Oud 15-01-2018, 21:28
Mwr
Mwr is offline
Hallooo,
ik val gelijk met de deur in huis. Is het onmogelijk om meisjes/vrouwen te leren kennen en later mee op date of gwn een afspraakje te nemen. Ik kom nou niet bepaald veel dames tegen die ik aantrekkelijk vindt, heel zelden, en dit is dan in de club etc. Maar los daarvan. Op internet is het dus heel makkelijk om mensen tegen te komen. En dus kom ik ook meer meiden tegen die ik aantrekkelijk vindt. Ik heb een paar keer contact gezocht met zulke meiden maar loopt tot niks uit. Dit komt gwn omdat ze mij niet kennen heb ik het gevoel en dit maakt het lastig voor ze. Ik begrijp hun reactie volkomen alleen vind ik dit wel jammer natuurlijk. Enige reactie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2018, 21:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je wat meer context geven? Tinder is bijvoorbeeld ook "via internet" en dat levert mensen vaak juist wel dates op. Hoe leer je deze meiden kennen en hoe pak je het dan verder aan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 21:49
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Misschien kan je wat meer context geven? Tinder is bijvoorbeeld ook "via internet" en dat levert mensen vaak juist wel dates op. Hoe leer je deze meiden kennen en hoe pak je het dan verder aan?
Meestal via facebook of Snapchat. Ik stuur dan gwn een eerste bericht en dan gaat t wel van zelf. Ik houd wel een beetje van plagen, geintjes maken. Het gesprek begint altijd een beetje onwennig, als dat het goede woord is, omdat je elkaar totaal niet kent. En dit lijkt ze ook wel af te schikken ofso. Ik probeer haar dan een beetje te leren kennen etc. En vraag haar als het wat "normaler aan voelt" of ze zin heeft om wat te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Facebook en Snapchat zijn dan ook geen platformen waarop mensen normaal gesproken actief op zoek zijn naar een date! Je spreek dus eigenlijk een onbekende aan in de hoop dat diegene een date met je wil?

Gebruik een platform waar mensen wel actief op zoek zijn naar contact, een date of zelfs een relatie. Dan zijn mensen veel sneller geneigd om het tot een date te laten komen. Zie het zo: als iemand jou in de supermarkt ineens een boormachine aanbiedt zit jij daar waarschijnlijk ook niet zo op te wachten - zelfs niet als het een mooie boormachine is. Ga je naar de bouwmarkt voor nieuw gereedschap, dan sta je al veel meer open voor de aanschaf van een boormachine. Zorg dus dat je die dames aanspreekt op een plek waar ze open staan voor dat soort contact!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 22:02
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Facebook en Snapchat zijn dan ook geen platformen waarop mensen normaal gesproken actief op zoek zijn naar een date! Je spreek dus eigenlijk een onbekende aan in de hoop dat diegene een date met je wil?

Gebruik een platform waar mensen wel actief op zoek zijn naar contact, een date of zelfs een relatie. Dan zijn mensen veel sneller geneigd om het tot een date te laten komen. Zie het zo: als iemand jou in de supermarkt ineens een boormachine aanbiedt zit jij daar waarschijnlijk ook niet zo op te wachten - zelfs niet als het een mooie boormachine is. Ga je naar de bouwmarkt voor nieuw gereedschap, dan sta je al veel meer open voor de aanschaf van een boormachine. Zorg dus dat je die dames aanspreekt op een plek waar ze open staan voor dat soort contact!
Haha bedankt voor de reactie!
Zoiets dacht ik ook al ja. Alleen ben ik totaal niet van het tinderen. Ik wacht dan maar op diegene die ik ooit tegen ga komen haha.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 22:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haha bedankt voor de reactie!
Zoiets dacht ik ook al ja. Alleen ben ik totaal niet van het tinderen. Ik wacht dan maar op diegene die ik ooit tegen ga komen haha.
Er zijn ook datingsites, mocht je tinder niks vinden maar toch online contact willen zoeken met leuke singles.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Haha bedankt voor de reactie!
Zoiets dacht ik ook al ja. Alleen ben ik totaal niet van het tinderen. Ik wacht dan maar op diegene die ik ooit tegen ga komen haha.
Je gebruikt Facebook en Snapchat precies zoals mensen tinder gebruiken, en met de reden waarom mensen tinder gebruiken, maar bent niet zo van het tinderen?

Waarom ben je totaal niet van het tinderen? Zit waarschijnlijk tussen je oren, toch een soort "schaamte" voor tinder. Probeer het eens, klinkt alsof het wel geschikt is voor jou.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 10:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
En dus kom ik ook meer meiden tegen die ik aantrekkelijk vindt. Ik heb een paar keer contact gezocht met zulke meiden maar loopt tot niks uit. Dit komt gwn omdat ze mij niet kennen heb ik het gevoel en dit maakt het lastig voor ze.
Nee, het komt doordat jij ze niet kent. Je spreekt ze namelijk alleen maar aan omdat je hun uiterlijk interessant vindt, en dat vinden vrouwen meestal geen basis voor een date.

Ik raad je ook aan om Tinder te proberen, daar zitten vrouwen die oppervlakkig daten prima vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2018, 15:08
Verwijderd
Ik snap niet waarom je totaal niet van het Tinderen bent? Heb je het wel eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Onmogelijke liefdes
Man of Chrome
64 28-08-2004 20:01
Levensbeschouwing & Filosofie Elementen van de onmogelijke liefde.
Severus
15 27-05-2004 22:10
Verhalen & Gedichten Onmogelijke Liefde
Starley
2 10-02-2004 22:24
Verhalen & Gedichten onmogelijke liefde?!
The one who I am
7 29-11-2001 18:47
Verhalen & Gedichten Eeuwig Onmogelijk
Lindatje
2 27-09-2001 20:40
Verhalen & Gedichten Onmogelijke dingen!!!!!! (eindelijk af)
An
9 12-08-2001 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.