Oud 11-11-2017, 00:59
Verwijderd
Hij moet langer zijn dan ik en ook een beetje breed. Je moet zegmaar zijn ribben ook niet heel erg zien.
Hij moet van die mooie ogen hebben die je twinkelend aanstaren.
Hij moet wel humor hebben, geen humor is wel echt een vette afknapper voor mij.
Ik vind het altijd wel leuk als hij je aan gaat kijken. (met die twinkelende ogen *kwijl*)
Het is altijd leuk als je ziet dat hij andere helpt. (Bijv. een dakloze geld geven. En ja dat heb ik mijn crush zien doen. *zwijmel*)
Ik ben bijv. vegetariër en dan is het leuk om te zien dat hij dieren slachten ook zielig vind (wat de andere jongens dus niet vinden)
Verder moet het wel een aardige jongen zijn, niet iemand die zichzelf helemaal geweldig vind enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2017, 10:33
Ben Strik
Ben Strik is offline
Heb je nou twee keer gereageerd op een topic van 2011?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 13:34
Carly***
Carly*** is offline
Hm, ik denk dat elk meisje voor op een ander type jongen valt. Ikzelf heb een redelijk sterk beeld van wat ik leuk vind. Qua uiterlijk val ik op bruin, beetje warrig haar en mooie blauwe ogen die een beetje fonkelen. Wat ook sowieso moet is dat hij langer is dat ben. Redelijk gespierd lichaam, niet te, maar dat je gewoon kan zien dat hij aan sport doet. Kaaklijn is ook een groot pluspunt!

Qua innerlijk vind ik dat hij lekker sociaal moet zijn en zelfverzekerd. Ik hoef geen jongen die elke keer vraagt of zijn haar wel goed zit. Beetje ijdel is oké, maar onzekerheid is voor mij een afknapper. Ook moet hij een goed gevoel voor humor hebben, beetje losjes en vooral gewoon een gezellig type. Altijd in voor een feestje en iemand die goed met anderen om kan gaan. Lief en zorgzaam vind ik bij een beetje flirt en charme heel leuk!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik wil vriedin
teddybro
2 11-08-2015 14:22
Liefde & Relatie Hoe versier je een meisje?
tm4u
8 31-01-2015 23:03
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 17:38
Liefde & Relatie fuif
Azerty1994
26 22-02-2010 16:13
Seksualiteit Wat vinden meisjes leuk?
Tim Robbenga
10 02-06-2006 20:25
Seksualiteit Aantrekkelijk aan een jongen
kaatje in da house
125 20-09-2004 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.