Oud 24-06-2017, 22:16
cuperus
Avatar van cuperus
cuperus is offline
Hallo iedereen,

Ik ben Cevin en ik blow al 2 jaar ongeveer, maar sinds kort was ik bij een strandje en was ik aan het blowen. Een vriend van mij was mij een verhaal aan het vertellen terwijl ik een spelletje speelde op mijn telefoon. Op een begeven moment begon mijn zicht te verminderen met lichte zwarte vlekjes. Dit werd toen steeds erger. ook kreeg ik last van duizeligheid. Ik ben toen rustig opgestaan en even zuurstof proberen te happen (neus in, mond uit). Dit hielp niet echt. Ik vroeg hulp van een vriendin van mij om mij recht te laten staan. De velkjes werden erger en kreeg de angst dat ik flauw zou vallen. Ik kreeg een flesje jus'o'range in mn handen gedrukt en heb dit opgedronken. Het ging toen een stuk beter met mij en had ik nergens meer last van die dag.

De laatste dagen blow 2 joints op een dag, wat voorheen 7 tot 8 waren op een dag. Ook is mijn hoeveelheid wiet wat in mijn joint gaat ook verminderd met 60%. Als ik dan een joint ga roken heb ik nogsteeds last van de duizeligheid en het gevoel dat ik flauw val. Ik vind dit nogal een heel eng gevoel maar kan mij er niet altijd overheen zetten. Ik probeer dan zoveel mogelijk afleiding te zoeken met mijn vrienden of ik bel mijn vriendin eventjes op. Ook heb ik nu vaker drinken bij me met wat puurdere limonade (vanwegen de suikers en de suikerspiegeling die omlaag gaat van het blowen).

Ik heb verschillende dingen opgezocht op het internet maar kon niet vinden wat er nu precies aan de hand was. Ik heb zelf ook een beetje lopen expirimenteren met wat er gebeurt als ik ipv wiet, hasj rook. Dit effect is nogsteeds hetzelfde. Had eigenlijk gehoopt dat ik daar bij hasj geen last van zou hebben omdat een vriendin van mij psychose gevoelig is en zei wel een hasje kan roken zonder problemen.

Ik heb last van depressie, dat is de reden dat ik blow. Ik wil echt graag weten hoe ik dit effect kan tegen gaan. Kan dit misschien liggen aan vitamines te kort? Of aan het te weinig eten? Het liefste wil ik gewoon kunnen blijven blowen en op zn minst 2 jointjes op een dag te kunnen roken zonder dat ik hier last van krijg. Ik hoor graag jullie antwoorden....

Groetjes, Cevin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2017, 22:50
Verwijderd
Ja joh, blowen helpt je depressie echt niet zomaar. In de meeste gevallen is het denk ik zelfs een negatief iets.
Stop ermee.
Ga met je huisarts praten.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 01:34
cuperus
Avatar van cuperus
cuperus is offline
Citaat:
Ja joh, blowen helpt je depressie echt niet zomaar. In de meeste gevallen is het denk ik zelfs een negatief iets.
Stop ermee.
Ga met je huisarts praten.
Ik blow al meer dan 2 jaar. Waarom speelt dat zich dan nu? Heb nooit nergens last van gehad. Heb vroeger antidepressiva geslikt. Ben er meteen weer mee gestopt omdat het pure troep is. Ik wil gerust een gesprek met mijn huisarts aangaan, maar hij heeft mij met al mijn vorige klachten (lichamelijk) niet echt goed geholpen. Heb toen advies gevraagd aan mijn buurvrouw (die werkt in de zorg). Ik wil gerust stoppen, dat was uiteindelijk wel mijn doel na deze ervaring. Maar het liefste wil ik gewoon 1 hasj/wiet jointje kunnen roken op een dag (savonds voor het slapen) voor mijn rust. Maar zelfs dat kan nog niet eens...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 09:55
Verwijderd
Het kan 'gewoon' opeens omslaan. Je bent echt niet de eerste of enige bij wie dit eerder gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 14:36
cuperus
Avatar van cuperus
cuperus is offline
Citaat:
Het kan 'gewoon' opeens omslaan. Je bent echt niet de eerste of enige bij wie dit eerder gebeurd is.
Ik weet dat ik niet de enigste ben. Maar ik wil weten wat de oorzaak is dat dat zomaar opeens omslaat. Ik laat mij binnenkort check op mijn vitamines en ga stoppen met het blowen. Gaat wel een hell worden met het rust zoeken in mijn hoofd. Maarja.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 21:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Terug naar je huisarts (of naar een vervangende huisarts). Depressie "behandelen" door te blowen is niet constructief. Je hoeft echt niet aan de antidepressiva, maar kunt mogelijk door gesprekken met een goede psycholoog en manieren die je daar leert om met dingen om te gaan ook veel extra rust in je hoofd creëren. Je bent nu 20, ga er nu mee aan de slag! Daar ga je de rest van je leven baat bij hebben.

En nog een gratis advies: Wissel van huisarts als je geen vertrouwen in jouw vaste huisarts hebt. Een huisarts hebben waarbij je terecht kan en waarbij je je serieus genomen voelt is echt heel waardevol.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-06-2017, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat ik niet de enigste ben. Maar ik wil weten wat de oorzaak is dat dat zomaar opeens omslaat.
Vooralsnog lijkt het erop dat er niet echt een eenduidig antwoord op is. De kans is groter bij een negatieve gebeurtenis of iets wat een negatieve indruk achtergelaten heeft. En dat kan zoiets sufs zijn als wel overgaan maar met een minder goed resultaat dan je denkt tot en met iets heel intens als het overlijden van en ouder, kind of broer/zus.

Citaat:
Ik laat mij binnenkort check op mijn vitamines en ga stoppen met het blowen. Gaat wel een hell worden met het rust zoeken in mijn hoofd. Maarja.
Wees open en eerlijk. Je zou niet de eerste zijn die als advies krijgt dat ze gewoon dat jointje moeten roken. Je zou ook niet de eerste zijn die als advies krijgt dat ze nooit meer moeten blowen. Het kan alle kanten op.

Meer kan ik er oprecht niet van maken Sorry.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 12:12
mms94
Avatar van mms94
mms94 is offline
duizelig worden en vlekken zien duidt mogenlijk op gewoon te weinig gegeten? ik heb dit ook wel eens, blowen en volgens mij ook gewoon roken heeft nogal effect op je bloedsuikerspiegel, vandaar ook vreetkicken enzo. daarbij helpt 'echt' eten trouwens veel beter dan snoep, vruchtensap of limonade.

als je aan allemaal enge dingen gaat denken waar de duizeligheid van kan komen, ja dan kan je angstig worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Verslaving van 15 jaar
Dontdodrugs
10 07-05-2014 18:32
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Drugs & Alcohol Confessions of a smalltimer.
Type
51 15-07-2004 13:17
Drugs & Alcohol Salvia (uitleg)
apekop123
101 21-12-2003 23:21
Drugs & Alcohol cocaine-ervaringen
Tulpje6
34 03-09-2003 07:48
Drugs & Alcohol Enquete, invullien alsjeblieft. Over Paddo's
*Fallen_Tear*
32 12-09-2002 08:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.