Oud 31-01-2018, 11:00
NaamKomtWel
NaamKomtWel is offline
Hey allemaal

Ruim een jaar geleden heb ik een aantal dates gehad met een meisje (zij is 19, ik ben 20) wat uiteindelijk op niets is uitgelopen. Als ik er aan terug denk dan denk ik wel dat ze wel precies een meisje is wat ik zoek. Dus deze vraag is eigenlijk vooral voor de meiden, omdat ik benieuwd ben wat zij ervan zullen zeggen.

Kan ik haar opnieuw weer mee uitvragen via WhatsApp (ik spreek haar nooit in het echt)? Of kan ik gewoon proberen een gesprek aan te gaan over koetjes en kalfjes en kijken of daar wat uit voor komt? Of kan ik beter gewoon verder gaan?

Ben dan ook benieuwd naar waarom jullie wat vinden.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2018, 11:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom werd het toen niks?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-01-2018, 11:06
Verwijderd
Kunt altijd proberen een gesprek aan te knopen. Inderdaad interessant om te weten waarom het toen op niets is uitgelopen. Zou er niet te veel van verwachten, zoals het nu overkomt, lijkt het alsof ze misschien op papier goed bij je past maar dat er in het echt gewoon geen klik was. Dat gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2018, 11:53
NaamKomtWel
NaamKomtWel is offline
Citaat:
Waarom werd het toen niks?
Ik denk omdat ik toen nog best anders was. Was toen heel erg bezig met negatieve dingen, klagen ergens over bijv. en ik denk dat ik toentertijd ook veel te weinig aandacht aan haar besteedde, en op momenten juist weer te geforceerd als het ware bezig was. Ik denk dat dat vooral de reden was uiteindelijk, want zij zag er uiteindelijk niet echt iets in.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2018, 12:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk omdat ik toen nog best anders was. Was toen heel erg bezig met negatieve dingen, klagen ergens over bijv. en ik denk dat ik toentertijd ook veel te weinig aandacht aan haar besteedde, en op momenten juist weer te geforceerd als het ware bezig was. Ik denk dat dat vooral de reden was uiteindelijk, want zij zag er uiteindelijk niet echt iets in.
Proberen kan altijd, maar dan moet je haar wel de ruimte gunnen om de "nieuwe jij" te leren kennen. Als ze daar geen zin in heeft/ tijd voor wil maken/ vertrouwen in heeft zal je dat ook moeten accepteren. Vragen kan altijd, maar ik zou niet te hoopvol zijn als ik jou was... (Ik zou er persoonlijk denk ik niet zo veel zin in hebben dat contact weer op te pakken)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-01-2018, 12:21
DEEN-Supermarkt
DEEN-Supermarkt is offline
Zeg gewoon dat je seks wilt en dan lukt het wel! Veel success alvast!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2018, 12:21
De-Wilde-Balzak
De-Wilde-Balzak is offline
doe alsof je haar toevallig tegen komt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #87 deel 2
Verwijderd
470 15-08-2011 15:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 23:47
Levensbeschouwing & Filosofie dump hier u religieuze teksten
beaming eye
116 05-02-2005 11:19
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus
Donny must die
117 24-01-2005 22:50
Psychologie overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam
Ruudje
18 18-11-2004 12:15
Liefde & Relatie toen ik sliep...
Oktober
83 27-10-2004 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.