Oud 23-01-2018, 17:36
anoniemjochie
anoniemjochie is offline
Hoi,
Ik ben een jongen van 16 en ik ben echt hopeloos verliefd op een meisje. Ik heb voorheen al wel een vriendin gehad maar toen voelde ik niet wat ik nu voel (ik vraag me eigenlijk ook af of ik toen überhaupt wel verliefd was). Ik kan alleen maar aan haar denken en ik word super nerveus als ze in de buurt is (ze zit ook bij mij in de klas). Ook weet ik nooit zo goed wat ik moet zeggen. We hebben wel contact via social media maar in het echt krijg ik gewoon niks uit m'n strot. Ik betrap mezelf er ook iedere keer op dat ik voor lange tijd naar haar zit te staren.

Ik weet van mezelf dat ik niet zo goed ben met meisjes en relaties, met name 'in person'. Ik word gewoon zo zenuwachtig en ga zweten en trillen als ze bij me in de buurt is. Ook vind ik flirten lastig, tot hoever kan ik gaan en ik zou haar ook bijvoorbeeld nooit zomaar durven aanraken, misschien voelt ze zich dan geïntimideerd ofzo?

Het liefst wil haar gewoon de hele dag vertellen hoe mooi ze is en dat ik iets voor haar wil betekenen, alleen het lukt me gewoon niet. Verliefd zijn kan mooi zijn maar ik word er vooral onzeker door. Ik kan me de hele dag niet concentreren en ook mijn schoolresultaten lijden daaronder. Het enige wat ik me de hele dag afvraag is of ze mij wel leuk of aantrekkelijk vindt.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Heeft iemand advies? Ik hoop dat er serieus wordt gereageerd want ik zit er erg mee.

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2018, 02:34
joel00pink
joel00pink is offline
Stap op haar af en begin eerst is goed kennis maken. Als je dan nog steeds denkt dat je haar leuk vind, spreek wat vaker af. Wie weet wat er vanaf komt👍
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend
Danto13
25 30-05-2013 22:55
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje uit mijn klas
Verwijderd
6 06-11-2012 17:19
Liefde & Relatie verliefd op een meisje
Verwijderd
16 16-05-2011 07:03
Liefde & Relatie Verliefd op Meid die ik al heel lang ken
Verwijderd
6 10-04-2011 16:28
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje, maar is ze op mij?
jeweetmijnnaam
3 08-03-2010 20:18
Verhalen & Gedichten verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?!
skatergirl15
13 20-12-2002 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.