Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2018, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Aww, zo zuur!
Ja, wel un petit peu vind ik ook

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:12. Reden: Op verzoek
Advertentie
Oud 14-02-2018, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Pffrrrttt wat suffig!
Ja, de sukkel.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:12. Reden: Op verzoek
Oud 14-02-2018, 12:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mieke, je hebt PM!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-02-2018, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Aw Knuffel!

Ik had vorige week niet-realiserend afgesproken om volgende week woensdag bij te praten en wat te drinken met mijn ex. Dat is vandaag dus.


Succes dan vandaag, of wat je ook zegt in zo’n situatie ofzoiets..

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:13. Reden: Op verzoek
Oud 14-02-2018, 12:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja, de sukkel.
Zal ik een tortilla in zijn gezicht gaan duwen??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-02-2018, 12:49
Verwijderd
Citaat:
En ik heb hele goede soep opstaan voor vanavond en ik kan wel een bak haagen dasz halen en kom hier maar op de bank liggen!
Aaaaahw en taart! waar wonen jullie? lijkt me superleuk
Oud 14-02-2018, 12:50
Verwijderd
Twee tortilla's!
Oud 14-02-2018, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Aaaaahw en taart! waar wonen jullie? lijkt me superleuk
Enschede, niet bepaald in de buurt.... en mijn zusje gaat over twee weken verhuizen naar Tilburg, die woonde in Antwerpen. Anders hadden we best nog een keeer kunnen meeten.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:14. Reden: Op verzoek
Oud 14-02-2018, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Zal ik een tortilla in zijn gezicht gaan duwen??
Hahahahhahaa ik ben nu serieus met andere mensen aan het whatsappen om zijn naam naar beneden te krijgen

Wat wel weer tot leuke conversaties leidt over stamppot met gehaktballetjes
Oud 14-02-2018, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Enschede, niet bepaald in de buurt.... en mijn zusje gaat over twee weken verhuizen naar Tilburg, die woonde in Antwerpen. Anders hadden we best nog een keeer kunnen meeten.
Ooh jaaa, dat is wel ver. ja, dat wist ik ja! Jammer dat ze hier weggaat al is het misschien wel fijn dat ze wat dichter gaat wonen.
Oud 14-02-2018, 13:11
Verwijderd
Dichterbij wonen is sowieso tof, maar ze is in Antwerpen toch niet zo op haar plek. En dat heeft ze lang over getwijfeld, dus ik ben al lang blij dat ze een keuze heeft gemaakt.
Oud 14-02-2018, 19:08
Verwijderd
Wat een gek verhaal.. ik heb nooit zoiets meegemaakt. Lijkt me dat het ook best wel moeilijk is om weer terug vrienden te worden omdat hij voor jouw gevoel je vertrouwen misschien een beetje beschaamd heeft. Maar wie weet groeit het over een tijdje weer. Als ik dichterbij woonde kwam ik jankfilms kijken en chocoladeijs eten bij je!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:14. Reden: Op verzoek
Oud 14-02-2018, 19:42
neardo
neardo is offline
Oh, wat stom. Ik vond het zo leuk voor je. Mensen weten niet wat ze willen. En het is niet gek dat je daar verdrietig om bent. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:14. Reden: Op verzoek
Oud 14-02-2018, 19:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Zal ik een tortilla in zijn gezicht gaan duwen??
Citaat:
Twee tortilla's!


Stom hoor. Hij klonk heel leuk en sympathiek, jammer dat-ie dat niet helemaal bleek te zijn.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:12. Reden: Op verzoek
Oud 14-02-2018, 20:04
Verwijderd
Doet er inderdaad niet toe!
En ja ik heb ook soortgelijke dingen meegemaakt en ik ben ook vaak in de positie geweest van de tortillaman.

All men are assholes

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:15. Reden: Op verzoek
Oud 14-02-2018, 20:04
Verwijderd
behalve één geloof ik
Oud 14-02-2018, 20:21
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:


Succes dan vandaag, of wat je ook zegt in zo’n situatie ofzoiets..
Ja geen idee! Het was best gezellig, maar het ontwijken van haar vragen over mijn dateleven was nog wel een uitdaging. Daar wil ik het echt gewoon niet over hebben met haar.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 14-02-2018, 20:25
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Aw Mieke Knuffel!

Ik had vorige week niet-realiserend afgesproken om volgende week woensdag bij te praten en wat te drinken met mijn ex. Dat is vandaag dus.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 16-02-2018, 01:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Aw Mieke Knuffel!

Ik had vorige week niet-realiserend afgesproken om volgende week woensdag bij te praten en wat te drinken met mijn ex. Dat is vandaag dus.
Oef, wat ongemakkelijk Fijn dat het meeviel.

Ik heb het een keer moeten uitmaken op Valentijnsdag. Niet expres zo bedacht, wel zo gelopen.
Oud 16-02-2018, 20:21
Verwijderd
Aumgn hoe lang zijn jullie al uit elkaar?
Oud 16-02-2018, 20:27
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Aumgn hoe lang zijn jullie al uit elkaar?
Sinds eind november, nog niet eens zo lang dus.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 16-02-2018, 20:29
Verwijderd
Idd! Waarom gingen jullie bijkletsen? (Ik heb dat nooit gedaan)
Oud 17-02-2018, 06:38
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ja goede vraag wel. We zijn bijna acht jaar samen geweest, sinds we 15 waren. Ik heb het uitgemaakt omdat ik vond dat het qua relatie echt niet meer werkte. Maar we hebben daar nooit ruzie bij gehad dus dat maakt het wel makkelijker. En tja, als je zo lang samen bent geweest wil je wel dat het goed met de ander gaat.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 17-02-2018, 07:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vind ik knap, als je zo uit elkaar kunt. Maar goed, mijn ex en ik zijn heel naar uit elkaar gegaan dus ik heb nog heel lang gehad dat ik hem eigenlijk ook niks goeds gunde
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-02-2018, 07:08
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik sprak eigenlijk alleen af met exen om nog eens te batsen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-02-2018, 09:52
Verwijderd
Zo'n jaar geleden was ik best wel erg verliefd op een meisje uit mijn klas. Helaas wees ze me af, maar ze bleef nog wel best lang in m'n hoofd zitten. De laatste tijd begon ik haar weer leuk te vinden, maar dacht tegelijkertijd: dt heeft toch geen zin. Gisteravond kreeg ik dit berichtje nog van haar:

"Hey, ik wilde nog even sorry zeggen voor hoe alles is gegaan. Je bent echt n aardige gast, maar ik vind je gewoon niet leuk. Ik hoop voor de rest dat je nog een leuk leven hebt! Maar ik ben even druk bezig met iemand anders. Nogmaal sorry, maar t is nie anders😁"

Toch wel aardig dat ze dit nog ff zegt. Kan ik haar eindelijk helemaal uit m'n hoofd halen. 😊👍🏻
Oud 17-02-2018, 09:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vind ik knap, als je zo uit elkaar kunt. Maar goed, mijn ex en ik zijn heel naar uit elkaar gegaan dus ik heb nog heel lang gehad dat ik hem eigenlijk ook niks goeds gunde
Jouw ex is dan ook een vrij naar persoon ik heb maar 2 exen die ik niet spreek. Eentje is een naar persoon en de ander vindt mij een naar persoon. De rest ben ik goed mee, eentje heeft zelfs mijn vloer gelegd toen ik hier kwam wonen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-02-2018, 18:09
Verwijderd
Ik heb zowel een ex die ik in het ravijn wil gooien als een eigenlijk hele lieve chille ex die ik ook nog wel spreek
Oud 18-02-2018, 01:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh wow, de ex van een goede vriendin appt me net (in beschonken toestand) over dat ze hulp nodig heeft omdat ze gek was geworden toen ze 't uitmaakte. En dat hij 't me kwalijk zou nemen als ik haar gestuurd heb in haar keuze. Ze zijn al bijna een jaar uit elkaar.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-02-2018, 14:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
@Oates: Vind het altijd wel grappig als mensen zich zo in hun kaarten laten kijken.
Oud 19-02-2018, 14:37
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat Oates bedoelt

Van serieuzere relaties ben ik nergens met ruzie uit elkaar gegaan, maar ik heb ook met geen van de drie nog echt contact. Met één heb ik dat wel jarenlang gehad maar is een beetje gegroeid dat we dat ook niet meer hebben. Daar sprak ik ook wel eens mee af zonder seks of bijbedoelingen. Andere twee nadat het uitging echt nauwelijks nog contact gehad. Met één had ik dat wel verwacht en destijds gewild, maar zij wilde dat niet. Vind t tegenwoordig prima zo. The world has moved on.
Oud 19-02-2018, 16:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik zie m'n lover voor het eerst sinds een half jaar een week niet. Ik vind het maar SAAI!!



(En ik betrap mezelf op niet zo zelfverzekerde gedachtes en dat ik bang ben dat het hem wel prima bevalt )
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-02-2018, 17:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ok, dat was dus nergens voor nodig, want hij belde net om bij te kletsen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-02-2018, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ok, dat was dus nergens voor nodig, want hij belde net om bij te kletsen.


Overigens hebben wij berekend hoe groot de kans is dat onze kinderen blauwe ogen hebben.

nihil
Oud 19-02-2018, 17:13
Verwijderd
puur hypothetisch natuurlijk

alles hypothetisch
Oud 19-02-2018, 17:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik snap niet helemaal wat Oates bedoelt .
Okee:
Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-02-2018, 17:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
The world has moved on.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-02-2018, 18:23
Verwijderd
Citaat:
puur hypothetisch natuurlijk

alles hypothetisch
Oud 19-02-2018, 18:30
Verwijderd
Citaat:


Overigens hebben wij berekend hoe groot de kans is dat onze kinderen blauwe ogen hebben.

nihil
ik wil per sé eentje met rood haar. Anders breng ik 'm terug naar de vruchtbaarheidskliniek. "Dit had ik niet besteld."
Citaat:
Okee:
Spoiler
Heerlijk lijkt ne dat, dat het altijd aan anderen ligt en never nooit niet aan jou. Hoef je ook nooit kritisch naar jezelf te kijken. Ideaal.

Oud 19-02-2018, 18:30
Verwijderd
Oh en Mieke - nirt reageren inderdaad. Om precies wat jij zegt.
Oud 19-02-2018, 18:31
Verwijderd
Citaat:
ik wil per sé eentje met rood haar. Anders breng ik 'm terug naar de vruchtbaarheidskliniek. "Dit had ik niet besteld."

Heerlijk lijkt ne dat, dat het altijd aan anderen ligt en never nooit niet aan jou. Hoef je ook nooit kritisch naar jezelf te kijken. Ideaal.

Hahahahhahahahahaaaa
Oud 19-02-2018, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Oh en Mieke - nirt reageren inderdaad. Om precies wat jij zegt.
Dankjewel
Oud 19-02-2018, 19:44
Verwijderd
Niet op reageren idd!!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:18. Reden: Op verzoek
Oud 19-02-2018, 19:47
Verwijderd
Citaat:
ik wil per sé eentje met rood haar. Anders breng ik 'm terug naar de vruchtbaarheidskliniek. "Dit had ik niet besteld."

Heerlijk lijkt ne dat, dat het altijd aan anderen ligt en never nooit niet aan jou. Hoef je ook nooit kritisch naar jezelf te kijken. Ideaal.

Zelf ben ik een viking met blauwe ogen en blond (plus beetje rood) haar, geboren uit twee ouders met zwart/bruin haar en blauwe ogen.

Maar ik val toch voor de exoten blijkbaar.
Oud 19-02-2018, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Okee:
Spoiler
Ik ken veel psychologiestudenten die echt die studie puur voor zichzelf doen.

Haha by the way op zijn 33e nog psychologie studeren? Ehhh is ie nou zo sloom of is het zijn zoveelste studie?
Oud 19-02-2018, 22:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ken veel psychologiestudenten die echt die studie puur voor zichzelf doen.

Haha by the way op zijn 33e nog psychologie studeren? Ehhh is ie nou zo sloom of is het zijn zoveelste studie?
Het is niet z'n eerste studie, maar hij is hier laat mee begonnen. Op zich heeft ie dit best snel afgerond.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-02-2018, 22:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:


Overigens hebben wij berekend hoe groot de kans is dat onze kinderen blauwe ogen hebben.

nihil
Citaat:
puur hypothetisch natuurlijk

alles hypothetisch
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-02-2018, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Zelf ben ik een viking met blauwe ogen en blond (plus beetje rood) haar, geboren uit twee ouders met zwart/bruin haar en blauwe ogen.

Maar ik val toch voor de exoten blijkbaar.
Ik heb ook rood haar met blauwe ogen, met een zwartharige vader en een donkerblonde moeder. Jos is donkerblond met blauwe ogen uit twee donkerharige ouders.
Mijn zusjes zijn bruinharig, donkerblond en rood met bruine ogen. Ik ben heel benieuwd naar ons mormel en hoop op een rooie.
Oud 20-02-2018, 07:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn crush was gister weer even op werk en ik zag er vreselijk uit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-02-2018, 12:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
en ik zag er vreselijk uit
Hoezo?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.