Oud 07-02-2018, 21:01
Bryan M.
Bryan M. is offline
Vandaag heb ik het ergste meegemaakt wat mij persoonlijk ooit is overkomen als het op liefde aankomt. Hier is het verhaal.


Ik zit in de klas en een lelijk (Ja, echt lelijk) meisje is verliefd, op mij, wat ik nog niet wist. We waren bezig met verzorging, en de meester vroeg of ik even iets uit het lokaal wilde halen van de andere klas (Waar dat ene meisje in zat). Dus ik doe dat. Op het moment dat ik het lokaal binnenloop, lijkt mijn hart even stil te staan. Dat meisje gilt als een gek zo "OHMYGOOOOD!!!!' En 'AAAAHHHH' (Weet niet meer precies) en iedereen wist het toen dat ze helemaal verliefd op me was. Ik heb veel meegemaakt, maar dit was het meest vernederende ooit voor mij.


Hebben jullie ook zo'n ervaring? Laat ze maar weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2018, 21:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als dit het heftigste is valt het allemaal reuze mee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 23:11
felixmeyer
felixmeyer is offline
Je kan haar beter er op wijzen dat jij niet geïnteresseerd bent in haar. Anders houd dit gedrag zich aan
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 12:17
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het is vervelend dat iemand die jij niet ziet zitten zo overdreven interesse toont. Maar probeer het gedrag ('AAHHH' roepen) te scheiden van haar als mens. Ik snap dat je liever had gehad dat een mooi meisje dit deed, maar nu kom je een beetje over alsof je meisjes als statussymbool ziet.

Verder klinkt dat incident niet zo bijzonder. Tenminste, meisjes en vrouwen dealen constant met onaantrekkelijke mannen die zo overdreven flirten. Ik had gisteren nog mijn buurman van 50+ die de bouwvakkers ging vertellen over 'wat een mooie buurvrouwen' hij had. Indringend oogcontact erbij, langzaam naar me toe schuiven, brr. Dat moet hij niet doen, en dit meisje moet ook niet zo roepen. Mensen zo voor 't blok zetten, publiekelijk, in een situatie waarin ze niet gemakkelijk weg kunnen, is geen prettig gedrag.

Dus dat is wat ik jou aanraad hiervan te leren.

Niet 'lelijke mensen mogen mij niet leuk vinden', maar 'deze manier van flirten is vervelend, tenzij de interesse wederzijds is'. Dan zou je een topic kunnen openen over vervelende manieren van flirten, en dan heb je meteen een veel interessantere discussie.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 12:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het ergste wat mij persoonlijk is overkomen als het op liefde aankomt is een misbruiksrelatie, een verkrachting en een paar aanrandingen.

O.a. iemand die via emotionele chantage seks afdwong ('als je nu mijn fetisj niet vervult, dan ga ik morgen slecht voor mijn dochter kunnen zorgen, omdat ik zo afgeleid ben!') en een ex die me voor straf besloot aan te randen toen ik hem geen aandacht gaf, tien jaar nadat het uit was.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2018, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Vandaag heb ik het ergste meegemaakt wat mij persoonlijk ooit is overkomen als het op liefde aankomt. Hier is het verhaal.


Ik zit in de klas en een lelijk (Ja, echt lelijk) meisje is verliefd, op mij, wat ik nog niet wist. We waren bezig met verzorging, en de meester vroeg of ik even iets uit het lokaal wilde halen van de andere klas (Waar dat ene meisje in zat). Dus ik doe dat. Op het moment dat ik het lokaal binnenloop, lijkt mijn hart even stil te staan. Dat meisje gilt als een gek zo "OHMYGOOOOD!!!!' En 'AAAAHHHH' (Weet niet meer precies) en iedereen wist het toen dat ze helemaal verliefd op me was. Ik heb veel meegemaakt, maar dit was het meest vernederende ooit voor mij.


Hebben jullie ook zo'n ervaring? Laat ze maar weten
volgende keer SCHREEUW HARD TERUG werkt goed XD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 20:33
Seksualiteit De passie van liefde en seks
Sol-v
15 06-11-2002 14:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.