Oud 23-01-2018, 16:03
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Hey allemaal, ik ben lange tijd afwezig geweest, omdat ik voor mijn school ging helpen in derde wereld landen en ik had daar geen telefoon of computer dus vandaar. Maar nu ben ik weer terug en hoop ik weer meer actief te zijn!
Ik zit dus nu weer op school (moet veel inhalen en blabla, maar daar gaat t niet om nu)
Ik heb dus nu al een lange tijd een vriend en we zijn heel blij samen. Toen ik dus niet thuis was heb ik hem erg gemist en was ik ook heel blij hem weer te zien uiteindelijk. Nu is het zo dat mijn vriend twee beste vrienden heeft. Het is niet dat ze mij onaardig vinden volgensmij, maar ze zitten de hele tijd bij mijn vriend van ja ze is echt lelijk, ik zou het uitmaken, er lopen zoveel leukere en knappere meisjes rond blablabla. Nu zegt mijn vriend dat ik voor hem het mooist ben en dat het hem niet uitmaakt wat zn vrienden zeggen en ik geloof me. Maar het zit me niet helemaal lekker dat zijn vrienden dat zeggen. Ik voel me er onzeker door en ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben voor mn vriend. Ook word ik er boos van want ik denk van waar bemoeien jullie je eigenlijk mee? Dusja kortom ik raak er een beetje confused van...
Iemand tips? alvast bedankt!
x Hanna
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2018, 16:44
Verwijderd
Niets van aantrekken, nutteloze energie. Het is niet leuk wat ze zeggen vooral niet voor jou, maar ook niet voor je vriend natuurlijk. Het zou je vriend sieren als hij ze zei er mee te stoppen maar dat is totaal niet aan jou. Gewoon negeren die opmerkingen. Iets anders kun je niet doen.

Hoe weet jij trouwens dat ze dat zeggen? Zeggen ze het waar jij bij bent?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2018, 16:50
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Citaat:

Hoe weet jij trouwens dat ze dat zeggen? Zeggen ze het waar jij bij bent?
Jup, ze zeggen het gewoon tegen mn vriend als ik naast hem sta. En ik ben nou eenmaal ook niet heel zelfverzekerd en vind het belangrijk wat mensen van me denken. Daarom is het ook zo'n punt voor me.
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2018, 17:18
Verwijderd
Tsja, zorgen dat je zelfverzekerder wordt is altijd een goed iets. Natuurlijk gemakkelijk praten maar helpt je met zo ongeveer alles in je leven. Wat mensen van je denken is niet zo belangrijk maar ik begrijp heel goed dat je dat op je 16e wel denkt.

Ontzettend lomp dat ze dat zeggen waar je naast staat trouwens. Waarschijnlijk meer stoer gedrag dan dat ze het menen maar dat maakt het niet leuker natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2018, 17:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wie zegt dat ze daadwerkelijk iets mis vinden aan hoe jij bent? Het kan ook zijn om je een beetje te pesten, omdat ze jaloers zijn of omdat ze denken dat het grappig is.

Zolang jij en je vriend elkaar leuk vinden maakt het ook niet zoveel uit wat zij denken of vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Beste vriend van mijn crush is op mij
Xmeike_X
15 27-01-2018 14:20
Liefde & Relatie verliefd op de beste vriend van mijn vriendje
vibi
5 21-12-2014 19:39
Liefde & Relatie Ruzie met een vriendin, van mijn vriend
M...
6 24-07-2014 19:24
Verhalen & Gedichten een stuk van mijn verhaal
one_of_the_lost
4 28-07-2005 23:26
Verhalen & Gedichten Een van mijn eerste brieven.
Verwijderd
8 01-05-2003 22:21
Liefde & Relatie Zijn broertje is 1 van mijn beste vrienden.....
Rio
1 02-02-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.