dit leven. Toen heb ik besloten dat het moest gaan veranderen omdat ik niet verder kon zo. Heb besloten om haar proberen te vergeten en haar niet meer te zien. Dat heb ik een tijd volgehouden. Totdat ze jarig was en mijn zusje vroeg of ik mee ging naar haar verjaarsdag. Het gevoel kwam weer zo sterk terug. Ik ben toen nog samen met haar naar ’s-Hertogenbosch winkelen voor haar verjaarsdag. We hebben toen een super leuke dag gehad. Maar ze was wel heel erg close en als je ons op straat zou zien lopen zo zou je denken dat we iets hadden. Maar er is verder niks gebeurt.

Met valentijn heb ik bij haar op school (daar was een of andere rozen actie) 6 rozen laten afleveren. En is ze nog bij mij thuis geweest heb ik haar nog een roos gegeven en hebben we een hele gezellige avond gehad. Maar we hadden dus nog steeds niks. Onderhand werd ik er weer helemaal gek van dat ik haar niet kon vasthouden en zoenen. Ik haar weer een hele tijd niet meer gezien. Af en toe kwam ze een langs bij mijn zusje en dan voelde ik me altijd super kut.

Een paar maanden laten kreeg ik een andere vriendin. Waar ik onderhand 5 maanden iets mee heb. Maar nog steeds kan ik haar niet vergeten. En de vriendin wat ik nu heb ben ik ook niet verliefd op. Had gehoopt dat dat wel zou komen na een tijdje en dat ik mijn ex zou vergeten maar dat is dus niet gebeurt. Nu had mijn zusje laatst een feestje en mijn ex was er dus ook. Ik ben toen uit gegaan en toen ik rond 4 uur terug kwam (het was saai). Lagen er 8 meiden onder in de kamer op de grond. De meeste sliepen maar mijn ex en nog 2 niet. Hebben we nog een filmpje gekeken. En opeens kwam mijn ex zo tegen me aan zitten en zei: kriebel me eens. Dus ik haar over haar rug aan het kriebelen en na een tijdje aan het masseren. Hebben we tot 6 uur daar zo gezeten. Totdat we beide in slaap zijn gevallen. De dag erna ben ik met haar mee naar huis gelopen om een matras terug te brengen. En er was een beetje spanning tussen ons maar ben toen weer naar huis gegaan.

Nu zit ik hier een paar dagen later en ik kan nergens anders aan denken. Het komt er dus op neer dat ik haar terug wil. Kom nou niet aan van je moet haar vergeten en tijd doet wonderen want dat doet het niet! Ik heb alles al geprobeerd en ik kom er niet vanaf. Dit is gewoon het meisje voor mij en dit is het meisje waar is de rest van mijn leven mee wil doorbrengen. Ik wil er alles voor doen om haar terug te krijgen. Ik ben het moe om spelletjes te spelen met haar en mezelf. Wat kan ik doen. Ik denk dat zij ook niet weet wat ze wil. Het moet gewoon mogelijk zijn om op de een of andere manier haar dat gevoel weer terug te geven. Want ik weet dat het er nog is.

Ik zou heel denkbaar zijn als iemand mij hierbij wilt helpen. Je kunt me ook toevoegen op msn. tuohknoj@hotmail.com als je goeie ideeen hebt. Alvast heel erg bedankt.
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 19:41
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou het ten eerste uitmaken met het meisje waar je nou mee hebt. Jij hebt dr nix aan, en zij al helemaal niet. Zij kan dr tijd beter besteden aan jongens die haar wel leuk vinden.

En tsja, tis een moeilijke situatie. Jij kan haar niet loslaten, en zij jou ook niet echt, blijkbaar. Maar toch komt er geen relatie vande grond. Jij hebt alles geprobeerd, maar zij heeft toch aangegeven niet te willen. Het klinkt cliche, maar move on. Je kan nu wel denken dat dit het meisje voor je is. Ik heb dat ook weles gedacht. Geloof me, maak je daar nou nog niet druk om. Ga verder met je leven. Dit meisje wordt het niet. Je kan wel blijven proberen, maar je loopt steeds tegen de muur.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:43
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, ik weet niet wat je met je ex moet doen, sorry..
Ik wil alleen even zeggen dat je het niet kan maken om het aan te laten met je vriendin.
Je gebruikt dr nu gewoon want je wil toch iemand anders.
En verder, jij hebt na mijn weten genoeg gedaan om te laten merken wat je voor haar voelt.
Meer kan je er denk ik niet aan doen. Misschien dat zij ooit nog eens actie onderneemt maar anders zou ik de hoop toch opgeven, sorry
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
jouw huidige vriendin heeft hier in ieder geval niet omgevraagd. Wat je nu doet kan je niet maken, dus maak het alsjeblieft met haar uit. Wat heeft ze nou aan een vriend die niet eens verliefd op haar is?

En over je ex: ze heeft aangegeven dat ze vrienden met je wil blijven. Bovendien heeft ze erg veel gehuild nadat ze weer met je gezoend had. Lijkt me dus dat ze zich er niet goed onder voelt om weer met jou te krijgen. Klaar. Dat is moeilijk te accepteren, maar dat is gewoon hoe het zit.
Dan kun je je daarna bedenken: je kan vrienden met d'r blijven of je kan het contact verbreken. Het lijkt me dat je, met iemand waar je zoveel omgeeft, wel vrienden wil blijven. Dan moet je zorgen dat je ook in moeilijke omstandigheden jezelf inhoudt en niet overgeeft (door bijvoorbeeld te zoenen). Alleen dan heb je kans dat zij zich d'r ook goed bij blijft voelen.
Kan je dit alles niet aan, dan moet je d'r denk ik toch laten gaan en het contact gewoon verbreken. Dat doet heel veel pijn, maar veel andere mogelijkheden zijn er niet.
Voor een relatie heb je gewoon 2 mensen nodig die het willen en als zij er niks voor voelt om weer een relatie aan te gaan, dan helpen ook 6 rozen op valentijnsdag en 2 brieven niet. Het gevoel is er niet (voldoende), dus helaas.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:55
Fujitsu
Fujitsu is offline
luister dit was de vraag niet aan hier heb ik ook niks aan. Ik vraag of iemand een manier weet hoe ik haar wel terug kan krijgen. Weet je het niet dat is je reactie niet nodig. En maak je geen zorgen zorgen over mijn huidige vriendin. Ik maak het ook uit.
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 03:29
Verwijderd
Het uitmaken met je vriendin, want dit is dus heel oneerlijk tegen haar. Dan naar dat meisje toegaan en het hele verhaal wat hier staat weer oplepelen en de beslissing aan haar laten... niet gaan smeken dat heeft geen nut gewoon heel kalm vertellen hoe het zit en afwachten... lijkt mij het slimst.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:35
Fujitsu
Fujitsu is offline
Ik d8 dat met al die mensen die hier op het forum zitten zal toch wel iemand met een goed id aankomen. Maja dit is dus ook nutteloos. Liefde is maar een spelletje en als je het goe speelt kun je iedereen krijgen. Dat is wel 1 ding wat ik heb geleerd. Alleen moet je uitkijken dat je jezelf en andere niet kwetst.
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:07
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ten eerste zou ik het uitmaken met je huidige vriendin, maar dat snap je zelf ook wel denk ik.
En een echt goed antwoord op je vraag heb ik ook niet.
Als ik jou was zou ik haar proberen te vergeten door haar een tijd met rust te laten.
Aan je verhaal zo te horen voelt ze ook nog wel iets voor jou, anders zou ze niet weer met je gezoend hebben of vragen even te kriebelen op dr rug ofzo.
Als je haar echt niet wilt proberen te vergeten zou je gewoon wat meer met haar kunnen afspreken, bijvoorbeeld een avondje een film gaan kijken met zn 2 ofzo. Dan wel gewoon als vrienden, omdat zij ook heeft aangegeven vrienden te willen zijn..
Als jullie echt beide nog gevoelens hebben groeit er dan vanzelf wel weer iets naarmate je elkaar meer ziet.
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken denk ik..
Denk niet dat er iemand echt een heel goed idee heeft dat het ineens weer aan is tussen jullie, daar gaat gewoon tijd overheen en het moet weer van twee kanten komen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:20
Fujitsu
Fujitsu is offline
Dit is nou een beetje het antwoord wat ik zocht thx liss
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:36
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 09:35:
Ik d8 dat met al die mensen die hier op het forum zitten zal toch wel iemand met een goed id aankomen. Maja dit is dus ook nutteloos. Liefde is maar een spelletje en als je het goe speelt kun je iedereen krijgen. Dat is wel 1 ding wat ik heb geleerd. Alleen moet je uitkijken dat je jezelf en andere niet kwetst.
gast, we proberen je te helpen, als je daar geen trek in hebt moet je uberhaupt niet zo'n zielig kutverhaal op gaan zitten hangen.

En vergeet et maar met die meid, dat wordt toch nix.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:46
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb je hele verhaal gelezen, en ik vind ook dat je het beste uit kunt maken met je huidige vriendin. Dat is wel zo eerlijk tegenover haar. Verder zou ik proberen een beetje afstandelijk te doen tegen het meisje waar je gek op bent, want omdat jij steeds weer voor haar klaarstaat heeft zij misschien ook zoiets van och die loop me toch wel achterna. Je moet gewoon je eigen weg gaan, en kijken wat je tegenkomt. Misschien is dat meisje wel gek op je en zal ze vanzelf contact opzoeken, en misschien niet...
succces!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:48
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 27-10-2003 @ 10:36:
gast, we proberen je te helpen, als je daar geen trek in hebt moet je uberhaupt niet zo'n zielig kutverhaal op gaan zitten hangen.

En vergeet et maar met die meid, dat wordt toch nix.
Lol thx man

Ik vroeg aan mensen hulp om haar terug te krijgen als ze me dan gaan vertellen dat ik haar beter kan vergeten wat (als je het verhaal gelezen zou hebben) niet gaat na fucking 8 maanden.
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 10:48:
Lol thx man

Ik vroeg aan mensen hulp om haar terug te krijgen als ze me dan gaan vertellen dat ik haar beter kan vergeten wat (als je het verhaal gelezen zou hebben) niet gaat na fucking 8 maanden.
Ja je vraagt om hulp, en dus wat wij van je verhaal vinden... als iemand dan vind dat je het beter op kunt geven moet je niet gaan zieken dat je dat niet horen wilt. Als je om advies vraagt kun je namelijk twee reacties verwachten: Het 1 is wat je horen wilt en het andere juist totaal niet. Dus dan kan je gewoon dankjewel zeggen ipv te gan schelden want je krijgt het advies waar je om vroeg. (en last resort vind dus blijkbaar van jou verhaal dat je geen moeite meer moet doen, nou da's zijn mening over het geheel.. toch)

*heel erg offtopic maar ik wou het ff kwijt*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:47
Poesket
Poesket is offline
WAt al gezegd is inderdaaduitmaken met je huidige vriendin. Dit is niet goed voor haar maar ookniet vopor jezelf als je nog gevoelens voor iemand naders hebt!

Daarna gewoon met haar afspreken als vrienden,en als ze jou dan ook nog leuk vind gebeurd en vanzelf wel weer iets waardoor ze beseft wat ze kwijt is.

Werk voor haar! En hard!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:32
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Nouja ik denk dat je dat advies van: move on
ff zwaar in de wind moet gooien....no offence tegen de adviesgevers hiero....

maar denk even na....

Je MOET gewoon het nog een keer proberen en tot het inzicht komen dat jullie echt niet bij elkaar passen of net zolang doorgaan dat ze je echt niet terugwil en je daarbij neerleggen......maar nu de situatie zoals die nu is......je denkt dat ze je nog leukvind! Als je nu opgeeft heb je eeuwig spijt! Je moet haar gewoon vertellen dat je nog steeds vreselijk veel voor haar voelt! Enn verder moet je er heeeeeel goed bij stilstaan dat jou gedrag dan ALS je wat weer met haar krijgt echt ANDERS moet zijn......kun je dat wel? Ben je daar aan toe? Heb dat helder, want je wilt haar niet nog een keer kwetsen.......maar kgeloof dat als je eerlijk bent over wat je voelt en dat je niet als vrienden met haar om kunt gaan, maar haar gewoon als JOU vriendin wil.....dat t dan wel goedkomt.....maja wie ben ik....

en ohja.....

zou jij het leukvinden als je met iemand hebt waar jij helemaal gek op bent, en dan later blijkt dat diegene jou gebruikte om zijn ex te vergeten? EN dat diegene jou noooooit leukgevonden heeft! ja dat dacht ik ook ja....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:01
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Lilything schreef op 27-10-2003 @ 18:32:

Je MOET gewoon het nog een keer proberen en tot het inzicht komen dat jullie echt niet bij elkaar passen of net zolang doorgaan dat ze je echt niet terugwil en je daarbij neerleggen......
volgensmij zit ie al redelijk op dat punt
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:06
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 27-10-2003 @ 19:01:
volgensmij zit ie al redelijk op dat punt
maar nog niet helemaal....
aangezien hij nog hoop ziet in t feit dat zij hem nog leukvind
dan moet je echt niet opgeven...
krijg je spijt van
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:33
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Lilything schreef op 27-10-2003 @ 19:06:
maar nog niet helemaal....
aangezien hij nog hoop ziet in t feit dat zij hem nog leukvind
dan moet je echt niet opgeven...
krijg je spijt van
Je moet weten wanneer je op moet houden.., tuurlijk moet je blijven proberen totdat je zekerheid hebt, maar dit noem ik eerder een bord voor je kop hebben.

afijn, ik zal dr over ophouden, ik wens de topicstarter iig een hoop succes, en hopelijk krijgt ie zn meisje terug.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2003, 20:29
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 27-10-2003 @ 20:33:
Je moet weten wanneer je op moet houden.., tuurlijk moet je blijven proberen totdat je zekerheid hebt, maar dit noem ik eerder een bord voor je kop hebben.

afijn, ik zal dr over ophouden, ik wens de topicstarter iig een hoop succes, en hopelijk krijgt ie zn meisje terug.
ik sluit me bij je aan, want het is gewoon lastig op basis van een eenzijdig verhaal te vertellen of de tijd rijp is de moed op te geven, het meisje was immers heel verlegen, andere kant hij heeft t wel al 1x geprobeerd...

__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 21:20
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 27-10-2003 @ 17:39:
Ja je vraagt om hulp, en dus wat wij van je verhaal vinden... als iemand dan vind dat je het beter op kunt geven moet je niet gaan zieken dat je dat niet horen wilt. Als je om advies vraagt kun je namelijk twee reacties verwachten: Het 1 is wat je horen wilt en het andere juist totaal niet. Dus dan kan je gewoon dankjewel zeggen ipv te gan schelden want je krijgt het advies waar je om vroeg. (en last resort vind dus blijkbaar van jou verhaal dat je geen moeite meer moet doen, nou da's zijn mening over het geheel.. toch)

*heel erg offtopic maar ik wou het ff kwijt*
Ja sorry hoor dat was niet de bedoeling maar schijnbaar hebben ze mijn vraag niet helemaal begrepen. De vraag was dus hoe kan ik haar terug krijgen en niet wat moet ik doen verder gaan of haar terug proberen te krijgen. Snap je nou dat ik het een beetje irri vond dat me dan wel iedereen gaat vertellen dat ik haar moet vergeten. Terwijl ik ook al had aangegeven dat ik dit al meerdere malen heb geprobeerd...
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:28
Lady_L
Lady_L is offline
Allereerst dump je huidige vriendin!!!
Dit is niet eerlijk tegenover haar !

Nu over je ex!
Ik zou voorstellen dat je gewoon een hele leuke avond gaat plannen, een etentje bioscoopje enz. (kost wat, maar dan heb je ook wat) Laat je zusje informeren of ze die avond ook iets heeft.
Ga naar d'r huis geef d'r 10 minuten om zich om te kleden en zeg dat je een verrassing voor dr hebt. Laat het niet bij deze ene keer maar blijf echt moeite voor dr doen en ook als het mocht lukken! Blijf moeite voor dr doen!!!

Succes
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:47
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Lady_L schreef op 29-10-2003 @ 21:28:
Allereerst dump je huidige vriendin!!!
Dit is niet eerlijk tegenover haar !

Nu over je ex!
Ik zou voorstellen dat je gewoon een hele leuke avond gaat plannen, een etentje bioscoopje enz. (kost wat, maar dan heb je ook wat) Laat je zusje informeren of ze die avond ook iets heeft.
Ga naar d'r huis geef d'r 10 minuten om zich om te kleden en zeg dat je een verrassing voor dr hebt. Laat het niet bij deze ene keer maar blijf echt moeite voor dr doen en ook als het mocht lukken! Blijf moeite voor dr doen!!!

Succes
thx voor de tip, heb het btw vandaag uitgemaakt met mijn vriendin
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 10:20:
Dit is nou een beetje het antwoord wat ik zocht thx liss
als je al wist naar wat voor antwoord je zocht, vraag het dan niet...

volgens mij wordt het niets en als je echt desperate bent moet je erachteraan gaan maar dan is de kans 9 op 10 dat je vroeg of laat van een koude kermis thuis zult komen maar die ene kans is er
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 09:35:
Ik d8 dat met al die mensen die hier op het forum zitten zal toch wel iemand met een goed id aankomen. Maja dit is dus ook nutteloos. Liefde is maar een spelletje en als je het goe speelt kun je iedereen krijgen. Dat is wel 1 ding wat ik heb geleerd. Alleen moet je uitkijken dat je jezelf en andere niet kwetst.
nou snap ik waarom dat kind niks meer met je wil.
'liefde is een spelletje'. Nou, dan speel jij het spelletje toch echt heel fout, maar daar kom je wel achter als je naar de gevangenis wordt gestuurd ofzo

kijk, dit is een openbaar forum en iedereen mag hier zijn/haar mening geven. Dus als jij vraagt HOE je iemand terug moet krijgen, mogen wij best zeggen dat wij denken dat je die missie moet staken en moet accepteren dat het niks meer wordt.
Kan je er niet tegen dat je niet het antwoord krijgt waar je op hoopte, dan moet je je spelletje maar alleen gaan spelen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 00:08
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
linda85 schreef op 30-10-2003 @ 17:24:
nou snap ik waarom dat kind niks meer met je wil.
'liefde is een spelletje'. Nou, dan speel jij het spelletje toch echt heel fout, maar daar kom je wel achter als je naar de gevangenis wordt gestuurd ofzo

kijk, dit is een openbaar forum en iedereen mag hier zijn/haar mening geven. Dus als jij vraagt HOE je iemand terug moet krijgen, mogen wij best zeggen dat wij denken dat je die missie moet staken en moet accepteren dat het niks meer wordt.
Kan je er niet tegen dat je niet het antwoord krijgt waar je op hoopte, dan moet je je spelletje maar alleen gaan spelen.
Ik krijg langzaam het id dat of jullie mijn vraag niet lezen of jullie gewoon te dom zijn om het te begrijpen....
Hoe krijg ik haar terug? de missie staken is GEEN antwoord. Dus het heeft ook geen zin om dit te zeggen. WANT dit is de vraag niet! Is het zo moeilijk voor jullie om dit te begrijpen???

En de gevangenis... waar the fuck heb jij het over man!

Ow hoer ben je achterlijk ofzo???
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 02:04
atolice_babe
atolice_babe is offline
Hey

Heb even tijd genomen om je verhaal te lezen en de nodige antwoorden (waar ik niemand op bekritiseer ieder zijn eigen mening).
Het is goed dat je het alvast uitgemaakt hebt met je vriendin (nu je ex dus )

Euhm even denken wat ik zou doen of kunnen doen als ik in die situatie moest zitten...
Ik zou me in ieder geval niet te erg opdringen want dan krijg je mss averechts effect en gaan haar gevoelens naar jou toe minder worden. Zoals je het verhaal verteld heb ik het gevoel dat ze nog gevoelens heeft, maar gewoon zo onzeker is door de manier dat jet het uitgemaakt hebt of door de afstandelijkheid de laatste dagen (ergens kan ik haar begrijpen dat ze nu wat terughoudender is gewoon omdat ze geen tweede keer gekwetst wil worden, kan zijn dat ik hier fout zit hoor vergeef het me dan is al laat )

Gun haar een beetje ruimte maar blijf toch contact houden, vertel over je gevoelens die je de laatste weken had van jullie relatie en ook over de weken (maanden) nadat je de relatie had beeindigd. En mss dat je ook moet zeggen dat je dom geantwoord hebt toen ze vroeg of je het nog zag zitten. Zoiets kan echt hard aankomen!

De goede raad is dus de volgende :

- Geef haar wat ruimte
- Hou toch contact, maar niet al te opdringerig
- Vertel haar je gevoelens
- Sta gewoon klaar voor haar

Als ze echt nog gevoelens heeft voor je moet je haar gewoon tijd geven om dit te verwerken als ze er klaar voor is zal ze je het wel zeggen. Het enige nadeel is dat het ook kan zijn dat ze het verleden achter haar legt en gewoon vrienden wil zijn, maar als je echt om haar geeft moet je dat risico gewoon lopen. (Het zal een hoop tijd vragen daar mag je vanuit gaan!)
Als je steun nodig hebt of gewoon eens wilt praten je mag altijd mailen. Wil altijd luisteren!

Hoop dat het goed afloopt voor je!!!

Thumbs up


Atolice_babe
__________________
I'm just a girl
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 10:51
Fujitsu
Fujitsu is offline
Ik ben blij dat er ook nog mensen zijn die zich de moeite doen om mijn verhaal te lezen en me proberen te helpen. Thx girl
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 12:23
atolice_babe
atolice_babe is offline
My pleasure
__________________
I'm just a girl
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 13:38
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Jeetje wat een ingewikkeld verhaal zeg... Ik heb het ook gehad 2 jaar geleden. Ik was helemaal gek op mn ex-vriend en nadat het 8 maanden uit was, was dat gevoel nog niet weg. Ik d8 dat ik er nooit meer vanaf zou komen, maar gelukkig kreeg ik een ander vriendje die me wat afleiding gaf. Ik was wel verliefd, maar niet zo erg als op mn ex (net zoiets als jij nu hebt). Na 5 maanden is het met die jongen uit gegaan en nu heb ik weer een andere vriend. Na al die tijd denk ik nog best vaak aan die leuke tijd met mn ex (het was ook mijn eerste vriendje), maar ik mis hem niet meer als persoon, omdat hij heel erg is veranderd.

Als ik jou was zou ik gewoon rustig aan doen... Ik weet dat het vreselijk klinkt, maar pushen heeft toch geen zin. Je moet haar nu echt heel goed laten merken dat je nog om haar geeft, gewoon als goeie vriend. Alles wat je toen niet hebt gedaan (toen je nog met r had) nu JUIST doen!! Misschien dat ze daarna inziet hoe je echt bent en dat je heel veel spijt hebt gehad van die tijd... En als ze uiteindelijk toch niets wil, zou ik (als het voor jou ook mogelijk is) gewoon vrienden blijven, zodat je toch nog veel contact met haar hebt. Maar ga je niet blindstaren op haar als JOUW vriendin, want straks wordt het niets en dan voel je je er nog k*tter door! Sterkte!!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:01
bestylish
Avatar van bestylish
bestylish is offline
wat je moet doen om dr terug te krijgen:

werkt op lange termijn, of niet.. maar dan is t ook wel duidelijk:

1. zeg dat je vrienden wilt blijven en ga daar ook naar om met elkaar.. (zij vind dat ook goed, dat gaf je al aan)

2. ze vond je leuk en ze kan t nog vinden maar dat moet blijke uit de tijd.. dus niet jaloers worden als ze iemand anders heeft.. want ooit zal ze dr dan tog weer achter komen dat ze jou leuk vind..

je moet dus wachtenn
en ja dat duurt heel lang enz.. maar tmoet gewoon..

kijk als jij zoveel om dr geeft dan gun je het haar ook om een goed leven te leiden tog? als zij jou als persoon mag gun je haar een vriend als jezelf tog? zo simpel he.. maar misschien moeilijk te accepteren.. tog als je om dr geeft moet je d'r eigen keuzes laten maken..
__________________
bestylish Corp.© 2003
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
K heb niet de tijd genomen om alle reacties te lezen (sorry).
Maar ik denk dat je in ieder geval goed moet bedenken dat je het deze keer heeel anders aan moet pakken bij dit meisje. Zoals je schrijft heb je haar aan het einde van jullie relatie/verkering een beetje verwaarloost. Zorg dus dat dit deze keer niet meer gebeurd. Nouja, je vraag is eigenlijk hoe je haar weer terug kan krijgen. Ik denk dat je gwoon heel veel belangstelling in haar moet tonen. Zorg dat ze zich speciaal voelt, want dat heb je de vorige keer niet goed laten blijken, neem ik aan.
IK denk dat als je haar veel aandacht geeft en dit ook vol blijft houden, en zij voelt ook nog wat voor jou, het wel weer goed zal komen.
Als blijkt dat zij jou niet meer terug wil, zou ik geen moeite meer doen, haar gevoel/beslissing kun je niet veranderen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Raw Food
Verwijderd
33 20-06-2006 18:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Psychologie ziekelijk jaloers
~ice~
14 03-10-2002 09:00
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45
Verhalen & Gedichten Dear Momma
AnTaRTiCa
14 07-03-2002 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.