Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2006, 06:59
DG
Avatar van DG
DG is offline
Hallo allemaal, ik ben van plan om mijn website te hosten bij keurigonline.nl, maar ik kan nergens recencies vinden.

Ik weet dus niet of hun dienst betrouwbaar is oid, en of alles snel loopt, het is een kleine site die ik wil hosten dus ik denk dat het niet al te veel problemen zullen zijn maar toch.

Ze zijn mij net iets TE goedkoop, voor 1E per maand krijg je 150 mb opslag/5 gig dataverkeer ,5 MySQL databases en de rest is allemaal onbeperkt.

Mede omdat je zoveel krijgt voor zo weinig geld(in mijn ogen) en omdat ik geen goede recensies kan twijfel ik of het allemaal wel betrouwbaar is. Weet iemand of deze site betrouwbaar is? waar ik dat aan kan zien oid.?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2006, 07:22
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Kijk nog eens goed
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 09:12
Verwijderd
Volgens mij is dit weer een nieuwe, als ik kijk naar de server naam 'argh-crew.nl' en dan kijk op www.argh-crew.nl heb ik al zoiets van..hm...

Ik zou gaan voor een gevestigd en bekend bedrijf.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 13:38
DG
Avatar van DG
DG is offline
@ freyk, bedankt ik had zo wel gezocht, maar waarschijnlijk er overheen gekeken, bedankt

@ **********: Het probleem is dat je bij een erkende hoster, veel meer geld kwijt bent, en aangezien dit een klein projectje is en mijn eerste ervaring met het online zetten van sites, wil ik niet meteen te veel investeren.

Is het heel moeilijk om een website online te zetten?
Of is het louter uploaden via ftp en klaar?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:14
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 11-12-2006 @ 14:38 :
Het probleem is dat je bij een erkende hoster, veel meer geld kwijt bent, en aangezien dit een klein projectje is en mijn eerste ervaring met het online zetten van sites, wil ik niet meteen te veel investeren.

Is het heel moeilijk om een website online te zetten?
Of is het louter uploaden via ftp en klaar?
Jw betaald weinig, maar krijgt vaak ook weinig. Dus het heft elkaar op. En zo duur hoeft het allemaal niet te zijn. tenzij je van 10,- op jaarbasis al geldproblemen krijgt.

Als je de website hebt is het uploaden en klaar (ligt eraan wat voor website natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 19:03
DG
Avatar van DG
DG is offline
Ok, ik zal het in gedachten houden, maar bij keurig online krijg je volgens mij best veel voor die 1 euro pm.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 20:41
Verwijderd
alleen domein naam registreren en bij je registrar het laten verwijzen naar de home-space van je internet provider?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 13:14
DG
Avatar van DG
DG is offline
@ eddie, heb ik al eens eerder gedaan, maar dan staat er steeds in de adresbalk http://home.planet.nl/members~naam oid. dat is niet echt wat ik zoek.

Heb trouwens geregistreerd bij KO, site is al paar dagen online en werkt goed
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Gezocht: [Webhosting]
Schwaffelaer
17 28-05-2007 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.