Oud 18-01-2018, 00:44
Hooi99
Hooi99 is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 18 jaar en heb al een jaar contact met een man van (toen nog 35, nu) 36 jaar oud. Ik heb hem leren kennen via een datingapp. We hadden vrijwel meteen een erg goede klik en na 8 maanden durfde ik het aan om met hem af te spreken. Ondertussen heb ik hem 12/13 keer gezien en hij gaf enkele maanden geleden toe dat hij verliefd op me is geworden. Ik ben dat ook op hem en we kunnen wel stellen dat we een relatie hebben. We houden heel veel van elkaar en we maken elkaar zo gelukkig, dus dat is natuurlijk geweldig! Er is alleen we een probleem. Hij is namelijk al getrouwd met een vrouw en heeft 2 kinderen... (Dit wist ik al vanaf het begin hoor, maarja de liefde is haar eigen gang gegaan). Daar komt nog eens bij dat in nog niet uit de kast ben en door die combinatie kunnen we elkaar niet zo vaak zien als we zouden willen en dat is erg vervelend. Ondanks dat we elke dag contact hebben, missen we elkaar vreselijk.

Ik vind het best lastig af en toe, ik ben aan de ene kant super gelukkig dat ik een relatie heb met iemand van wie ik echt veel hou, maar aan de andere kant is het lastig om hem te moeten missen en het ook nog voor iedereen geheim te houden. Ik ben voorlopig nog niet van plan om onze relatie te stoppen, want ik wil echt niet zonder hem, maar het wordt wel steeds moeilijker om niet bij hem te kunnen zijn. Wat denken jullie? Moet ik doorblijven gaan met onze relatie en dan een steeds groter risico gaan lopen dat het uitkomt?

En dan nog ff een ander vraagje. We zouden graag samen iets leuks gaan doen, maar we willen niet herkend worden en ook niet te ver weg (aangezien we vaak maar 1 avond hebben). Weten jullie misschien iets wat je redelijk anoniem kunt doen?

Sorry voor het lange verhaal. Ik vond het fijn om ff mijn hart te kunnen luchten, ik heb namelijk niemand tegen wie ik dit durf te zeggen. Alvast bedankt!

Groetjes Hooi99
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2018, 01:01
Verwijderd
Hotels in Europa doen hier niet moeilijk over, helemaal niet als je oom en neef of twee collega's bent of vader en zoon ofzo, mocht er überhaupt iemand naar vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2018, 01:05
Verwijderd
Doe je wel voorzichtig trouwens?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2018, 09:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hij heeft een huwelijk en kinderen. Het is natuurlijk heel leuk dat hij verliefd op je is, maar hij is geen "vrij man". Hij zal jullie relatie waarschijnlijk ook geheim willen houden en mocht er een keer wat zijn dan trek jij altijd aan het kortste eind. Hij kan zijn huwelijk, vrouw, huis, kinderen veel minder makkelijk loslaten dan jou. Weet zijn vrouw van jouw bestaan en hebben ze misschien een open relatie? Of ben jij zijn stiekeme avontuurtje? En misschien nog belangrijker, vind jij het oké om die positie te hebben? (Zolang hij getrouwd is zit er niet zo veel toekomst in jullie relatie )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2018, 10:16
Verwijderd
Uiteraard maakt momenteel wel of niet getrouwd zijn weinig uit voor de toekomst in de relatie. Als hij niet getrouwd was maar wel samenwoonde en kinderen had zou het allemaal geen probleem zijn?

TS: deadlock zegt het al, in Europa kun je gewoon in hotels en restaurants afspreken. Of een theater of bioscoop. Niemand die er naar vraagt, en als ze er al naar vragen en het moet geheim blijven zijn jullie collega's of zo.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2018, 10:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Uiteraard maakt momenteel wel of niet getrouwd zijn weinig uit voor de toekomst in de relatie. Als hij niet getrouwd was maar wel samenwoonde en kinderen had zou het allemaal geen probleem zijn?
Een scheiding is een hoop gedoe en kan ook best even duren (mocht het voor hem al een optie zijn om zijn huwelijk te verbreken). Als hij niet getrouwd was, maar samenwoonde en kinderen had was het uiteraard ook een probleem.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn leraar en ik
missyleeuwarden
253 26-09-2006 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.