Oud 16-01-2018, 01:16
Verwijderd
Hoi, ik zit met iets...
Ik vind iemand leuk maar zover ik weet is het niet wederzijds, opzich niet het grootste probleem ik denk wat niet is kan nog komen. (altijd positief blijven)
Ik weet inmiddels als je iemand leuk vind en je wilt dat het stopt moet je geen contact meer leggen met die persoon... alleen ik wil contact houden met haar omdat ze ook een goede vriendin is van me... ik weet alleen niet wat ik nu het beste kan doen. Want ik wil wel dat Mn gevoelens minder worden maar ik wil het contact ook niet verbreken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2018, 09:17
Verwijderd
Zoek de grootste eik in de provincie waar je woont op. Loop daar zeven keer tegen de klok in omheen en verbrand vervolgens een foto van haar onder aan die eik.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 09:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als jij kunt accepteren dat het nooit meer wordt dan vriendschap, dan is het prima om vrienden te blijven. Blijf jij hopen op meer dan alleen vriendschap, dan kan dat je vriendschap in de weg zitten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 09:19
Verwijderd
Nee serieus, wat verwacht je nu voor antwoord van ons? Uiteraard is geen contact (of weinig contact) - en vervolgens afleiding zoeken door andere dingen te doen, andere mensen te ontmoeten - de snelste manier om die gevoelens weg te laten gaan. Dat weet je zelf ook wel. Als jij toch contact wilt houden zal het minder worden van gevoelens maar moeizaam gaan. Ga veel leuke dingen doen met andere mensen, zonder haar. Enige manier die werkt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2018, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind iemand leuk maar zover ik weet is het niet wederzijds, opzich niet het grootste probleem ik denk wat niet is kan nog komen. (altijd positief blijven)
Grote denkfout.

Ik was eens tot over mijn oren verliefd op 1 van mijn beste vrienden, was niet wederzijds. Toen kwam ik een ander tegen en vertelde hij mij na een aantal jaren dat ie nu ineens wel verliefd op me was. Mijn verliefdheid was totaal verdwenen en we besloten nul contact te hebben. Nu zijn we weer vrienden omdat we beide niet meer verliefd zijn. Achteraf zien we beide in dat we echt op hele fundamentele dingen verschillen, dus dat het nooit iet was geworden.

Ik denk dat je het beter kan laten gaan en je beter kan focussen op anderen en niet op haar.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2018, 15:06
Laur004
Laur004 is offline
Ik heb had ook met een vriend van mij. Ik heb nu al een relatie met een ander.. De jongen waar ik dit mee had wilt me terug. Probeer hem/haar gewoon te vergeten. Hoe moeilijk het ook is. Het komt wel goed en geloof me, er is iemand die beter is, die ook écht om jou geeft. Je mort geduld hebben ((:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Shiiiit.
MrLonely
11 22-08-2008 04:33
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #4
Gothic
499 22-05-2004 22:18
Liefde & Relatie tsja, wat moet je hier voor n titel bijverzinnen
Vini-Vidi-Vici
10 18-03-2004 20:03
Liefde & Relatie verwerken
Williams
20 05-09-2003 15:53
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen???
PoepKakScheetje
7 16-06-2002 09:15
Psychologie Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo
Waarom?
2 02-02-2002 17:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.