Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2018, 06:44
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij vertellen wat er leuk is aan kamperen?
Nee, dat zeggen we niet. Geheim.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2018, 14:19
Verwijderd
Kamperen is leuk, behalve dat je toch altijd weer iemand uit de buurt tegenkomt.
Dit jaar gaat de puppy voor het eerst mee op wandelvakantie in Luxemburg
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Kamperen is leuk, behalve dat je toch altijd weer iemand uit de buurt tegenkomt.
Wat een gekke generalisatie Kamperen is toch niet plek gebonden, ik heb ook vaak (wild)gekampeerd op plekken waar ik niet eens mensen tegenkwam. Misschien als je op een massacamping in Italie of Zuid-Frankrijk gaat staan ja..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 16:20
Verwijderd
Wij zijn nog nooit iemand die we kennen geven gekomen, ook niet toen we op een camping 20 km verderop zaten. Of 1500 km naar het zuiden, maakte niks uit. Geen bekenden!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een gekke generalisatie Kamperen is toch niet plek gebonden, ik heb ook vaak (wild)gekampeerd op plekken waar ik niet eens mensen tegenkwam. Misschien als je op een massacamping in Italie of Zuid-Frankrijk gaat staan ja..
Mwah, massa campings gaan we nooit heen. Mijn vader zoekt altijd ANWB campings uit wat redelijk in prijs en grootte zijn. En Misschien gaan we niet ver genoeg. De max is toch Oostenrijk en hooguit Noord-italie. Frankrijk heb ik nog nooit gekampeerd.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 16:57
Verwijderd
Het hoogtepunt was op een camping in Den Helder daar stonden veel mensen vast op de camping die uit ons dorp komen. Was wel leuk voor ons kinderen. Toch nog samenspelen met dezelfde kinderen uit de buurt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader zoekt altijd ANWB campings uit wat redelijk in prijs en grootte zijn.
Ja, dat is het probleem, dat doet half Nederland
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is het probleem, dat doet half Nederland
Precies
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 18:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat een gekke generalisatie Kamperen is toch niet plek gebonden, ik heb ook vaak (wild)gekampeerd op plekken waar ik niet eens mensen tegenkwam. Misschien als je op een massacamping in Italie of Zuid-Frankrijk gaat staan ja..
Ik had wel een meisje in mijn klas die we bijna elke vakantie tegenkwamen, of het nu in Nederland was of in Duitsland, ik denk dat we haar wel een keer of 7 toevallig tegenkwamen. Ik kon niet zo goed met haar opschieten, dus dat was altijd een beetje ongemakkelijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 07:37
Verwijderd
Weer een vraagje; als ik een goede slaapzak (die tot onder het vriespunt kan) aanschaf en een degelijk (ook warm, ik heb het heel snel heel koud) matje koop en ik laat dat in de tent liggen.. is dat niet een beetje link? Hahaha ik bedoel, je staat op een camping natuurlijk maar ooit was ik op rock Werchter en toen zijn onze tenten leeggeroofd hoe doen jullie dat altijd? Mijn ouders hebben een camper en die kan gewoon op slot maar zo’n tentje natuurlijk niet echt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Weer een vraagje; als ik een goede slaapzak (die tot onder het vriespunt kan) aanschaf en een degelijk (ook warm, ik heb het heel snel heel koud) matje koop en ik laat dat in de tent liggen.. is dat niet een beetje link? Hahaha ik bedoel, je staat op een camping natuurlijk maar ooit was ik op rock Werchter en toen zijn onze tenten leeggeroofd hoe doen jullie dat altijd? Mijn ouders hebben een camper en die kan gewoon op slot maar zo’n tentje natuurlijk niet echt.
Op campings gaat alles uit van goed vertrouwen, je kan wel een slotje op je tent doen maar daar kunnen ze zo omheen snijden. Mensen laten wel waardevoller spullen in de tent liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 09:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Weer een vraagje; als ik een goede slaapzak (die tot onder het vriespunt kan) aanschaf en een degelijk (ook warm, ik heb het heel snel heel koud) matje koop en ik laat dat in de tent liggen.. is dat niet een beetje link? Hahaha ik bedoel, je staat op een camping natuurlijk maar ooit was ik op rock Werchter en toen zijn onze tenten leeggeroofd hoe doen jullie dat altijd? Mijn ouders hebben een camper en die kan gewoon op slot maar zo’n tentje natuurlijk niet echt.
Festivalcampings zijn populair onder paupers en oostblok-dieven; ik zou me daar bij meer reguliere campings niet zo druk over maken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 10:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Festivalcampings zijn idd ideaal om te roven. Mensen zijn vaak te hard bezig met naar de klote gaan om op hun spullen te letten. Plus dat er zo veel mensen rondlopen dat het niet opvalt als je ineens ergens wat shit graait en ermee wegloopt.
Bij gewone campings komen mensen meer om te chillen bij hun tent en boterhammen met hagelslag te eten enzo.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 10:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nog nooit problemen gehad op gewone campings, gaat inderdaad in goed vertrouwen. En zo lang je geen geld, elektronica oid in je tent laat liggen zal het wel loslopen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Op campings gaat alles uit van goed vertrouwen, je kan wel een slotje op je tent doen maar daar kunnen ze zo omheen snijden. Mensen laten wel waardevoller spullen in de tent liggen.
Ah oké.. ik zou ook niet mijn tent dan op slot doen want dat haalt dan inderdaad weinig uit.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Festivalcampings zijn populair onder paupers en oostblok-dieven; ik zou me daar bij meer reguliere campings niet zo druk over maken.
Oké dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Festivalcampings zijn idd ideaal om te roven. Mensen zijn vaak te hard bezig met naar de klote gaan om op hun spullen te letten. Plus dat er zo veel mensen rondlopen dat het niet opvalt als je ineens ergens wat shit graait en ermee wegloopt.
Bij gewone campings komen mensen meer om te chillen bij hun tent en boterhammen met hagelslag te eten enzo.
Aahw hahaha die boterhammen met hagelslag
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 07:13
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit problemen gehad op gewone campings, gaat inderdaad in goed vertrouwen. En zo lang je geen geld, elektronica oid in je tent laat liggen zal het wel loslopen.
Ga ik dan ook proberen zoveel mogelijk bij me te dragen en zo weinig mogelijk mee te nemen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2018, 16:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een buidel voor je waardevolle spullen is fijn
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.