Oud 20-10-2017, 18:22
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Hoi,

Ik heb helaas weer een probleem met me vriend het zit namelijk zo,

Afgelopen maandagavond was ik op bezoek bij hem en we chillde wat en gegeven moment was ik weer opgewonden en ging per ongeluk boven op hem liggen op de bank en maakte ik neukbewegingen met kleding aan.

De volgende dag kwam ik hem weer tegen op het werkvloer en hij zat vaak naar me te kijken waardoor ik spijt kreeg en voelde me woede over me heen komen en chagrijnig, best wel awkward als je elkaar weer tegen komt op werk zou je zeggen?

Gisteren was ik bakkie aan het doen bij hem thuis en ik had het verhaal aan hem voorgelegd het ging ongeveer zo,

Ik ben A en mijn vriend is B.

A: Ik zit ergens mee
B: oh? Waarmee dan?
A: ik durf het niet echt te vertellen
B: waarom niet? Zit ik weer fout?
A: kijk het zit zo, ik heb heel erg spijt gekregen nadat ik op jouw had gelegen en van die rare bewegingen maakte.
B: dat hoeft niet! Dat heb ik je wel vaker gezegd.
A: jawel ik heb er wel spijt van het maakt me gewoon ontzettend ongemakkelijk wanneer ik jouw zie op de werkvloer. Ik ga niet meer op jouw liggen en rare bewegingen maken.

Nadat ik het laatste zin had gezegd tegen hem bevroorde hij helemaal en sloeg hij helemaal vast en ik probeerde met hem te communiceren maar er kwam geen woord uit z'n mond en bleef zo eventjes zitten en ik praatte constant tegen dat hij niet zo aan moet stellen en iets moet zeggen en toen zei vriend B,

B: ik ben teleurgesteld in je.
A: waarom ben je teleurgesteld dan?
B: omdat je het niet meer wilt doen met me ( hij bedoelt boven op hem liggen en droogneuken)

Op die antwoord werd ik boos en zei ik:

A: begrijp mij nou eens toch!! Ik heb het 1000x tegen je gezegd maar je luistert niet!

Hij kon er niet zoveel op antwoorden en zei:

B: ik heb het idee dat jij vroeger misbruikt ben geweest
A: ik ben nooit misbruikt geweest in het verleden.
B: het voelt voor mij wel zo.

Ik stond op om naar huis te gaan en trok mijn jas aan en zei toen tegen B op een smekerige toon: zulllen we het alsjeblieft niet meer doen op elkaar liggen? Toen zei B: oké als jij dat zo zegt dan zal ik het niet meer doen.


Ik vind het nogal strontvervelend dat hij op mij is en ik niet op hem want ik voel echt niks voor vriend B.
En ik voel me alsnog misbruikt worden.

Wat zeggen jullie?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2017, 19:43
robbie14
robbie14 is offline
Je viel ''per ongeluk'' boven op hem en maakte neukbewegingen?

Yeah right.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2017, 19:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als je het vervelend vindt dat hij op jou is en jij niet op hem dan is het misschien goed om gewoon wat minder af te spreken. Daarbij kan het voor hem verwarrend zijn als jij op hem gaat liggen en gaat droogneuken om vervolgens te zeggen dat je niets voor hem voelt. Dit soort dingen kunnen bij hem namelijk wel gevoelens oproepen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2017, 19:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben nog nooit per ongeluk op iemand gaan liggen om neukbewegingen te maken

Is dit diezelfde vriend waar je al eerder topics over geopend hebt? Als dat zo is zou ik echt een keer een punt achter deze vriendschap zetten. Jij kunt je blijkbaar niet zo goed beheersen en krijgt achteraf spijt als er toch iets seksueels gebeurt en hij wil juist heel graag dat er intimiteit tussen jullie is. Zo'n vriendschap werkt niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-10-2017, 21:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
n gegeven moment was ik weer opgewonden en ging per ongeluk boven op hem liggen op de bank en maakte ik neukbewegingen met kleding aan.
Citaat:
En ik voel me alsnog misbruikt worden.


Anyway, het klinkt meer alsof jij dingen doet als je geil bent en vervolgens hem de schuld wil geven. Stel je niet zo aan en stop ermee het te doen, of accepteer dat het gebeurt en maak er niet zo'n drama van. En als je allebei niet kunt, stop dan met de vriendschap want dan verdient hij wel een betere vriend.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-10-2017, 00:31
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:


Anyway, het klinkt meer alsof jij dingen doet als je geil bent en vervolgens hem de schuld wil geven. Stel je niet zo aan en stop ermee het te doen, of accepteer dat het gebeurt en maak er niet zo'n drama van. En als je allebei niet kunt, stop dan met de vriendschap want dan verdient hij wel een betere vriend.
Precies dit.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2017, 00:32
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Per ongeluk op hem gaan liggen en neukbewegingen maken. WTF
Met citaat reageren
Oud 21-10-2017, 09:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Verliefdheid is een beetje als een plant: als je het voedt gaat het niet dood maar kan het zelfs groeien. Dus als jij niet wil dat die vriend en jij een seksuele relatie hebben dan moet je die dingen gewoon niet doen. En je mag hem ook niet de schuld geven van jouw gebrek aan zelfbeheersing.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-10-2017, 13:13
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Bijna een troll topic..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2017, 13:26
Verwijderd
Volgens mij heeft ze vooral een probleem met zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2017, 23:57
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Bijvoorbeeld dat ze een hij is?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 01:19
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Wat ben jij een egoïstisch geval.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2017, 17:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Afgelopen maandagavond was ik op bezoek bij hem en we chillde wat en gegeven moment was ik weer opgewonden en ging per ongeluk boven op hem liggen op de bank en maakte ik neukbewegingen met kleding aan.
Je kan niet 'per ongeluk' op iemand gaan liggen en dan neukbewegingen maken, dat is een keuze die jij hebt gemaakt.

Citaat:
A: Ik zit ergens mee
B: oh? Waarmee dan?
A: ik durf het niet echt te vertellen
B: waarom niet? Zit ik weer fout?
A: kijk het zit zo, ik heb heel erg spijt gekregen nadat ik op jouw had gelegen en van die rare bewegingen maakte.
B: dat hoeft niet! Dat heb ik je wel vaker gezegd.
A: jawel ik heb er wel spijt van het maakt me gewoon ontzettend ongemakkelijk wanneer ik jouw zie op de werkvloer. Ik ga niet meer op jouw liggen en rare bewegingen maken.
Hier zie ik geen probleem mee.

Citaat:
Nadat ik het laatste zin had gezegd tegen hem bevroorde hij helemaal en sloeg hij helemaal vast en ik probeerde met hem te communiceren maar er kwam geen woord uit z'n mond en bleef zo eventjes zitten en ik praatte constant tegen dat hij niet zo aan moet stellen en iets moet zeggen
Dat is dan niet zo aardig van je.

Citaat:
B: ik ben teleurgesteld in je.
A: waarom ben je teleurgesteld dan?
B: omdat je het niet meer wilt doen met me ( hij bedoelt boven op hem liggen en droogneuken)
Hij is teleurgesteld in jou als mens omdat je geen seks wilt met hem?

Citaat:
B: ik heb het idee dat jij vroeger misbruikt ben geweest
A: ik ben nooit misbruikt geweest in het verleden.
B: het voelt voor mij wel zo.
Dit is raar, want hij doet alsof hij beter weet dan jij of je misbruikt bent geweest. Hij lijkt ook te impliceren dat een misbruiksverleden de enige reden is om geen seks te willen.

Citaat:
Ik stond op om naar huis te gaan en trok mijn jas aan en zei toen tegen B op een smekerige toon: zulllen we het alsjeblieft niet meer doen op elkaar liggen? Toen zei B: oké als jij dat zo zegt dan zal ik het niet meer doen.
Oke, geen probleem dan, hopelijk, toch? Ook al was jij nu degene die initiatief nam.

Citaat:
En ik voel me alsnog misbruikt worden.
Door wie?

Bedoel je omdat hij eerder over jouw grenzen heen ging, of door dit gesprek?

Citaat:
Ik vind het nogal strontvervelend dat hij op mij is en ik niet op hem want ik voel echt niks voor vriend B.
Waarom zijn jullie überhaupt nog vrienden?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2017, 11:10
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Citaat:
Je kan niet 'per ongeluk' op iemand gaan liggen en dan neukbewegingen maken, dat is een keuze die jij hebt gemaakt.



Hier zie ik geen probleem mee.



Dat is dan niet zo aardig van je.



Hij is teleurgesteld in jou als mens omdat je geen seks wilt met hem?



Dit is raar, want hij doet alsof hij beter weet dan jij of je misbruikt bent geweest. Hij lijkt ook te impliceren dat een misbruiksverleden de enige reden is om geen seks te willen.



Oke, geen probleem dan, hopelijk, toch? Ook al was jij nu degene die initiatief nam.

Door wie?

Bedoel je omdat hij eerder over jouw grenzen heen ging, of door dit gesprek?

Waarom zijn jullie überhaupt nog vrienden?
Ik voel me misbruikt omdat hij al een paar
keer over mijn grens heen ging bijv. Met zijn vingertoppen in mijn broek en vervolgens strelen. En heb het al vaker tegen hem al gezegd dat hij ermee moest stoppen maar bleef ermee doorgaan. En de laatste keer dat ik met hem zat te knuffelen deed hij het niet.

Waarom we nog vrienden zijn is namelijk zo,
Toen ik hem nog niet had als goede vriend was ik best wel een tijdje eenzaam en dacht, goh had ik maar een vriend waar ik vaker mee af kan spreken totdat ik onverwachts een bericht van hem kreeg om bij hem op bezoek te komen. In begin ging het wel aardig maar in de de loop van de tijd ging het weleens mis omdat hij heel erg van stoeien en knuffelen hield en elkaar strelen enzo en had toen wat van gezegd dat ik me eigen misbruikt voelt en wat er evt. Kan gebeuren als hij me grens zou overschrijden.
Ik had het al een paar keer erover gehad en vervolgens zei hij: nou moet je echt ophouden met die rare gezegdes van je over misbruiking enz enz..

Maar kijk stel je voor als ik tegen hem gaat zeggen dat ik nooit meer bij hem op bezoek kom en of nooit meer met hem omgaan dan ben ik echt weer bang om eenzaam te worden net als vroeger.

Als ik bijv wel tegen hem gaat zeggen van:
- aub stoppen met knuffelen
- geen intieme contact
- geen sex
- op een gewone manier met elkaar omgaan
- met elkaar kunnen lachen
- leuke dingen met elkaar doen

Enz enz enz.

Dan ben ik bang dat hij er niet mee eens zal gaan worden als ik zoiets aangeef of boos wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2017, 11:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dus je hebt hem alleen maar als vriend omdat je niemand anders kunt krijgen? En je bespringt hem, en vervolgens word je boos dat hij ook soms iets initieert? Wat helemaal niet zo gek is met de enorme wisselende signalen die jij afgeeft? En jij voelt je misbruikt terwijl jij degene bent die hem bespringt? Goed verhaal

Gast, kap die vriendschap alsjeblieft af, jij bent duidelijk niet gelukkig zo en je kunt jezelf blijkbaar niet beheersen, en hij verdient een aanzienlijk betere vriend die hem niet alleen maar gebruikt om niet alleen te zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 13:19
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Liefde & Relatie Jongen is met mij vreemdgegaan
Verwijderd
20 10-08-2007 10:22
Psychologie Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden
SimplyABoy19
1 17-08-2005 17:31
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
Liefde & Relatie Voor degenen die zin hebben om het te begrijpen
Verwijderd
6 24-07-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.