Oud 15-02-2018, 03:01
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Gister heb ik een meisje een zelf gemaakte (op photoshop) valentijnskaart gestuurd, eigenlijk zonder al te veel bedoelingen. Aan de hand van die valentijnskaart raakte we met elkaar in gesprek en blijkbaar vind ze mij heel erg leuk. Dat is voor het eerst in lange tijd dat ik zoiets hoor, vandaar Valentijnswonder.

Waar ik mee zit is dat ik eerder haar beste vriendin leuk vond en op die manier heb ik haar ook leren kennen. Ik heb haar nog maar één keer gezien, dus ik kan nog niet bepalen of ik haar daadwerkelijk zo leuk vind. Ze is op zich een aardige zorgzame en goed uitziende meid, waarmee ik goed kan praten. Enige nadeel is dat ze begeleid woont, dan denk ik altijd, dat zou niet voor niets zijn. Je merkt in principe weinig van, maar dat kan ook komen omdat ik haar nog niet zo goed ken. Daarnaast heeft ze een vrij fors postuur, ik weet niet of dat door medicatie komt of door een mogelijke gezamenlijke hobby, namelijk eten. Verder ze is net uit een relatie dus ze wilt in elk geval nog geen relatie beginnen, maar ze wilt wel de fysieke handelingen in een relatie uitvoeren.

Mijn vraag is meer, wat kan ik het beste doen, rustig afwachten en zien hoe het gaat verlopen? Of er op in gaan en initiatief tonen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2018, 08:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Leer haar kennen en houd het een beetje casual, misschien houdt je er een leuke vriendschap aan over, misschien wel meer dan dat.

Door het begeleid wonen zou ik je niet te veel af laten schrikken zolang je geen idee hebt waarom dat is. Eigenlijk is het wel fijn dat ze niet thuis woont, als haar thuissituatie mogelijk niet zo fijn is. Dan wordt jij namelijk ook minder geconfronteerd met eventueel lastige ouders Het lijkt mij juist beter dat iemand op zichzelf woont, i.p.v. thuis in een gezin met mogelijk ruzie/ geweld/ wat er dan ook thuis speelt. Dat iemand nog thuis woont is natuurlijk ook geen garantie dat dat een fijn thuis is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-02-2018, 11:35
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
Leer haar kennen en houd het een beetje casual, misschien houdt je er een leuke vriendschap aan over, misschien wel meer dan dat.

Door het begeleid wonen zou ik je niet te veel af laten schrikken zolang je geen idee hebt waarom dat is. Eigenlijk is het wel fijn dat ze niet thuis woont, als haar thuissituatie mogelijk niet zo fijn is. Dan wordt jij namelijk ook minder geconfronteerd met eventueel lastige ouders Het lijkt mij juist beter dat iemand op zichzelf woont, i.p.v. thuis in een gezin met mogelijk ruzie/ geweld/ wat er dan ook thuis speelt. Dat iemand nog thuis woont is natuurlijk ook geen garantie dat dat een fijn thuis is.
Bedankt, zo had ik het nog niet gezien
Met citaat reageren
Oud 15-02-2018, 11:39
Verwijderd
Ik vind het gek dat je benoemd dat ze fors gebouwd is. Waarom is dat in deze situatie relevant?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2018, 14:04
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Misschien was ik hierin iets onduidelijk en kortaf, bedoelde ermee te zeggen dat ik normaal gesproken niet val op meiden met een paar maten groter. Of in elk geval die breder zijn dan een normaal postuur.

Dat komt mede omdat ik zelf dun ben en alsnog vrij veel kan eten. Maar goed dat heeft met stofwisseling te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2018, 22:10
Verwijderd
Maar val je op haar of niet? Volgens mij is dat eerst de vraag. En vervolgens zo ja wil je “fysieke handelingen uitvoeren” met haar?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 12:45
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Haar persoonlijkheid trekt mij wel aan, wil haar nog wel beter leren kennen.

Het uitvoeren van fysieke handelingen met haar vind ik denk ik nog niet zo punt.

Het is meer zo dat ik nog niet weet of ik mijzelf een langere tijd met haar wil binden.

Laatst gewijzigd op 18-02-2018 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 14:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waardoor heb je het gevoel dat je dat moet, dat binden voor langere tijd? Je vraagt haar toch niet ten huwelijk Enig idee waarom je dat niet zou willen? Ben je bang dat je dan later een leuker meisje misloopt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 23:55
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Omdat ik liever relaties aan ga voor een langere termijn. Je neemt toch niet met iemand om kort samen mee te zijn lijkt me. Ik vind het gewoon fijn om voor een langere periode iets van stabiliteit te hebben. Ik ben niet bang om iemand anders mis te lopen omdat ik al in een relatie zit. Want weinig meiden zijn op het eerste gezicht beter dan degene waarmee jee relatie mee hebt lijkt me.

Nja goed kleine update, we hebben donderdag afgesproken en vanaf dan weet ik wss meer.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2018, 06:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat lijkt me een prima instelling. Maar je hoeft natuurlijk na één date niet direct een relatie te nemen als je nog sterk twijfelt. Leer elkaar gerust eerst nog wat beter kennen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 01:11
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Uiteindelijk niets geworden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.