Oud 08-02-2018, 19:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ren zoveel op m'n werk dat ik blij ben dat ik even aan een bureau kan zitten
Heb je niet dat als je eenmaal gaat zitten het een stuk moeilijker is om weer op te staan? Ik heb dat altijd als ik een lange dienst heb en in m'n pauze even ga zitten. Daarna ben ik echt niet vooruit te branden.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 08-02-2018, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Heb je niet dat als je eenmaal gaat zitten het een stuk moeilijker is om weer op te staan? Ik heb dat altijd als ik een lange dienst heb en in m'n pauze even ga zitten. Daarna ben ik echt niet vooruit te branden.
Nee, want als ik te lang blijf zitten, maken de cliënten zichzelf of anderen van kant en dat is nog veel meer gedoe dan opstaan.
Oud 08-02-2018, 19:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wij hebben van die bureaus die je hoger en lager kan zetten, op lange dagen is het soms best fijn om tussendoor even te staan
Ja die heb ik dus ook. Je kan het afwisselen. Ik vind het wel relaxed! Wel opletten dat je ook goed staat, maar dat is ok.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2018, 19:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben hoge labtafels en lage bureaus en sowieso zit ik zelden langer dan tien minuten achter elkaar op mijn werk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-02-2018, 19:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je niet dat als je eenmaal gaat zitten het een stuk moeilijker is om weer op te staan? Ik heb dat altijd als ik een lange dienst heb en in m'n pauze even ga zitten. Daarna ben ik echt niet vooruit te branden.
Dit had ik wel toen ik nog de hele zaterdag op de markt werkte. Dan kon je maar 't beste blijven lopen, want anders werd je zo moe
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-02-2018, 23:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Topdienst, paar kleine dingen gedaan en toen twee afleveringen temptation Island gekeken met de restjes van het gebak van de middag.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-02-2018, 00:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, want als ik te lang blijf zitten, maken de cliënten zichzelf of anderen van kant en dat is nog veel meer gedoe dan opstaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-02-2018, 01:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nee, want als ik te lang blijf zitten, maken de cliënten zichzelf of anderen van kant en dat is nog veel meer gedoe dan opstaan.
Als er shit aan de hand is terwijl ik met pauze ben negeer ik dat gewoon, want pauze is pauze. Ik krijg voor dat half uur niet betaald, dus dan doe ik ook niks.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-02-2018, 04:23
Verwijderd
Wij hebben geen pauze. Er zijn momenten dat je een half uur kunt zitten, maar strikt gezien moet je van de groep weg kunnen in me pauze. Dat is niet verantwoord, dus hebben wij geen pauze. Wat vaak gebeurd op groepen is dat diensten op papier een n half uur langer zijn dan in de praktijk. Dan staat er op papier dat je om 1430 moet beginnen, maar begin je dus pas om 1500. Dat werkt vrij goed.
Oud 09-02-2018, 07:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vandaag laatste avonddienst in dit ziekenhuis, en nog maar een paar dagen extreem vroeg op daarna voordat ik weer een normaal leven kan hebben

En dit ziekenhuis enorm ga missen haha
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-02-2018, 12:45
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Aiiii, ik heb vandaag zo'n kort lontje, dat ik echt medelijden heb met mijn collega's!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-02-2018, 13:43
Verwijderd
Pfffrrrrt die stommerds mogen anders de hele dag naar je kijken. Daar word je toch gewoon vrolijk van.
Oud 13-02-2018, 13:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Pfffrrrrt die stommerds mogen anders de hele dag naar je kijken. Daar word je toch gewoon vrolijk van.


Ik vind het vooral erg dat je aan ze merkt dat ze een beetje bang voor me zijn.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-02-2018, 14:07
Verwijderd
Hahahaha ja daar hebben de mijne ook wel eens last van.
Oud 13-02-2018, 15:00
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Een klant had nog niet betaald en ik had al dik twee weken geleden een herinnering gestuurd. Toen ben ik maar even langs de klant gegaan als herinnering in levenden lijve en dat werkte een stuk beter.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 13-02-2018, 15:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vandaag alleen maar mensen aan de telefoon die de verkeerde keuze maken in het menu en bij mij terecht komen met hun gezeik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-02-2018, 15:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag vergadering van 12 tot 13:30, lekker tijdens lunchtijd. Loopt het uit tot half 4
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-02-2018, 17:55
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb een week klantenservice duty omdat een of andere retard de 2 dames tegelijkertijd vakantie heeft gegeven. Ik word er echt het meest onaangename persoon ter wereld van de tering. Ik werd zelfs niet meer zen van de showroom ombouwen daarna
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-02-2018, 18:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha ik had vandaag kinderen in de klas die kwamen klagen dat ze niet genoeg tekst hebben in de film. De tekst die ze wel hebben hadden ze niet voorbereid: ze wisten niet eens in welke scènes ze zitten. Ja fiks ga ik je meer tekst geven die je dan kunt negeren 😁
Oud 13-02-2018, 18:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoezo dat dan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-02-2018, 19:22
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
*frustratieblaat* dit soort dingen moet ik niet op internet zetten
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-02-2018, 20:18
Verwijderd
PM het maar even dan!
Oud 14-02-2018, 17:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een collega met wie ik het kantoor deel, vroeg vandaag of ik niet gewoon een paar uur per week de klantenservice wil doen. Gewoon omdat ze er echt intens van geniet als ik achter mn bureau zit te schelden op domme mensen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-02-2018, 22:21
Verwijderd
Ik heb vanavond mijn cv maar weer eens een oppoetsbeurt gegeven, heb er knallende koppijn van maar het resultaat mag er zijn vind ik

Ook wel leuk dat je steeds meer dingen weg moet streven van je cv ipv kulbaantjes erop zetten om het nog wat te laten lijken
Oud 14-02-2018, 22:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ada had de slaapkamer helemaal romantisch gemaakt met rozen en chocolade en rode wijn en kaarsen en attributen waar Johnny Wiseau trots op zou zijn, en ze probeerde me dus de slaapkamer in te lokken en dat heeft haar echt een uur gekost, ik had niks door
Maar zo lief
Oud 14-02-2018, 22:32
Verwijderd
Dat wordt rugmunchen!
Oud 14-02-2018, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ada had de slaapkamer helemaal romantisch gemaakt met rozen en chocolade en rode wijn en kaarsen en attributen waar Johnny Wiseau trots op zou zijn, en ze probeerde me dus de slaapkamer in te lokken en dat heeft haar echt een uur gekost, ik had niks door
Maar zo lief

Dat is werkgerelateerd voor jou?
Oud 15-02-2018, 07:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee ik heb gewoon in het verkeerde topic gepost
Oud 16-02-2018, 15:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
In één dag een groot interview met NRC en een groot interview met de Volkskrant ingekopt. Ik heb mijn weekend en de bijbehorende pintjes wel weer verdiend!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-02-2018, 17:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Komende week mijn laatste week op deze school. Behalve vrijdag zit ik ook iedere avond op school. My God... hoe overleef ik dat?!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-02-2018, 18:27
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
In één dag een groot interview met NRC en een groot interview met de Volkskrant ingekopt. Ik heb mijn weekend en de bijbehorende pintjes wel weer verdiend!
Wanneer staat het erin?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 16-02-2018, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nee ik heb gewoon in het verkeerde topic gepost
Gisteren of eergisteren had ik een reactie getikt en ik weet zeker dat het in het goede topic was. Omdat ik in een ander tabblad naar een ander topic was geweest kwam het antwoord daar terecht denk ik.
Oud 16-02-2018, 19:16
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Komende week mijn laatste week op deze school. Behalve vrijdag zit ik ook iedere avond op school. My God... hoe overleef ik dat?!
Boffie bij het ontbijt, 10.30 boffietijd. Kan ook best bij de lunch en om een uur of 4. En als je t ‘s avonds uitdeelt kan er ook alleen maar beter op worden!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 16-02-2018, 19:17
Verwijderd
Schooldirecteuren praten onderling teveel.
Oud 16-02-2018, 19:52
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Morgen laatste dienst in dit ziekenhuis en dan volgende week nog twee dagen en dan is het vroege opstaan voorbij
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-02-2018, 19:54
Verwijderd
Oud 16-02-2018, 19:57
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wellicht kan ik dan ook structureel later dan 21.15 naar bed
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-02-2018, 20:21
Verwijderd
Hahaha, ja, vroeg naar bed is echt fucking killing. Voor mij dan.
Oud 16-02-2018, 20:23
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nouja als je ook heel vroeg opstaat en tussendoor geen tijd hebt voor dutjes wordt 't uiteindelijk vanzelf gemakkelijk!

Maarrrr het is denk ik met name goed voor m'n relatie en sociaal leven. Doordeweeks afspreken
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-02-2018, 20:25
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Oh en ik heb me gisteren echt lomp gesneden aan een ampul en het bloed zat overal :') en de patiënt was nog wakker. geeft veel vertrouwen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-02-2018, 20:29
Verwijderd
Hahahaha
Oud 16-02-2018, 20:29
Verwijderd
Ik heb van de week een melding gesloten met "Niet opgelost. Omschrijving: Above my pay grade"
Oud 16-02-2018, 21:41
Verwijderd
Citaat:
In één dag een groot interview met NRC en een groot interview met de Volkskrant ingekopt. Ik heb mijn weekend en de bijbehorende pintjes wel weer verdiend!
Wanneer kunnen we dit lezen??
Oud 16-02-2018, 21:42
Verwijderd
Deze week was wederom met veel discussies.
Oud 16-02-2018, 21:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb van de week een melding gesloten met "Niet opgelost. Omschrijving: Above my pay grade"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-02-2018, 02:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wanneer kunnen we dit lezen??
NB: Mijn werk is pers-agent voor anderen zijn, niet voor mezelf.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-02-2018, 09:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Schooldirecteuren praten onderling teveel.
In mijn ervaring juist te weinig! Wellicht praten ze over de verkeerde dingen
Oud 17-02-2018, 13:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zit bij de DNO, over twintig minuten heb ik auditie voor het IVC
Oud 17-02-2018, 15:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik zit bij de DNO, over twintig minuten heb ik auditie voor het IVC
Oeh vet! Hoe ging 't?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-02-2018, 16:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ben helemaal op was heel hard werken, de akoestiek van de zaal maakte dat ik mijn laagte amper hoorde dus mijn stem leek heel dunnetjes. Geen idee hoe het voor de jury klonk. Acteren ging goed. Ik wil slapen daaamn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.