Oud 04-01-2018, 11:31
Ruben1994
Ruben1994 is offline
Hi allemaal!

Bedankt voor het lezen van dit bericht. Voor een schoolproject ben ik met een klasgenoot bezig met het meten van het imago van de gemeente Dronten. Jullie zouden mij heel erg helpen door de onderstaande link in te vullen, ook als je niet bekend bent met Dronten is het interessant om te weten wat je denkt wat het is. Het duurt ongeveer 5-7 minuten en jullie zouden ons er enorm mee helpen. Daarnaast maak je ook nog eens kans op een Walibi familiekaart.

https://goo.gl/forms/aTDQFgDz6XCOb5rY2

Alvast enorm bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2018, 11:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als je niet met Dronten bekend bent zijn veel vragen best moeilijk in te vullen, simpelweg omdat je het niet weet. Ik mis soms hierbij de optie 'geen idee' of 'weet ik niet'
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 14:31
Ruben1994
Ruben1994 is offline
Dat kan ik begrijpen, zal dat gaan toevoegen, bedankt voor de feedback.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Als je niet met Dronten bekend bent zijn veel vragen best moeilijk in te vullen, simpelweg omdat je het niet weet. Ik mis soms hierbij de optie 'geen idee' of 'weet ik niet'
Daar is de middelste optie toch voor in de 1-5 scoredingen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 16:34
Verwijderd
Wat bedoel je met opleidend op pagina 5, educatief?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 16:39
Verwijderd
Nou ingevuld. Ik moet zeggen dat het, behalve het eerder genoemde puntje, best een okaye enquête was met duidelijke vragen, daar kunnen veel anderen hier nog wat over leren. Jammer alleen dat het over de één na saaiste plaats van Nederland gaat (na Emmeloord natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 17:15
Ruben1994
Ruben1994 is offline
Citaat:
Nou ingevuld. Ik moet zeggen dat het, behalve het eerder genoemde puntje, best een okaye enquête was met duidelijke vragen, daar kunnen veel anderen hier nog wat over leren. Jammer alleen dat het over de één na saaiste plaats van Nederland gaat (na Emmeloord natuurlijk).
Haha, het kan dus nog slechter . Bedankt voor het invullen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.