Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2002, 18:39
Bram
Bram is offline
Op Radio Donna zenden ze opnieuw de top 2002 aller tijden uit, integraal gekozen door de donna-luisteraar. Deze top wordt uitgezonden tussen 25 december en 31 december. Omstreeks 20u, op 31 december wordt de nummer 1 bekend gemaakt. Men kon( kan) stemmen op donna.be en heeft de keuze uit zo'n 5000 titels.
Dit was de top 10 van vorig jaar:
1) Queen- Bohemian Rhapsody
2)Meat Loaf- Paradise by the dashboardlight
3)Bryan Adams- Summer of 69
4)Metallica-Nothing else mathers
5)Deep purple-Child in time
6)Bon Jovi-Always
7)John Miles-Music
8)Bryan Adams-Everything I do
9)The Eagles-Hotel California
10)The Rolling Stones-Angie

Ik vind het wel leuk om daar naar te luisteren, en zeker op 31 december als men aan de laatste 200 liedjes toe is. Leuk om al die liedjes van vroeger en nu eens te horen op 1 dag. Vaak ook nostalgie-momenten.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 19:16
White Cluster
Avatar van White Cluster
White Cluster is offline
sja ik ga er iig niet naar luisteren denkik zo
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:49
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ik luister er niet naar.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:52
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Uh.. Bryan Adams staat TWEE keer in een top 10 van beste platen aller tijden?
Beetje twijfelachtig.
Erger nog, Meat Loaf komt er in voor.

Erger nog: Meat Loaf staat op 2.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:38
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Ben je hier weer Bram?
Vorig jaar was je hier ook om reclame te maken voor Donna, de meest idiote zender van Belgie.
Luister op 25 december naar de tijdloze van studio brussel...
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:48
Bram
Bram is offline
clubje naar de tijdloze luister ik ook, ik in tegenstelling tot jij heb respect voor alle muziek, dus ik hoef jouw commentaar niet te pikken !
En trouwens als Paradise by the dashboardlight en summer of 69 al geen klassiekers meer zijn??! Maar aj misschien te commercieel voor sommigen hier
nu ja hoe dan ook die 2 singles staan geheel terecht in de top 10.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:53
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Bram schreef:
clubje naar de tijdloze luister ik ook, ik in tegenstelling tot jij heb respect voor alle muziek, dus ik hoef jouw commentaar niet te pikken !
En trouwens als Paradise by the dashboardlight en summer of 69 al geen klassiekers meer zijn??! Maar aj misschien te commercieel voor sommigen hier
nu ja hoe dan ook die 2 singles staan geheel terecht in de top 10.
klassiekers is nog altijd een subjectieve term.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:53
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Bram schreef:
clubje naar de tijdloze luister ik ook, ik in tegenstelling tot jij heb respect voor alle muziek, dus ik hoef jouw commentaar niet te pikken !
En trouwens als Paradise by the dashboardlight en summer of 69 al geen klassiekers meer zijn??! Maar aj misschien te commercieel voor sommigen hier
nu ja hoe dan ook die 2 singles staan geheel terecht in de top 10.
Ik heb, denk ik, nergens iets gezegd over al dan niet respect hebben voor verschillende muzieksoorten. Ik luister trouwens ook naar de donna top 2002 (toegegeven, onder lichte dwang).
Over al dan niet commercieel zijn, daarmee zou ik ook oppassen want de nummers van de tijdloze zijn bv vele grotere klassiekers dan de meesten die bovenaan staan bij donna.

Echte rockklassiekers komen van neil young, bob dylan en jimi hendrix. Maar dat zijn gewoon...'andere' klassiekers, maar wel diegene die belangrijk geweest zijn voor de muziek van de voorbije eeuw.

En bon jovi in de top tien....komaan, laten we even nuchter blijven.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:58
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
niet meteen mijn muziek, luister wel naar de tijdloze.
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:59
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef:
klassiekers is nog altijd een subjectieve term.
Idd. Ik vind het een intrigerende term.

Wat is een klassieker?
Een song die veel verkocht maar niets betekende?
Of een song die, om het even cru te stellen, de muziekgeschiedenis voor een groot deel heeft geschreven?

Neil young heeft met songs als 'heart of gold', 'like a hurricane', 'hey hey my my', 'keep on rockin' in the free world', en 'after the gold rush' elke moderne rock-artiest beïnvloed.
Neil young=God.

Maar welke doorsnee huisvrouw kent die man?
Maar ze kennen wel allemaal bon jovi...
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:59
Bram
Bram is offline
IVm bon jovi kan ik je begrijpen, maar dat is ook omdat het nog relatief fris ih geheugen ligt. Maar summer of 69 bvb vind ik echt wel tussen de klassiekers behoren hoor en bryan adams uit zijn jaren 80-periode past heus wel in dat rijtje dat je opsomt vind ik.
Trouwens groepen als Queen, U2, Mettalica, Guns'n roses,the cure,REM, the beatles en the stones zijn toch niet mis hé?En die stonden allen id top 20 van vorig jaar.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:01
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Bram schreef:
IVm bon jovi kan ik je begrijpen, maar dat is ook omdat het nog relatief fris ih geheugen ligt. Maar summer of 69 bvb vind ik echt wel tussen de klassiekers behoren hoor en bryan adams uit zijn jaren 80-periode past heus wel in dat rijtje dat je opsomt vind ik.
Trouwens groepen als Queen, U2, Mettalica, Guns'n roses,the cure,REM, the beatles en the stones zijn toch niet mis hé?En die stonden allen id top 20 van vorig jaar.
voor 1965 was er ook al muziek..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:03
Bram
Bram is offline
Een klassieker is volgens mij een single die jaren na de release nog altijd populair is, nog altijd in zowat elk cafe wordt gespeeld, op elke trouw, fuif,..... Er zijn vele nr.1 geweest die je nu nog heel zelden hoort of die je zelfs al bent vergeten maar klassiekers blijven eeuwig jong zullen we maar zeggen. Klassiekers zijn ook zeker niet alijd singles die in single charts goed hebben gescoord. Creep van Radiohead bvb was als single niet echt populair maar de cd is enorm verkocht geweest en volgens mij is die single ook een klassieker. Stond vorig jaar trouwens ook id beste 50 singles als ik me niet vergis.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:04
Bram
Bram is offline
ja en jij kent veel muziek van voor 1965?
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:13
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Bram schreef:
Creep van Radiohead bvb was als single niet echt populair maar de cd is enorm verkocht geweest en volgens mij is die single ook een klassieker.
????????
Leefde jij wel zo'n 10 jaar geleden?
De wereld stond op z'n kop na de release van 'Creep'.
Het is net omgekeerd, Creep was immens populair maar de cd scheerde geen hoge toppen.
Wie praat er nu nog over 'pablo honey'? Niemand, alleen maar the bends en ok computer.
Creep heeft Radiohead tot misschien wel de grootste band ter wereld gemaakt. Die song, en die song alleen heeft Radiohead groot gemaakt. Natuurlijk heeft ok computer ook wel geholpen
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:14
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Bram schreef:
ja en jij kent veel muziek van voor 1965?
het doet er niet toe of ik muziek van voor 1965 ken..

maar volgens mij heeft deze discussie toch geen zin want er is geen duidelijke definitie van een 'top 100 aller tijden'

ik zou het iig voor meer dan de helft sowieso al niet eens zijn met die top 10

maarja.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:15
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
En dat is nu juist een goed voorbeeld.
Creep hoor je niet op huwelijken, maar is samen met 'smells like teen spirit' de belangrijkste single van de voorbije 15 jaar.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:25
Bram
Bram is offline
Creep en Smells like teen spirit hoor je nog wel nog vaak op radio, in cafes,.... en inderdaad dat zijn 2 klassiekers EN ze staan allebei enorm hoog in die top, dus ....
En ivm creep, de single 'creep' zelf is nooit een dikke hit geworden omdat Radiohead gewoon zo'n goede groep is dat de cd 'Ok computer' in zijn geheel enorm veel werd verkocht,geen single apart. Creep was met voorsprong het beste nummer van de cd en werd enorm veel airplay gegeven en is tercht ook een klassieker.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2002, 21:28
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Bram schreef:
Creep en Smells like teen spirit hoor je nog wel nog vaak op radio, in cafes,.... en inderdaad dat zijn 2 klassiekers EN ze staan allebei enorm hoog in die top, dus ....
En ivm creep, de single 'creep' zelf is nooit een dikke hit geworden omdat Radiohead gewoon zo'n goede groep is dat de cd 'Ok computer' in zijn geheel enorm veel werd verkocht,geen single apart. Creep was met voorsprong het beste nummer van de cd en werd enorm veel airplay gegeven en is tercht ook een klassieker.
??
Creep staat helemaal niet op Ok computer.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 22:42
Bram
Bram is offline
ik bedoelde die andere cd, maar dat doet er niet toe, 25 december begint de top dus om 24u, na het jaaroverzicht van 2002. Benieuwd of Queen op 1 blijft. In mijn top 5 stond ie in elk geval niet.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 23:11
Donn-E
Avatar van Donn-E
Donn-E is offline
Nix Donna...

DONN-E 4-EVAH
__________________
~Thuglife ain't no easy BITCH~
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 23:12
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Donn-E schreef:
Nix Donna...

DONN-E 4-EVAH
bek dicht
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 18:43
Bram
Bram is offline
lol op teletekst staan al de de 1e 100 singles waar men mee begint, op nummer 2002, mag openen 'we built this city'
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:18
Bram
Bram is offline
men is nu toe aan nr 1800 ongeveer, je kan nog altijd stemmen voor singles binnen de top 200 van vorig jaar. Dus de belangrijkste posities kun je nog bepalen!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:23
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
clubje naar de tijdloze luister ik ook, ik in tegenstelling tot jij heb respect voor alle muziek, dus ik hoef jouw commentaar niet te pikken !
En trouwens als Paradise by the dashboardlight en summer of 69 al geen klassiekers meer zijn??! Maar aj misschien te commercieel voor sommigen hier
nu ja hoe dan ook die 2 singles staan geheel terecht in de top 10.
Hell wat ben jij een zeikvent...
No way dat ik ga luisteren naar Bryan Adams, Meat Loaf en Bon Jovi...Dan zoek ik wel een clichématige puberscoutsfuif op...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2002, 16:28
Bram
Bram is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Hell wat ben jij een zeikvent...
No way dat ik ga luisteren naar Bryan Adams, Meat Loaf en Bon Jovi...Dan zoek ik wel een clichématige puberscoutsfuif op...
Ah wie zeikt hier, ga gauw naar je goa-feestjes in kraakpanden hé! Nu ja, jij zult wel weten wat klassiekers zijn hé ....
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:30
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ah wie zeikt hier, ga gauw naar je goa-feestjes in kraakpanden hé! Nu ja, jij zult wel weten wat klassiekers zijn hé ....
hihi zaaaalig, mensen die zich zo vlug uitgedaagd voelen...

Trouwens ik zie niet in wat goa hier mee te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:35
Bram
Bram is offline
ik voel me niet aangevallen, maar komaan je moet wel een beetje redelijk zijn, ik luister ook nr de tijdloze hoor, maar ook nr donna top 2002. Ik hoor van alles graag. Maar zeggen dat songs als summer of 69 of paradise by ... geen klassiekers zijn, kan ni echt hé. Je kunt ze misschien ni graag horen, maar klassiekers zijn het wel, OOK id tijdloze.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:38
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja je hebt gelijk het zijn klassiekers...cliché-klassiekers maar klassiekers ...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:46
Bram
Bram is offline
allé we kunnen dan toch overeen. Wie weet gaan we misschien wel eens samen nr ne goa-feest!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 17:10
mobie
mobie is offline
euhm, ff niet vergeten dat de luisteraars die nummers de top 10 ingestemd hebben he.
Die nummers kregen het meeste stemmen, dus volgens het doelpubliek van donna zijn dat de klassiekers. Logisch dat je bij studio brussel andere nummers terugvind. Ieder zal wel zijn eigen klassiekers hebben zeker
Ik vind het gewoon leuk om naar al die top honderds, tweeduizends, elfendertigkommatwees te luisteren.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 17:31
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
De top 2000 heb ik nog gehoord op Donna en ik was niet ontevreden. De liedjes van Donna zijn veel toegankelijker, Topradio en Stubru richten zich op een bepaalde doelgroep. Er staan teveel cliché-nummers in die van Donna. Stubru is iets pittiger. Van Nirvana - Teen Spirit op 1 en Gorki - Mia op 2 houdt de gemiddelde Vlaming niet terwijl een nummer van Queen een stuk pakkender is.

Hoe dan ook, echte radio wordt enkel gemaakt op Stubru, en de rest draait enkel muziek. Voor muziek zet ik 'm op topradio (al is dat BB-gedoe ), donna is echt te traag!

REIE

Sterren komen, sterren gaan. Alleen Elvis blijft bestaan...
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:14
mcsun
Avatar van mcsun
mcsun is offline
Citaat:
Bram schreef:
Dit was de top 10 van vorig jaar:
1) Queen- Bohemian Rhapsody
2)Meat Loaf- Paradise by the dashboardlight
3)Bryan Adams- Summer of 69
4)Metallica-Nothing else matters
Hier snap ik dus werkelijk niks van hè. En in de top 10 maar 2 nummers van Engelse afkomst en 5 stukken Amerikaans gruis. Of wat ik eigenlijk wil zeggen: waar zijn de Beatles?
__________________
to look at the world as we find it, not as we want it to be * cassavecrackers
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:36
Bram
Bram is offline
Citaat:
mcsun schreef:
Hier snap ik dus werkelijk niks van hè. En in de top 10 maar 2 nummers van Engelse afkomst en 5 stukken Amerikaans gruis. Of wat ik eigenlijk wil zeggen: waar zijn de Beatles?
Je moet niet enkel naar de top 10 kijken hé. De beatles staan enorm veel id top 2002, ik denk dat ze de groep zijn met het meeste liedjes. John Lennon stond id eerste 20 met Imagine, hey Jude ook id eerste 30 dus ...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:38
Bram
Bram is offline
Citaat:
REIE schreef:
De top 2000 heb ik nog gehoord op Donna en ik was niet ontevreden. De liedjes van Donna zijn veel toegankelijker, Topradio en Stubru richten zich op een bepaalde doelgroep. Er staan teveel cliché-nummers in die van Donna. Stubru is iets pittiger. Van Nirvana - Teen Spirit op 1 en Gorki - Mia op 2 houdt de gemiddelde Vlaming niet terwijl een nummer van Queen een stuk pakkender is.

Hoe dan ook, echte radio wordt enkel gemaakt op Stubru, en de rest draait enkel muziek. Voor muziek zet ik 'm op topradio (al is dat BB-gedoe ), donna is echt te traag!

REIE

Sterren komen, sterren gaan. Alleen Elvis blijft bestaan...
Hier heb je deels gelijk, alhoewel Nirvana bij donna ook altijd hoog genoteerd staat. En op Topradio voor 'muziek'?? Als er nu ergens is waar ze geen muziek draaien vind ik wel op topradio. En inderdaad met al dat vtm-minded bb-gedoe.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:26
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Radio 1 forever!
Vanavond trouwens de top 100 Belgium songs ever.

en nog een opmerking over die donna top 2002. Een top 2000 vind ik toch iets overdreven. Wat is het verschil tussen pakweg nummer 1458 en 1689? Ik durf wedden dat die songs tussen 1200 en 2000 elk slechts een 4-tal stemmen elk krijgen...
En waarom is die top 100 van donna nog vrij hoog niveau? Omdat veel mensen voor die top 2000 stemmen die normaal niet naar donna luisteren!
En donna heeft overigens ook zulke irritante djingles, presentators, enz
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2002, 13:38
Bram
Bram is offline
Citaat:
clubje schreef:
Radio 1 forever!
Vanavond trouwens de top 100 Belgium songs ever.

en nog een opmerking over die donna top 2002. Een top 2000 vind ik toch iets overdreven. Wat is het verschil tussen pakweg nummer 1458 en 1689? Ik durf wedden dat die songs tussen 1200 en 2000 elk slechts een 4-tal stemmen elk krijgen...
En waarom is die top 100 van donna nog vrij hoog niveau? Omdat veel mensen voor die top 2000 stemmen die normaal niet naar donna luisteren!
En donna heeft overigens ook zulke irritante djingles, presentators, enz
Dat zou ik niet zeggen hoor clubje, dat de meeste nr's bvb maar 4 stemmen hebben. Want als iedereen een top 5 instuurt wordt er echt gigantisch veel gestemd. Trouwens nu zit men rond de nr's 1100 denk ik, en er hebben toch al heel veel bekende liedjes de revue gepasseerd.
Misschien is een top 2002 wat overdreven, maar tis toch eens leuk om versch genres te beluisteren gedurende deze dagen.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:46
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Mja, da's wel waar. Maar dan zet ik liever mijn eigen cd's op. Dan ben je zeker dat de kwaliteit gegarandeerd is

En eigenlijk denk ik liever in termen van cd's. Groepen moet je beoordelen op hun cd's, en niet op enkele songs. Daarom ben ik zo'n voorstander van de top 100 cd's op stubru in het voorjaar ergens.
Een cd kan je echt vastnemen, als ik 'ok computer' van Radiohead vastneem voel ik me echt een god! Dan heb je echt een stukje muziekgeschiedenis in je handen.
Maar goed, ik zal ook luisteren naar de top 100 van donna, al is het maar om te hopen dat queen niet op 1 staat.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 15:22
Bram
Bram is offline
Citaat:
clubje schreef:

Maar goed, ik zal ook luisteren naar de top 100 van donna, al is het maar om te hopen dat queen niet op 1 staat.
En dat hoop ik samen met je!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 21:08
Bram
Bram is offline
Wat ik wel verkeerd vind is dat je singles kan kiezen van het afgelopen jaar ook. Dan krijg je zo wie zo mensen die in hun top 5 liedjes vh afgelopen jaar zetten en dat is dan soms niet echt representatief, want een jaar later zakken die liedjes dan soms 500 plaatsen ofzo.
Nu gaan we waarsch wel weer een 'Ketchup Song', een 'Dance with me' of een 'Shakira-song in de top 200 hebben staan. Een beetje belachelijk maar onvermijdelijk, daarom vind ik dat men geen songs van het afgelopen jaar zou mogen kiezen.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 16:29
Bram
Bram is offline
lol gisteren belden ze iemand op die een prijs had gewonnen voor een originele inzending, en toen moest ie zijn top 5 zeggen (blijkbaar hadden ze die nog ni echt bekeken) en toen bleek dat die vent gewoon 5 liedjes vh afgelopen jaar in zijn top 5 had, met de 'Ketchup Song' als zijn nr 1 aller tijden !! Toen zaten die commentators gewoon te lachen met hem, en zeiden dat ze jammer genoeg die prijs niet konden geven enzo vanwege zijn keuzes... Uiteindelijk gingen ze de prijs natuurlijk wel opsturen, maar 5 nummers later waren ze er nog steeds mee aan het lachen!
Ze zitten nu overigens rond nr 360.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 16:44
Bilbalf
Bilbalf is offline
Citaat:
clubje schreef:
????????
Leefde jij wel zo'n 10 jaar geleden?
De wereld stond op z'n kop na de release van 'Creep'.
Het is net omgekeerd, Creep was immens populair maar de cd scheerde geen hoge toppen.
Wie praat er nu nog over 'pablo honey'? Niemand, alleen maar the bends en ok computer.
Creep heeft Radiohead tot misschien wel de grootste band ter wereld gemaakt. Die song, en die song alleen heeft Radiohead groot gemaakt. Natuurlijk heeft ok computer ook wel geholpen
Ja, en Street Spirit was een onopvallend tussendoortje .
__________________
villain, thou diest!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:23
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Bilbalf schreef:
Ja, en Street Spirit was een onopvallend tussendoortje .
mjaaaah

maar het is en blijft Creep
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:28
Bram
Bram is offline
ze zijn toe aan nr 70 ofzo, nog 4u30min en we weten de nr 1.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 15:43
Bram
Bram is offline
Tja Queen staat dus nog maar eens op de 1e plaats. Ja wat doe je er aan hé ...
De volledige top 10:
11 - STAIRWAY TO HEAVEN - LED ZEPPELIN
10 - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT - NIRVANA
9 - ONE - U2
8 - EVERYTHING I DO,I DO IT FOR YOU - BRYAN ADAMS
7 - MUSIC - JOHN MILES
6 - NOTHING ELSE MATTERS - METALLICA
5 - WITH OR WITHOUT YOU - U2
4 - CHILD IN TIME - DEEP PURPLE
3 - PARADISE BY THE DASHBOARDLIGHT - MEAT LOAF
2 - SUMMER OF '69 - BRYAN ADAMS
1 - BOHEMIAN RHAPSODY - QUEEN


Allé ne top 11 dan !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 17:37
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
Tja Queen staat dus nog maar eens op de 1e plaats. Ja wat doe je er aan hé ...
De volledige top 10:
11 - STAIRWAY TO HEAVEN - LED ZEPPELIN
10 - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT - NIRVANA
9 - ONE - U2
8 - EVERYTHING I DO,I DO IT FOR YOU - BRYAN ADAMS
7 - MUSIC - JOHN MILES
6 - NOTHING ELSE MATTERS - METALLICA
5 - WITH OR WITHOUT YOU - U2
4 - CHILD IN TIME - DEEP PURPLE
3 - PARADISE BY THE DASHBOARDLIGHT - MEAT LOAF
2 - SUMMER OF '69 - BRYAN ADAMS
1 - BOHEMIAN RHAPSODY - QUEEN


Allé ne top 11 dan !
die top 3
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:47
Bram
Bram is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
die top 3
dat zijn klassiekers hé. vrij logisch dat ze zo hoog staan.Queen staat bijna in alle lijsten aller tijden 1e. Bij mij zou ie wel ni op 1 staan.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:01
Bram
Bram is offline
en de hoogste belgische notering was voor Clouseau met het mooie 'Afscheid van een vriend'.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:04
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
Waarom staat Bohemian Rhapsody toch altijd op 1... Oke, tuurlijk is het een fantastisch nummer, maar ik heb er toch wel mn twijfels bij of het ZO GOED is dat het echt in iedere top weet ik hoeveel allertijden op 1 moet staan...

(of heeft Magix Top-Maker automatisch Queen al op 1 gezet en gelocked? )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Muziek Tijdloze 100 van StuBru
REIE
18 26-12-2003 01:08
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.