Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 16:22
Verwijderd
Ja, fijne topic-titel

Naar aanleiding van een discussie in een topic hier op seksualiteit waarbij een jongen zijn eigen penis absoluut niet indirect in zijn mond wou hebben. Zoenen met zijn vriendin nadat zij hem gepijpt had, was dus not done tenzij zij even iets van een slokje water nam ofzo.

Ik noem de betreffende topic en user niet omdat ik het los wil koppelen van die discussie en persoon en deze persoon er bovendien klaar mee is.

Ik vraag me af in hoezeer jij van jouw eigen lichaam houdt. Dan met name hoezeer je jouw lichaam als het jouwe accepteert en hoe je er op gebied van seksualiteit mee omgaat.

Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar? Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke). Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies? Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?

Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.) Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt? Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?

Enzovoorts.

Het zijn een hoop vragen, maar meer als een soort aanleiding. Ik vraag me gewoon af hoe mensen tegen hun eigen lichaam (geslachtsdeel) en seksualiteit aankijken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... Het gaat dus niet om hoe mooi je jezelf vindt enzo, maar meer om hoezeer je 'vrede' hebt met je lichaam en hoezeer je in contact staat met je eigen seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:35
RV
Avatar van RV
RV is offline
Ik neem sperma over de uit de laadklep van mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:39
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Leuk topic .

Ikzelf
Mijn echte lichaamsbewustwording is pas gekomen op het moment dat ik voor het eerst met seks bezig was. En dan seks in de zin van samen, met een partner. Daarvoor was ik niet zo happy met mijn lijf, ik keek er ook weinig naar en dus ook niet naar mijn geslachtsdelen. Ik masturbeerde ook nooit (nog steeds niet/amper trouwens). Had er vooral geen behoefte aan en ik raak niet opgewonden van mezelf, dus heb daar nooit zo veel mee geëxperimenteerd. Het besef van mijn vrouwelijkheid en verleidelijkheid kwam dus pas tijdens de seks. Daar ben ik toen heel erg in gegroeid, en daardoor kon ik me ook veel meer laten gaan tijdens de seks. Ik werd me bewust van verschillende reacties van mijn lichaam en welke invloed dat op mij had. Ik leerde mijn lichaam ook van een hele andere kant kennen, en leerde daarbij een heel stuk van mezelf kennen. Nooit gedacht dat die kant zich op die betreffende manier zou uiten, en hoe belangrijk dat stuk opeens voor mij werd. Er ging echt een hele nieuwe wereld voor mij open, en daar was ik zeer tevreden mee. En nog steeds trouwens, blijf me daar ook nog steeds wel wat in ontwikkelen, al wordt dat natuurlijk minder.

Ik heb mezelf ook al vaak genoeg geproefd, was wel benieuwd naar hoe ik smaakte. En ook met zoenen na orale seks heb ik dus geen probleem.

Ik en anderen (mijn partner)
In het begin was ik heel erg bezig met hoe ik eruit zag tijdens de seks. Hoe mijn partner mij zou zien, wat hem op zou vallen, of hij me wel mooi zou vinden. Maar ook probeerde ik me een beeld van mezelf te vormen. Hoe lag ik daar nu bij? Hoe zou ik mezelf zien als 3de persoon-zijnde?
Onzeker over mijn lichaam (en dus ook over mijn geslachtsdelen), ben ik maar heel even geweest. Ik kreeg genoeg bevestiging die die twijfels over mezelf wegnamen, dus daar had (en heb) ik weinig moeite mee. Al verschilt dat wel eens per keer, de ene keer vind ik mezelf mooier en vrouwelijker dan de andere keer.

Wat ik heel belangrijk vind in een relatie, is het praten met elkaar over seks. En dus ook over wat wel en niet lekker is. Al is het ook heel leuk om dat gewoon uit te proberen natuurlijk, laat de ander maar lekker op ontdekkingstocht gaan. Maar als ik dingen echt niet wil of niet lekker vind, geef ik dat eerlijk aan.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:41
Verwijderd
Ik accepteer mezelf wel, het is niet zo dat ik van dingen walg ofzo, maar er zijn wel heel veel dingen waarvan ik zou willen dat het er anders uitzag.

Ik schaam me niet voor masturberen ofzo en in m'n eentje durf ik me juist meer te laten gaan. Dan hoef ik me niet af te vragen of ik ergens stom bij kijk.
Tijdens de sex let ik er dus wel erg op hoe ik eruit zie, wat wel zichtbaar is en wat niet..

Ik ben wel heel eerlijk over wat ik wel en niet lekker vind.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:00
Verwijderd
Eindelijk intelligentie

Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar?

Prima. Mooi of lelijk is niet hoe je het kan noemen vind ik, gezien het er gewoon is
Ik kan me herinneren dat ik toen de eerste haartjes doorkwamen ik voor de spiegel ging zitten kijken. Normaal natuurlijk op die leeftijd.

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan (kreunen en dergelijke)?
Ik masturbeer niet, dus dat is makkelijk opgelost. Het is niet dat ik het niet geprobeert (heb), maar het schijnt me toch niet te trekken/lukken.

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?
Ja, regelmatig.
Ik zie het probleem niet. Het voegt wat extra's toe aan de spanning, het hele 'laten gaan' idee en simpelweg 'waarom niet'.

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?
Vervelend niet echt, maar ik sta niet hele dagen naar mezelf te kijken. Ik ben er niet trots op.

Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)

Ja, meestal in het begin. Gewoon onzekerheid.

Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt? Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?
Ik vereis van de ander dat hij dit accepteert
Nee, in het begin zal ik wat de kat uit de boom kijken en zal het ' plain' blijven, behalve als het al heel erg goed klikt.
Na de eerste keer weet ik ongeveer wel wat ik wel en niet uit kan halen, wat ik dan dus de volgende keer doe...
Ik praat dus overal over, beetje teveel soms en ik vind weinig echt vies.

Geen problemen met mn eigen vocht, niet die van hem/haar. Weinig echte grenzen etcetc.
Ik walg niet specifiek van mezelf, ja soms, maar dat doet me niet echt beperken in mn 'manieren'. Ja, soms... een beetje
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:30
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-10-2004 @ 17:22 :
Ja, fijne topic-titel

Naar aanleiding van een discussie in een topic hier op seksualiteit waarbij een jongen zijn eigen penis absoluut niet indirect in zijn mond wou hebben. Zoenen met zijn vriendin nadat zij hem gepijpt had, was dus not done tenzij zij even iets van een slokje water nam ofzo.

Ik noem de betreffende topic en user niet omdat ik het los wil koppelen van die discussie en persoon en deze persoon er bovendien klaar mee is.

Ik vraag me af in hoezeer jij van jouw eigen lichaam houdt. Dan met name hoezeer je jouw lichaam als het jouwe accepteert en hoe je er op gebied van seksualiteit mee omgaat.

Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar? Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke). Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies? Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?

Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.) Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt? Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?

Enzovoorts.

Het zijn een hoop vragen, maar meer als een soort aanleiding. Ik vraag me gewoon af hoe mensen tegen hun eigen lichaam (geslachtsdeel) en seksualiteit aankijken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... Het gaat dus niet om hoe mooi je jezelf vindt enzo, maar meer om hoezeer je 'vrede' hebt met je lichaam en hoezeer je in contact staat met je eigen seksualiteit.
Geslachtsdeel. Tja, het is nu niet bepaald het mooiste lichaamsdeel dat er bestaat IMO
Ik masturbeer ja en als ik alleen thuis ben kan ik mezelf ook helemaal laten gaan inderdaad. En ja ik heb wel eens geproefd.
(hey, als je vriendin weigert te pijpen tot je zelf een keer geproeft heb dan 'moet' je wel. En ach, zo slecht was het ook weer niet )
Maar ik vind het inderdaad wel vervelend om naar mezelf te kijken
(maar dat heeft andere oorzaken dan dat ik te dik ben. Striae...)

Bij anderen voel ik me vaak zeker de eerste keren enorm onzeker (tenzij ik niet geheel nuchter ben) Maar daarna zal het mij aan mijn derriere oxideren hoe ik erbij lig. (maar dan zit ik ook op het punt dat ik ook niet meer let op hoe de ander erbij ligt dan gaat het alleen nog maar om het feit dat zij het is en niet hoe ze erbij ligt )
EN ja ik durf te zeggen wat ik wel en niet lekker vind en nee ik vind het niet erg om dan te zoenen.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:41
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel?

Vind je het mooi of lelijk?
Niet echt bepaald mooi

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).
Ja en ja

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?
Ja, niet vies

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?
Verschilt per dag

Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.) Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt? Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?

Ik let er niet op hoe ik eruit zie tijdens de seks, dan ben ik met andere dingen bezig namelijk
en ik ben heel eerlijk over wat ik wel en niet lekker vind...
en nee vind het niet erg als me vriend me zoent na orale seks, want ik ben niet vies van mezelf...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:52
Verwijderd
Ik ook natuurlijk

Ikzelf
Ik sta heel goed in contact met mijn eigen lichaam heb ik het idee. Ik heb al vroeg mijn seksualiteit ontdekt en er 'vrede' mee gesloten. Ik kan me heel bewust zijn van mijn vrouwelijkheid en verleidelijkheid en ik kan hier ook wel mee spelen, manipuleren. Met mijn vagina ben ik 100% tevreden, niet dat het zo'n mooi kunstwerkje is, maar er is niets mis mee en ze doet het goed. Ik masturbeer wel, vaak om wat spanning te ontladen (als ik bijvoorbeeld uren heb zitten studeren). Ik kan me weleens helemaal laten gaan, maar dat is alleen wanneer ik uit geilheid masturbeer en dat komt echt zelden voor. Meestal hou ik me in, omdat er bij masturbatie vaak zoveel loskomt dat het bij volledig laten gaan kan resulteren in een huilbui. Ik heb mezelf weleens geproefd, maar niet bewust want daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Ik vind het niet erg naar mezelf te kijken, maar het is geen hobby van me ofzo.

Ik en anderen
In seks heb ik eigenlijk altijd ontzettend veel vrijheid gevoeld. Ik ben nooit onzeker geweest over mijn lichaam of over hoe goed ik was en het is zich ook altijd blijven ontwikkelen. Het is bij mijn huidige vriend, al anderhalf jaar samen, echter voor het eerst dat mijn eigen seksualiteit een even groot plekje inneemt als de zijne. Ik voel bij hem een soort vrijheid die ik eerder toch nog niet had en ik kan me bij hem helemaal laten gaan en er echt van genieten. Voor ik hem kende vond ik seks best vermakelijk, maar ik wou het nooit uit mezelf en had het idee dat ik makkelijk zonder kon. Ik heb gemerkt dat het echt gaan waarderen van seks in mijn geval samenhangt met het echt houden van mijn vriend, het is zoveel meer dan alleen seks dat ik het veel leuker en ook noodzakelijker vind. Ik sta in principe ook open voor alles en ben bijna nergens vies van, ook niet van een zoen vol eigen lichaamssap Ik durf ook gewoon te zeggen wat ik wel en niet wil en het kan me echt helemaal niets schelen hoe ik eruit zie tijdens de seks, ik ben daar totaal niet mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:58
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar?
Tja, wat is mooi of lelijik? "Hij" functioneert zoals het moet, en dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste. Als ik me uitkleed als ik in bad ga en als ik in bad zit kijk ik er inderdaad wel eens naar.

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).
Als kind schaamde ik me er wel voor, met name omdat er toen nooit over werd gesproken, maar nu niet meer. Wel is het zo dat ik wel eens schaamtegevoelens heb over bepaalde fantasieën die ik dan heb, vandaar dat ik die in zo'n geval omzet naar fantasieën die voor mij wel acceptabel zijn. Ik laat me als ik het doe nooit echt gaan, behalve dan als ik klaarkom.

Heb je jezelf wel eens geproefd of vind je dat heel erg vies?
Ik heb mezelf wel eens geproefd en vond het op zich niet vies smaken, maar het was voor mij niet iets wat voor herhaling vatbaar was.

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken??
Ik heb weliswaar nogal een buikje, maar desondanks heb ik er geen moeite mee om naar mijn eigen lichaam te kijken.

Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)
Nee, daar let ik niet op, al was het alleen maar omdat ik op dat moment wel iets anders te doen heb...

Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt?
Daar heb ik gelukkig geen moeite mee.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:26
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als beginnend masturbantje vond ik het allemaal wel erg stout wat ik aan het doen was, maar het was te lekker om niet te doen. Wel stilletjes, mijn sexualiteit ging mijn ouders niets aan.

Pas toen ik een vriend kreeg was sex iets wat mocht, van mezelf, en waar ik toen ook naar mijn ouders toe geen geheim van maakte. Masturberen heb ik toen een hele tijd niet meer gedaan. Maar we hadden ook zo vaak sex dat er niets meer overbleef. Dat kwam pas toen hij op stage moest. Toen schreven we elkaar ook hele hete brieven, en waren we in onze fantasie tenminste nog bij elkaar.

In het begin was ik wel verlegen, hoewel ik best tevreden was met mijn lichaam, maar ja, het was niet perfect en dat baarde me wel zorgen. Een haartje teveel hier, een vetrolletje teveel daar, allemaal van die dingen die je alleen bij jezelf ziet. Gelukkig vond hij alles prachtig, en stak hij dat ook niet onder stoelen of banken. Ik kon me al vrij snel goed laten gaan bij hem. Ik kan me niet herinneren er ooit mee gezeten te hebben hoe ik erbij lag. Ik was me er juist van bewust hoe erg het hem opwond!

We staan er nog wel eens versteld van hoe verdomd perfect we waren, en hoe belachelijk het was dat we dat toen zelf niet zagen.

Over mijzelf of elkaar proeven doen we niet moeilijk, hoewel ik vroeger wel zijn bakkes afveegde als hij weer boven kwam, zeg maar. Nu zoen ik het er wel af. In het begin slikte ik ook niet, spuugde ik het uit of liet het langs mijn kin druipen. Schijnt ook wel een leuk uitzicht op te leveren. Ik heb zelfs een tijd gehad dat ik hem niet in mijn mond liet komen, ik vond het niet lekker smaken. Dacht ik, tot ik het probeerde. In tegenstelling tot het zoute slijmerige voorvocht bleek zaad heel zacht en mild en eigenlijk een beetje zoet te smaken. Maar het blijft glibberig als een paling in een emmer snot...

Enfin, ik zit inmiddels nergens meer mee. En de wasmachine is ook geduldig.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:30
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar?
Ik vind em prima, erg tevreden mee. en er bewust naar gaan zitten kijken doe ik niet, maar af en toe merk ik em wel op.
Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).
Masturberen doe ik nauwelijks,omdat ik al genoeg actie krijg...alleen als ik mn vriendin voor een lange tijd niet zie zou ik het wel eens kunnen gaan doen.

Heb je jezelf wel eens geproefd of vind je dat heel erg vies?
Ik heb mezelf wel eens geproefd, dat kwam omdat er nog wat op mn vriendin haar mond zat, maar dat vond ik niet echt een probleem.Maar ik doe het niet opzettelijk.

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken??
Nee, ik heb er geen problemen mee.

Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)
Nee, dan heb ik wel iets beters te doen dan op mezelf letten.

Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt?
Tuurlijk.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 19:25
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
[QUOTE]Dusjcrib schreef op 18-10-2004 @ 17:22 :
[B]Ja, fijne topic-titel


Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel?

Goed genoeg, het werkt verder eigelijk niet zo boeiend


Vind je het mooi of lelijk?

Geen idee, zie vorig antwoord


Kijk je er weleens naar?

Ja, anders beetje lastig mikken en wassen he


Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor?

Ja, Nee

Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).

Ja, Maar kheb geen behoefte omte kreunen ofzo

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?

Ja, Nee niet vies


Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?

Nee


Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)

Nee


Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt?

Ja


Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?

Nee
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 19:56
Verwijderd
Ik vind geslachtsdelen over het algemeen niet erg aantrekkelijk, maar mijn vagina in vergelijking met andere die ik heb gezien vind ik wel redelijk geslaagd. Oh, en ja, ik kijk er wel eens naar, maar dat is meer een na-geschoren-check () dan een uitgebreide bewondering.
Ik masturbeer, en schaam me hier niet voor, ook niet in eventueel bijzijn van een partner. Ik kan me laten gaan.
Ik heb mezelf wel eens geproefd en vind het 'geile vaginale vocht' wel te doen/best lekker , integendeel tot het niet-opgewonden vocht, dat trekt me niet zo.
Ik vind het heel soms niet leuk om naar mijn eigen lichaam te kijken, maar dat heeft verder weinig met seksualiteit te maken.

Tijdens de seks let ik er best vaak op hoe ik lig, zit, sta enz., idd met het oog op het genoemde voorbeeld (vetrol?). Ik ben erg eerlijk over wat ik lekker vind en wat niet en verwacht dit ook van mijn partner.
Ik vind het juist wel opwindend om te zoenen na orale seks.

Dus.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Irrrma schreef op 18-10-2004 @ 20:56 :
Ik vind geslachtsdelen over het algemeen niet erg aantrekkelijk, maar mijn vagina in vergelijking met andere die ik heb gezien vind ik wel redelijk geslaagd. Oh, en ja, ik kijk er wel eens naar, maar dat is meer een na-geschoren-check () dan een uitgebreide bewondering.
Ik masturbeer, en schaam me hier niet voor, ook niet in eventueel bijzijn van een partner. Ik kan me laten gaan.
Ik heb mezelf wel eens geproefd en vind het 'geile vaginale vocht' wel te doen/best lekker , integendeel tot het niet-opgewonden vocht, dat trekt me niet zo.
Ik vind het heel soms niet leuk om naar mijn eigen lichaam te kijken, maar dat heeft verder weinig met seksualiteit te maken.

Tijdens de seks let ik er best vaak op hoe ik lig, zit, sta enz., idd met het oog op het genoemde voorbeeld (vetrol?). Ik ben erg eerlijk over wat ik lekker vind en wat niet en verwacht dit ook van mijn partner.
Ik vind het juist wel opwindend om te zoenen na orale seks.

Dus.
Wij zijn het eens. Behalve dan dat ik vrij weinig met m'n uiterlijk (al die vetrollen van me die ik nauwelijks heb ) bezig ben .. wel een beetje maar niet echt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:31
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
het kan me allemaal weinig schelen, ik ben best tevreden over mijn lichaam en tijdens de sex let ik ook echt niet op mijn houding ivm vetrollen of zo..

ben soms alleen niet zo goed in mezelf laten gaan. maar dat gaat ook beter de laatste tijd.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:00
Elevator Music
Elevator Music is offline
Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel?
Gewoon. Het is een kut he, en ik ben er blij mee.

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor?
Ik doe het niet. Het lukt me niet. Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet, na een tijdje heb ik zoiets van najah, ik ga een boek lezen ofzo, dit word niks. Maar bijv. om op te hitsen vind ik het wel leuk.
De mate waarin ik iets lekker vind heeft erg veel te maken met hoe lekker de ander het vind. Hoe geil de ander is, of word van wat ik doe.

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?
Ik heb mezelf zeker eens geproefd en ik vind het echt niet vies.

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?
Nee.

Jij en anderen:

Ik let niet op hoe ik eruit zie tijdens seks. Wel ervoor. Beetje hitsig eruitzien vind ik leuk. Maar als ik bezig ben zal het me een zorg zijn hoe ik eruit zie. Als ik daarover ga nadenken kan ik denk ik niet meer genieten, omdat ik dan constant bezig ben mezelf af te vragen hoe m'n haar zit.

Als ik iets niet lekker vind zeg ik het meestal wel.
Ik vind het wel leuk als m'n jochje me zoent als hij me net oraal bevredigd heeft.
__________________
Reality creeps away. I am hallucinating to the beat of your footsteps.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 10:14
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-10-2004 @ 17:22 :

Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar? Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke). Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies? Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?

Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.) Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt? Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?
[/SIZE]
Ik beantwoord wel gewoon de vragen...
Mijn eigen geslachtsdeel was ik altijd heel onzeker over, maar iedereen was er positief over, dus ik vind het nu zelf ook een stuk minder lelijk. Ben er nu tevreden mee en kijk er alleen na als ik bang ben ergens een pukkeltje te hebben of te kijken of al de haartjes wel mooi weg zijn.
Ik mastrubeer wel en dat zal ik ook nooit ontkennen. Ik kan me in mijn eentje ook helemaal laten gaan.
Ik heb mezelf wel geproefd en vond het eigenlijk wel lekker. Het smaakt altijd anders, en proef vaak voordat ik denk sex te gaan hebben even
Ook zijn er veel jongens die na het vingeren willen dat je hun vinger even aflikt
Ik vind het absoluut niet vervelend om naar mijn eigen lichaam te kijken, al zie ik best dingen die ik anders zou willen hebben.
Ik moet zeggen dat als ik sex heb ik in het begin altijd even op let om toch mijn buik een beetje in te houden ofzo, maar dat vergeet ik al snel en zo belangrijk vind ik het ook weer niet. Ik lig ook makkelijk in het daglicht in mn nakie bij iemand.
Ik vind bijna alles wel lekker en dat laat ik ook duidelijk merken, als ik iets niet zo geweldig vind dan laat ik dat subtiel ook wel merken.
En nee ben absoluut niet vies van mezelf, dus ik laat me echt wel zoenen na het beffen
Kan echt wel zeggen dat ik weinig remmingen heb tijdens de sex.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 14:38
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Wat vind ik van mijn geslachtsdeel? Ik vind het niet echt mooi maar ook zeker niet lelijk. Ik ben er wel eens onzeker over maar mijn vriend kan heel goed zorgen dat ik me wat zekerder voel. Ik kijk er wel eens naar en ik masturbeer ook wel heel soms maar alleen vind ik het gewoon niet zo leuk vergeleken met seks samen. Ik kan me alleen ook niet helemaal laten gaan, mijn vriend kan daar veel beter voor zorgen. Ik heb mezelf wel eens geproefd en ik vind het niet lekker smaken (vies is ook niet het goede woord) maar mijn vriend vind het gelukkig niet vies. Ik vind het niet vervelend om naar mijn eigen lichaam te kijken maar ik ben ook niet helemaal tevreden.

Tijdens de seks let ik soms wel op hoe ik eruit zie. Ik vind het bijvoorbeeld niet heel fijn om heel open en bloot te liggen zonder deken ofzo. Het liefst lig ik tegen mijn vriend aan of onder de deken en het liefst ook niet in het volle licht. Ik durf eerlijk tegen hem te zijn over wat ik wel en niet lekker vind en als hij iets doet wat ik niet lekker vind dan zeg ik dat ook zeker (maar niet altijd op de goede manier). Ik vind het niet erg om te zoenen nadat mijn vriend me gebeft heeft als ik mezelf maar niet heel duidelijk proef want dat vind ik niet lekker maar dat is eigenlijk nooit het geval.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 17:05
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk?nooit zo aan gedacht eigenlijk... ben er wel onzeker over maar oke Kijk je er weleens naar?niet echt Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? doe k niet, kkan et niet Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies? zoenen na orale sex... in zoverre idd wel is geproefd, totaaln geen problemen mee Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?soms wel, soms niet... ligt eraan of ik in een negatieve of een positieve bui over mezelf ben


Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.) nee, meestal vergeet ik dat soort dingen totaal Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt? in het begini vind ik het moeilijk maar wordt steeds makkelijker Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben? nee helemaal geen problemen mee
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 21:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Allereerst jij met jezelf:
Tja wat vind ik van mijn geslachtsdeel? Tjs laat ik het er maar op houden dat ik blij ben dat mijn vriend het leuk vindt en ik er zelf niet naar hoeft te kijken.
Ik masturbeer eigenlijk nooit, geen behoefte aan/ik kan er niks van/ik heb een vriend. Natuurlijk wel es gedaan, maar ik vind er gewoon niks aan. Maar met het geprobeer heb ik mezelf wel eens geproeft, gewoon nieuwsgierig, en ik vond het niet vies.
Tja mijn lichaam, het kan mooier, maar soms, in bepaald licht onder een bepaalde hoek vind ik mezelf wel mooi.

Jij en anderen:
Tijdens de seks let ik nergens meer op, ik geniet en doe alles om nog meer te genieten. Vetrol meer of minder valt ook niet op en of mijn haar nu goed zit en of mijn bikinilijn netjes is kan me niks schelen.
Na het vrijen houden mijn vriend en ik nog wel eens een evaluatie van wat we wel of niet prettig vonden en tijdens het vrijen geven we elkaar (zonodig) aanwijzingen.
Ik vind het totaal geen probleem om uitgebreid met mijn vriend te zoenen nadat hij mij verwend heeft. Ik vind het wel wat hebben om mezelf bij hem te proeven
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 11:02
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Allereerst jij met jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar?

ik zie het wel eens bij een toevallig passeren van een spiegel, maar vind het nou niet zo ontzettend indrukwekkend dat ik er uren naar kan kijken. Maar alles zit volgends mij wel aardig op zn plek, dus heb niet zoveel te klagen.

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan (kreunen en dergelijke)?
ik masturbeer wel, niet vaak, en schaam me er nooit voor. Kan me in mijn eentje zelfs beter laten gaan dan met iemand anders, dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik er idioot uitzie.

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?
Ja, regelmatig.
Ik zie het probleem niet. Ik wou weten of het echt zo erg is, wat ik mijn vriend aandoe

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?
ja, hoe langer ik voor een spiegel sta, hoe minder gelukkig ik word, vind mijn lichaam niet mooi.

Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)

Ja, gewoon onzekerheid.

Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt? Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?
ik ben meestal wel aardig eerlijk, maar probeer het wel altijd heel subtiel te melden. (dus niet: zooo, daar was echt geen flikker aan zeg!) En ik vind het totaal niet erg als hij mij na orale seks zoent, vind het zelfs nog wel opwindend als ik heel licht mezelf proef bij hem
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:25
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk?

"Ik vind het niet echt super mooi...maar heb er wel vrede mee.."

Kijk je er weleens naar?

"Ja kijk er wellus naar, maar zelden"

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor? Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).

"Ik geef toe dat ik wellus masturbeer wellus, maar zelden, word er niet geil van...(moet maar een speeltje kopen denk ik)"

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?

"Ja tuurlijk heb ik mezelf weleens geproefd...indirect en direct"

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?

"ja ik ben niet tevreden over me lichaam"

Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)

"Ja omdat ik onzeker ben over me lichaam,. maar mijn vriend accepteerd me zoals ik ben en dat stelt me wel gerust"

Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt?

"ja eerlijkheid en openheid vind ik belangrijk in een relatie en al helemaal met sex, je geeft toch iets van jezelf bloot (letterlijk en figuurlijk) je stelt je kwetsbaar op...dus allebei de partijen moeten zich prettig voelen"

Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?

"NEE"
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:30
Verwijderd
Ik ben ontzettend gemakkelijk wat mijzelf betreft. Ik ben niet vies van mezelf, allicht niet. Of mijn geslachtsdeel mooi of lelijk is, weet ik niet; het werkt. Klaar. Natuurlijk kijk ik er wel eens naar, ik ga niet de andere kant op kijken als ik me uitkleed ofzo. Masturberen is leuk en ik kan me genoeg laten gaan, maar kreunen doe ik toch al niet (ik hou mijn adem wel in ). Mezelf proeven vind ik niet vies.
Naar mijn eigen lichaam kijken... kijk, soms vind ik het heel acceptabel, andere keren kan ik mijn lichaam niet uitstaan. Ik kijk er eerder naar om te zien of ik er nog wel een beetje uitzie, dan omdat ik het uitzicht zo waardeer.

Ik ben wel het type dat veel te veel nadenkt tijdens de seks. Inderdaad over hoe ik eruit zie, of ik me niet vreemd gedraag, of iets wel leuk is, etc. Ik kan mijzelf toch behoorlijk tegenhouden. Ik weet niet waarom dat is en ik vind het wel een beetje irritant. Langzaamaan kom ik er echter wel overheen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:47
Verwijderd
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar?
Ik kijk er wel eens naar jah, maar het is als jongen ook aaridg lastig om het euh, te negeren.. Ik ben er wel tevreden mee, gelukkig geen minderwaardigheidscomplexje van dattiej te klein is.. werkt goed genoeg, en ziet er niet eng uit


Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor?

Dat doet ik jah, en ik zou geen reden zien om me daarvoor te schamen..


Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).

Heb het voor de gein wel eens gedaan, maar vind het persoonlijk niet veel toevoegen aan de opwinding


Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?

Wel eens gedaan jah, vond het niet egt vies, maar ook niet egt iets om altijd te doen..


Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?

neej, hoewel ik(net als denk iedereen) ook wel wat dingen een klein btje anders zou willen(breder etc)


Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)

Dat zal me op dat moment egt totaal worst wezen.. het gaat er dan trouwens tog om hoe ik haar verwen, niet om of ik er nog net zo uitzie als een uur ervoor..


Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt?

Als de relatie wat verderis wel jah, maar in het prille begin praat k er nog niet egt over..


Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?

zekers niet hoor, zoenen mag van mij altijd.. en ik zoen haar ook nadat ik haar gebeft heb.. als ze dat niet wil mag ze dat heus zeggen en doe ik dat niet meer, maar ik vin het zelf niet erg..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 09:10
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Hmm.
Nou.
Ik vind mijn eigen geslachtsdeel prima zolang ie het maar doet. Helaas kan ik alleen orgasmes krijgen met de douchestraal én raak ik incontinent als mijn clitoris bewerkt wordt dus kan dat allemaal niet op bed. Gelukkig zijn er zat andere dingen te verzinnen.
Ik vind het niet mooi maar ik vind in het algemeen geslachtsdelen niet mooi dus...
Ik vind t wel leuk dat ik van die uitstekende schaamlippen heb. Sinds ik een meisje gebeft heb weet ik hoe leuk dat is. hihi.
Ik kijk er weleens naar.
Ik masturbeer vrij weinig, schaam ik mij niet voor.
Ik laat me dan wel gaan...als er niemand thuis is.
Ik heb weleens geproefd, vind het niet lekker/opwindend maar dat vind ik bij niemand.
Vervelend? Welnee, enig.

Ik let niet op tijdens de seks hoe ik eruit zie.
Ik durf alleen eerlijk te zijn bij mensen waar ik me vertrouwd mee voel.
Mij zoenen na orale bevrediging? Nou erg is een groot woord, maar liever niet.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 09:24
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar?
euh kijk er welleens na, soms groot... soms wat kleiner, soms draait ie wat bet rechtsom en soms in linksom wat prettiger. niet lelijk ofzo denk ik

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor?
Dat doet ik jah, en ik zou geen reden zien om me daarvoor te schamen.


Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).
laatste keer toen klopte de buren op de deur, ik hoe me maar een beetje in

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies? Proteineshake

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?
Nee, ik ben sexy


Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)

neuj

Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt?
ja

Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben? denk ut niet
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 10:31
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Mijn seksualiteit is niet iets bijzonders. Ik schaam me er niet voor, maar het houdt me niet gek veel bezig. Ik kijk wel eens naar mezelf maar nooit lang, ik hou geen rekening met hoe ik er uit zie tijdens seks (ik had er trouwens nooit bij stil gestaan dat er mensen zijn de dat wel doen, lijkt me niet bevorderlijk voor de sfeer), en de rest boeit het me eigenlijk niet zo.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 13:43
Órelindë
Avatar van Órelindë
Órelindë is offline
Jezelf:
Wat vind je van jouw eigen geslachtsdeel? Vind je het mooi of lelijk? Kijk je er weleens naar?
Nou, ik ben zoiemand die zich zorgen maakt of het niet te raar is, of te stom, of te lelijk, of te groot/klein..

Masturbeer je en zo ja, schaam je je hier weleens voor?
Dat doet ik jah, en ik zou geen reden zien om me daarvoor te schamen.

Vroeger mastrubeerde ik, maar toen ik me bewust werd dat je ook seks met een ander kon hebben, toen was dat over. Het voegt nu absoluut niets meer toe vind ik.
En vroeger schaamde ik me er wel voor, maar ja, hoe oud was ik.. 12?

Kun je je in je eentje ook helemaal laten gaan? (kreunen en dergelijke).
Nee. Heb het nog nooit geprobeerd, maar ik weet zeker dat het niets toevoegt.

Heb je jezelf weleens geproefd of vind je dat heel erg vies?
Heb mezelf wel eens geproefd. Was niet echt vies ofzo.

Vind je het vervelend om naar je eigen lichaam te kijken?
Ik sta er niet bepaald om te springen, maar je moet het nemen zoals het is.


Jij en anderen:
Let je tijdens de seks erg op hoe je eruit ziet? (bijvoorbeeld gaan verliggen omdat je dan een vetrol minder hebt o.i.d.)
Soms. Maar meestal ben ik dan met andere dingen bezig

Durf je eerlijk te zijn over wat je wel en niet lekker vindt?
Ja, komt ons allebei ten goede!

Vind je het erg als je vriend of vriendin je zoent na jou oraal bevredigd te hebben?
Niet echt. Hij moet het proefen, waarom ik dan niet?
__________________
Hope is not lost, just not yet found.. - Dead End -
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hard to get
brunettespy
42 07-01-2013 19:06
Liefde & Relatie Relatieproblemen
suvannah
268 13-04-2012 22:36
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 12:36
Seksualiteit Jouw eigen seksualiteit
Thee Muts
30 13-03-2006 20:14
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie Stel dat.
Ulfheðin
34 28-06-2003 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.