Oud 05-02-2018, 02:22
Brownie29
Brownie29 is offline
thnx

Laatst gewijzigd op 30-04-2018 om 15:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2018, 08:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Praat erover met haar. Als je het niet prettig vindt zeg je dat.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:38
SchijtAanDeWout
SchijtAanDeWout is offline
Jullie zijn allebij lesbisch denk ik
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:40
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Probeer eens wat dingen met een jongen, kijk hoe je je dan voelt. Zie je haar ook vaak naakt?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 15:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik heb all is gezoend met een jongen maar geen idee of ik het zelfde voel als ik met een meisje zou zoenen, nee ik heb haar nog niet naakt gezien ze slaapt wel schaars gekleed naast me.
Ik zou niet te veel op dat soort persoonlijke vragen ingaan, volgens mij vind hij het vooral zelf een geil idee, twee meiden die zo intiem met elkaar omgaan

Wat het belangrijkste is, is hoe jij je er bij voelt. Wil je dat dit een gewone vriendschap is, en denk je dat dat kan als jullie zo intiem met elkaar omgaan? Of zou je eigenlijk meer willen? Het is niet hoe de meeste gewone vriendinnen met elkaar omgaan, maar dat betekent niet dat het fout is, het zou wel een signaal kunnen zijn dat er meer speelt dan alleen vriendschap
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 16:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oohh
Ja ik wil dat het gewoon vriendschap blijft, maar ik zou het niet verkeerd vinden om soms dingen met haar uit te proberen
Misschien kan je dat dan een keer met haar bespreekbaar maken? Aangeven dat je het wel fijn vind dat jullie zo intiem zijn, en dat je nieuwsgierig bent om nog wat intiemer te zijn/ samen wat te experimenteren?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:37
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Oohh
Ja ik wil dat het gewoon vriendschap blijft, maar ik zou het niet verkeerd vinden om soms dingen met haar uit te proberen
Misschien kan je wel een keer een trio proberen is intiem met je vriendin en je hebt er nog een jongen bij maakt alles wat minder awkward. Je voelt dan gelijk of het fijn is of niet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Misschien kan je wel een keer een trio proberen is intiem met je vriendin en je hebt er nog een jongen bij maakt alles wat minder awkward. Je voelt dan gelijk of het fijn is of niet.
Ik zou toch wat kleiner beginnen, gewoon een keer kussen of zoenen. Bij een trio zijn er alleen maar meer verwachtingen, omdat iedereen het naar zijn zin moet hebben, dat lijkt me persoonlijk een stap te ver als je nog niet eens gezoend hebt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:53
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Ik zou toch wat kleiner beginnen, gewoon een keer kussen of zoenen. Bij een trio zijn er alleen maar meer verwachtingen, omdat iedereen het naar zijn zin moet hebben, dat lijkt me persoonlijk een stap te ver als je nog niet eens gezoend hebt
Tijdens een trio heb je een bepaalde flow en voelt alles meestal wel comfortabel. En dan kan je ook zoenen met een voorspel.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tijdens een trio heb je een bepaalde flow en voelt alles meestal wel comfortabel. En dan kan je ook zoenen met een voorspel.
Als je nog nooit met iemand gezoend hebt, en helemaal niet weet of je wel een seksuele aantrekkingskracht tot elkaar hebt lijkt een extra persoon erbij om dit "op te lossen" me echt een heel slecht idee.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 20:06
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Kijk of ze nu hetero of lesbisch is. Een trio is sowieso een leuke en spannende ervaring. En het is advies dus ze kan zelf kiezen of ze zich er in kan vinden.
En als je 16 bent ben je er wel aan toe denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 22:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
@Sjaak_Bakker:

Sommige mensen vinden trio's maar niks, dus het is niet voor iedereen leuk of spannend. En of er automatisch een 'flow' is verschilt natuurlijk enorm per trio. Bovendien verschilt het per persoon waar je klaar voor bent, dat kun je niet verbinden aan een leeftijd.

@Brownie29:

Leuk dat je een vriendschap hebt waar je je zo comfortabel in voelt! Volgens mij ziet die vriendin 't ook wel zitten om te experimenteren. Als je graag een stapje verder wil gaan, zou je aan haar kunnen vragen of er andere dingen zijn die haar leuk lijken om te doen. Of zelf vertellen wat jou leuk lijkt om te proberen, natuurlijk. Het komt best vaak voor dat vrienden in de puberteit met elkaar experimenteren, maar ik zou me niet blindstaren op wat 'normaal' is. Of jij je er fijn en veilig bij voelt is veel belangrijker.

Laatst gewijzigd op 05-02-2018 om 22:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dankzij jou kan ik zo schrijven,maar ik had het liever niet
Zertab
12 24-08-2012 17:39
Levensbeschouwing & Filosofie Is het juist om mensen te hypnotiseren?
Dotcom
16 28-08-2004 05:14
Liefde & Relatie Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar?
MeLovesYou
13 12-07-2004 12:26
Games Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger!
Diablos
274 20-09-2003 04:34
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen De-Hoe-Vertaal-Ik-Een-Latijnse-Zin-Tutorial(-Deel-1?)
John-17
3 31-12-2001 19:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.