Oud 12-05-2003, 15:06
Dicht®
Dicht® is offline
Beste mensen,

ik ben, zoals zo veel mensen, op zoek naar een kamer omdat ik in september wil studeren. En dan ben ik ook nog eens op zoek in Utrecht...

Het lastige is, dat als ik naar kamers zoek, dat deze allemaal beschikbaar zijn per direct of begin juli of zo... En zo snel wil ik er nog niet in.

Nu is mijn vraag: hoe wordt er tegen aan gekeken als je al vanaf juli een kamer huurt en er pas half augustus gaat wonen. Behalve dan dat het me een of twee maanden huur kost zonder dat ik er gebruik van maak, kan ik me voorstellen dat andere bewonders (bij studentenhuizen) het ook niet gezellig vinden. Of maakt dat laatste niet zo veel uit?

Oftewel: moet ik reageren op kamers die per 1-6 beschikbaar zijn?
__________________
Wie met beide benen op de grond blijft staan komt nooit een stap vooruit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 15:31
Verwijderd
Als er verder geen keuze is, of die kamers die dan vrij komen zijn gewoon góed, zou ik niet lang twijfelen. Gewoon doen, dan kost het je maar één of twee maand huur, heb je wél een kamer. En huisgenoten zullen het vast niet raar vinden; 't is dan toch nog steeds vakantie? Als je tevreden bent over de kamer, niet twijfelen. Anders zit je straks zónder kamer, en dat is kut,
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:37
summer1986
summer1986 is offline
Wat Andijvie zegt En daarbij komt natuurlijk kijken dat het in Utrecht is, waar je veel moeilijker iets leuks vindt. Ik zoek zelf een kamer in Den Bosch (*hoopt dat iemand het leest die misschien nog tips/een kamer heeft *) en daar is meer keus, dus ik ga de kamer pas huren vanaf augustus. Dus als ik jou was zou ik naar ons luisteren Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:58
Miess
Miess is offline
Citaat:
Dicht® schreef op 12-05-2003 @ 16:06:
Oftewel: moet ik reageren op kamers die per 1-6 beschikbaar zijn?
Hmm.. je hebt nog veel te leren zie ik.
Les 1 voor beginnende kamerzoekers (en vooral voor die in Utrecht): vooral niet kieskeurig zijn.
Les 2 voor beginnende kamerzoekers (en vooral voor die in Utrecht): als je een aanbod krijgt, ga er dan direct op in.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Miess schreef op 12-05-2003 @ 16:58:
Hmm.. je hebt nog veel te leren zie ik.
Les 1 voor beginnende kamerzoekers (en vooral voor die in Utrecht): vooral niet kieskeurig zijn.
Les 2 voor beginnende kamerzoekers (en vooral voor die in Utrecht): als je een aanbod krijgt, ga er dan direct op in.
Twee erg goede lessen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:12
Dicht®
Dicht® is offline
Dank jullie wel! (vooral Andijvie...)

En nee... ik zal niet kieskeurig zijn, en iedereen en alles aanschrijven...

Zolang ik maar niet tijdens de examens moet bezoeken...
__________________
Wie met beide benen op de grond blijft staan komt nooit een stap vooruit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Advies gevraagd voor Amsterdam
Flowerless
10 30-03-2009 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.